Onko mielestänne paikallisen kasvisravintolan lounaan taso heikentynyt? Mun mielestä ihan vuoden sisään laskenut taso ja hinnat toki nousevat. Ihmeesti siellä silti väkeä käy, itse olen lopettanut.
Kasvisravintola
6
971
Vastaukset
- Anonyymi
En ole mikään kasvisravinnon ystävä, mutta olen käynyt puolison vaatimuksesta mukana useissakin alan ravintoloissa. Totean vain nyt sen, että tämän "paikallisen kasvisravintolan" anti on alan parasta, vaikka otettaisiin huomioon Tampereenkin ravintolat. Eräs siellä oli kyllä hyvä, mutta on lopettanut.
Ruokaa arvostellaan henkilökohtaisen tuntuman mukaan, joten en mitenkään tyrmää sinun vaikutelmiasi asiasta! - Anonyymi
Sain ripulin niistä eväistä ja paskansin tuulikaappiin kun en ehtinyt vessaan.
- Anonyymi
Kateellisten panettelua. Se vessahan ON siinä tuulikaapin vieressä.
- Anonyymi
Salaattivalikoima ainakin supistunut. Pääosin kaalisilppua ja kuutiojuustoista tehtyä. Kasvikset niin isoja, että punajuuretkin lähes puolikkaita.
- Anonyymi
Vie pesula lasku vege ravintolan pitäjälle.
- Anonyymi
Kun itse paskoo, niin kai itse osaa myös pestä ??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683198Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241249- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926- 84869
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6865