Joku äijä siellä ja myyjä huusi ja möykkäsi ja moitti yhtä myyjää kovaan ääneen, en tiedä tajusko että se myyjä oli vielä pöytää järjestämässä ja kuuli kaiken. Jos sanomista on, sanois nätisti kahden kesken. Omistaja kun tuli paikalle, yritti rauhoitella, hävetti varmaan. Ei tarvi ikinä enää mennä. Ja se työntekijä kyttää kun myyjät täyttävät pöytiä ja vie parhaat päältä ja laittaa omaan pöytään tuplahinnalla. Ja on vielä niin hutsun näköinen ja oloinen. Omistaja on mukava. Nyt mulle/ meidän perheelle riitti, ajellaan Seinäjoelle tästä lähtien ostoksille. Melko huonoa tavaraakin paljon nykyisin, risaa ja tahraista vaatetta .
Kirpputori adeliina Alajärvi
Anonyymi-ap
2
3441
Vastaukset
- Anonyymi
Siinä pyörii ihme väkeä kassan takana jatkuvasti. Joskus oli pöytä, mitään ei juuri jäänyt, tavaraa rikottu ja varastettu vaikka kuinka paljon. Ei mitään valvontaa. Joku vanha äijä siellä pyörii aina. Omistaja mukava.
- Anonyymi
Kassalla paljon väkeä seurustelemassa …osa ilmeisesti töissä siellä , mutta paljon ihan turhia pyörijöitä kassan kulmilla. Isoon ääneen keskustelevat kaikenlaisista asioista , jotka ei kuulu asiakaspalveluun millään tavalla. Käynnit harvenneet, tulee väistämättä vähän outo olo aina siellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112563- 1751735
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601602- 1241470
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761252
- 35996