Olin tulossa yks ilta kotiin kaupasta pyörällä klo 21 kun lähellä kotia näin jonkun ulkomaisen miehen ja joka lähti mua kohden julkiseen ja puhuin ja viittilöimään. mietin et mitä nyt teen,katsoin vaan häntä ja ajoin pyörä ajan eteen ja seurasin syrjäsiomällä tuleeko perässä.pyörävajasta ulos tullessa katsoin et mies on tien toisella puolella kädet puuskassa ja tuijottaa mua tosi vihaisesti.menin eteiseen ja katselin mitä nyt tapahtuu.oli sit jo sen verran pimeetä että en nähnyt mihin se mies meni.mut suomalainen ei ollut. Oli vihreät housut ja takki ja tummaihoinen
Ulkomainen ahdistelija
Anonyymi-ap
5
248
Vastaukset
- Anonyymi
Oisit soittanut polliisin paikalle tarkistaan äijän aikeet.
- Anonyymi
Ja sitten heräsit.
- Anonyymi
En älynnyt soittaa poliisille. katselin kerrostalon eteisestä et mihin päin se lähtee siitä risteyksestä mut se jäi siihen seisoin kiukkuisena kädet puuskassa.oli varmaan rahaa vailla
- Anonyymi
Kuuluu ilmeisemmin Afrikkaan, ei Loimaalle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 968489
- 444177
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371468- 241450
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341179Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121150Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31852Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29817