Eli otsikossahan itse kysymys onkin, mutta kuitenkin. Ja olen todella tietämätön, mutta ei tarvitse huolestua että joku poni menee näin kokemattoman käsiin, poniin on vielä KAUAN aikaa jos edes tulee, mutta silti kyselen. Olosuhteet ponille olisi nämä: talli pihassa, kokopäivätarhaus(talli siis oma) poni olisi ainoa ponimme, mutta vuokraisimme toista karsinaa eräälle hevoselle jottei ponin yksik tarvitsisi elää. Jos kengitykset, ruuat ja eläinlääkäriTARKASTUKSET lasketaan, paljonko rahaa menee abt vuodessa, ja entä kuukaudessa? Yllättäviin tapauksiin on tietenkin omat rahansa, mutta jos tähän laskelmaan ei niitä laskettaisi, kiitos.
Kuinka paljon PONIN ylläpito maksaa noin vuodessa, entä kuukaudessa?
Anonyymi-ap
2
1043
Vastaukset
- Anonyymi
Se vähä riippuu itsekkin toivoisin omaa shettistä mutta niin yleensä se maksaa joku pari tuhatta oon siis aika tietämätön 9V etelä-pohjanmaalta mut jue😄
- Anonyymi
Aika myöhään alan kirjoittaa mutta se on yleensä silleen 700-1500 euroo vuodessa ja sit semmonen pari sataa kuukaudessa (ellei tuu mitään suuria eläin lääkäri reissuja☺️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa593378- 1511738
- 1301487
Nyt katsokaa ihmiset tätä Mattilan showta
Missä näette räkimistä. Katsokaa tarkkaan. Miksi iltapäivälehdet halusivat oikeudelta videon muttei julkaissetkaan sitä.1271404- 931349
- 1111214
- 761041
Farmi-tippuja Kasper Strömman tilittää maatilan olosuhteista - Yllättävä vertaus ihmetyttää: "Me..."
Oho! Kasper Strömman on tuttu podcastista ja YouTubesta, sekä nyt Farmi Suomi -ohjelmasta. Lue lisää: https://www.suom71019Kansalaisaloite etenee
Eduskunta hyväksyi kansalaisaloitteen eheytyshoitojen kieltämiseksi.3191017- 45803