Kerroin puhelimessa tietoni ----------------- ------------- ------ -------------- He vastasivat:-Emme yhtään epäile kertomustasi ja sitä ettet asiaa tunne mutta me olemme --------- --------- ja emme halua sitä muuttaa emmekä siihen puuttua sitten oli vielä muutakin --------------------------------------- ------------ ----------- sanoivat vielä: sovitaan ettei tällaista puhelua ole koskaan tullut.
Eräs puhelu joskus?
8
897
Vastaukset
- Anonyymi
Mitähän yrität kirjoituksellasi viestittää?
- Anonyymi
Sitä että kaikki on suomessa mahdollista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä että kaikki on suomessa mahdollista.
Ei avannut yhtään asiaa mitenkään.
- Anonyymi
Purressa on vissiin vielä paikka sinulle, ei hätää.
- Anonyymi
En löytynyt netistä mitään vastaavaa kuin yhden elokuvan, se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa.
- Anonyymi
Paljastuspäivä lähenee ja ylittää valtakunnallisen uutiskynnyksen.
- Anonyymi
Soitin silloin myös puhelun Helsinkiin eräälle taholle ja kysyin oliko tämä ------------------ ensimmäinen kerta, sanoivat ettei tällaista ----------------- ole ennen ollut. Kiitin ja suljin puhelimen.
- Anonyymi
-------------------- paikalla sanottiin , ei noilla ole mitään hätää ne on hyvää pataa -------------------- kanssa, itse uskalsin antaa huonot pisteet tyytyväisyys kyselyssä vannottiin kostoa joka kesti kuusi vuotta, sairastuin psoriin sinä aikana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733394Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91901Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241279- 1321111
- 1001033
- 60964
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67956Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6915- 84899
- 34830