Tuska, kaipuu
avasit tunteitani vaivattomasti
mutta et tiennyt kuinka paljon niitä olisi
en saa suljetuksi kaivon
pumppuaa koko ajan tuskan asti
mutta et ole lähellä
et enää ole tavoitettavissa
ja minä koira odotan joka sekunti viestiä yksin
Toivosin sinun kirjoittavan minulle, mutta sinä et koskaan kirjoita
8
628
Vastaukset
- Anonyymi
:(:(:(
- Anonyymi
Sitä saa mitä tilaa
- Anonyymi
No olipa taas nokkela vastaus joltakin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No olipa taas nokkela vastaus joltakin
Ja sen kun vielä pistää aina jollekin trollille, niin varmistaa ettei osu ikinä oikeaan kohteeseen tai aiheeseen
- Anonyymi
Samat ajatukset. Hänkään ei kirjoita, tuojotamme vain toistemme vihreitä palloja - linja on vaiennut.
- Anonyymi
Mistäs sinä tiedät mitä se toinen tuijottaa vai tuijottaako mitään.
- Anonyymi
Kirjoita sinä ensin ja katso saatko vastauksen.
- Anonyymi
Miksi turhaan kirjoitella jos sä et antanut hänen mielestä itse itsestäsi mitään seksi kun ei korvaa luottamusta eikä läheisyyttäkään ja parhaimmillaankin jos suhteessa ei muuta ole kuin se seksi ni se ei ole vuotta kauempaa toimiva
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212556- 1482234
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292202Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871603Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961536- 2861432
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379