Olen ottanut lainaa ainoastaan asuntoon ja autoon.
Kaikki muut ostanut säästämällä.
Jos jokainen tekis kuin minä
9
164
Vastaukset
- Anonyymi
Sitähän saa kirjoittaa ihan mitä haluaa! Ei velassa pahaa ole kunhan ei anna sille valtaa ja sitoutuu sopimuksiin. Luottamus mahdollistaa monta asiaa eikä velkaa loputtomiin asti saa!
- Anonyymi
Työkaveri otti just 3000 lainaa kun akka halus koko perheen matkan Thaimaahan.
- Anonyymi
3000€ on pieni raha jos on muuten elämässä asiat kunnossa ja hoitaa asiat hyvin ja säännöllisesti! normaalilla työssäkäyvällä pitää kymmenen työvuoden jälkeen olla 3000€ puskurissa kokoajan ja pikkasen isomalla määrälle sellaisen kortin saa pankilta ja pankki suorastaan tarjoaa sitä. Kortin kanssa vain pitää osata olla fiksu eikä liuttaa sitä liiaksi tappiin!
- Anonyymi
Jos jokainen tekis....? Mitä sitten? Oot nyt kyl unohtanu ottaa rattaanvoitelua.
- Anonyymi
Itsellä lainaa vain asuntoon. Kymmenen vuotta maksanut lainaa, toiset kymmenen jäljellä. Asunnon arvo noussut noin 30% tänä aikana. Auton ostin samoihin aikoihin hintaan 15k€. Nyt käypä arvo noin 5k€. En koskaan ostaisi autoa kuin käteisellä.
- Anonyymi
Aika vähän sinäkin ostelisit. 15v toyotan on joku ostanut uutena. Vanhan rintamamiestalon on joku tehnyt uutena. Tee kuten haluat, mutta älä puutu muiden tekemisiin.
- Anonyymi
Jotkut ostavat jopa maitoa ja lepää luottokortilla ja maksavat kovat korot niistäkin.
Sit kun palkka tai tuki tulee menee kaikki näihin luottoihin.- Anonyymi
Ostan aina silloin tällöin luotolle.
Varsinkin elektronikkaa yms.
Luotossa on se hyvä puoli että tulee vakuutus mukana, jos vaikka kamera tai kännykkä putoaa ja rikkoutuu.
Mulla on luottoraja 4000€ ja maksuerän suuruus myös 4000€.
Eli maksan aina luoton kerralla pois niin korkoa ei tule.
Ostin myös okt ja otin 40 000€ velkaa, tosin 0 korolla joten korot eivät rassaa.
- Anonyymi
Helvetin helppo sanoa toisille miten asiat pitää olla. Tulla neuvomaan jos isä on maksanut kaiken tai vaikka itse olis vekkulissa ja saanut kaiken anteeksi. <= puhun kokemuksesta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574605
- 444505
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184