Jos jokainen tekis kuin minä

Anonyymi-ap

Olen ottanut lainaa ainoastaan asuntoon ja autoon.
Kaikki muut ostanut säästämällä.

9

137

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sitähän saa kirjoittaa ihan mitä haluaa! Ei velassa pahaa ole kunhan ei anna sille valtaa ja sitoutuu sopimuksiin. Luottamus mahdollistaa monta asiaa eikä velkaa loputtomiin asti saa!

• Anonyymi

Työkaveri otti just 3000 lainaa kun akka halus koko perheen matkan Thaimaahan.

• Anonyymi

3000€ on pieni raha jos on muuten elämässä asiat kunnossa ja hoitaa asiat hyvin ja säännöllisesti! normaalilla työssäkäyvällä pitää kymmenen työvuoden jälkeen olla 3000€ puskurissa kokoajan ja pikkasen isomalla määrälle sellaisen kortin saa pankilta ja pankki suorastaan tarjoaa sitä. Kortin kanssa vain pitää osata olla fiksu eikä liuttaa sitä liiaksi tappiin!

• Anonyymi

Jos jokainen tekis....? Mitä sitten? Oot nyt kyl unohtanu ottaa rattaanvoitelua.

• Anonyymi

Itsellä lainaa vain asuntoon. Kymmenen vuotta maksanut lainaa, toiset kymmenen jäljellä. Asunnon arvo noussut noin 30% tänä aikana. Auton ostin samoihin aikoihin hintaan 15k€. Nyt käypä arvo noin 5k€. En koskaan ostaisi autoa kuin käteisellä.

• Anonyymi

Aika vähän sinäkin ostelisit. 15v toyotan on joku ostanut uutena. Vanhan rintamamiestalon on joku tehnyt uutena. Tee kuten haluat, mutta älä puutu muiden tekemisiin.

• Anonyymi

Jotkut ostavat jopa maitoa ja lepää luottokortilla ja maksavat kovat korot niistäkin.
      Sit kun palkka tai tuki tulee menee kaikki näihin luottoihin.

• Anonyymi

Ostan aina silloin tällöin luotolle.
        Varsinkin elektronikkaa yms.
        Luotossa on se hyvä puoli että tulee vakuutus mukana, jos vaikka kamera tai kännykkä putoaa ja rikkoutuu.
        Mulla on luottoraja 4000€ ja maksuerän suuruus myös 4000€.
        Eli maksan aina luoton kerralla pois niin korkoa ei tule.

Ostin myös okt ja otin 40 000€ velkaa, tosin 0 korolla joten korot eivät rassaa.

• Anonyymi

Helvetin helppo sanoa toisille miten asiat pitää olla. Tulla neuvomaan jos isä on maksanut kaiken tai vaikka itse olis vekkulissa ja saanut kaiken anteeksi. <= puhun kokemuksesta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      347
      8709
    2. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2561
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      69
      2338
    4. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      179
      1945
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1532
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1381
    7. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1337
    8. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      179
      1307
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      60
      1300
    10. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      42
      1217
    Aihe