Jos jokainen tekis kuin minä

Anonyymi-ap

Olen ottanut lainaa ainoastaan asuntoon ja autoon.
Kaikki muut ostanut säästämällä.

9

78

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sitähän saa kirjoittaa ihan mitä haluaa! Ei velassa pahaa ole kunhan ei anna sille valtaa ja sitoutuu sopimuksiin. Luottamus mahdollistaa monta asiaa eikä velkaa loputtomiin asti saa!

    • Anonyymi

      Työkaveri otti just 3000 lainaa kun akka halus koko perheen matkan Thaimaahan.

      • Anonyymi

        3000€ on pieni raha jos on muuten elämässä asiat kunnossa ja hoitaa asiat hyvin ja säännöllisesti! normaalilla työssäkäyvällä pitää kymmenen työvuoden jälkeen olla 3000€ puskurissa kokoajan ja pikkasen isomalla määrälle sellaisen kortin saa pankilta ja pankki suorastaan tarjoaa sitä. Kortin kanssa vain pitää osata olla fiksu eikä liuttaa sitä liiaksi tappiin!


    • Anonyymi

      Jos jokainen tekis....? Mitä sitten? Oot nyt kyl unohtanu ottaa rattaanvoitelua.

    • Anonyymi

      Itsellä lainaa vain asuntoon. Kymmenen vuotta maksanut lainaa, toiset kymmenen jäljellä. Asunnon arvo noussut noin 30% tänä aikana. Auton ostin samoihin aikoihin hintaan 15k€. Nyt käypä arvo noin 5k€. En koskaan ostaisi autoa kuin käteisellä.

    • Anonyymi

      Aika vähän sinäkin ostelisit. 15v toyotan on joku ostanut uutena. Vanhan rintamamiestalon on joku tehnyt uutena. Tee kuten haluat, mutta älä puutu muiden tekemisiin.

    • Anonyymi

      Jotkut ostavat jopa maitoa ja lepää luottokortilla ja maksavat kovat korot niistäkin.
      Sit kun palkka tai tuki tulee menee kaikki näihin luottoihin.

      • Anonyymi

        Ostan aina silloin tällöin luotolle.
        Varsinkin elektronikkaa yms.
        Luotossa on se hyvä puoli että tulee vakuutus mukana, jos vaikka kamera tai kännykkä putoaa ja rikkoutuu.
        Mulla on luottoraja 4000€ ja maksuerän suuruus myös 4000€.
        Eli maksan aina luoton kerralla pois niin korkoa ei tule.

        Ostin myös okt ja otin 40 000€ velkaa, tosin 0 korolla joten korot eivät rassaa.


    • Anonyymi

      Helvetin helppo sanoa toisille miten asiat pitää olla. Tulla neuvomaan jos isä on maksanut kaiken tai vaikka itse olis vekkulissa ja saanut kaiken anteeksi. <= puhun kokemuksesta!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      327
      2752
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      92
      2063
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1600
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1144
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1012
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      983
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      940
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      143
      883
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      832
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      744
    Aihe