Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Naseva vastakommentti?

Anonyymi-ap

Usein joudun tilanteisiin missä joku tulee tyrkyttämään minulle vanhalle merimiehelle nautinnollisia risteilyjä romanttisessa merimaisemassa Itämerellä taikka vähän kauempanakin. Kun ei todellakaan enää kiinnosta jotkut ruotsinlaivaristeilyt hikisessä kopissa jos on kiertänyt ammatikseen Helsingit, Riot, Hong Kongit ja Hawaijit ja kaikki niiden välilläkin mennentullen.
Tekisi mieli vetäistä kertakaikkiaan lattiat alta näiltä myyntipelleiltä.
Onko samoja kokemuksia ja mitä olet itse laukaissut vastineeksi?

7

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ”Kiitos soitosta, en ole kiinnostunut”. Miksi tuntemattomalle myyjälle pitäisi virkkoa jotain nasevaa?

      • Anonyymi

        "Ei kiinnosta, hyvästi." Miksi kiittäisi odottamattomasta soitosta johon ei olisi edes vastannut jos olisi tiennyt soittajan asian ennakkoon? Kiitos sille jolle kiitos kuuluu.

        Minulla on kännykässä Fonectan sovellus joka soiton tullessa hakee soittajan tiedot esille enkä enää vastaa puheluihin tuntemattomista numeroista joita ei tietokannasta löydy. Päivittäin kaiken maailman kalsarimyyjät ja ohjelmistokehittäjät soittelee kun ei yrityksen numeroon saa suoramarkkinointikieltoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ei kiinnosta, hyvästi." Miksi kiittäisi odottamattomasta soitosta johon ei olisi edes vastannut jos olisi tiennyt soittajan asian ennakkoon? Kiitos sille jolle kiitos kuuluu.

        Minulla on kännykässä Fonectan sovellus joka soiton tullessa hakee soittajan tiedot esille enkä enää vastaa puheluihin tuntemattomista numeroista joita ei tietokannasta löydy. Päivittäin kaiken maailman kalsarimyyjät ja ohjelmistokehittäjät soittelee kun ei yrityksen numeroon saa suoramarkkinointikieltoa.

        Kaunis käytös ei maksa mitään, sano. ”Kiitos ei” on parempi kuin ”haista huilu”.


    • Anonyymi

      Skönärin on mahdoton ymmärtää että kaikki eivät tiedä sinun touhuista.
      Vittu kato, mä oon seilannu, kato....

    • Anonyymi

      Juu, vaikea se on nimestä ja puh.no:sta tietää että on ollut skönäri, mutta ymmärrän kyllä aloittajan pointin. Nimenmuutos voisi auttaa, vaikkapa " Iki Skönäri" tai vastaavaa...

    • Anonyymi

      Ihan keksitty juttu. Suomessa ei kukaan myyntimies tyrkytä ristelyjä.

    • Anonyymi

      Joillakin ei ole puhelinta. Minulla on vaikka en ole edes ollut ikinä merellä ja silti olen saanut risteiluehdotuksia erään puljun taholta. Olen haistatellut huilut niille typeryksille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2317
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2113
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1728
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1530
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1457
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1429
    8. 52
      1298
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      68
      1241
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe