ei enää huvita baareilu

Anonyymi-ap

aiemmin tuli vietettyä paljon aikaa ns viihteellä. jostain syystä joitakin vuosi sitten tuli täys stoppi. nytkun menen baariin niin olen liian itsetietoinen diagnoosistani ja näen selkeästi sille syyn miksi istun aina yksinäisissä pöydissä.

15

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehkä et uskalla lähestyä ihmisiä siellä baarissa, häpeätkö sairauttasi ?
      Baarin asiakkaat eivät välttämättä edes tiedä, että juuri sinulla on skitsofrenia.
      Ehkä sinusta itsestäsi vain tuntuu siltä, että sairauden takia olet/jäät yksin.
      Epäiletkin olevasi itsetietoinen diagnoosistasi, mutta sen ei ole pakko olla haittana.

      Tietenkin hyvä, jos ei kiinnosta baareissa käydä, ehkä sit ei tule alkoholiakaan niin juotua.

      • Anonyymi

        Ehkä et uskalla lähestyä ihmisiä siellä baarissa, häpeätkö sairauttasi ?
        >Kyllä uskallan mutta se on vaikeaa koska ihmiset pelkäävät minua ja luulevat että puukotan heitä.

        Baarin asiakkaat eivät välttämättä edes tiedä, että juuri sinulla on skitsofrenia.
        >Kyllä he tietävät, koska he ovat halunneet jättää minut ulkopuoliseksi.

        Ehkä sinusta itsestäsi vain tuntuu siltä, että sairauden takia olet/jäät yksin.
        >Ihan faktatietoa. Yksinolo voidaan laskea prosentuaalisesti siitä ajasta jonka on yksin ja se on keskimääräistä korkeampi minulla, riippumatta siitä mitä tunnen. Ja myös yksinäysyyden tunteet ovat aitoja eikä virheellisiä.

        Epäiletkin olevasi itsetietoinen diagnoosistasi, mutta sen ei ole pakko olla haittana.
        >En ymmärrä mitä koitat sanoa, kyllä se on haittana.

        Tietenkin hyvä, jos ei kiinnosta baareissa käydä, ehkä sit ei tule alkoholiakaan niin juotua.
        >Niin no voihan sitä kotona juoda. Mutta eipähän mene rahaa niin paljoa.


    • Anonyymi

      Ovatko ne ihmiset sanoneet pelkäävänsä sinun puukottavan heitä ?
      En tarkoita pahalla, mutta eikö skitsofreniaan usein kuulu jonkinlaiset harhat.
      Voisiko olla, että itse kuvittelet ihmisten luulevan sinun puukottavan heitä ? Tai oletko sitten joskus käyttäytynyt baarissa uhkaavasti, että pelolle olisi aihetta ?

      Itsetietoisuudesta johtuen se haitta, jonka sairaus aiheuttaa, on useimmiten vain omana ajatuksena omassa päässä.
      Skitsofrenia ei näy ulospäin, eli ei ihmiset näe kadullakaan, onko vastaantulijalla mahdollisesti skitsofrenia vai ei.

      • Anonyymi

        Lisään vielä, että tottakai yksinäisyyden tunteet ovat aitoja, kenellä vain kuka niitä tuntee.


      • Anonyymi

        Joo, tulen olemaan venäjän puolella sisällissodassa. Siksi olen liian kova uhka ihmisille ja siksi he karttavat minua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, tulen olemaan venäjän puolella sisällissodassa. Siksi olen liian kova uhka ihmisille ja siksi he karttavat minua.

        Auttasko jos viihteellä koettaisi jutella mukavia eikä politiikkaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auttasko jos viihteellä koettaisi jutella mukavia eikä politiikkaa?

        Niin, eikä kukaan käske kertoa kellekkään, millä puolella taistelisi, jos jokin tilanne tulisi päälle.


      • Anonyymi

        Neuroleptien käyttö näkyy. Silloin käyt hitaalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Neuroleptien käyttö näkyy. Silloin käyt hitaalla.

        Riippuu lääkityksen määrästä aika pitkälti, pienimmillä annostuksilla se ei näy ulospäin, eli ei laita käymään hitaalla.
        Tosin mitä on tullut vuosia seurattua, niin annostukset eivät yleensä ole niitä kaikkein matalimpia.


    • Anonyymi

      no se on hyvä tapa ittes sitten

      Ezekiel elliott

    • Anonyymi

      HJK voitti mestaruuden, KuPS otti hopeaa ja Honka (99.9%) pronssia.


      Onnittelut kaikille <3 <3 <3

    • Anonyymi

      No ei sitä kaikkien kusipäiden pöytiin pidä mennä. Yksin juominen on parempi vaihtoehto.

    • Anonyymi

      Alkoholia ja psyykelääkkeet nillä itsensä ihminen tapaa:ALKOHOOLI KIELTTY JUURI SIKSI NILLÄ JOILLA PSYKELÄKET! Hyvä et käy paareissa. Voit käydä kirpputorit,kahvilat, asukastalot, erinlaiset kerhot ymm.Katso netistä mitä alueesi tarjoaa virikettä. Ja voit löytää uudet ystävät tai seurustelu kaverin.

      • Anonyymi

        Ei ne kaikkia tapa.
        Itselläni oli sekakäyttöä viitisentoista vuotta, enkä ole haudassa vieläkään.
        Tosin ei ole enää mielekästä elämääkään, seurausten kanssa.

        Näin jälkeenpäin olisi niiin helppo sanoa, jos olisin tiennyt.....
        Turhaahan se on mennyttä elämää jossitella, toivoo vaan, jos nyt vielä hetken hengissä pysyis.


    • Anonyymi

      känni päälle Sale tarjoaa paukut

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Poliisitehtävä alkuviikosta Maisan kotona

      Iltasanomat: Helsingin poliisilaitos vahvistaa, että Vantaalla on ollut poliisitehtävä kyseisenä ajankohtana. Poliisin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      88
      2079
    2. Tämä on sinulle vaikka kaikki lukee

      Vaikka kuinka olet viisas ja kaikin puolin velho, niin et tiedä tilanteestani. Senkin takia menetät mielenkiinnon. Eikä
      Tunteet
      11
      1692
    3. T-mies tässä

      Kerro nainen huolesi niin pohditaan yhdessä. 😎
      Ikävä
      102
      1162
    4. Lulu selvityttää Elokapinan lakkautusta

      Persukannattajien mielistely otti Lulu Ranteella aika tavalla runtua, kun hän aikoo selvityttää mahdollisuuksia Elokapin
      Maailman menoa
      350
      1136
    5. Ensitreffit Matti joutuu "ulkoruokintaan" - Väärinymmärrysten suossa Taina-vaimon kanssa: "Oli..."

      No nyt on kyllä väärinymmärrystä kerrakseen… Mitä luulet, pysyykö Taina ja Matti yhdessä vai onko tulevaisuudessa ero ed
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1123
    6. Harmi, kun sillä nousi

      kaikki huomio päähän. Vaikutti aluksi niin mukavalta ja vaatimattomalta 😔
      Ikävä
      53
      851
    7. Täytyy sanoa

      Että olit kyllä mielenkiintoisin ja omaperäisin nainen mitä olen koskaan tavannut. Aivan kuin joku olisi tiputtanut sinu
      Ikävä
      21
      839
    8. Miten saisin

      Hurmattua sinut uudelleen,? Pissin omiin muroihini ensinmäisellä kerralla koska olin tyhmä ja liiaksi kiinni menneess
      Ikävä
      31
      787
    9. Persu Meri Valkama kadehtii Sanna Marinin menestystä

      Taas yksi persu tuli nolaamaan itsensä kadehtiessaan menestynyttä Suomen kansan supertähteä Sanna Marinia. https://demo
      Maailman menoa
      237
      737
    10. Raamatun tärkein lause

      Ja Mooses tuli alas vuorilta missä jumala oli, Mooseksen mukaan, ilmoittanut hänelle, että hän ja koko juutalainen väki,
      Hindulaisuus
      367
      719
    Aihe