Mitä tarkoittaa jos mies haluaa olla pano kaveri?
Mitä tarkoittaa pano kaveri?
5
2433
Vastaukset
- Anonyymi
Ei halua alkaa seurustelu suhteeseen vaan haluaa vain olla kaveri joka rakastelee kanssasi
- Anonyymi
Taidat tarkoittaa panokaveria.
- Anonyymi
Panokaveri on yksinkertaisesti henkilö, jonka kanssa harrastetaan seksiä. Ilman muita sitoumuksia. Vaimollani on niitä useampia ja voin suositella järjestelyä varauksetta. Kerran, pari, kuussa kutsumme yhden tai kaksi kaveri meille, minä katselen, vaimo nauttii. Muutamaan kertaan ollaan järkätty isommalla porukalla seksibileet. Vaimo antoi samana iltana kuudelle miehelle, sai kerrankin tarpeekseen.
-Pasi - Anonyymi
Eli kysyt kaverilta, mitä tarkoittaa jos mies haluaa olla pano?
- Anonyymi
Aikaisemmin sanottiin että vakipano. Siis pelkkää seksiä tyyliin suoraan asiaan. Yleensä seurustelusuhteiden välillä kun ei ole näköpiirissä ketään muutenkin sopivaa, tai sitten ajankohta ei muuten vaan ole hyvä siihen. Esim. kovin pian edellisen suhteen jälkeen.
Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as983812Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna373275- 613251
- 683059
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)682904Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672829On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632544Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802341- 452172
- 692168