Olen elänyt jo tällä planeetalla hyvän tovin. Olen tavannut upeita ihmisiä, joitakin rakastanutkin. En ole ollut rakastunut. Se on minulta kokematta. On kolmenlaisia miehiä, joihin en koske 8 metrin kepilläkään: varatut, pettäjät ja 40-50 vuotiaat miehet, jotka jahtaavat parikymppisiä naisia. En arvosta, mutta en vihaakaan. Syy on ihan selvä. Heillä on erilaiset arvot, eivätkä he ole minua varten. Näin se vain on. Harras toiveeni on, että he jättävät minut rauhaan. Ja joillekin olen sen hyvin selväksi tehnyt. Toivon vielä kokevani aidon, syvän rakkauden. Ennen kuin kellot soivat minulle. Onko se liikaa pyydetty- ei minusta.
https://youtu.be/-6WaRBx-krU
Karu totuus
14
318
Vastaukset
- Anonyymi
Et todellakaan ymmärrä miten rakastuminen tapahtuu.
- Anonyymi
En. En vähästä päästä tapahtumaan.
- Anonyymi
Onko egosi suuri vai pieni? Mitä pienempi sen parempi.
- Anonyymi
En ole aloittaja, mutta tarkoitatko älyä? Älykäs ei voi unohtaa omia arvojaan, sillä niin tekemällä tulee kauaskantoisia seurauksia. Ihminen joka ei ole älykäs, ei ymmärrä tätä, ja unohtaa ”egonsa”.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole aloittaja, mutta tarkoitatko älyä? Älykäs ei voi unohtaa omia arvojaan, sillä niin tekemällä tulee kauaskantoisia seurauksia. Ihminen joka ei ole älykäs, ei ymmärrä tätä, ja unohtaa ”egonsa”.
En tarkoita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tarkoita
Taidat tarkoittaa, vaikka et tietoisesti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tarkoitan seurauksilla muitakin kuin vain itseä koskevia
- Anonyymi
Ei ole liikaa pyydetty, arvosi ovat kunnossa mielestäni. Aito ja syvä rakkaus on aina tavoittelmisen arvoinen asia, ehkä ainoa asia koko elämässä mitä kohti kannattaa kurkottaa. Nyt vain vallitsee monessa asiassa tilanne että aito tunne ja sen löytäminen on vain aina vaikeampaa. Onneksi en kuulu tuohon kategoriaan mitä luettelit, mutta olen samaa mieltä kanssasi noista asioista.
- Anonyymi
Mikä tilanne
- Anonyymi
Lämmin kiitos. Joku ymmärtää.
- Anonyymi
Lisään luetteloon sohvanhaistelijat.
- Anonyymi
Me resonoimme toisiamme
Haluamme ymmärtää ja myötäelää tunnetiloja Toisistamme
Tukea ja ymmärtää
Otamme huomioon toisen tarpeet
Sitä se on
Tärkeä ihminen
- Anonyymi
" 40-50 vuotiaat miehet, jotka jahtaavat parikymppisiä naisia. "
No voi voi.
Se on kauheaa jos 40-vuotiaana miehenä saa huomiota parikymppiseltä naiselta.
Mitä väärää siinä on?
Miksi tyytyä siihen oma ikäiseen naiseen joka jo lihonut, ei kiinnosta kuntoilla ja haukkuu vain miehiä (eikä pysty saamaan enää lapsia) kun voi saada parikymppisen? "Aitoa syvää rakkautta" sanot. Tarkoitat ilmeisesti sitä tunnetta, etkä niinkään sen kohteena olemista?
Se tunne tulee sinusta itsestäsi, se on sinun omassa mielessäsi. En tiedä voiko joku ulkopuolinen sitä mieleesi niin vain tuoda, jotta voisit sen "kokea".
Itse en edes oikein usko sellaisen olemassaoloon. Muuten kuin kemikaalien aiheuttamana harhana henkilön aivoissa, ja se on yleensä lyhytaikainen tilanne.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 222347
- 911478
- 1161238
- 751120
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa18939- 52842
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa249841MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil209830Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo18821- 34785