Asianajaja Ismo Nurmela Joensuu. Hän tekee petoslaskua ja huijaa ihmisiä. Hän veloitti esimerkiksi pihalla seisomisesta 740 euroa/tunti vaikka häntä ei käsketty pihalla seisomaan.
Koko lasku on ihan puhdas petoslasku! Hän on soittanut kymmenille ihmisille ja veloittanut jokaisesta soitosta 140euroa. Henkilöt eivät edes liity juttuun millään tavalla.
Hänen kautta juttu maksoi 27650euroa ja vuosia sitten samanlainen juttu toisen asianajajan kautta maksoi 430euroa! Siis ihan älytöntä huijauslaskutusta!
Varokaa huijaria pyörii Joensuun alueella
8
222
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikkihan sen tietää, että Ismo Nurmela on huijari. Sanoi huijaavan sen takia, että saisi liikkeestä miljoonatulot!
- Anonyymi
Kyllä kaikki asianajat tuntevat rahan. - Lienevät suomen parhaiten palkittu ammattiryhmä. Heidän työssään ei ole tulosvastuuta siitä, että menikö oikeuden päätös puoleen tai toiseen.
- luulisin, että pätevä ja osaava maallikkokin osaaa ajaa asiaa huomattavasti edullisemmin..
- Anonyymi
Hirveetä on elämä.
- Anonyymi
Pitää elää siivosti ja lakia noudattaen niin ei tarvitse asianajajia.
- Anonyymi
Perinnönjako voi silti tulla vaikka elää miten nätisti.
- Anonyymi
Mä oon aina ajatellut kun on itse rehellinen ja sovittelee asiat oikein niin kukaan ei kuse tolleen silmiin…
- Anonyymi
Vieläkö pyörii?
- Anonyymi
Pyöriikö se?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522045
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3271250Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.901107- 113938
- 35918
- 63875
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31849Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta21785Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos58769Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44711