Miten Fortumin hallitus voi olla tarjonnut toimitusjohtajalle mahdollisuuden miljoonien bonuspalkkioihin, jotka on vieläpä toteutettu? Mikä näissä palkkioissa on järkeä hallituksen ja yrityksen kannalta? Mitä toimitusjohtajan on odotettu tekevän enemmän tai paremmin kun miljoonapalkkioita on tarjottu?
Maallikkona voisin kuvitella että toimitusjohtaja on Fortumilla töissä palkkaansa vastaan siinä missä joku insinöörikin. Yleensä yrityksen johdon tehtävä on koettaa minimoida kuluja ja myös palkkakuluja. Fortumissa on tehty ihan päinvastoin.
Fortumin hallituksen tehtävä?
7
1582
Vastaukset
- Anonyymi
Kovasti sai TJ verotettavaa tuloa. 3,1 miljoonaa. Mielestäni tuosta voisi laittaa 3 miltsiä suoraan sähkön hinnan alentamiseen ja siltikin jäisi TJ:lle riittävä palkka. Eipä tosin fortum ole ainoa firma jossa pidetään johtoporrasta korvaamattomina yli-ihmisinä.
- Anonyymi
Turhaa paskapuhetta että fortumin herrat ymmärtää köyhää kansaa. Eivät varmaan tulisi toimeen minun tonnin eläkkeellä nostavat vaan hintoja. Paskasakkia tyystin kaikki herrat keräävät vaan rahaa itselleen vaikka eivät saa hautaan mukaansa. Ainahan herrat on olleet ahneita paskoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turhaa paskapuhetta että fortumin herrat ymmärtää köyhää kansaa. Eivät varmaan tulisi toimeen minun tonnin eläkkeellä nostavat vaan hintoja. Paskasakkia tyystin kaikki herrat keräävät vaan rahaa itselleen vaikka eivät saa hautaan mukaansa. Ainahan herrat on olleet ahneita paskoja
Lilius tuon pohjattoman ahneuden tartutti Fortumiin. Nyt se taitaa olla firman normi.
- Anonyymi
Minulla on sähkölämmitys, mikä vie tuhansia euroja vuodessa. Nyt vaihtuu tämä sähkölämmitys takkaan!
- Anonyymi
Nyt kun Helen aloitti reilumman toiminnan esimerkin, niin Fortumin kohtalo on kiinni siitä kuinka he toimivat asiakkaiden suhteen. Kun tilanne joskus normalisoituu, niin hinnalla nylkijältä sopimukset irti.
- Anonyymi
Ruoskikaa johto ja kivittäkää lapset
- Anonyymi
Mitev Vitussa mulle voi tulla karhu kirje laskusta fortumilta ...En Edes Ole koskaan ollut koko yrityksen asiakas. 3pv olen yrittänyt ottaa yht ja sitten kun sain yhteyden niin sanottiin otamme sinuun yhteyttö mahd pian,ei oo kuulunut mitään koko yrityksestä että olis koittaneet soittaa.MUTTA HAASTAN OIKEUTEEN KOKO KONSERNIN...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä208179Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3381568- 3761315
- 61255
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset2611187- 651162
Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo331020Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin241016Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.50972- 36958