Kun otan suuhun ni pitääkö sitä imeä vai vaan huulet tiukasti kiinni?? Kertokaa nyt ihmeessä
Miehet vastauksia nyt
11
52
Vastaukset
- Anonyymi
Mie voin opettaa sinut ja sinusta tulee paras
- Anonyymi
Ei kai aloittaja kysynyt kuka opettaisi..
- Anonyymi
Aloittajalle, kevyt imu on parasta. Ja sitten huulten puristus.
- Anonyymi
Onko tuo ainoo mitä osaat kirjoittaa,
- Anonyymi
Itse teen.. heti aluksi nuolen hellästi terskaa, pidän kädessä kalua pienessä puristuksessa. Sit tarpeeksi sylkeä alan suulla naimaan jäykkää kalua, aluksi huulet kevyesti hivelee kalua. Tunnen suussani kun kalu alkaa sykkii, silloin lisään tiukkuutta, samalla juuresta runkkaan kalua. Lopuksi kun kaveri laukee imen kalun syvälle nieluun. Ukm 60
- Anonyymi
Kiitos vinkistä!!! Nyt pitäis löytää vielä harjoituskappale....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos vinkistä!!! Nyt pitäis löytää vielä harjoituskappale....
Haluisiks käyttää harjoitus kappaleena kokematonta 22v kyrpää? ;)
- Anonyymi
Ei sitä imetä yhtään. Otat suuhusi sen ja huulesi väliin ja liikutat suuta edes takas. Kielellä voit vähän nuolla ympäriltä mutta ei sitä imetä.
- Anonyymi
Tarkoitin imaisen lopuksi kurkkuuni kun kaveri laukee. Laukeamisen jälkeen nain hellästi jonkun aikaa saan kaikki spermat suuhuni. Ukm 60
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitin imaisen lopuksi kurkkuuni kun kaveri laukee. Laukeamisen jälkeen nain hellästi jonkun aikaa saan kaikki spermat suuhuni. Ukm 60
Kulli sykkii vielä pitkään spermaa loppu vaiheessa.
Minulla olis vakkarin paikka auki koronarokottamattomalle terveelle naiselle..
Suihinottoon voin antaa parhaiten vinkkiä ja ohjausta sitten kun sinne saakka päästään.
Josko aloittaja haluaisi tutustua kriteerien täyttyessä?
Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429