Täällä ollaan joka pv vain uskollisia saatanalle!

Anonyymi-ap

JT on puhdas seurakunta, jossa ei ole maailmallista turmellusta ja joka on USKOLLINEN päälleen Jeesukselle Kristukselle

20

257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vai koet lahkolaisuuden uskollisuudeksi saatanalle.

      Meikäläinen on ymmärtänyt sen valtaosaltaan harhaanjohdetuksi joutumista

    • Anonyymi

      Niinhän sitä oltiin valtakunnansalillakin.
      "Täällä ollaan uskollisia valkeuden enkeliksi tekeytyvälle saatanalle."- sanottiin.

      • Anonyymi

        Täälläkin ollaan toteuttamassa Jeesuksen antamaa lähetyskäskyä.
        Sinä toteutat saatanan toivetta, olemalla pois JT seurasta!


    • Anonyymi

      Uskollinen hallintoelimelle, ei Jeesukselle.

      • Anonyymi

        Mikset sinä mene talosta taloon kuten JT, se on Raamatun kehotus???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset sinä mene talosta taloon kuten JT, se on Raamatun kehotus???

        Missä siellä niin sanotaan?


      • Anonyymi

        Ei löydy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset sinä mene talosta taloon kuten JT, se on Raamatun kehotus???

        Päin vastoin, talosta taloon kulkemisesta varoitellaan Raamatussa.

        1. Tim. 5:13 Kierrellessään talosta taloon he oppivat laiskottelemaan ja lisäksi juoruilemaan ja sekaantumaan muiden asioihin, puhumaan sellaista mitä ei pitäisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei löydy.

        Ei löydy, koska et lue Raamattua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päin vastoin, talosta taloon kulkemisesta varoitellaan Raamatussa.

        1. Tim. 5:13 Kierrellessään talosta taloon he oppivat laiskottelemaan ja lisäksi juoruilemaan ja sekaantumaan muiden asioihin, puhumaan sellaista mitä ei pitäisi.

        Soopaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soopaa!

        Raamattu on siis soopaa ?


    • Anonyymi

      Siellä siis ollaan joka pavä vain uskollisia saatanalle ja sitten olette uskollisia päällenne Jeesukselle Kristukselle. Tämä tarkoittaa, että teidän päänne Jeesus Kristus on saatana

      • Anonyymi

        Puhut sopaa, JT toteuttaa Jeesuksen ja Jumalan kehoituksia, vain se miellyttää Jumalan poikaa ja Isä Jumalaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhut sopaa, JT toteuttaa Jeesuksen ja Jumalan kehoituksia, vain se miellyttää Jumalan poikaa ja Isä Jumalaa!

        Olet vähän hassu. Et ymmärrä erilaisia ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet vähän hassu. Et ymmärrä erilaisia ihmisiä.

        Saatana maijailee päätoimistossa ja haaratoimistoissa.


    • Anonyymi

      Markus 10:21 Myy kaikki mitä sinulla on, ja anna rahat köyhille sekä seuraa minua, niin sinulla on aarre taivaassa

      1. Rahat köyhille, ei miljardööri vartiotorniseuralle
      2. Seuraa Jeesusta, ei vartiotornia
      3. Aarre on taivaassa, ei paratiisissa

      • Anonyymi

        Mene ja iloitse Herrassa, uskosi on sinut pelastanut

        (Jeesus ei tuntenut kenttätyöraportteja)


    • Höpöä. Annan hyvän neuvon Peräilmalle kannattaa olla uskollinen.

    • Anonyymi

      Jehovat on samanlaisia kuin helluntailaiset, pelkästä saatanasta ne vaan puhuu,
      ja saatana on mielissään !!!

    • Anonyymi

      Tervetuloa JT kristillisyyteen mukaan, samalla toteutuu Raamatun sana elämässäsi!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      49
      2136
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      856
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      854
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      8
      738
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      701
    6. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      65
      690
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      610
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      497
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      78
      487
    10. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      479
    Aihe