JT on puhdas seurakunta, jossa ei ole maailmallista turmellusta ja joka on USKOLLINEN päälleen Jeesukselle Kristukselle
Täällä ollaan joka pv vain uskollisia saatanalle!
20
257
Vastaukset
- Anonyymi
Vai koet lahkolaisuuden uskollisuudeksi saatanalle.
Meikäläinen on ymmärtänyt sen valtaosaltaan harhaanjohdetuksi joutumista - Anonyymi
Niinhän sitä oltiin valtakunnansalillakin.
"Täällä ollaan uskollisia valkeuden enkeliksi tekeytyvälle saatanalle."- sanottiin.- Anonyymi
Täälläkin ollaan toteuttamassa Jeesuksen antamaa lähetyskäskyä.
Sinä toteutat saatanan toivetta, olemalla pois JT seurasta!
- Anonyymi
Uskollinen hallintoelimelle, ei Jeesukselle.
- Anonyymi
Mikset sinä mene talosta taloon kuten JT, se on Raamatun kehotus???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset sinä mene talosta taloon kuten JT, se on Raamatun kehotus???
Missä siellä niin sanotaan?
- Anonyymi
Ei löydy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset sinä mene talosta taloon kuten JT, se on Raamatun kehotus???
Päin vastoin, talosta taloon kulkemisesta varoitellaan Raamatussa.
1. Tim. 5:13 Kierrellessään talosta taloon he oppivat laiskottelemaan ja lisäksi juoruilemaan ja sekaantumaan muiden asioihin, puhumaan sellaista mitä ei pitäisi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei löydy.
Ei löydy, koska et lue Raamattua!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päin vastoin, talosta taloon kulkemisesta varoitellaan Raamatussa.
1. Tim. 5:13 Kierrellessään talosta taloon he oppivat laiskottelemaan ja lisäksi juoruilemaan ja sekaantumaan muiden asioihin, puhumaan sellaista mitä ei pitäisi.Soopaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soopaa!
Raamattu on siis soopaa ?
- Anonyymi
Siellä siis ollaan joka pavä vain uskollisia saatanalle ja sitten olette uskollisia päällenne Jeesukselle Kristukselle. Tämä tarkoittaa, että teidän päänne Jeesus Kristus on saatana
- Anonyymi
Puhut sopaa, JT toteuttaa Jeesuksen ja Jumalan kehoituksia, vain se miellyttää Jumalan poikaa ja Isä Jumalaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhut sopaa, JT toteuttaa Jeesuksen ja Jumalan kehoituksia, vain se miellyttää Jumalan poikaa ja Isä Jumalaa!
Olet vähän hassu. Et ymmärrä erilaisia ihmisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet vähän hassu. Et ymmärrä erilaisia ihmisiä.
Saatana maijailee päätoimistossa ja haaratoimistoissa.
- Anonyymi
Markus 10:21 Myy kaikki mitä sinulla on, ja anna rahat köyhille sekä seuraa minua, niin sinulla on aarre taivaassa
1. Rahat köyhille, ei miljardööri vartiotorniseuralle
2. Seuraa Jeesusta, ei vartiotornia
3. Aarre on taivaassa, ei paratiisissa- Anonyymi
Mene ja iloitse Herrassa, uskosi on sinut pelastanut
(Jeesus ei tuntenut kenttätyöraportteja)
Höpöä. Annan hyvän neuvon Peräilmalle kannattaa olla uskollinen.
- Anonyymi
Jehovat on samanlaisia kuin helluntailaiset, pelkästä saatanasta ne vaan puhuu,
ja saatana on mielissään !!! - Anonyymi
Tervetuloa JT kristillisyyteen mukaan, samalla toteutuu Raamatun sana elämässäsi!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 492136
- 49856
- 85854
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!8738Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35701- 65690
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27610- 43497
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap78487Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28479