Lipporannan väki

Anonyymi-ap

Mistä hyvästä sain tuon kovan kolauksen taas? Siitäkö kun otan töpselin pois seinästä ja se nasahtaa lattialle. Eilen en sitä tehnyt. Tänään taas tein. Oliko se teille se triggeri kun se jäi välistä tekemättä kuten joskus kun en vedä wc pönttöä yöllä? Se raivostuttaa teitä? Luulette että mietin teitä kun teen tai jätän tekemättä jotain? Uskokaa pois en mieti teitä kun
elän elämääni. Jos te mietitte jatkuvasti muita se ei tarkoita että muut tekevät samoin. Onko nuo teidän asunnot tukiasuntoja kehitysvammaisille? Kuka teidän holhoaja on? Ymmärrän että kehitysvammaiset eivät osaa arvioida aina voimiaan ja empatiakyky on puutteellinen. Täytyy silti kunnioittaa muita asukkaita his asuu kerrostalossa tms. Teidän holhoajan pitäisi muistuttaa teitä siitä.

78

2216

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

*jos asuu kerrostalossa

• Anonyymi

Meillä täällä kerrostalossa on olut rauhallista ja hijaista jo 20 vuotta. Talo rakennettu vuonna 2004. Muutin tänne 17 vuotiaana.

• Anonyymi

Mies jolla varhais teinin ääni karjuu miltei päivittäin ja öisin VIITTUUUUUU raivoisalla äänellä. 4,5 vuotta on tuota samaa joka päivä ja yö. Eikö hänen pitäis päästä avun piiriin jo?
      Tämä käy isännöitsijälle koska muut eivät valita kuulemma. No ei kai kun täällä on kaikki samankaltaisia. Poliisit tietää asiasta mutta en jaksa enää soitella.
      Minä en ole mikään raivon kohde oli raivoamisesi syy mikä tahansa. Tiedät että se on väkivaltaa samoin kuin painavien tavaroiden nakkelu ym häirintä. Kaikkien tuttujen naapurissa on ollut tällaisia. Ne ovat vaan muuttaneet jossain vaiheessa pois. Isännöitsijä sais saada potkut kun ei toimi millään lailla. Laita edes yleinen ilmoitus seinälle että häirintää ei saa ilmetä. Olithan laittanut ennenkuin minä muutin taloon lapun seinälle jossa kielsit mällien ja roskuen nakkelun käytävillä. Valitit lapussa myös tupakoinnista. Miksi minun muuton jälkeen et ole tehnyt asioille mitään? Minähän olen tietysti vuokralainen mutta ihan tavallinen. Miksi pidät minua jotenkin silmällä ja erityisenä? Kielsit ristin ovessani. Kielsi myös kynnysmatot oven ulkopuolella. Minulla ei ollut sellaista. Naapuri on laittanut sellaisen maton sen ilmoituksen jälkeen ihan kuin minä olisin sen kiellon antanut. He saavat pitää sen. Miksi minulle on eri säännöt kuin muille? Päinvastoin osallistuu vainoamiseen kun ei tee mitään. Jos kaikki asukkaat ei ole sinulle yhtä tärkeitä niin sinäkään et ole tärkeä. Kaikki voivat lukea täältä nyt tämän kun kerron sen täällä kun ei kukaan välitä. Tämä on minun kokemukseni täällä. Muut eivät valita koska saavat normaalia kohtelua. Miksi minä saan erityiskohtelua? Ei ole tuollaista isännöitsijää vielä ollut joka on noin puolueellinen. Rikollisten ystävä.

• Anonyymi

Tämä on kaikki ihmisten totaalista heitteille jättöä. Suomi maksat kovan hinnan kaikesta tällaisesta.

• Anonyymi

jos jotakuta nuin ahistaapi töpselitouhusi niin laita jatkari, mielellään kytkimellä, saat sähkönsyötön hiljaisesti poies. ☝️

• Anonyymi

Onpa huoni ohje. Parasta vain rauhoittua, eikä välittää muista. Elää vain omaa elämää ja ottaa etäisyyttä asiaan.

• Anonyymi

Tätä se on elomme kolhoosissa. Minun yläkertaani muutti pari, josta jompikumpi kävellessään oikein hakkaa kantapäätä lattiaan niin, että kämppä kaikuu! Myös yökusella käydessään. Ostin hyvät teollisuuden käyttöön tehdyt kuulosuojat. Ovat vain melko hankalat nukkuessa, mutta suodattavat tuonkin melun pois. Ei kuitenkaan suurimpia Kuusisaaren mekkaloita kilometrien päästä, jotka välittyvät korviin pään luita myöten. Eivät myöskään turhaa räiskintää ns ilotulitteilla, mitä jotkut harjoittavat lakisääteisen hiljaisuuden aikanakin.
      Toisella asukkaalla naapurin juoponörinä valvottaa. Käytiin kuuntelemassa oven takaa, ei kuulunut yhtään mitään. Ostin hänelle samanlaiset kuulosuojat. Kuulemma örinä kuuluu niitten läpikin. Diagnoosi: örinä tulee pään sisältä. Suuttui, kun kerroin.
      Minullakin tinnitus ollut jo vuosia, mutta melko hiljainen eikä haittaa. Pään sisältäkin kuuluu kuulosuojia käytettäessä ikäänkuin nesteen kohinaa putkessa, mutta en siitä muita syytä, koska se on omia kuuloharhojani eikä voimakasta.
      Hiljainen asuinympäristö olisi luksusta, mutta näin vanhana en sellaista pysty järjestämään. Niinkuin en monta muutakaan asiaa.

• Anonyymi

Kyllä kuuluu kuuluu. Mistä lie kuuluu? Käytävälle kun astuu niin on hiljaista kuin huopatossu tehtaalla.

• Anonyymi

Nämä ikuiset teiniäänet jotka huutelevat lukee tätä palstaa ja innoissaan oottaa milloin "valitan" taas heistä? Mietin ettekö kehity ollenkaan? Teidän pitäis olla nyt jo yli kaks kymppisiä ja elämän mennä eteenpäin jotenkin. Täällä vaan kykitte kämpissänne huutelemassa VITTUA ja SAATANAA ja nakkelette jotain seiniin ym. Käykää kaupassa ostakaa ruoka aineksia tehkää ruokaa leipokaa käykää ulkona katsokaa leffoja deittailkaa miettikää tulevaisuutta. Varmaan maksatte vuokranne ajallaan ja esitätte fiksua koska osaatte kyllä noi niin että saatte käyttäytyä miten vaan (no harvoilla on motia tuollaiseen mutta kuitenkin) kunhan vuokrat tulee ajallaan. Haluaisitteko vaikka kirjoittaa mulle kirjeen ja laittaa postilaatikosta muutakin kuin kuivua maissinjyviä ja kertoa mitä teillä on sydämellä kun en saa oikein selvää mitä huudatte aina. Kuulen vain pilkallista ääntelyä ja VITTUA.

• Anonyymi

Tässä ei ole mitään uutta minulle anteeksi vaan. Ei kiinnosta pierun vertaa. Teillä taas on sama into tuohon samaan ilkeilyyn aina vaan ja nopsat jalat juoksentelee siellä asunnossa ja ovi käy. Aina uuden ja kuitenkin saman näköisiä tyyppejä menee ovista sisään ja ulos mutta saman kuuloisia ovat kyllä aina olleet. Kummitusta kerrakseen.

• Anonyymi

Ne kuivat maissinjyvät oli laitettu postilaatikosta meidän kissalle ilmeisesti. Ei saa tehdä tuollaista mutta täällä saa tehdä mitä vaan ! kun se ei häiritse muita sanoo isännöitsijä.

• Anonyymi

Onneksi mää oon mää ja me ollaan me. Ois kauheen surkeeta olla sää ja te whatever. Kiitos Jeesus.

• Anonyymi

Onko Oulussa varsinkin tietyillä alueilla pelottavaa asua? On helevetissä. Häirintää on paljon. Kaikkeen tottuu mutta ei kyllä pitäis tarttea tottua kaikkeen.

• Anonyymi

En aio tulla enää valittamaan tänne.

• Anonyymi

Painonnostaja kaljan juoja? uhkailee "tuu tänne". Niin että uhkailtu on ja tappouhkauksiakin huudeltu. Syystä? No tiedätte itsekin syyllistyneenne rikokseen. Jos ette niin uhkailu ja haukkuminen ja solvaaminen ja ahdistelu ja paikkojen rikkominen on rikoksia kaikki. Sellaista on täällä Lipporannassa. On muuallakin tällaisia taloja joissa uhkaillaan ja häiritään.

• Anonyymi

Jos täällä on uskovaisia lukemassa niin rukoilkaa mun rakkaitten ja mun puolesta että nämä naapuruston ahdistelijat, kontrolloijat ja pahantekijät lähtevät täältä tai jättävät meidät vain rauhaan. Poliisista ja isännöitsijöistä jne. ei ole mitään apua näissä tapauksissa. He rynnäköivät vain syyttömien kansalaisten asuntoon ilman pätevää perustetta. Se on rikos poliisit että tunkeudutte toisten asuntoon. On rikos tunkeutua toisten asuntoon sotkemaan ja rikkomaan. Näihin henkilöihin ei mikään auta. He ovat sellaista tekoa. Jumala voi auttaa. Kiitos. 🙏🏻

• Anonyymi

Pistorasiat on sitä varten että niihin laitetaan töpseli. Käytän vapaasti ihan kaikkia kotini pistorasioita ja mihin tarkoitukseen tahansa ja milloin tahansa. Niistä ei aiheudu mitään häiriöitä kenellekään. Höh

• Anonyymi

Hyvää joulua ja jouluvalojen aikaa kaikille!

• Anonyymi

Voisitko nyt kuitenkin laittaa ilmoitustaululle ilmoituksen että kerrostalon säännöt ne on täälläkin ja koskee kaikkia asukkaita. Minun tavallinen elämä ja siihen liittyvät äänet ei kuulu muille. Muiden tavallinen elämä ja siihen liittyvät äänet ei kuulu minulle. Täällä hakataan seiniä jatkuvasti ja huudetaan vihahuutoja. Se kuuluu minulle. Se ei ole normaalia elämää. Luet varmasti näitä Oulu juttuja. Et ole tehnyt mitään häirinnän lopettamiseksi. Olen pyytänyt sinua puuttumaan tilanteisiin. Miksi ette ole hoitaneet tehtäviänne isännöitsijät? Pyydän nyt julkisesti. Laita ilmoitustaululle ilmoitus missä muistutat kerrostalon säännöistä. Voit laittaa vain sen sääntölapun missä on säännöt. Pitäisi ainakin yrittää noudattaa niitä yleisen asumisviihtymisen vuoksi. Olet jättänyt nämä talot villiintymään oman onnensa nojaan.

• Anonyymi

Riehu ja huutele ja kolistele menemään öin ja päivin ja lymyile kämpässäs. Isännöitsijälle se käy ja poliisille joten jatka "hyvää työtä" .

• Anonyymi

Jos piipaat kuulis nämä aggressio huutelut ja tämän häirinnän täällä niin hakisivat ehkä säilöön. Ennen ainakin haettiin tuollaiset säilöön. 5 vuotta 24/7 samaa riehumista ja väki ei oo vaihtunut kertaakaan tässä kerroksessa. Eihän tämä mitään henkilökohtaista ole minulle koska ei tunneta eikä mitään hajua keitä täällä edes majailee ja kulkee. Nuppi vaan sekaisin näillä ja kerrostalon äänet triggeröi. Lääkitys ois näille paikallaan ja konkreettinen siirto suljetulle. Hyvähän täällä on riekkua hulluilla häiriköillä kun on isännöitsijän siunaus. Eihän tämä häiritse muita kuin minua. Heillä ei takuulla ole ajankulusta mitään tietoa. 5 vuotta ootte lymyilly huutelemassa ja riehumassa täällä. Tiedoksi. Oisko aika siirtyä "parempaan paikkaan"? Onneksi oon päässyt täällä asuessa sairaseläkkeelle niin ei niin nöpö nuukaa vaikkei sais nukkua joka yötä rauhassa. Herran haltuun vaan.

• Anonyymi

Helvetin esikartano

• Anonyymi

Mielenterveyshuolto ei pelaa kyllä ollenkaan. On paljon niitä jotka kärsii hiljaa ihan itsekseen mutta sitten myös juuri näitä jotka pilaa muitten elämät käytöksellään. Molempien ryhmien pitäisi päästä avun piiriin.

• Anonyymi

Ruskon kaatopaikalle parakki kylä.kaikki tukien varassa elävät sinne.johan rauhoitus normi ihmisten elämä muualla.

• Anonyymi

Täällä asuu monenlaista porukkaa. Opiskelijoita ja eläkeläisiä ja työssä käyviä ja myös epämääräistä porukkaa lamppaa ees taas jonkun asunnossa. Mitä lie ovatkaan? Mielenterveys ongelmia pahasti vain joillain mutta ne saa tehdä mitä vaan! Angstata menemään. Näin kerran naapurin huutajan ja möykkääjän niin oli kasvoiltaan ihan vahamainen zombie ja ihan hikinen. Likaisen näköinen. Hyökkäs ovesta kun olin lähdössä ulos. Sieltäkö he kirput ja lutikat tulee? Siivoojat käy hänellä välillä. Pappa betalar ilmeisesti.

• Anonyymi

No huh huh ... tämän ketjun perusteella menoa ja meininkiä piisaa...?!?! siistiä päälle päin ainakin. XXDDDD

• Anonyymi

Joo no onhan tämä tunnettu rikollisista asukkaistaan nämä talot ja tämä alue. Ei nyt Oulun pahin ehkä..... en kyllä osaa sanoa mikä on pahinta aluetta Oulussa.

• Anonyymi

Lippis on tosi hippis.hyvä paikka asua.

• Anonyymi

Teidät pitäis haastaa oikeuteen niin monista eri rikkomuksista Lipporannantie 9 B tietyt henkilöt.

• Anonyymi

En osaa sano kuin omasta ja mun tytön tuttujen puolesta jotka muuttivat pois täältä kun naapurissa käytiin huumekauppaa ja jotain muuta hämärää touhua. Itselläni lähinnä jatkuva häirintä, yksityisyyden rikkominen, konkreettinen rikkominen ja tuhoaminen, törkeät kunnianloukkaukset, kontrollointi, seuraaminen, ahdistelu ja elämän rajoittamisen yritykset, yms.

• Anonyymi

Rauhoittunut kuitenkin on jonkun verran verrattuna edellisiin vuosiin. Yleisten tilojen vartiointi ja ulko vartiointi ehkä rauhoittanut vähän.

• Anonyymi

Voitteko lipporannan asukkaat kertoa vesilaskujenne suuruuksia? Mikä on teidän vuosittaisen veden tasauslaskun suuruus loppuvuodesta? Paljonko maksatte kuukausittain vedestä?

• Anonyymi

Jos omatunto alkaa kolkutteleen joillain niin rahallinen korvaus otetaan mielihyvin vastaan. On ennenkin saatu lahjoja ja ehdotusta rahallisesta korvauksesta kun tuhoa on aiheutettu kerrostalossa asuessa. Häirinköinti ja vainoaminen on hyvin yleistä joissain taloissa ja joissain paikoissa Oulussa ja muut "ylhäältä päin tulevat" epäoikeudenmukaisuudet.

• Anonyymi

"Ylhäältä päin" ei tarkoita välttämättä yläkerran asukkaita niin paljon kun toivottekin (jos ei älli riitä ymmärtämään) vaan "johtoporrasta". Johtoporras taas ei tarkoita sitä portaikkoa joka sijaitsee rappukäytävässä. 🤪

• Anonyymi

Niin että turhaan siellä nakkelette kenkiänne ja paiskotte ovia ym. vauhkoamista vanhanaikaiset kovikset

• Anonyymi

Absurdia? Haamujako he ovatkin? 👻 👻 👻 👻 👻 👻 👻 👻 👻 👻 👻 👻 👻 👻 👻 👻 👻 👻 👻 👻 👻

• Anonyymi

Pyydä pappaltas muutama huntti ja tunge ne mun postiluukuista sisään.

• Anonyymi

Poliisit ei tule tänne mutta joku tietää missä mennään. 👆🏻 Aikansa kutakin.

• Anonyymi

Ne Lipporannan koirankopit näyttävätkin siltä, että asuntoihin kuuluu kaikki naapurien ja rappukäytävän äänet.

• Anonyymi

Ei nämä kyllä mitään koirankoppeja ole. Näissä on potentiaalia vaikka mihin kun ois vaan varaa sisustaa kunnolla ja jos niin tekisin hankkisin myös turvakameran kotiini. Äänen kulku on kummallinen. Minä en kuule mitään normaali ääniä toisten asunnoista eikä kiinnosta yhtään kuulostellakaan. Ainoastaan joidenkin junttien huutamiset, angstailut, karjumiset ja raskaat askeleet ja oven tahalliset paiskomiset kuuluu. Eri asia jos tuuli paiskaisee oven vahingossa kiinni tai muut ihmisten yksityiset keskinäiset asiat. Täällä vaan valitettavasti asuu niitä jotka tahtovat esittää muille jatkuvasti. Ei ilmeisesti omaa elämää. Normaalit elämän äänet kyllä erottaa tahallisista. Taloissa on potentiaalia, jotkut asukkaat vaan on mitä on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei nämä kyllä mitään koirankoppeja ole. Näissä on potentiaalia vaikka mihin kun ois vaan varaa sisustaa kunnolla ja jos niin tekisin hankkisin myös turvakameran kotiini. Äänen kulku on kummallinen. Minä en kuule mitään normaali ääniä toisten asunnoista eikä kiinnosta yhtään kuulostellakaan. Ainoastaan joidenkin junttien huutamiset, angstailut, karjumiset ja raskaat askeleet ja oven tahalliset paiskomiset kuuluu. Eri asia jos tuuli paiskaisee oven vahingossa kiinni tai muut ihmisten yksityiset keskinäiset asiat. Täällä vaan valitettavasti asuu niitä jotka tahtovat esittää muille jatkuvasti. Ei ilmeisesti omaa elämää. Normaalit elämän äänet kyllä erottaa tahallisista. Taloissa on potentiaalia, jotkut asukkaat vaan on mitä on.

kerrostaloon (ehkä luhtitaloonkin ja rivariin) asumaan pyrkiville jonkinlainen soveltuvuusteti että passaako sitä ollenkaan kelpo asujaksi. jos taipumusta yölliseen metelöintiiin ja epäsosiaaliseen elämöintiin, no way. !!

• Anonyymi

Miksiköhän en saa nähdä minkä näköisiä nämä minulle ahdistusta, henkistä ja fyysistä, aiheuttavat tässä talossa, näissä kerroksissa, ovat? No, aikanaan saatte ahdistuksenne tekin, uskotte taivaaseen ja helvettiin tai ette. Molemmat ovat oikeasti olemassa. Helvettiin joutuvat kaikki jotka eivät tee parannusta eläessään vielä maan päällä.

• Anonyymi

Kaikki ovat karmeita jotka olen nähnyt joten ei ole väliksi nähdäkään. Aiheuttavat puistatusta minussa jostain syystä.

• Anonyymi

Jeesuksen Kristuksen armo ja rauha minulle ja meille (läheisilleni). ✝️

• Anonyymi

Olisin kiitollinen jos rukoilette minun ja läheisteni puolesta. Kukaan ei välitä vaan annetaan rikollisten hullujen kaikessa hiljaisuudessaan vahtia ja käydä asunnoissa asukkaan poissaollessa. He jättävät aina merkkejä käynnistään. Varasteta ei yleensä vaan on rikottu jotain tai viillelty tai sotkettu. Huomaan yleensä hajusta tai kengän jäljistä heti ensimmäiseksi että täällä on käyty. Joskus täällä käy koiria omistavia koska on eläin pölyä joka käy minulle henkeen ja alkaa yskittää. Merkkejä jätetään käynneistä että tiedän olevani "raiskattu" ja kontrolloitu. Tämä kaikki häirintä, kontrollointi ja tunkeutuminen toisten alueelle on mahdollista täällä.
      Miksi kukaan ei muuta tänne tai täältä pois? Jännä juttu eikö vaan. Tämä on ollut ihan kuollut jo monta vuotta. Eikö olekin todella outoa? Heitä on useita ja he majailevat näissä asunnoissa ja ympäri tätä aluetta. Tämä on joku Tuiran hullujen oma rinki tai voivat olla ympäri Oulua. Rukoilkaa myös että isännöitsijät vaihtuu niin sekin vaikuttaa millainen "meno" taloissa yleensä on tai saa olla.
      Jos täällä ei käy oikeita ihmisiä niin haamuja sitten. Absurdilta tämä minullekin vaikuttaa mutta äänet ja jäljet ja hajut on ihan totta. Minulla on muutama outo vihamies joita en itse kylläkään tunne mutta tiedän että minua vihataan tai mm. minua. Kaikkia varmaan vihaavat nuo oudot tapaukset. Kiitos uskovaisille rukoilijoille. 🙏🏻

• Anonyymi

Älä luulekaan ettet joudu vastuuseen teoistasi sinä (te) joka huudat minulle päivittäin, samoten isännöitsijä ja poliisit joka eivät ole tehneet mitään häirinnälle ja vainoamiselle vaikka ilmoitettu on. Ei ole laitettu huomautuksia eikä tultu paikalle kun on ilmoitettu. En ilmoittele enää mistään vaan annan olla mutta joskus joudutte vastuuseen kaikesta.

• Anonyymi

On väkivaltaa aiheuttaa kovia ääniä tahallaan ja hakata toisten seiniä ja ovea ja huutaa ja uhkailla ja solvata. Kuka järkevä asukas kerrostaloissa tekee moista? Ilman seuraamuksia. Tämä on rikollista ja vastuussa ovat asukkaat jotka tekevät tällaista sekä virkavalta ja talotoimikunta jotka eivät puutu tällaiseen. Jokainen asukas on samanarvoinen ja jokainen asiakas on samanarvoinen, tiedoksi poliiseille ja isännöinti firmoille.

• Anonyymi

katoppa ku oolu karu paikka ompi. sitä häätypi olla kovanahkane sälli tai muijja jotta seleviääpi päivästä toisee. niih.
      :-|

• Anonyymi

Vammaiset huutavat joka ilta. Eilen huuto jatkui monta tuntia. Olivat vihaisia. Perkelettä kuului. Ainahan he. Tänä yönä vammainen mies sai huuto orgasmin ilmeisesti. No, kai nopsajalkaiset vammaisetkin ovat seksuaalisia vaikken itse pystyisi sitä kuvittelemaan. Jokatapauksessa huutoa on joka päivä ja kolistelua yms ääniä. Kun se ei häiritse muita kuin minua niin sehän on silloin OK. Olen asunut useammassa paikassa joissa on ollut ihan älytöntä meininkiä esim. eräässä asemakadun talossa joku huuteli illat pitkät kuin aave käytävällä ja kumisutti kaiteita. Talon "vakio asukkaat " olivat melkein vihaisia minulle kun ihmettelin meteliä. Toiset asukkaat ravasivat toistensa asunnoissa kun tunsivat toisensa. Kuinka kehtaan yrittää puuttua kun en ole yhtä arvokas kuin muut asukkaat (heidän mielestään ilmeisesti)? Ihan vapaasti.

• Anonyymi

Juttu on niin että.... "Minä uskon Jumalaan,
      Isään, Kaikkivaltiaaseen,
      taivaan ja maan Luojaan,

ja Jeesukseen Kristukseen,
      Jumalan ainoaan Poikaan, meidän Herraamme,
      joka sikisi Pyhästä Hengestä,
      syntyi neitsyt Mariasta,
      kärsi Pontius Pilatuksen aikana,
      ristiinnaulittiin, kuoli ja haudattiin,
      astui alas tuonelaan,
      nousi kolmantena päivänä kuolleista,
      astui ylös taivaisiin,
      istuu Jumalan, Isän, Kaikkivaltiaan, oikealla puolella
      ja on sieltä tuleva tuomitsemaan eläviä ja kuolleita,

ja Pyhään Henkeen,
      pyhän yhteisen seurakunnan,
      pyhäin yhteyden,
      syntien anteeksiantamisen,
      ruumiin ylösnousemisen
      ja iankaikkisen elämän." Amen

• Anonyymi

On totta että saatana on pelottava. Saatana on paha. Se on sen olemus ja täällä ON saatana. 😈 Saatana on maailman hallitsija ja siksi se on kaikkialla. Olen kuullut tuhat ja yksi erilaista toinen toistaan kammottavampaa ja raastavampaa ääntätäällä ja muualla. Ei voisi kuvitella niiden tulevan ihmisestä tai mistään järkeenkäyvästä toiminnasta.

• Anonyymi

Joo, rakentakaa niin että saatanallinen akustiikka toimii. 🤘🏻

• Anonyymi

Tuuletustäräppänöiden rämppääminen on näiden vammaisten kesto suosikki puuhaa. Yöt ja päivät. He eivät nuku vaan päivät ja yöt nopein askelin tai tömistellen kulkevat, matkivat muka närkästyneenä minua ja rämisyttävät tuuletusaukkoja. Nämä vammaiset ja heidän kaverinsa. Ehkä heillä on valvomisvuorot. Who knows? Toisaalta, saatana ei varmaankaan tarvitse unta.

• Anonyymi

En olis ite ees nuorena viitsinyt tuollaista maanista häirintää tehdä saati nyt vanhana. Miten joillekin tulee edes mieleen puuhailla tuollaista? Oli ihan muut asiat mulla mielessä mulla kun ite olin nuori........

• Anonyymi

Kerron näitä siksi että jollain muullakin voi olla vaikeaa kun häiritään jatkuvasti. Vertaistukea heille. En kaipaa itse mitään kommentteja enkä sääliä osakseni. Pärjätään kyllä. 🙏🏻
      En tietenkään ymmärrä miksi tuo jätkä on päättänyt alkaa huutelemaan mulle ja sen kaverit. Huutelu on siis jatkuvaa. 😃 Tässä sanat mitä huudetaan plus joitain litanioita joista en saa selvää muuta kuin raivoisan äänensävyn. Äänensävyt ja intonaatiot ja sanojen painotus on omaa luokkaansa. Hyvin osataan kiusaava ja uhkaava tyyli. Ablodit hienosta näyttelemisestä ja omistautumisesta. 👏🏻
      EI. HEI. MITÄ. VITTU. PERKELE. SAATANA. JUMALAUTA. JOOPA JOO. JOO.
      On tullut myös HUORA kun olen oven edestä mennyt. RUMA on huudettu myös. On huudettu myös ASENTO LEPO TURPAANVETO.
      Ulkona huudellaan myös mm. MIKÄ NAURATTAA (sitä harvemmin enää kuulee) ja autolla kierretään taloa ja tööttäillään.
      Olen vain ajatellut että ei ihme että ääni on noin painoksissa kun huutaa kaiken aikaa. Sievä ääniset kiusaaja tytöt kuuluvat myös heihin ilmeisesti. Ei aina ole sievät äänet kuitenkaan. Ei mitään käryä miltä nämä tyypit näyttävät? Heitähän on varmaan moneksi. Sitä voi vaan ihmetellä mistä joillakin tulee tuollainen viha ja uhma ja raivo ja ilkeys ja miten esimerkiksi tällainen lihava eläkeläis täti kuin itse olen ja heidän omaisensa päätyvät heidän "listoilleen"? Voimia ja terveyttä ja siunausta ja hyvää joulua kaikille. Meillä on kaikki hyvin kun meillä on JEESUSLAPSI, lahjoista kallein. 🎁

• Anonyymi

Julkaisin kuvan yksityisessä ig ssäni Lipporannan ala aulan joulukuusesta, muuttaen kuvan mustavalko sini sävyiseksi. Seuraavana päivänä oli ovellani pimpottelemassa joku hörhö sini mustassa takissa reppu selässä. No mun ovella näitä hörhöjä on riittänyt. Miksiköhän? 🤔
      Ihan ohi aiheen vai onko sittenkään, ostin eilen Sokokselta rusettipullia ja näytti niin kosteilta ja pehmeiltä. Kallis pussi mutta ostin kun -30%. Eipä ollut hyviä vaan mauttomia ja kuivia. Sopisiko tähän vertaus "moni kakku päältä kaunis"?

• Anonyymi

Mä kutsuisin tätä paikkaa "tunkeutujien" paikaksi.

• Anonyymi

Oikeita ihmisiä tai ei. Talon asukkaita tai ei. En tiiä. 🤷🏼

• Anonyymi
    • Anonyymi

Nyt on muutamana päivänä soitettu niin isolla että kaikuu angstailevaa räppiä joka kiihottaa väkivaltaan ja kettinkejä on heitelty seinään ja lattiaan ja huonekaluja heitelty ja jysäytelty. Jeee Isännöitsijän ja poliisien siunauksella. Täällähän on niin mukavaa kaikilla ja kun ei muita häiritse kuin minua.
      Lastentarha leikkii alhaalla muina miehinä ja vanhainkoti toimii täällä ihan muina miehinä myös. Jeeeee
      Melko irvokasta.
      Miksi pihat on ihan jäisiä ja kuopilla? Eikö huolto pelaa? Mistä kautta kuljetatte vanhukset, pyörätuolit, kärryt ja mistä kulkee huonojalkaiset kun normaaleillakin on vaikeuksia?
      Mistähän lähteestä nämä ammentavat ikuista kiukkuaan ja kostonhaluaan ja angstiaan? Luulis että muutamassa vuodessa jo tulisi muutoksia mutta ei täällä. Kyllä täällä on yhdelläkin äidillä hirveän paha ääni. Ei muuten mutta on rääkynyt tuntikausia perheensä "iloksi" varmaan. Minun ja meidän pahaksemme kuitenkin. Mitähän tuollaisten ihmisten lapsista tulee? Näkyy varmaan sitten suljettujen osastojen täyteytenä myöhemmin. Ei kyllä kiinnosta mutta kuuluu kyllä ja ovilla käydään (pelottelemassa?). Go Oulu.

• Anonyymi

Loppua kohti maailman ihmisten ja Jumalan ihmisten välinen kuilu vaan syvenee. Vielä ei ole edes vihan ajat mun tietääkseni. "Vihan ja ahdistuksen aika eli Vaivanaika eli Suuri ahdistus on Raamatun ennustama ajanjakso, joka liittyy lopun ajan tapahtumiin."
      Älkää myöskään uskoko kaiken maailman uskosta paasaavien puheisiin jotka voivat olla muoto uskovaisia mutta eivät sydämen uskovaisia. Nuo jotka tyrkyttävät kirkkojaan teille niin ei uskovaisuus ole jatkuvaa muoto oppien pohtimista ja itseen kohdistuvaa pohdintaa minun tietääkseni. ➡ Sydämen uskolla pelastutaan.

• Anonyymi

Kuinka lapsellista voi olla kun huutaa VITTUA raivo pinkeenä joka ilta ja jos ei huuda niin muuta häirintää vaikka kyllä huudetaan jatkuvasti. Se ei häiritse muita niin ei mun takia laiteta huomautuksia. Ja kelle niitä laittaiskaan jos kaikki onkin ihan absurdia? Isännöitsijä: "ootko varma että se tulee siitä asunnosta? Jos se tuleekin siitä toisesta asunnosta? Hän varmaan sitten tietää. Joka puolelta tuntuu tulevan........ ja älykääpiöillä on hauskaa kun rääkkäävät naapureitaan. 💀💀💀

• Anonyymi

Henkiolentoja tai henkien vaikutuksen alaisia oikeita ihmisiä. "Kiva" jos saatte elää vapaasti, käyttää ääntänne ja elää kuin pellossa. Olen minäkin jaksanut touhuta aikoinani. Väsy tulee kaikille normaalisti jossain vaiheessa. Sellaista se elämä on.
      Henkivaltojen alaiset saattavat käyttäytyä levottomasti hamaan loppuunsa asti.

• Anonyymi

Tämän ketjun aloittaja, minä, olen ihan suomalainen ja syntyperäinen oululainen. Kommenteista voi päätellä että luullaan että olen tullut muualta. Ei mulle tartte kertoa millaista Oulussa on. En muusta tiedä kuin Oulusta asuinpaikkana. 😊👍🏻

• Anonyymi

Niin ja ihan Tuira on ollut ensimmäinen asuinpaikkani. Tuirasta olen vauvana elämäni aloittanut ja vieläkin "vaikutan" täällä Tuiran rajamailla. Hip hei

• Anonyymi

Ne jotka vastailee mulle tänne ovat mitä ilmeisimmin tulleet myöhemmin tänne, muuttaneet jostain maaseutukunnista. Mää oon ite avojalakanen oululainen. En oo ees asunut ikinä missään muussa kaupungissa kuin Oulussa. Lomallahan nyt kaikki ovat käyneet vaikka missä, minäkin, ja mekin siis.

• Anonyymi

Oulu on PASKA KAUPUNNI on joku maaseudulta täällä "isoilla kylillä" käynyt kirjoittanut tuonne keskustan seinään joskus. Silti tänne muuttaa pohjoisesta hulluna porukkaa kun tämä on suurin kaupunki sieltä katottuna. Etelästä päin tänne ei nyt muutettais kilon palasinakaan, siis syntyperäiset etelän ihmiset. Luulen. No, luulo ei ole tiedon väärti.

• Anonyymi

Minä ja perheeni jo kolmessa polvessa ollaan asuttu aina täällä Oulussa. Käyty ollaan muuallakin ja pitkin hampain tultu takaisin. Ei, vaan, rakas kotikaupunki Oulu. Rukoilen puolestasi. 🥲🙏🏻

• Anonyymi

Ettekö te haluais käydä töissä tai kurssilla tai jotain muuta kuin kämpillä vittuilemassa sille yhdelle ja samalle muijalle vuosikausia päivästä toiseen?

• Anonyymi

Eiköhän se tämän talon toinen asukas minun lisäkseni ole myöskin sairaseläkkeellä kuten minäkin, nuoresta iästään huolimatta. (Kavereineen.)

• Anonyymi

Voihan täällä siis asua muitakin kuin minä ja tämä joku muu (kavereineen). Se vaan tuntuu kuin asuis autiotalossa. 🤷🏼‍♀️

• Anonyymi

Voisiko ylläpito poistaa tämän koko viestiketjun ystävällisesti? 🌼

• Anonyymi

Ei voi tietää mikä näille on triggerinä? No tässä olikin monta päivää ettei huudeltu sen kummemmin. Tänään onkin ovet auenneet ja sulkeutuneet non stoppina ja todellakin non stoppina tässä kerroksessa. Sitten tuli sieltä ne "saatana" ja "hyi vittu"? huudot.

• Anonyymi

Tämän viestiketjun saa poistaa minun puolestani jos henkilökunta on kuulolla. - aloittaja

• Anonyymi

Ihan asiasta vain huomautan.
      Mitä se kertoo asuinpaikasta jos pihalla istutaan maassa tai seistään kaljatökit maassa vieressä. Ei edes ns. huonomaineisimmissa taloyhtiöissä tapahdu moista. Tuollainenko sopii näin "hienoon" asuinyhteisö ideaan jossa on vanhainkotia ja lastentarhaa ja hienot yhteiset tilat? Minusta on ristiriidassa hienon idean kanssa. No, tietenkin joukkoon mahtuu monenlaista mutta sen vuoksi on ne järjestyssäännöt (mutta joita ei tarvitse kaikkien noudattaa)?

• Anonyymi

Tämä mitä olen kertonut täällä niin eihän se ongelma poistu heidän kauttaan. Kuten voi huomata nämä häiriötä aiheuttavat ja normaalista poikkeavasti käyttäytyvät henkilöt eivät selkeästikään kykene pitämään itseään kurissa eivätkä tule koskaan käyttäytymään asian vaatimalla tavalla. En ole olettanutkaan että he muuttaisivat toimintamallejaan. Kysymys onkin siitä kenellä on vastuu pitää asuinpaikat asuttavina ja viihtyisinä kaikille asukkaille tai ettei kukaan asukas ainakaan joudu kärsimään toisten asukkaiden toimesta. Asukasviihtyvyydestä vastuussa olevat henkilöt kuten isännöitsijä tai poliisi ei ole ollut halukas puuttumaan törkeään häirintään ja metelöintiin ja jopa uhkaavaan käytökseen. Siitä tässä on kysymys. Ymmärrän kyllä ja jokainen ymmärtää että häiriköt eivät yleensä muuta käyttäytymistään. Näiden kertomusten tarkoitus ei ole saada näitä häirikkö henkilöitä "tekemään parannusta". Kertomusten tarkoitus on tuoda esille millaista käytöstä sallitaan ilman minkäänlaista puuttumista vaikka ongelmista tiedetään. Yleensä kun joku asukas valittaa siihen puututaan jopa niin hanakasti että itsekin olemme saaneet kerran häädön ilman syytä kun naapuri teki valituksen. Ei siinä mitään muutimme kiltisti pois aivan syyttöminä. Kuinka paljon järkeen käyvempää olisi muuttaa pois aiheesta?

• Anonyymi

Ei tartte olla teini jos on epäsosiaalinen elämäntapa. Vanhatkin voi olla ihan pimpeli pom häiriköitä. Ei tässä itsekään olla mitään enkeleitä mutta ei häiritä tahallisesti koska se on epäsosiaalista käyttäytymistä. Ei kuuluta siihen ryhmään ihmisiä.

• Anonyymi

Jääköön tänne tämä ketju jos sitä ei meinata poistaa. Siunausta ja rauhaa ja hyvää mieltä kaikille jotka lukee tämän. 🌸 🌸 🌸 🌸 🌸 🌸 🌸

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      223
      6965
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      42
      1249
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1042
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      891
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      48
      845
    6. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      61
      837
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      794
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      791
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      756
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      733
    Aihe