Ostin villasukat kokoa 43-45, mun koko on 45... Ei saanut edes laitettua edes jalkaan, kun eivät veny sivusuunnassa tarpeeksi. Olis tarvinnut veistää omasta kantapäästä 5 senttiä pois, että olis onnistunut.
Olis kiva nähdä millainen on se riukukinttu koko 45, jolle nuo sopii :)
Eivät suostuneet palauttamaan rahoja kun se pakkauspahvi oli revitty, noita ei oikein saa avattua ilman repimistä. Pitäköön tunkkinsa/sukkansa...
7€ sinne tänne on ihan sama, mutta tollasia ei pitäis edes myydä..
Tokmanni myy paskaa
18
369
Vastaukset
- Anonyymi
Tokmanni myy laatua joten sun turha valittaa.
- Anonyymi
Laatu voi olla hyvää, mutta tuote ei toimi kuten pitäisi :)
- Anonyymi
Kudo itte sukkasi :)
- Anonyymi
Vetäkää tunkkinne jalkaanne :)
- Anonyymi
Pyydä jotain pienempijalkaisempaa testaamaan ja jos ovat sopivat niin myy sukat.
- Anonyymi
Lahjoitin ne infotiskille, tehkööt mitä tykkäävät :D
- Anonyymi
TOKMANNI tarvii tukea.
- Anonyymi
Tokmanni on Maskun paras kauppa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tokmanni on Maskun paras kauppa.
Eipähän Maskussa paljon oo mihin verrata.
- Anonyymi
Onko Maskussa vielä Hopeanaulaa?
- Anonyymi
Ostin huopatossut haisee kauheelle myrkylle tokmanni on perseestä
- Anonyymi
Osta jonkun mummon kutomat sukat, taatusti parhaat...
- Anonyymi
Tähän asti mummot onkin kutoneet mun sukat, mut mun tuntemat kutojamummot on nyt siirtyneet tuonpuoleiseen ja nää oli ensimmäiset ostosukat :(
Vaatekaappia penkoessa löytyi onneksi vielä kaksi paria mummojen kutomia, niin pärjää vielä jonkun aikaa, kunnes löytyy varamummo :)
- Anonyymi
Tökmänni.
- Anonyymi
Mun mielestä Tokmanni on aina myynyt vain laadukkaita ja edullisia tuotteita.
- Anonyymi
Linnan vieraita alkoi saapua puoli yhdentoista jälkeen. Osa Linnasta saapuneita oli sellaisia, jotka tulevat aina jatkoille, kuten perussuomalaisten kansanedustaja Kike Elomaa.
- Anonyymi
Itseasiassa miksi ostit sukat jotka on tehty paskasta ? 🤓
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 973533
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232872Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122431- 431875
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421623Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411555- 321547
- 281350
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201316- 951191