Naiselle seuraa naisesta

Olen 30v bi-curious nainen. Aikaisempaa kokemusta naisista ei ole ja mietinkin mikä olisi paras paikka naisten löytämiseen. Tinder, baari..? Itseäni vanhemmat naiset kiinnostaa.

10

412

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varmastikaan se paikka mistä hakea, ei ole niinkään relevantti. Uskoisin että se miten esität asiasi, kerää enemmän huomiota ja yhteydenottoja. Kokeile, avaa profiili suomi24 treffeille, otsikko vaikka: bi-utelias nainen tms.
      Kerro tarkkaan mitä haet, millä ehdoilla (moni liikenteessä piilotetusti parina, eli nainen hakee seuraa mutta pian alkaakin kyselemään voisiko mies katsoa vierestä/osallistua jne. Varmasti löydät seuraa…..
      Seuranhakupaikkoja on todella paljon, joten varmasti tarjontaa löydät nopeastikin.

      • Täytyy kokeilla jos tuota kautta löytyisi


      • Anonyymi
        nmm kirjoitti:

        Täytyy kokeilla jos tuota kautta löytyisi

        Nimimerkkisikin jo paljastaa tosiasian että olet vaan pelkkä säälittävä miesurpoluuseri tai jopa poikanen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimimerkkisikin jo paljastaa tosiasian että olet vaan pelkkä säälittävä miesurpoluuseri tai jopa poikanen.

        Ja profiilin tietosi vahvistavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja profiilin tietosi vahvistavat.

        Niuvanniemen suljetulla tietenkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niuvanniemen suljetulla tietenkin

        Mitäs spede olet siellä hähähähä


    • Anonyymi

      Kyllähän sieltä tinderistä luulisi löytyvän

    • Anonyymi

      H­­­ei! Ku­­­ts­umme sinu­­­t kä­­ym­­ään u­­­ude­ssa cha­­tis­sa! Mei­­tä on yl­i miljo­­ona! 👉 http://antikbutik.com/H/T8n1F8

    • Anonyymi

      Oletko löytänyt mitä haet? Vaikka tuskin näin vanhaan viestiin kukaan enää.

      Nainen 40+ samat halut, mutta toteutus samassa huoneessa mieheni kanssa kaikin mahdollisin pariyhdistelmin naisten juttujen ollessa tärkeyssijalla numero 1. Mikään ei kiihota minua ajatuksena niin kuin masturboida samassa huoneessa toisen naisen kanssa + kaikki tyttöjen välinen mihin se johtaa.

      • Anonyymi

        Mitäs riehaannuit hähähähä


    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      17
      923
    2. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      47
      809
    3. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      223
      715
    4. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      75
      710
    5. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      45
      702
    6. Emme näe enää koskaan

      Näin ainakin uskon. Mutta ei hätää, et menetä yhtään mitään minussa. Sen kai jo tiesitkin. Hyvää vappua ja kesää. Toivon
      Ikävä
      33
      670
    7. Mitäs meinaatte vappuna

      ikävöivät ihmiset?
      Ikävä
      106
      657
    8. Vornanen alkaa olla kusessa

      Kaikki vanhat synnit on kaiveltu esiin ja niitä tosiaan näyttää olevan. Poliisin asussa esiintyminen vaaliteltalla, työt
      Joensuu
      80
      644
    9. Pistetään panokset

      Vielä korkeammalle! Eli mitäs numeroa kaipaat? Kaikki mukaan! Itse kaipaan 5
      Ikävä
      34
      589
    10. Olet tyylitajuton

      Ja ruma. En ole ikinä pitänyt ulkonäöstäsi. Et ole minun tyyppiäni millään tavalla. Puheesi on sellaista mongerrusta ett
      Ikävä
      25
      581
    Aihe