Oletteko te eläkkeellä vai työttömänä kun on aikaa arkena työaikaan kirjoitella palstaloille?
Minä olen vieläkin työssä ja takana on pitkä ura ammattisotilaana ja rakentajana. Mittatimpuri ja entinen legioonalainen jolla on tolkkua päässä ja ruista ranteessa.
Menkää työttömät kursseille niin parannatten sitä ns. työmarkkina-asemaanne.
Ei teitille jobia anneta jos etten päivitä osaamistanne tai hanki sitä lisää tai peräti kouluttaudu uudelle alalle.
Se on mukavaa tämä elämä kun teki aikoinaan oikeat ratkaisut. Heh, heh
Terveisin Raksa-Rane
Mercedesmies ja rakentaja
Ettekö käy töissä kun aikaa päivät kirjoitella?
26
71
Vastaukset
- Anonyymi
Työkyvytön olen ollut aina, koska Orimattilassa ei koskaan ole osattu hoitaa yhtään mitään. Jatkuvasti tehdään virkavirheitä toinen toisensa perään. Mikään ei muutu, kun ei nää muka-yhteiskunnalle-tärkeät työssäkäyvät tee sitä työtään. Ei ne ole "vahinkoja", ne on virheitä.
- Anonyymi
Kyllä sitä kummasti ehtii vaikka töissä oon. Jokainen tekee niin kuin itse haluaa, ei se kelloa kato.
- Anonyymi
Mulla on ainaki aikaa olla täällä. Koulu päättyy kohta sit inttiin. Meinasin et jos en aukkiin pääse niin sit rukkiin meen.
- Anonyymi
Siis jos et Aukkiin pääsi niin RUK:n menet? Vai niin meinaat.
- Anonyymi
Auk vai Ruk? Siinäpä kysymys. Tosi kovat kaverit valitsee Ruk:n.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Auk vai Ruk? Siinäpä kysymys. Tosi kovat kaverit valitsee Ruk:n.
RUK on paikka jonne ei elämäm koululaiset pääse.
Tosi kovat kaverit käy kunnolla koulut niin että valkolakki on päässä, sen jälkeen asepalvelukseen ja RUK:sta reserviin. Sitten yliopistoon tai korkeakouluun. - Anonyymi
Sama homma mulla. Haen ekaks Ruk:n tai sitten sotilasmestariksi.
- Anonyymi
Peukutan. Tolkun ihmiset käy töissä. Joutilaat täällä notkuu ja luulee viisaita olevansa.
- Anonyymi
Minulla älykkönä on vaikea edes käydä lukemassa näitä kirjoituksia, saati sitten vastata.
- Anonyymi
Kyllin sinä oot tyhmä,et edes tiedä mistä keskustellaan. Varmaan persu oletan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sinä olet tyhmä ja persu, niin ei tarkoita että muutkin olisi tyhmiä ja persuja.
Mistä sinä keskustelet ja kenen kanssa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se on persu. Nehän on kunnostautuneet tässä lähiaikoina puhumaan asian vierestä.
- Anonyymi
Täällä toinen älykäs ihminen. Voi kuinka brutaali yhtyminen näin älykkääseen aloitukseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai nää on siis persun tunnusmerkit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sinä olet tyhmä ja persu, niin ei tarkoita että muutkin olisi tyhmiä ja persuja.
Mistä sinä keskustelet ja kenen kanssa?Sinä se tyhmä olet kun et ymmärrä pytakoraan lakia tässäkään asiassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä se tyhmä olet kun et ymmärrä pytakoraan lakia tässäkään asiassa.
Tuskin sinä tiedät mitä se lause edes tarkoittaa?
- Anonyymi
Mä en ymmärrä tätä vihamielisyyttä täälläkirjoittelevia kohtaan. Tämä on kuitenkin keskustelufoorumi, sitä varten tämä täällä on. Miten voi olla niin vaikeaa?
- Anonyymi
Jälkiviisaus on paras viisaus. Sen huomaa kyllä olalaisten palstaa lukiessa. Älkää menettääkö toivorikkauttanne ,kyllä epäkohtia maailmassa riittää…Orimattilassakin
- Anonyymi
Ei taida olla kulttuuria kattilassa, paskan vertaa?🤡🤡
- Anonyymi
Ole sinä homoseksuaali hiljaa siellä
- Anonyymi
Jonkun onni on olla kapiainen. Onhan noita nähty.
- Anonyymi
Mieluummin kapiainen kuin työtön!
- Anonyymi
Kapiaiset ovat minulle heikko kohta. Jotain todella seksikästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kapiaiset ovat minulle heikko kohta. Jotain todella seksikästä.
Ei kiitos mitään homoilua tähän kohtaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kiitos mitään homoilua tähän kohtaan
Legioona-ajan pepputaisteluja muistellen, ei se ole niin justiinsa;)
Terveisin:
Tiedätte kyllä kuka
- Anonyymi
Töissähän aikaa on kirjoitella tänne joutavia. Kaikissa virastoissa on ukkojen ja akkojen edessä kompuutteri, istutaan näyttöjen edessä naama ovelle päin, jotta tiedetään siirtyä 24 sivuilta pois, kun pomo tulee kyselemään turhia. Koska hakataan tekstiä kahdella nakkisormella aikaa kirjoittamiseen menee vietävästi. Ei auta legioonat tässä, eikä muukalaiset.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .894600Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403133Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032202Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2311348Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 671097
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että112999