Kaupungin kauppatarjonta supistuu vuosi vuodelta samalla kun hintataso nousee. S Market, Tokmanni jne ovat selvästi kalliimpia kuin samat kaupat Kuopiossa jos kyseessä on muu kuin tarjoustavara. Pikkuliikeissä hintataso on järkyttävä ja kauppiaat hyödyntävät monopoliasemansa härskisti hinnoittelemalla tuotteensa jopa kaksinkertaisiksi. Itse olen siirtynyt monelta osin verkkokauppaan ja Kuopiossa käydessä takakontti tulee täynnä päivittäistavaroita. Saa bensarahat monikertaisesti. Sääliksi käyvät vanhukset, autottomat jne jotka joutuvat elättämään ylihintaisia tuotteita myyviä kauppiaita ja kauppaketjuja.
Onneton ostoskaupunki, Suonenjoki
5
912
Vastaukset
- Anonyymi
käykee suonenjoen sekatavarakaupassa . Siinä R kioskin vieressä on hyvvee ja halpaa tavaraa. Kumikengät 9 euroa. ja kestää metsätöissä toisin kui nokian kumpparit. Tosi on. Olen testannut monta kuukautta.
- Anonyymi
Joo kyllähän se näin on kuin aloittaja kirjoittaa, tosin onhan hinnat nousseet kaikessa viime aikoina mutta kynnys lähteä ostoksille olipa ne sitten ruokaa tai mtn muuta toiselle paikkakunnalle vaikkapa Kuopioon ei ole korkea. Merkille on tullut laitettua sjoella yrittäjien toiminta ja ei kannusta käyttämään kyllä palveluita, oma mielipiteeni on että Suonenjoen suunta on ollut pitkään huonompaan suuntaan. Ei tämä yhdellä monitoimihallilla ole paras paikka elää ja asua 😂 joka sekin on vaan nykyään tiettyjen tahojen ohjaksissa, ei kiitos.
- Anonyymi
Peeässän hallinnossa toimii suonenjokelaisia edustajia kuten ainakin Pentikäinen, Ruotsalainen, Soininen, Sorsa, Mitä hekin tekevät, jotta Suonenjoen marketin hinnat olisivat samat kuin Kuopiossa ? Eivät mitään. Palkkiot ja etuudet heillä on ilmeisesti sellaiset, että on paras olla hiljaa.
- Anonyymi
Tokmanni on pörssiyhtiö niin kuinka joku voi pitää sitä jonakin halpahallina. Kallein kauppa koko valtakunnassa.
- Anonyymi
Ihmettelen, ettei Suonenjoella kannata leipomo konditorio, josta saisi ostaa turetta leipää ja pullaa päivittäin. Ässän ja Koon paistopisteet ovat surkeita verrattuna vaikka Lidliin Prismaan tai city Markettiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk802897Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911676Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll771501Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651408- 1321377
- 1461256
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1581220Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j961163- 821158
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur801145