Kauheasti en autoista ymmärrä mutta yhdellä miesystävälläni oli bmw myynnissä, istuskellut muutaman kerran kyydissä ja sain ajaakin sillä.
Viikonloppuna kysyi haluanko ostaa sen ja tehtiin siitä paperit niin eurot sekä auto vaihtoi omistajaa.
Jos jollain on Bmw M550d -19 vuodelta niin onko ollut tai jotain vikoja tai oireita mitä pitäisi seurata?
Autolla on ajettu 33tkm tällä hetkellä ja suomiauto.
Kiitän jo etukäteen 🤗
Mä en nyt sit tieä pistinkö käteni kakkaan
7
84
Vastaukset
- Anonyymi
Mies ystäväsi kusetti sinua oikein huolella! 😂
- Anonyymi
Niin tai avaaja kusetti sinua.
- Anonyymi
Ite oon 12-vuotias enkä oikein autoista ymmärrä mutta ostin kaverin veljeltä just Ferrari 296 GTB:n. Onx jotain tietoo kandeeks painaa liikennevaloissa heti kaasu pohjaan vai kandeex niinq ottaa iisisti ettei heti runttaa lämää tiskiin?
- Anonyymi
No pari tuollaista omistaneena ei valittamista, teet huollot merkkiliikkeessä ja annat mennä.
200tkm ajelin niillä eikä ollut mitään tekniikan tms kanssa ongelmia. - Anonyymi
Kolme litrainen Diesel on kestävä ja tehokas, namu, jos jaksaa rikastuttaa perseaukista valtiota!!🚬🍺⚰️
- Anonyymi
Tai sitten on vaan niin tyhmä, että luulee kaiken pysyvän ennallaan, vaikka kukaan ei maksaisi enää senttiäkään valtiolle veroja. 🤡
- Anonyymi
Se alkaa olla siinä ja siinä, tuollainen kolmevuotias BMW. Valmistajan takuu loppu, eli toisinsanoen artisti makselee. Saattaa olla että jos siihen sen BMW:lle normaalin 3000-5000€ laitat vuoteen, niin kyllähän sillä voi sitten lopun aikaa, mitä ei ole pajalla, niin ajella omia asioitaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1341728- 401648
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631410- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091144Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2771097- 701083
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19958- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888