Mainosvaltuutettu repii taas pelihousujaan

Anonyymi-ap

Kehuja kun ei tule. Pelkkää kritiikkiä.
Nyt ei saa kirjoitella että ne harvat JT:t jotka selviävät harmagedonista ja makaavat puolikuolleena ojan pohjalla eivät saa minulta mitään sääliä. Vain potkun persauksiin saavat, mokomat valehtelijat.
Korkeintaan voin voidella heidän ahterinsa hunajalla ja köörätä muutaman ampiaispesän paikalle.
Sitä saa mitä tilaa.

22

146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vartiotornimainosvaltuutettu ei kestä yhtään kritiikkiä lahkostaan ja itsestään.
      Sellaisia ihmisiä nimitetään yleisesti narsistiksi.
      Oletko sinä JT, joka ei kestä kritiikkiä?
      Oletko siis narsisti?

      • Anonyymi

        Ok, mutta miten on oman uskonmaailmasi ja henkilösi kritisoinnin vastaanottokyky?

        Voitaisiin aloittta vaikka siitä Jeesuksen oharista, "pikaisen paluunsa" pieleen menneestä ennustelustaan., hän petti seuraajansa ja sitten meri-seli-selityksiä on piisannut.

        Nyt tuon "pikaisen paluun" näkevä sukupolvi on liki 2000-vuotinen sukupolvi, silti niitä lapsenmieliseen uskoon ohjeistettuja taivaan merkkien haikailijoita piisaa, niitä toisillekin kaupitellen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, mutta miten on oman uskonmaailmasi ja henkilösi kritisoinnin vastaanottokyky?

        Voitaisiin aloittta vaikka siitä Jeesuksen oharista, "pikaisen paluunsa" pieleen menneestä ennustelustaan., hän petti seuraajansa ja sitten meri-seli-selityksiä on piisannut.

        Nyt tuon "pikaisen paluun" näkevä sukupolvi on liki 2000-vuotinen sukupolvi, silti niitä lapsenmieliseen uskoon ohjeistettuja taivaan merkkien haikailijoita piisaa, niitä toisillekin kaupitellen.

        En tiedä mitä selität? Pysy aiheessa.
        Vai tahdotko sinäkin hunajavoitelun ja ampiaisia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä mitä selität? Pysy aiheessa.
        Vai tahdotko sinäkin hunajavoitelun ja ampiaisia?

        Tuollaiset fantasiat kertovat aika paljon kirjoittajasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä mitä selität? Pysy aiheessa.
        Vai tahdotko sinäkin hunajavoitelun ja ampiaisia?

        En halua muuta kuin hunajavoitelun palleihini, sekä niihin laumallisen sääskiä pitämään sessioitaan, mielellään ei kuitenkaan mukaan ampiaisia kuokkavieraiksi!


    • Se onkin vakava peiliin katsomisen paikka, jos edes Peräilmasta ei tule kehuja.

    • Anonyymi

      En mitään housuja ole repinyt, en ainuittakaan, en edes niitä tiukkoja alushousuja laisinkaan.

      t. Veikko

      • Anonyymi

        Meillä ei ole mitään pukukoodia. Betelin esitteessä on jotain kuvia, miten sinne voi pukeutua, mutta ne eivät ole ohjeistuskuvia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meillä ei ole mitään pukukoodia. Betelin esitteessä on jotain kuvia, miten sinne voi pukeutua, mutta ne eivät ole ohjeistuskuvia.

        Onko esitteessä uusia kuveja Peräilman suhteen, vai mennäänkö vanhoilla?


      • Anonyymi
        kookoo3 kirjoitti:

        Onko esitteessä uusia kuveja Peräilman suhteen, vai mennäänkö vanhoilla?

        Pahimmassa tapauksessa mainosvaltuutettu repii housujensa lisäksi vielä Tenansakin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä ei ole mitään pukukoodia. Betelin esitteessä on jotain kuvia, miten sinne voi pukeutua, mutta ne eivät ole ohjeistuskuvia.

        Jo oli vitsi....! Ei pukukoodia ..!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä ei ole mitään pukukoodia. Betelin esitteessä on jotain kuvia, miten sinne voi pukeutua, mutta ne eivät ole ohjeistuskuvia.

        Eli voin tulla sinne likaisissa farkuissa vierailulle?
        Tuskinpa vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli voin tulla sinne likaisissa farkuissa vierailulle?
        Tuskinpa vaan.

        Likaiset farkut on olkiukkoargumentti. Eihän sinne kukaan likaisissa farkuissa oikeasti olisi tulossa. Siisteissä vaatteissa, jotka kuitenkin poikkeavat hieman jäykästä puku/hamekoodista, joku voisi halutakin sinne tulla.

        Mutta kuvat eivät ole ohjeistuskuvia, kysy vaikka Veikolta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Likaiset farkut on olkiukkoargumentti. Eihän sinne kukaan likaisissa farkuissa oikeasti olisi tulossa. Siisteissä vaatteissa, jotka kuitenkin poikkeavat hieman jäykästä puku/hamekoodista, joku voisi halutakin sinne tulla.

        Mutta kuvat eivät ole ohjeistuskuvia, kysy vaikka Veikolta.

        Siis en voi tulla likaisissa farkuissa. Entäs rikkinäisissä?
        Polvet rikki.
        Ai ei vai? Miksi ei?


    • Anonyymi

      Kuka mainosvaltuutettu?

      • Anonyymi

        Se joka tällä palstalla vaatii kehuja lahkolleen. Ja kieltää esim. järjestön pedofiliongelman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se joka tällä palstalla vaatii kehuja lahkolleen. Ja kieltää esim. järjestön pedofiliongelman.

        JT ovat ainoita kunnon ihmisiä, loput on roskasakkia, jotka ovat matkalla matojen ruoaksi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JT ovat ainoita kunnon ihmisiä, loput on roskasakkia, jotka ovat matkalla matojen ruoaksi!

        Missä. . .missä? Tunnen lukemattomia JT:a ja yhtään kunnollista en siellä ole tavannut. Valehtelijoita kaikki. Mihin ne valehtelijat menee Ilmestyskirjan mukaan? Sinne mihin velhot, noidat, murhaajat ja koirat. Tervemenoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä. . .missä? Tunnen lukemattomia JT:a ja yhtään kunnollista en siellä ole tavannut. Valehtelijoita kaikki. Mihin ne valehtelijat menee Ilmestyskirjan mukaan? Sinne mihin velhot, noidat, murhaajat ja koirat. Tervemenoa.

        > Tunnen lukemattomia JT:a ja yhtään kunnollista en siellä ole tavannut >

        Jos ei osaa laskea kovin pitkälle ja tuntee ainoastaan ex-todistajia niin saattaahan tuo pitää paikkansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        > Tunnen lukemattomia JT:a ja yhtään kunnollista en siellä ole tavannut >

        Jos ei osaa laskea kovin pitkälle ja tuntee ainoastaan ex-todistajia niin saattaahan tuo pitää paikkansa.

        En nyt muuten ota kantaa "kunnollisuuteen", mutta en ole tavannut missään muualla niin tekopyhiä ja juoruilevia ihmisiä kuin todistajissa. Muiden arvosteleminen ja kastijaot olivat aivan oleellinen piirre niissä seurakunnissa, joissa itse vaikutin. Eikä kokemukseni suinkaan ole mikään ainutlaatuinen.


    • Anonyymi

      Valahtelusta on Raamatussa

      Valheen isä on perkele, tämä ym. Joh. 8:44

      Toisaalta, toiselta puolen niistä 144 000:sta: valhetta ei ole heidän huuliltaan todettu.
      Näin. ilm. 14:5

      Lahko taas antaa vartiotornikaupusteluun työkaluksi valehtelun.
      Se on niinkin tärkeä, että sille on omistettu oma lahkoslangi-ilmauksensakin, teokraattinen sodankäynti.

      • Anonyymi

        Vain juutalaiset voivat muuttaa tuon 144000 määrän ja sen he tekevätkin lopun aikoina.
        Miten?
        Alkavat lopulta uskomaan, että Jeesus oli Jumalan poika, ei mikään profeetta
        Tuo 144000 koskee kaikki ajuutalaisia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      51
      2243
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      864
    3. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      856
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      9
      785
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      68
      722
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      711
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      630
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      45
      523
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      82
      517
    10. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      489
    Aihe