Kalalahdessa oleva kirpputori lopettaa toimintansa, olikin kallis myyntipaikka, ei ihme ettei ollut myyjiä .
Kirpputori
13
1465
Vastaukset
- Anonyymi
hyvä että loppuu
- Anonyymi
Vieläkö kerkiää viemään tavaraa myyntiin?
- Anonyymi
Kylläkai ehtii, jos äkkiä vie.
- Anonyymi
Sinnekkö ne ihmisten romut jää kostuun?
- Anonyymi
Jokainen hakee tietysti omat romunsa pois .
- Anonyymi
Ei muuta kun hakeen tavarat pois. Vieläkö se vanha käppänä pitää sitä?
- Anonyymi
Ei siellä pysty köyhä käymään kun siellä.kaikki on niin kallista
- Anonyymi
Mitään kallista ole, lataat sähkiksen ensin kunnantalolla latauspisteessä ja suhautat kirpparille äänettömästi.
- Anonyymi
Kirpputori on vieläkin auki, alemyyntejä ja muitakin .
- Anonyymi
Olihan siellä tänään tyhjiä loosseja paljon ja niitä hinnattomia huonekaluja. Olipa joissakin -30% täkyjä.
- Anonyymi
Pöytiä on 50 % ja jopa 90% alessa sekä normaalilla hinnalla, kannattaa mennä tonkiin :)
- Anonyymi
Hieno homma.Pian täällä ei ole mitään.Pankit on auki vain yhtenä päivänä ja automaatit palvelee lopussa.Ja ainut pankki joka palvelee asiallisesti on Osuuspankki ja keskiviikkoisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013