Edellisestä keskustelusta suljettiin kommentointi, joten jatketaan aiheesta täällä
Nahkapuvut kiihottaa 2
233
7393
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä pelkäät sitten eniten sen nahkapuvun ostossa tai käytössä, sehän on paras ajopuku prätkällä ajoon ja se fiilis.
Minulla ei siis ainakaan vielä ole prätkää ja siksi jännitän tuota nahkapuvun ostoa. Varmasti nahkapuku on paras ajopuku ja uskon fiiliksenkin olevan aivan mahtava. - Anonyymi
Minulla pyöränä zzr 1400 2008 malli ja musta alpinestarsin 1 osainen nahkapuku selkäpanssari puvun alla kunnon ajosaappaat kypärä nahkahanskat, saan yleensä tutuilta ja vierailtakin kehuja kunnon varusteista, eka kerta vähän jännitti kyllä mutta kunnon varusteet päällä tuntuu todella hyvältä, myönnän että tykkään pitää niitä päällä.
Pyöräsi vaikuttaa todella hienolta! Kunpa kaltaisiasi nahkapukumotoristeja olisi enemmän, näytät varmasti todella hyvältä ja minäkin kehuisin sinua jos näkisin jossain. Kunnon varusteet kuulostavat kyllä hyvältä. Millaisia fiiliksiä tulee varusteet päällä?- Anonyymi
Mahtava olo, ensikesän prätkä ajoja odotellessa, alkaa pohjanmaalla olla jo vähän liika viileää nahkapuvulla ajamiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahtava olo, ensikesän prätkä ajoja odotellessa, alkaa pohjanmaalla olla jo vähän liika viileää nahkapuvulla ajamiseen.
Kesä ei tosiaan voi tulla tarpeeksi nopeasti! Voimia odotukseen ja voihan varusteet laittaa talvellakin päälle ja fiilistellä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kesä ei tosiaan voi tulla tarpeeksi nopeasti! Voimia odotukseen ja voihan varusteet laittaa talvellakin päälle ja fiilistellä :)
Voi tosiaan fiilistellä, joskus talvisin istun olkkarin sohvalla kamat päällä ja pelaan pleikalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi tosiaan fiilistellä, joskus talvisin istun olkkarin sohvalla kamat päällä ja pelaan pleikalla.
Kuulostaa todella mukavalta ja tuollaisesta itsekin haaveilen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko aloittanut fiilistelyt jo nyt?
- Anonyymi
On, dainesen 1 osaiset nahkapuvut on kyllä kiihottavia, varsinkin koko mustat punaisilla raidoilla, kesäisin jos jossain nään kundin tulevan sellainen päällä esim huoltoasemalle kahville niin kyllä rupee kiihottaa ja haluaisin mennä juttelee, itsekin hommasin sporttipyörän ja nahkapuvun ihan edellä mainitun asian takia.
Todellakin ovat! Kiva kuulla että joku muukin on pohtinut sporttipyörän ja nahkapuvun hommaamista fetissin vuoksi! Ehkä minäkin kehtaan sitten toimia niin! Kiitos paljon- Anonyymi
Eipä mitään, ei niissä ole mitään häpeiltävää, kaikki harrastukset on kivoja kun on kunnon kamppeet aina siihen ja eri harrastuksissa kun saa oikein luvan kanssa pitää päällä itselle hyviä mukavantuntuisia kamoja niin ehkä välillä se on minulle jonkinlainen pakokeino omasta identiteetistä kun välillä tulee tunne että saa ja voi olla välillä joku muu, joskus ajattelen eri ammattiryhmiä että jotku saa siis työnsä takia käyttää kaikkia varusteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä mitään, ei niissä ole mitään häpeiltävää, kaikki harrastukset on kivoja kun on kunnon kamppeet aina siihen ja eri harrastuksissa kun saa oikein luvan kanssa pitää päällä itselle hyviä mukavantuntuisia kamoja niin ehkä välillä se on minulle jonkinlainen pakokeino omasta identiteetistä kun välillä tulee tunne että saa ja voi olla välillä joku muu, joskus ajattelen eri ammattiryhmiä että jotku saa siis työnsä takia käyttää kaikkia varusteita.
Niinhän se on, mietin vaan kuin itselläni ei siis moottoripyörää ole ollenkaan. Kehtaanko hommata kuitenkin varusteet?
Millaisia ammattiryhmiä ja varusteita ajattelet? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän se on, mietin vaan kuin itselläni ei siis moottoripyörää ole ollenkaan. Kehtaanko hommata kuitenkin varusteet?
Millaisia ammattiryhmiä ja varusteita ajattelet?Kehtaat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millaisia ammattiryhmiä ja varusteita ajattelet?Ammattiryhmiä on vähän vaikea erotella mitkä kiinnostaa, mutta kaikki sellaiset ammatit ja tehtävät, joissa saa työnluonteen tai henkeen ja terveyteen kohdistuvan uhan takia käyttää kaikkia suojia, suojaimia, tämä nyt poikkeaa kyllä tästä varsinaisesta keskustelun nahkapuvut aiheesta mutta itsepähän tässä olen kirjoitellut;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kehtaat.
Todellakin kehtaat hommata kamat vaikkei pyörää oliskaan, itse nykyään teen ja olen tehnyt jo varmaan 10 vuotta asioita joista itse pidän ja on taloudellisesti mahdollista tehdä, en enää jää voivoitteleen että pitäiskö ja pitäiskö tehdä jotain tai ostaa jotain jos haluaa vaikkei aina järkeviä juttuja olekaan, no mikä sitten on järkevää, kerran kuitenkin vaan eletään, ja jos tietäisin sinut että haluaisit hankkia tuollaisia juttuja niin auttaisin sinua varmasti, autoin myös kaveriani aluksi hankkimaan alpinestarsin puvun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellakin kehtaat hommata kamat vaikkei pyörää oliskaan, itse nykyään teen ja olen tehnyt jo varmaan 10 vuotta asioita joista itse pidän ja on taloudellisesti mahdollista tehdä, en enää jää voivoitteleen että pitäiskö ja pitäiskö tehdä jotain tai ostaa jotain jos haluaa vaikkei aina järkeviä juttuja olekaan, no mikä sitten on järkevää, kerran kuitenkin vaan eletään, ja jos tietäisin sinut että haluaisit hankkia tuollaisia juttuja niin auttaisin sinua varmasti, autoin myös kaveriani aluksi hankkimaan alpinestarsin puvun.
Kuulostaa mahtavalta! Kiva kun pystyit auttamaan kaveriasi hankkimaan alpinestarsin puvun. Oliko hänellä pyörä vai oliko ns samassa tilanteessa kuin minä? Olisipa minullakin sinunkaltaisesi auttaja joka auttaisi hankkimaan nahkapuvun :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa mahtavalta! Kiva kun pystyit auttamaan kaveriasi hankkimaan alpinestarsin puvun. Oliko hänellä pyörä vai oliko ns samassa tilanteessa kuin minä? Olisipa minullakin sinunkaltaisesi auttaja joka auttaisi hankkimaan nahkapuvun :)
En ole varma oliko pyörää kaverilla sillä hetkellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisten auttaminen välillä on mukavaa saan siitä enemmän iloa välillä itse kun näen toisilla olevan mukavaa tai innoissaan jostain, harrastan jonkin verran hyväntekeväisyys juttuja, tällä viikolla matkustan Helsingin suunnalle pariksi päivää tekee hyvää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole varma oliko pyörää kaverilla sillä hetkellä.
Onko hänellä sitten tällä hetkellä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko hänellä sitten tällä hetkellä?
On.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On.
Kun kerran autoit häntä hankkimaan nahkapuvun, olisiko sinulla minulle vinkkejä sellaisen hommaamiseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millaisia ammattiryhmiä ja varusteita ajattelet?Et kehtaa, kyllä prätkän tarvitsee jos prätkänahkoja aikoo hommata
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et kehtaa, kyllä prätkän tarvitsee jos prätkänahkoja aikoo hommata
Tälläisten kommenttien takia olenkin nahkapuvun hommaamista jatkuvasti lykännyt ja olo onkin epävarma edelleen :/
- Anonyymi
Kauppoja on Suomessakin, mutta olen tilannut fc-motolta saksasta pukuja ja yhden suoraan daineselta, toki uudet maksaa enemmän, torista voi tehdä välillä löytöjä.
- Anonyymi
Olen etsinyt juuri torista, opiskelijan budjetti ei oikein anna myöden uuden tilaamiseen. Mutta toisaalta ehkä pitäisi laina käyttää sellaiseen hankintaan. En myöskään tiedä oikeaa kokoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen etsinyt juuri torista, opiskelijan budjetti ei oikein anna myöden uuden tilaamiseen. Mutta toisaalta ehkä pitäisi laina käyttää sellaiseen hankintaan. En myöskään tiedä oikeaa kokoa
Esim. xlmoto.fi sieltä katsoo ajovarusteet nahkapuku kohdasta oman kokonsa kokotaulukosta ja katsot sieltä ohjeet ja mittaat itsesi kokotaulukko näyttää minkäkokoisen puvun tarvit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esim. xlmoto.fi sieltä katsoo ajovarusteet nahkapuku kohdasta oman kokonsa kokotaulukosta ja katsot sieltä ohjeet ja mittaat itsesi kokotaulukko näyttää minkäkokoisen puvun tarvit.
Vaikuttaa selkeältä, kiitos! Oletko itse tilannut tuon perusteella vai oletko päässyt sovittamaan pukua ensin jossain? Minua kiinnostaisi puvun sovittaminen ennen sen hankkimista.
- Anonyymi
Tilasin xlmosta ensin dainesen 2-osaisen nahkapuvun, tilasin kokoa 56 sen, kokeiltuani tuntui että olisi saanut ehkä olla koko 58, palautin sen ja tilasin kokoa 58 yksiosaisen puvun, puku oli paljon sopivampi, tuntuu että nuo dainesen, spidin, richan ja ixonin puvut ovat aina yhtä kokoa pienemmät kuin puvun kokolappu näyttää, alpinestarsin ja lindsrandsin puvut taas osuu ainakin minulla paremmin kohdalleen.
- Anonyymi
Eli en sovittanut missään pukuja ennen ostoa, ei ollut silloin oikein mahdollista mutta jos pystyt jossain käydä sovittaa niin käy.
- Anonyymi
Okei tuo onkin hyvä tietää! Itse olen pohtinut kokojen 52 ja 54 välillä ja tuosta syystä haluaisin sovittaa ennen tilaamista jotta ei tarvisi ryhtyä postituskaaokseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli en sovittanut missään pukuja ennen ostoa, ei ollut silloin oikein mahdollista mutta jos pystyt jossain käydä sovittaa niin käy.
Yritän löytää mahdollisuuden sovittaa pukuja :)
- Anonyymi
Onko sinulla kokemusta useammasta merkistä? Suositteletko jotain ja onko jotain mitä et ostaisi uudelleen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla kokemusta useammasta merkistä? Suositteletko jotain ja onko jotain mitä et ostaisi uudelleen?
On vuosien aikana ollut eri brändien pukuja, itselleni on jäänyt parhaiten alpinestars ja dainesen puvut, molemmat löytyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On vuosien aikana ollut eri brändien pukuja, itselleni on jäänyt parhaiten alpinestars ja dainesen puvut, molemmat löytyy.
Onko näissä merkeissä millaisia hyviä ja huonoja puolia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko näissä merkeissä millaisia hyviä ja huonoja puolia?
En osaa oikein sanoa mitään huonoa, hyviä pukuja ovat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En osaa oikein sanoa mitään huonoa, hyviä pukuja ovat.
Kummat sitten ovat mielestäsi parempia käyttää, yksiosaiset vai kaksiosaiset? Itse olen ajatellut hankkivani yksiosaisen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei tuo onkin hyvä tietää! Itse olen pohtinut kokojen 52 ja 54 välillä ja tuosta syystä haluaisin sovittaa ennen tilaamista jotta ei tarvisi ryhtyä postituskaaokseen.
Mulle sopii koko 54, osta se.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle sopii koko 54, osta se.
Minkä kokoinen oot? Sopiiko minulle sama?
- Anonyymi
Järjestetäänköhän tai järjestääkö Suomessa kukaan esim Gearblast tapahtumaa niinku englannissa, niihin saa siellä tulla erilaisissa puvuissa varusteissa ihan omana itsenään?
- Anonyymi
Minuakin kiinnostaisi tietää! Haluaisitko osallistua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minuakin kiinnostaisi tietää! Haluaisitko osallistua?
Ehkä ja tiedän muutaman muunkin joita kiinnostaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä ja tiedän muutaman muunkin joita kiinnostaa.
Onko sinulla sitten omia pukuja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla sitten omia pukuja?
Kyllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä
Millaiset puvut ovat mieleesi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millaiset puvut ovat mieleesi?
Vaikea vastata, pidän monista eri puvuista ja pukukokonaisuuksista, ehkä nämä tämmöiset riot puvut, sotilas ja erikoisjoukko kamppeet, tietysti myös hazmat jutut kiinnostaa ja tietysti sitten ihan mp puvut mutta tykkään laittaa sellaiset päälle jotka peittävät kaiken.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikea vastata, pidän monista eri puvuista ja pukukokonaisuuksista, ehkä nämä tämmöiset riot puvut, sotilas ja erikoisjoukko kamppeet, tietysti myös hazmat jutut kiinnostaa ja tietysti sitten ihan mp puvut mutta tykkään laittaa sellaiset päälle jotka peittävät kaiken.
Haluutko runkata mun kaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluutko runkata mun kaa
Kuulostaa hyvältä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Prätkäkamoistahan saa myös peittävät ihan päästä varpaisiin, itseäni kiihottaa tiukan nahan ja anonymiteetin yhdistelmä, kun näkee prätkäilijän nahkapuvussa, kypärässä, nahkaisissa ajohanskoissa ja ajokengissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Prätkäkamoistahan saa myös peittävät ihan päästä varpaisiin, itseäni kiihottaa tiukan nahan ja anonymiteetin yhdistelmä, kun näkee prätkäilijän nahkapuvussa, kypärässä, nahkaisissa ajohanskoissa ja ajokengissä.
Jep samaa mieltä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tälläiset setit haluaisin itselleni hommata, mutta en ole kehdannut kun prätkää ei ole
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä
Mä runkkasin jo… koska sä tuut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä runkkasin jo… koska sä tuut?
Nyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt
Aina sun tulemista saa odottaa 🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina sun tulemista saa odottaa 🙄
Ei tarvi, kohta tulee Vantaalla jumbon vessassa
- Anonyymi
Imatran ajot..
- Anonyymi
Oletko jo löytänyt nahkapuvun?
- Anonyymi
En ole vielä, torissa oli yksi kiinnostava mutta en valitettavasti ehtinyt ostamaan sitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole vielä, torissa oli yksi kiinnostava mutta en valitettavasti ehtinyt ostamaan sitä
Mikäs on nyt tilanne pukuostosten kanssa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs on nyt tilanne pukuostosten kanssa?
Olen pyrkinyt edelleen etsimään käytettynä juurikin torista, mutta tuntuu että valikoima on pienentynyt ja sopivaa pukua ei ole oikeastaan tullut vastaan :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen pyrkinyt edelleen etsimään käytettynä juurikin torista, mutta tuntuu että valikoima on pienentynyt ja sopivaa pukua ei ole oikeastaan tullut vastaan :(
Lisäksi on epävarmat fiilikset edelleen, miksi oikeastaan hankin puvun kun ei ole ajopeliäkään ja mitä muut asiasta ajattelevat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäksi on epävarmat fiilikset edelleen, miksi oikeastaan hankin puvun kun ei ole ajopeliäkään ja mitä muut asiasta ajattelevat
Harmi, että pukua ei ole vielä löytynyt, ehkä ensi keväällä on sitten parempi valikoima. En kyllä miettisi sitä, mitä muut ajattelevat - etenkin jos pukua käyttäisi ainakin aluksi vain yksin kotona ollessaan. En myöskään usko, että ulkopuoliset tulisivat pahemmin kyselemään asiasta tarkemmin - jengi varmasti haluaa vain saada oman pukunsa myytyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmi, että pukua ei ole vielä löytynyt, ehkä ensi keväällä on sitten parempi valikoima. En kyllä miettisi sitä, mitä muut ajattelevat - etenkin jos pukua käyttäisi ainakin aluksi vain yksin kotona ollessaan. En myöskään usko, että ulkopuoliset tulisivat pahemmin kyselemään asiasta tarkemmin - jengi varmasti haluaa vain saada oman pukunsa myytyä.
Niin, toivottavasti keväällä tarjonta on parempaa. Ajattelin, että nyt talvella voisi löytyä hyvään hintaan mutta ei siltä vaikuta. Ja totta, ainakin aluksi käyttäisin vain yksin kotona, mutta myöhemmin myös ulkona käyminen vaikuttaisi kiihottavalta ajatukselta. Toivottavasti olet oikeassa myös myyjien ajatuksista. Kiitos tsemppaavasta viestistäsi!
- Anonyymi
Olisiko palstalaisilla suositusta kypärähupuista? Kasvot jäätyvät ulkoillessa, vaikka yksiosainen alusasu pitää muuten lämpimänä.
- Anonyymi
Ei ole varsinaista suositusta mutta varmasti esim xlmoton verkkokaupasta voisi löytyä hyviä.
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 http://2422333.com/H/y2RX 👈
- Anonyymi
Osaatteko palstalaiset sanoa, tulevatko nahkapuvut alennukseen joulun jälkeen? Vai onko alennussesonki myöhemmin keväällä/kesällä? Polttelisi hommata oma puku jo.
- Anonyymi
Välipäivinä kyllä varmasti ainakin jotai alennuksia - edellisen kauden varastot halutaan myydä tyhjiksi ennen ku kevään uutuudet saapuvat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Välipäivinä kyllä varmasti ainakin jotai alennuksia - edellisen kauden varastot halutaan myydä tyhjiksi ennen ku kevään uutuudet saapuvat.
Onko sinulla tietoa mistä kannattaisi alennuksia etsiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla tietoa mistä kannattaisi alennuksia etsiä?
https://www.xlmoto.fi/product/nahkapuku-rst-s1-sininen_pid-PM-4944564
Tässä ois suhteellisen kohtuuhintaan nahkapukuja tarjouksessa :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä ois suhteellisen kohtuuhintaan nahkapukuja tarjouksessa :)Tuohan näyttäisi oikein hyvältä ja hintakin suhteellisen sopiva! Täytyy varmaan vakavasti harkita tilaamista. Kiitos paljon linkkauksesta! Onko jollain kokemuksia RST:n nahkapuvuista? Ovatko millaisia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä ois suhteellisen kohtuuhintaan nahkapukuja tarjouksessa :)https://www.fc-moto.de/en/Berik-Race-X-One-Piece-Leather-Suit
Tässä ois myös kohtuuhintaan Berikin nahkapukuja :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.fc-moto.de/en/Berik-Race-X-One-Piece-Leather-Suit
Tässä ois myös kohtuuhintaan Berikin nahkapukuja :)Vähän kallista… mun budjetti on about 50 egee :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.fc-moto.de/en/Berik-Race-X-One-Piece-Leather-Suit
Tässä ois myös kohtuuhintaan Berikin nahkapukuja :)Berikin puvut miellyttävät omaa silmää enemmän kuin nuo RST:n, Berikin puvuissa leikkaus näyttää paremmalta! Kiitos paljon linkkaajalle! Täytynee tilata pian :)
- Anonyymi
Käyttääkö kukaan munasuojia nahkapuvun alla? Extra suojaus tuntuu varmasti hyvältä eikä prätkä paina ikävästi
- Anonyymi
Tunnistaako joku tämän puvun mallia? Näyttää tosi hyvältä ja mietin löytyisikö vastaavaa?
https://64.media.tumblr.com/267f6545597a90d5d287e7f6f1432c2a/8c5687272e9ef707-66/s1280x1920/8532c1f71c14421d7ab1847b5065389f842c6614.jpg- Anonyymi
Oisko se tää
https://www.dainese.com/us/en/motorbike/leather-suits/one-piece-suits/aero-evo-d1-1-pc.-suit-201513442.html
Eli Dainese aero evo d1 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oisko se tää
https://www.dainese.com/us/en/motorbike/leather-suits/one-piece-suits/aero-evo-d1-1-pc.-suit-201513442.html
Eli Dainese aero evo d1Juurikin tuo! Paljon kiitoksia nopeasta vastauksesta! Himottaisi hankkia tuo kyseinen puku
- Anonyymi
Nahkamotoristeille kysymys: pidätteks nahkapukua kotona jotenkii esillä, esim eteisessä hengarissa muiden vaatteitten kanssa tai sitten jopa erikseen jossain esillä? Vai onks piilossa vaatekaapissa tms?
- Anonyymi
Itsellä on parit nahkakamppeet. Kyllä pidän esillä muiden vaatteiden joukossa, tosin tilanpuutteesta johtuen toinen puku on pääasiassa vaatehuoneessa. Säästä riippuen enemmän käytössä oleva puku eteisessä esillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsellä on parit nahkakamppeet. Kyllä pidän esillä muiden vaatteiden joukossa, tosin tilanpuutteesta johtuen toinen puku on pääasiassa vaatehuoneessa. Säästä riippuen enemmän käytössä oleva puku eteisessä esillä.
Ite haluisin pitää myös esillä, mietin että pitäiskö laittaa seinälle oma hylly kypärälle ja hanskoille, sen alle puku roikkumaan ja sit siihen vielä saappaat myös. Ois sellanen “alttari” harrastusvehkeille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ite haluisin pitää myös esillä, mietin että pitäiskö laittaa seinälle oma hylly kypärälle ja hanskoille, sen alle puku roikkumaan ja sit siihen vielä saappaat myös. Ois sellanen “alttari” harrastusvehkeille
Ja se pumpattava Barbara siihen viereen roikkumaan. 🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäs moottoripyörää pidät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäs moottoripyörää pidät?
Pihalla parkkiruudussa, ei löydy sentään olohuoneesta sitä.
Tuollainen hylly kypärälle yms. olisi hieno, mutta eteisessä ei anna tilat myöten :/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pihalla parkkiruudussa, ei löydy sentään olohuoneesta sitä.
Tuollainen hylly kypärälle yms. olisi hieno, mutta eteisessä ei anna tilat myöten :/Mulla onneks mahtuu, täytyy varmaan ryhtyä tuumasta toimeen kun vklp ehtii. Jos ei hyllyä mahdu nii kyllä kypärän saisi johonkin naulaan tai naulakkoon varmaan🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla onneks mahtuu, täytyy varmaan ryhtyä tuumasta toimeen kun vklp ehtii. Jos ei hyllyä mahdu nii kyllä kypärän saisi johonkin naulaan tai naulakkoon varmaan🤔
Sen pumpattavan lampaan viereen🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla onneks mahtuu, täytyy varmaan ryhtyä tuumasta toimeen kun vklp ehtii. Jos ei hyllyä mahdu nii kyllä kypärän saisi johonkin naulaan tai naulakkoon varmaan🤔
Nyt on prätkäkamoille alttari eteisessä! Hylly viekii yllättävän paljon tilaa ku siihen laittaa kypäränki😅 vähä kyl mietin että oliks tää nyt hyvä idea kuitenkaan? Mut ehkä kesällä taas osaa arvostaa ku tulee noille käyttöä ja onhan se kiva sisustuselementti miehen kotona
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on prätkäkamoille alttari eteisessä! Hylly viekii yllättävän paljon tilaa ku siihen laittaa kypäränki😅 vähä kyl mietin että oliks tää nyt hyvä idea kuitenkaan? Mut ehkä kesällä taas osaa arvostaa ku tulee noille käyttöä ja onhan se kiva sisustuselementti miehen kotona
Hienoa :) miksi muuten mietit, onko se järkevää vai ei? Jännitätkö, mitä muut ajattelevat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa :) miksi muuten mietit, onko se järkevää vai ei? Jännitätkö, mitä muut ajattelevat?
Ne vie pikkusen enemmän tilaa ku aattelin ite alunperin! Ja tietysti vähä mietin myös et mitä muut aattelee kun ne on tossa heti eteisessä esillä, mut toisaalta on muillakin eri harrastuskamoja ja sisustuselementtejä esillä😎
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne vie pikkusen enemmän tilaa ku aattelin ite alunperin! Ja tietysti vähä mietin myös et mitä muut aattelee kun ne on tossa heti eteisessä esillä, mut toisaalta on muillakin eri harrastuskamoja ja sisustuselementtejä esillä😎
Ny siihe on silmä tottunu ja muutama kaverikin on käynyt eikä ne sanoneet mitään, lähinnä vaa että ai oot laittanu noi esille. Oon kyl tosi tyytyväine että saa omaa harrastusta tuotua esille noin :) kevättä ootellessa, vähä tekis mieli jo ajelemaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ny siihe on silmä tottunu ja muutama kaverikin on käynyt eikä ne sanoneet mitään, lähinnä vaa että ai oot laittanu noi esille. Oon kyl tosi tyytyväine että saa omaa harrastusta tuotua esille noin :) kevättä ootellessa, vähä tekis mieli jo ajelemaan
Hienoa! Joo, voisi kevät tulla jo, vähän kaihoten on omia nahkakamppeita ja kypärää tullut katseltua...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa! Joo, voisi kevät tulla jo, vähän kaihoten on omia nahkakamppeita ja kypärää tullut katseltua...
Niin voisi! Itte just kattelin muutama päivä sitten dokkarin juha kalliosta ja fiilistelin mukana nahkakamppeissa ja kypärä päässä. Pääsee vähä fiilikseen ja voin suositella!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajokuume vaa kasvaa ku kamppeet on tossa esillä, pääsispä jo ajelemaan! Onko muita jotka oottaa innoissaa ajokauden alkua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajokuume vaa kasvaa ku kamppeet on tossa esillä, pääsispä jo ajelemaan! Onko muita jotka oottaa innoissaa ajokauden alkua?
Ajeletko paljaalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajeletko paljaalla?
Mitä tarkoitat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoitat?
Niin, käytätkö siis kypärämyssyä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, käytätkö siis kypärämyssyä?
Joo, on kyl käytössä mulla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellakin, tulee ajokamoja hiplailtua vähän väliä ja ajokuume vaan kasvaa! Kohta onneksi pääsee jo 😎
- Anonyymi
Itse olen kyykkypyörällä ajava nahkamotoristi. Tiukka kokomusta dainese päällä. Itseäni kiihottaa täys nahkavarustus ja se kun saat katseita liikkuessasi. Hiljaisella levähdyspaikalla on kiva vetästä hanskaan. Olis hienoo kun nahkamotoristit kokoontuisivat
- Anonyymi
Kuulostaa erittäin kiihottavalta! Oletko pitkään ollut jo nahkamotoristi? Minkä ikäisenä aloitit? Minustakin olisi hienoa jos nahkamotoristit kokoontuisivat :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa erittäin kiihottavalta! Oletko pitkään ollut jo nahkamotoristi? Minkä ikäisenä aloitit? Minustakin olisi hienoa jos nahkamotoristit kokoontuisivat :)
8vuotta oon ollut nahkamotoristi. Viimme syksynä ajoin ulos mutkassa, nyt ei oo pyörää mutta kesälle kyllä täytyy hankkia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
8vuotta oon ollut nahkamotoristi. Viimme syksynä ajoin ulos mutkassa, nyt ei oo pyörää mutta kesälle kyllä täytyy hankkia.
Oijoi, kävikö pahasti? Mikä sai sinut hankkimaan täyden nahkavarustuksen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oijoi, kävikö pahasti? Mikä sai sinut hankkimaan täyden nahkavarustuksen?
Pyörä lähti alta liukkauden takia. Mustelmilla selvisin ja pyörä lunariin. Mua on aina kiihottanut nahkavarusteet. Tulee hyvät kiksit kun pukee täydet nahkat, siihen silmänreijällisen kypärähupun ja lähden käveleen kohti parkkihallia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyörä lähti alta liukkauden takia. Mustelmilla selvisin ja pyörä lunariin. Mua on aina kiihottanut nahkavarusteet. Tulee hyvät kiksit kun pukee täydet nahkat, siihen silmänreijällisen kypärähupun ja lähden käveleen kohti parkkihallia.
Hyvä että selvisit mustelmilla! Tuollaisesta minäkin haaveilen, suunnitelmissa on ostaa oma nahkapuku ja hankkia ajokortti niin minäkin voin kokea tuollaisen! Onko sinulla jotain vinkkejä tai neuvoja minulle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silmäreiällinen kypärähuppu on kyllä järisyttävän kiihottava, tulee säännöllisesti käytettyä sellaista muidenkin kamppeiden kuin nahkapuvun kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silmäreiällinen kypärähuppu on kyllä järisyttävän kiihottava, tulee säännöllisesti käytettyä sellaista muidenkin kamppeiden kuin nahkapuvun kanssa
Mulla tälläne https://www.fc-moto.de/en/Dainese-Dry-Balaclava
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisin löytää sun AS-profiilin jos oot nelikymppinen äijä Turun seudulta ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole :D mutta kiva kuulla, että muitakin asianharrastajia löytyy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisin löytää sun sukkahousut, jos oot Porista. 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole :D mutta kiva kuulla, että muitakin asianharrastajia löytyy
Piti vielä lisätä, että itsellä mm. tällainen huppu:
https://www.fc-moto.de/fi/Oxford-CA010-Eyes-Balaclava - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piti vielä lisätä, että itsellä mm. tällainen huppu:
https://www.fc-moto.de/fi/Oxford-CA010-Eyes-BalaclavaMulla on tällaiset:
https://mymilou.fi/products/satin-opaque-50-sukkahousut-black - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä siitä tekee järisyttävän kiihottavan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä siitä tekee järisyttävän kiihottavan?
Koko pään ympäröivä kevyt puristus, kangas suun edessä ja täydellinen anonyymiys :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No oli noista nahkavarusteista jotain hyötäkin varmaan muutakin kun runkkuuseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No oli noista nahkavarusteista jotain hyötäkin varmaan muutakin kun runkkuuseen.
Molempi parempi, joitain kiihottaa juurikin niiden suojaava tunne :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse pidän 1 osaisen dainesen nahkapuvun alla usein kesällä 3 mm paksua märkäpukua ja lätkämunasuojia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse pidän 1 osaisen dainesen nahkapuvun alla usein kesällä 3 mm paksua märkäpukua ja lätkämunasuojia.
Minkä kokoista tappia pidät pyllyssäsi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö munasuojat paina ikävästi prätkää vasten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö munasuojat paina ikävästi prätkää vasten?
Joskus Joo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus Joo.
Miksi sitten käytät niitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietääkö sun kaverit tai tutut sun nahkatouhuista ja mitä he ovat mieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietääkö sun kaverit tai tutut sun nahkatouhuista ja mitä he ovat mieltä.
Mut tavoittaa kik hotbikerboy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut tavoittaa kik hotbikerboy
Ootko minkä ikänen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko minkä ikänen?
Oon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko minkä ikänen?
Ite oon siis m24
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ite oon siis m24
Mä oon 32
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon 32
Millaset ajokamat sulla on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minkään laisia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnon nahkavermeet tietenkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnon nahkavermeet tietenkin
Nahkavermeet kuuluukin olla, yksiosainen nahkapuku on ehdottomasti paras ja suojaavin. Kiihottaako nahka Sinua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nahkavermeet kuuluukin olla, yksiosainen nahkapuku on ehdottomasti paras ja suojaavin. Kiihottaako nahka Sinua?
Kiihottaa ihan perhanasti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiihottaa ihan perhanasti
Milloin huomasit että nahkavermeet kiihottavat Sinua? Minä huomasin sen joskus murrosikäisenä ja olen siitä asti haaveillut nahasta ja prätkäilijöistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin huomasit että nahkavermeet kiihottavat Sinua? Minä huomasin sen joskus murrosikäisenä ja olen siitä asti haaveillut nahasta ja prätkäilijöistä
Haluutko mun poikapillua?
- Anonyymi
Onko mp-messuilla hyviä tarjouksia?
- Anonyymi
Olisko nahkamotoristeilla kiinnostusta tavata jossain porukalla kunhan ajokelit alkavat? Ihan vaan tapaaminen siis, ajettaisiin yhdessä jonnekkin tms
- Anonyymi
Tampereella olis yks nahkamotoristi valmiina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Panetko paljaalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löytyisköhän vielä muitakin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielellään sellaisia, joilla vielä seisoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti ei oikein ole kiinnostusta nahkamotoristien tapaamiselle…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vissiin, jos sulla ei edes seiso…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nahkamotoristit on ujoja nahkaan ja kypärähuppuun sekä umpikypärään pukeutuneita finninaamaisia pelkureita. Eivät uskalla kokoontua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nahkamotoristit on ujoja nahkaan ja kypärähuppuun sekä umpikypärään pukeutuneita finninaamaisia pelkureita. Eivät uskalla kokoontua.
Eli sulla ei seiso.🤷♂️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisiköhän tätä kysellä joskus kesällä uudelleen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisiköhän tätä kysellä joskus kesällä uudelleen?
Joo, kesällä keskiviikkona.🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästä ketjusta tulee mieleen sellainen rasvainen nahkapuku miesten juna jossa kosketellasn toisten vaihdekeppiä ja ajetaan junassa auringonlaskuun🤣
- Anonyymi
Tämä voisi olla ajankohtaista, onko kiinnostusta tapaamiselle?
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 http://seisinka.net/H/W8i2H5
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 https://aktiivinenvaimo.site/H/E8l1Z8
- Anonyymi
Joko olette nähneet kevään ensimmäiset prätkäilijät?
- Anonyymi
Kyllähän meitä on jo liikkeellä ;) tälläkin hetkellä tuoksuu alusvaatteet mukavasti laadukkailta italialaisilta nahkakamppeilta ajoreissun jäljiltä :P
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän meitä on jo liikkeellä ;) tälläkin hetkellä tuoksuu alusvaatteet mukavasti laadukkailta italialaisilta nahkakamppeilta ajoreissun jäljiltä :P
Tuliko Napoli-pizzat housuihin 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuliko Napoli-pizzat housuihin 🤭
ei onneksi, mutta muutama touhutippa kyllä nahkahousujen puristaessa :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarttuuko nahkakamppeiden tuoksu alusvaatteisiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, samalla tavalla kuin rekkamiesten pastillit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ainakin omien melko uusien ja hyvin hoidettujen kamppeiden tuoksu tarttuu kevyesti, pesussa toki lähtee pois, mutta ajon jälkeen jää vielä sellainen mukava tuoksu :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ainakin omien melko uusien ja hyvin hoidettujen kamppeiden tuoksu tarttuu kevyesti, pesussa toki lähtee pois, mutta ajon jälkeen jää vielä sellainen mukava tuoksu :)
Sehän kuulostaa oikein hyvältä! Kyllä voisi sellaisia alusvaatteita nuuhkia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän kuulostaa oikein hyvältä! Kyllä voisi sellaisia alusvaatteita nuuhkia
Kyllähän niitä tulee ajoreissun jälkeen haisteltua, vielä sittenkin kun on lauennut varsinaiset ajokamat päällä ja kypärä päässä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän niitä tulee ajoreissun jälkeen haisteltua, vielä sittenkin kun on lauennut varsinaiset ajokamat päällä ja kypärä päässä :)
Huhhuh kuulostaa kiihottavalta, tuollaisesta haaveilen! Millaiset ajokamat sulla on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huhhuh kuulostaa kiihottavalta, tuollaisesta haaveilen! Millaiset ajokamat sulla on?
Alpinestarsin ja dainesen yksi- ja kaksiosaista nahkapukua, mustaa kypärää peilivisiirillä, mustat saappaat, kypärähuppuja...kaikkea kivaa ja kiihottavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alpinestarsin ja dainesen yksi- ja kaksiosaista nahkapukua, mustaa kypärää peilivisiirillä, mustat saappaat, kypärähuppuja...kaikkea kivaa ja kiihottavaa.
Kyllä oon kateellinen noista seteistä, itellä ei ihan tollasia (vielä) oo mutta ehkä joku päivä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei onneksi, mutta muutama touhutippa kyllä nahkahousujen puristaessa :)
Tänään vedin tiukat nahkahousut jalkaan ne puristi taivaallisesti ,tietysti siitä kiihottavasta puristuksesta oli seurauksena monta touhutippaa .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään vedin tiukat nahkahousut jalkaan ne puristi taivaallisesti ,tietysti siitä kiihottavasta puristuksesta oli seurauksena monta touhutippaa .
Mahtavaa :) itse odotan, että pääsisi vetäisemään ensimmäistä kertaa yksiosaisen ajohaalarin tällä kaudella päälle. Vielä on hieman viileää. Sitä tunnetta, kun tiukka tuoksuva nahka puristaa joka puolelta, ei voita mikään...pelkkä ajatuskin kiihottaa. Ainakin pari seuraavaa reissua mennään vielä kaksiosaisella, joka sekin on kyllä mahtavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahtavaa :) itse odotan, että pääsisi vetäisemään ensimmäistä kertaa yksiosaisen ajohaalarin tällä kaudella päälle. Vielä on hieman viileää. Sitä tunnetta, kun tiukka tuoksuva nahka puristaa joka puolelta, ei voita mikään...pelkkä ajatuskin kiihottaa. Ainakin pari seuraavaa reissua mennään vielä kaksiosaisella, joka sekin on kyllä mahtavaa.
Se kun istuu pyörän päälle ja kireät nahkahousut kiristyy lisää ja painava nahkarotsi on kuin panssari ja kireä nahka natisee ,se on kiihottavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se kun istuu pyörän päälle ja kireät nahkahousut kiristyy lisää ja painava nahkarotsi on kuin panssari ja kireä nahka natisee ,se on kiihottavaa.
Näin juuri :) tänään oli onneksi taas tätä herkkua tarjolla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin juuri :) tänään oli onneksi taas tätä herkkua tarjolla
Joo tänään kireät nahkat päällä , jäbä kahvilassa tuli ihan viereen istuu vaikka paikkoja kuinka. Nahka housut natisi kun vähänkin liikahti ja jäbä tuijotti haaroihin ja oikean lahkeen pullistumaa. Oli tosi kiimasta kun mulla kovettui ja oli vaikea istua paikallaan natina voimistui kun kiima koveni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon vielä lisäks irrottanut satulan mun Joposta, nii on kivampaa 🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon vielä lisäks irrottanut satulan mun Joposta, nii on kivampaa 🤗
Oukki doukki täytyy testata!🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo tänään kireät nahkat päällä , jäbä kahvilassa tuli ihan viereen istuu vaikka paikkoja kuinka. Nahka housut natisi kun vähänkin liikahti ja jäbä tuijotti haaroihin ja oikean lahkeen pullistumaa. Oli tosi kiimasta kun mulla kovettui ja oli vaikea istua paikallaan natina voimistui kun kiima koveni.
Voi kun näkisin joskus sunlaisen tyypin kahvilassa, varmasti tuijottaisin ja istuisin lähelle! Iskisin silmää kun pullistuma suurenisi lahkeessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kun näkisin joskus sunlaisen tyypin kahvilassa, varmasti tuijottaisin ja istuisin lähelle! Iskisin silmää kun pullistuma suurenisi lahkeessa
Ohjaisin kätesi tiukkaan pullistumaan ja lämmin kämmenesi puristaisi kunnolla nahkaista kovettumaa , kova nahkan natina ja katseemme kohtaisi. Kahden kollin kovaa kiihkeyttä ja tiukkaakin tiukempaa fiilistelyä nahkoissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohjaisin kätesi tiukkaan pullistumaan ja lämmin kämmenesi puristaisi kunnolla nahkaista kovettumaa , kova nahkan natina ja katseemme kohtaisi. Kahden kollin kovaa kiihkeyttä ja tiukkaakin tiukempaa fiilistelyä nahkoissa.
Kyllä kelpaisi tiukkaakin tiukempi fiilistely nahkoissa, haluaisin itsekin pukeutua nahkoihin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kelpaisi tiukkaakin tiukempi fiilistely nahkoissa, haluaisin itsekin pukeutua nahkoihin
Sun pitää uskaltaa jos sulla ei ole nahkahousuja ostat tiukat sellaiset ja voit nauttia rundaillessa esim. kaupungilla pitempi takki aluksi päällä niin ei tarvii jännittää että mitä joku huikkaa. Ite oon saanu ihan mukavia moikkailuja esim. Kundeilta ( ompa kireet nahkabyysat) ei paha enemmänkin kiihottaa ja mulla on kovana samantien. Mulla kireys kiihottaa esim vyön vedän myös tiukalle ja se on tietysti nahkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun pitää uskaltaa jos sulla ei ole nahkahousuja ostat tiukat sellaiset ja voit nauttia rundaillessa esim. kaupungilla pitempi takki aluksi päällä niin ei tarvii jännittää että mitä joku huikkaa. Ite oon saanu ihan mukavia moikkailuja esim. Kundeilta ( ompa kireet nahkabyysat) ei paha enemmänkin kiihottaa ja mulla on kovana samantien. Mulla kireys kiihottaa esim vyön vedän myös tiukalle ja se on tietysti nahkaa.
Kyllä nahkarotsi on jo mutta housut multa vielä puuttuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä nahkarotsi on jo mutta housut multa vielä puuttuu
Kun ostat farkkumalliset niin saa olla todella tiukat ne muokkautuu kyllä ja ovat siten vielä paremman näköiset. Mulla on kolmet ja yhdet niin tiukat että ontyö saada ne jalkaan mutta sitten kun saatu päälle upea tunne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo kuvaus on niin tuttu että olen tainnu nähä sut ,parrakas kaveri. Tuosta kireet nahkahousut ja tiukkaan vedetty leveä nahkavyö , jos oot sama hemmo muistaakseni Tuska festarilla näin sut. Tuijotin sua olit tosi miehekäs ja niin tiukkoin nahkoihin ittes survonut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko on yksiosainen ajohaalari vedetty päälle ensimmäistä kertaa tällä kaudella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko on yksiosainen ajohaalari vedetty päälle ensimmäistä kertaa tällä kaudella?
Kyllä on, ja tuntuipa olo kutkuttavalta ja itsevarmalta :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on, ja tuntuipa olo kutkuttavalta ja itsevarmalta :)
Tarkeniko hyvin ajaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkeniko hyvin ajaa?
Joo, ei ole näillä lämpimimmillä keleillä tarvinnut alusasun päälle kuin t-paidan ja hyvin on mennyt :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, ei ole näillä lämpimimmillä keleillä tarvinnut alusasun päälle kuin t-paidan ja hyvin on mennyt :)
Hyvä juttu, nyt taitaa harmillisesti tulla takapakkia hyville ajokeleille :(
- Anonyymi
Pukeutumisen kriteerit pitääkin olla kohdallaan. Muuten voi näyttää aika lailla typerältä.
- Anonyymi
Joo, rintaliivit kuuluu nahkaliivien alle ja sepaluksen pitää olla kiinni.
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 https://seksi24.online/H/J6t9M8
- Anonyymi
hELVETIN läähättäjät!
- Anonyymi
Läähätän ja läkähdyn ,nahkahousuihini tukehdun kun liian tiukat nahkahousuni mun onneen pakahdun. Natina tuo kiihottaa mulle touhutipat housuun valuu vaan kun multa kohta ruiskahtaa on kiihotus tuo valtavaa.
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/V6x1M5
- Anonyymi
Tiukoissa nahkoissa viihtyvä prätkämies tarjolla.
- Anonyymi
Ootko toppi vai bottom?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko toppi vai bottom?
Kireissä nahkabyysissä (Top) aina!
- Anonyymi
Sporttipyörän tyyppisissä nahkakuteissa vai jossain poliisiopisto tyylisissä?
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/T8f7S4
- Anonyymi
Nyt taas aurinko paistaa ja on mahdollisuus bongata nahkaprätkäilijöitä ulkona!
- Anonyymi
Jep!
terveisin tänään kolmatta tuntia ajamassa musta tiukka nahkapuku päällä :P - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep!
terveisin tänään kolmatta tuntia ajamassa musta tiukka nahkapuku päällä :PEikö sulle oo tullut kuuma tuolla paahteessä? Musta tiukka nahkapuku varmasti hiostaa hitosti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sulle oo tullut kuuma tuolla paahteessä? Musta tiukka nahkapuku varmasti hiostaa hitosti
Eipä oikeastaan, kun puvussa on rei'ityksiä rinnassa, reisissä yms. Paikallaan palloillessa tulee toki lämmin, mutta ajaessa olo on juuri sopiva :) alla tekninen alushaalari, ajon jälkeen iho oli nihkeä lähinnä selkäpanssarin alta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä oikeastaan, kun puvussa on rei'ityksiä rinnassa, reisissä yms. Paikallaan palloillessa tulee toki lämmin, mutta ajaessa olo on juuri sopiva :) alla tekninen alushaalari, ajon jälkeen iho oli nihkeä lähinnä selkäpanssarin alta.
Millanen tekninen alushaalari? Pitäis itekin hankkia. Rei’itys on kyllä tosi hyvä, ettei liian hiki tule
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millanen tekninen alushaalari? Pitäis itekin hankkia. Rei’itys on kyllä tosi hyvä, ettei liian hiki tule
Olen käyttänyt jääkiekkoon tarkoitettua haalaria, löytyy mistä tahansa urheiluliikkeestä. Maksaa myös paljon vähemmän kuin varsinaiset mp-alushaalarit. Varmaan toki kalliimmissa olisi vielä parempi hengittävyys jne., mutta omaan käyttööni tuo lätkäkerrasto on ollut hyvä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen käyttänyt jääkiekkoon tarkoitettua haalaria, löytyy mistä tahansa urheiluliikkeestä. Maksaa myös paljon vähemmän kuin varsinaiset mp-alushaalarit. Varmaan toki kalliimmissa olisi vielä parempi hengittävyys jne., mutta omaan käyttööni tuo lätkäkerrasto on ollut hyvä.
Kannattaa toki valita sellainen, joka istuu tiukahkosti päällä. Itsellä jokunen vuosi sitten ostettu Easton-merkkinen. En ole oikeastaan koskaan ajanut nahkapuku päällä ilman pitkähihaista kerrastoa tai alushaalaria, voi olla aika nihkeä kokemus kuumalla kelillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa toki valita sellainen, joka istuu tiukahkosti päällä. Itsellä jokunen vuosi sitten ostettu Easton-merkkinen. En ole oikeastaan koskaan ajanut nahkapuku päällä ilman pitkähihaista kerrastoa tai alushaalaria, voi olla aika nihkeä kokemus kuumalla kelillä.
Joo, kunnon paahteella on kyllä tosi nihkee kokemus ilman alushaalaria, mut mä myös tykkään siitä kun puku vähän tarttuu kiinni ja ihoon tarttuu sen tuoksu :) riisuminen onkin sit vähä haastavampaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep, kuumalla kelillä on nihkeä kokemus jos ei ole mitään puvun alla, kerran oltiin kaverin kanssa prätkillä ajelee jossain Pohjanmaalla, pysähdyttiin tupakalle ja oli tosi lämmin päivä, no kaverilla oli goretex ajoasu päällä otti siitä takin pois ilman sen kummempaa, mutta minä yksiosainen nahkapuku päällä eikä muuta alla kun alushousut, joutui kaveri vähän olkapäistä ja hihoista auttaa että sai vähän tuulettaa, no kokemus oli tuokin ja siitä opittu, mutta sen olen huomannut että nahkaisista ajopuvuista en luovu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama juttu, selkäpanssarin kohdalta on aika nihkeää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep, kuumalla kelillä on nihkeä kokemus jos ei ole mitään puvun alla, kerran oltiin kaverin kanssa prätkillä ajelee jossain Pohjanmaalla, pysähdyttiin tupakalle ja oli tosi lämmin päivä, no kaverilla oli goretex ajoasu päällä otti siitä takin pois ilman sen kummempaa, mutta minä yksiosainen nahkapuku päällä eikä muuta alla kun alushousut, joutui kaveri vähän olkapäistä ja hihoista auttaa että sai vähän tuulettaa, no kokemus oli tuokin ja siitä opittu, mutta sen olen huomannut että nahkaisista ajopuvuista en luovu.
Mitäpä niistä nahkapuvuista luopumaan, jos niistä tykkää :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin kuvitella sinut tuossa tilanteessa.
- Anonyymi
Ruoskin sinut ensin ja sitten seksi.
- Anonyymi
Ihanaa.
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/I7r7U9
- Anonyymi
Kävin tänään motonetissa hipelöimässä ajopukuja, mutta pettymyksekseni ei siellä ollut yhtään nahkapukuja, ei edes kaksiosaisia! Pelkkiä core tex takkeja ja housuja! Olen sanoinkuvaamattoman pettynyt, eikö nahka olisi myös turvallisempi valinta?
- Anonyymi
Ei motonetissä ole ollut mielestäni vuosiin nahkapukuja, ainakaan yksiosaisia. Richaa saattoi olla joskus. Eurobikerin ja storm motorin kaltaisissa liikkeissä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei motonetissä ole ollut mielestäni vuosiin nahkapukuja, ainakaan yksiosaisia. Richaa saattoi olla joskus. Eurobikerin ja storm motorin kaltaisissa liikkeissä on.
Täytyy sitten suunnata jompaan kumpaan noista liikkeistä, motonet vaan on melkein naapurissa niin olisi ollut kätevää sovittaa ja ostaa sieltä sopivan kokoinen. Eurobikeriin ja varsinkin storm motoriin on aikas paljon matkaa :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy sitten suunnata jompaan kumpaan noista liikkeistä, motonet vaan on melkein naapurissa niin olisi ollut kätevää sovittaa ja ostaa sieltä sopivan kokoinen. Eurobikeriin ja varsinkin storm motoriin on aikas paljon matkaa :(
Juu, ja kannattaa katsoa etukäteen noidenkin saatavuustiedot netistä. Ei heilläkään ole valtavia valikoimia varsinkaan yksiosaisia suoraan hyllyssä.
- Anonyymi
Nyt vihdoinkin alkaa olla ajokelit, uudistin juuri itse hiukan ajopukua, tilasin netistä 3 mm märkäpuvun ja katsoin kun tori:ssa joku myi viiltosuojaliivejä, keksin että kun alkaa ajokelit niin laitan sen 3 mm märkäpuvun eka, siihen päälle nämä viiltosuojaliivit ja sitten vasta vedän näiden päälle alpinestarsin 1-osainen nahkapuvun, mustat ajosaappaat, kypärähupun (neopriiniä) ja tottakai itse kypärän ja nahkahanskat, nyt muutaman kerran ollut ajelee prätkällä näissä kamoissa niin ai että on mukavaa.
- Anonyymi
Eiks toi neopriini huppu ole vähän liikaa, jos esimerkiksi takana tulee joku jollain isommalla ajoneuvolla, niin et kuule varmaan paljon mitään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiks toi neopriini huppu ole vähän liikaa, jos esimerkiksi takana tulee joku jollain isommalla ajoneuvolla, niin et kuule varmaan paljon mitään?
Olet aivan oikeassa, minulla on myös normaali kypärähuppu mukana.
- Anonyymi
Eikö tuollaisessa setissä tule kuuma?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö tuollaisessa setissä tule kuuma?
Välillä joo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Välillä joo.
Miten sitten tulee niin paljon laitettua päälle?
- Anonyymi
Mahtuuko kaikki hyvin nahkapuvun alle vai kiristääkö se tiukasti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahtuuko kaikki hyvin nahkapuvun alle vai kiristääkö se tiukasti?
Puku on onneksi yhtä kokoa isompi kuin mitä tarvis niin mahtuu hyvin, ja ajaessa tottakai kun on vähän kyykky asennos niin kiristää ja puristaa juuri sopivasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puku on onneksi yhtä kokoa isompi kuin mitä tarvis niin mahtuu hyvin, ja ajaessa tottakai kun on vähän kyykky asennos niin kiristää ja puristaa juuri sopivasti.
Kuulostaa tosi kiihottavalta! Olisi kiva nähdä sun laisia prätkäilijöitä
- Anonyymi
Onks sun märkäpuvussa vetoketju selässä? Mitens silloin jos joudut riisumaan nahka-asun? Onks sun kaverit nähny sua noissa vermeissä? Varmasti aika kiihottunut olo noissa, käsi käy Varmasti ajon jälkeen.
- Anonyymi
Vau, kuulostaa todella kiihottavalta :) oman puvun alle ei mahtuisi märkäpukua, mutta voin kuvitella miten hyvältä tuntuu :) täällä yksiosainen Astarsin puku on ollut myös kovassa käytössä pitkin kesää...parasta. En tule kyllä ikinä vaihtamaan goretexeihin ;)
- Anonyymi
Eipä ole tänä kesänä juurikaan näkynyt nahkapukumotoristeja. Kaikilla vaan pelkkää goretexia. Missä oikein olette nahkamotoristit?
- Anonyymi
Alkaa olla nahkapukukelit ohi, eikö ole nahkamotoristeja näkynyt. Kohta täytyy taas alkaa sisähommiin nahkapuvussa
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 https://www.aktiivinenvaimo.site/H/V8r8U1
- Anonyymi
Pääsisipä jo aloittamaan nahkakampekauden…..
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 http://armtown.com/H/T9t8E9
- Anonyymi
Nahkapuku kundi https://pin.it/Yeze9DtHx
- Anonyymi
Kevät! Saa ottaa prätkän tallista ja tehdä kevät huollon ja mikä parasta vetää musta-punaisen dainesen koko nahkapuvun päälle oikein luvan kanssa ja tottakai selkäsuoja päälle ensin myös, sitten ajella jonnekin huoltoasemalle kahville tai jätskille ja nauttia puvun tuomasta nihkeydestä, missä muut tai mitä muut nahkapuku motoristit?
- Anonyymi
Nahkakampekausi alkaa taas!!!
- Anonyymi
Ah saisit ajella vähä muaki nahkapuku päällä ;P
- Anonyymi
Kausi aloitettu jo Dainesen kamppeissa :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maukasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kelpaisi aloitella dainesen kamoissa
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 http://amisagroup.net/H/J4p9B3
- Anonyymi
Joko palstalaiset ovat aloittaneet kampekauden?
Ketjusta on poistettu 339 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.525387- 864094
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3582427Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved327992Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s69984- 61793
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46776Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja98762Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52739- 26730