Venäjän ystävät ja Iran?

Miksi ette puhu mitään Iranin tapahtumista?

Onko se teille ongelma, jos Iran muuttuisikin toisenlaiseksi maaksi? Hirveän paha asia, kun ihmiset haluavat naisillekin vapaammat olot?

16

206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Myös MV on asiasta ihan hiljaa. Jännä juttu.

      Onkohan se taas niin, että länsimaissa mielenosoitukset ovat hyvä asia, mutta Venäjällä ja muutamassa muussa maassa huono asia?

      • Anonyymi

        Mitä?
        Kaipaatko mvltä kommenttia?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä?
        Kaipaatko mvltä kommenttia?

        Sillä tavalla kaipaan, että kun länsimaissa osoitetaan mieltä, MV on repimässä otsikoita. Jos sen sijaan esimerkiksi Venäjällä tai nyt Iranissa kansa mellastaa, mitään ei sanota.


    • Minusta myös Ilkka Luoma voisi ottaa asiaan kantaa.

      • Anonyymi

        Suomessa ei ole kuin yksi nimi joka olisi hyvän puolella rehellisesti joten mikään ilkkaluoma ei merkkaa yhtään mitään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa ei ole kuin yksi nimi joka olisi hyvän puolella rehellisesti joten mikään ilkkaluoma ei merkkaa yhtään mitään.

        ???


    • MV yrittää muutenkin olla hiljaa. Putkonen elvistelee jatkuvasti lähinnä matkoillaan Venäjän propagandatilaisuuksissa. Säälittävää.

    • Anonyymi

      Minä ainakin pelkään että satanistit vielä järjestää siellä verilöylyn. Mutta minä olenkin mitätön köyhä suomalainen yhteeiskunnan syrjättämä.

      Voi vain rukoilla että jotain hyvää siitä tulisi mutta pahuuden papit eli imaamit tuskin luopuu vallasta ilman sisällissotaa.
      Se on jo tarpeeksi suuri ihme että mielenosoittajissa on myös paljon miehiä. Kun on nähnyt ne miljoonaterroristisatanistilaumat niin on SUURI IHME että näissä joukoissa on miehiäkin puolustamassa naisia.

    • Anonyymi

      On toki merkillepantavaa, että eräät tahot ja henkilöt jotka mielellään tulevat esiin tämäntapaisissa yhteyksissä. Vaikenevat ja piiloutuvat iranin valtiojohtoisen väkivallan suhteen. Sama koskee suurelta osin myös venäjän harjoittamia massiivisia sotarikoksia.

      Nämä samat tahot ja henkilöt ponnahtavat kuitenkin vieteriukkoina esiin heti, jos Yhdysvalloissa vaikkapa mustaihoinen huumeidenkäyttäjä painii tolkuttomana poliisin kanssa ja saa kuolettavan sairaskohtauksen, tai Länsirannalla väkijoukko kivittää poliiseja, jotka puolustautuvat ampumalla ja yksi kivittäjä saa surmansa.

      • Anonyymi

        no ne sinun "tahosi" huutavat kurkku suorana Venäjän sotarikoksia, mutta eivät mainitse sanallakaan usan tekemiä. Iraniin tuota on turha sotkea, hyvä kun uutisoivat, outoa tietysti on se että siinä lähistöllä käydään julmaa (Jemen) sotaa köyhää kansaa vastaan, eikä siitä uutisoida mitään. Ainoa mitä siihen liittyvää on nyt uutisissa ollut, että usa "harkitsee" tuen vetämistä Saudiarabialta tuosta sodasta.
        Iranin olisi korkea aika päästä pappisvallasta eroon, siitä varmaan kaikki olemme yhtä mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no ne sinun "tahosi" huutavat kurkku suorana Venäjän sotarikoksia, mutta eivät mainitse sanallakaan usan tekemiä. Iraniin tuota on turha sotkea, hyvä kun uutisoivat, outoa tietysti on se että siinä lähistöllä käydään julmaa (Jemen) sotaa köyhää kansaa vastaan, eikä siitä uutisoida mitään. Ainoa mitä siihen liittyvää on nyt uutisissa ollut, että usa "harkitsee" tuen vetämistä Saudiarabialta tuosta sodasta.
        Iranin olisi korkea aika päästä pappisvallasta eroon, siitä varmaan kaikki olemme yhtä mieltä.

        Ei niistä "tahoista" kannata välittää. Ne ovat samaa tasoa kuin koulukiusaajat joita rehtori yrittää lahjoa etteivät niinkauheastikiusaisi. "Mitä jos pidettäisiin kiva harrastuspäivä, loppuisiko se kiusaaminen sitten, jooko?"

        Tällaiset "tahot" jää unholaan kun aika muuttuu. Keskitytään omaan pärjäämiseen omassa arjessa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei niistä "tahoista" kannata välittää. Ne ovat samaa tasoa kuin koulukiusaajat joita rehtori yrittää lahjoa etteivät niinkauheastikiusaisi. "Mitä jos pidettäisiin kiva harrastuspäivä, loppuisiko se kiusaaminen sitten, jooko?"

        Tällaiset "tahot" jää unholaan kun aika muuttuu. Keskitytään omaan pärjäämiseen omassa arjessa.

        Ja uusi YYA?


    • Anonyymi

      On se aika brutaalia iranin tollaheilta kun huivin rääpäleen asennon takia pieksävät naisia hengiltä. Ja uhkailevat hävittävänsä Israelin venäjän neuvomilla ydinpommeilla.
      Raamatussa sanotaan, että "Joka koettaa Jerusalemia nostaa, repii pahoin itsensä".
      Ja putin on ylimpiä ystäviä noiden Jerusalemin nostajien kanssa, joten ...................

      • Esimerkiksi MV on Iranin tapahtumista ihan hiljaa. Kas kummaa.


    • Anonyymi

      Ei sovi agendaan.

      • No se on kyllä varmasti totta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      877
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe