Onko näin arkaa maata kuin Suomi ja vielä arempaa kansaa jolla ei saa olla omaa mielipidettä !?

Anonyymi-ap

Mielipiteet hoitaa epädemokraattiset olikarkki mediat mieleisekseen,nöyristelevien toimittajien avulla ja moniala terroristi Yhdysvaltain piikkiin !?

13

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaikka kuka ja ketä suojellaan Ukrainassa ja siitä irronneita de,okraattisesti !?
      Ukrainassa äänesti yli puolet rauhan ja hyökkäyksen lopettamisen puolesta presidenttiä, mutta se olikin lännen ja poroshenkon vasalli !?

      • Anonyymi

        Siis mitä ihmeen demokratiaa se sellainen on että vankilan uhalla pakotetaan äänestämään venäjään liittymiseen? Sinulla on sairas käsitys demokratiasta, mielestäsi demokratiaa on vain venäjällä kun meidän muiden mielestä nimenomaan venäjällä sitä demokratiaa EI ole!


      • Anonyymi

        AI sulla on ollut joku oma äänestys ihan omassa päässäsi, hienoa punikki.


    • Anonyymi

      Totta kai ryssilläkin on mielipiteitä. Niitä ei vain saa sanoa ääneen, koska se johtaa vankilaan.

      • Anonyymi

        Oliko Tammisaari yhtään mielessä kun tuon keksit !?
        Vaikka se on Suomessakin uutta vasta vähän aikaan,mutta sekin Olikarkki Mediain säätelemänä ja sotasensuurina !?


    • Anonyymi

      Natosta ja Hävittäjien ostosta äänestäminen olisi saatu samalla keikalla tehtyä, mutta oikeisto medioineen ei siihen ryhtymistä uskaltanut Ukrainassakaan !?

      • Anonyymi

        Ei ihan kaikesta voi tai kannata äänestää, ei kansalla ole ihan kaikkeen tietoa ja taitoa ja siksi meillä on äänestyksillä valitut edustaja jotka ymmärtää paremmin päättää isoista asioista kuin mitä Pubipaavo tai masentunut kotiäiti ymmärtää.


    • Anonyymi

      Suomalainen on ohjelmoitau kateus ja sota Venjä vihaan,joka ryöpsähti jo hävityn hyökkäyssotamme Afganistanin jälkeen, Ukrinalaiset olisi lopettaneet sodan enemmistöllä !?

      • Anonyymi

        Ilmainen suomen kielen kurssi hitaasti oppiville ryssille:

        ohjelmoitau ? (Ei löydy sanakirjasta, ei aavistustakaan, mitä tarkoitetaan.)
        Venäjä, ei Venjä
        ukrainalaiset, ei Ukrinalaiset
        olisivat, ei olisi (monikko vaaditaan monikollisen nominatiivimuodossa olevan subjektin kanssa)

        Vaikka oppiminen tuntuukin hitaalta ja vaivalloiselta, ei silti kannata luopua toivosta. Vain hyvin pieni prosentti ryssistä ei koskaan opi kirjoittamaan maansa nimeä oikein! 😁😁😁


      • Anonyymi

        Olet tosiaan sekaisin, ei suomalaiset ole missään kateussodassa venäjää vastaan ja eiköhän se viha muita kohtaan kumpua juuri venäläisiltä eli venäläiset ITSE VIHAA muita!


    • Anonyymi

      Fennovoimaki olisi valmiina jos ei noita Niinistön saatanoita ollut jarruttamassa ja valehtelemassa, olisko aika tehdä Ukrainat !?

      • Anonyymi

        Niinistö ei valehtele, toisinkuin ihailemasi putler. Ja mitä, uhkaatko sinä sodalla Suomea vastaan? OLET TÄYS HULLU!
        PS. sitä fennovoiman ydinvoimalaa ei rakennettu juuri sen takia kun venäjä hyökkäsi perusteettomasti ukrainaan!


    • Anonyymi

      Kansalle syltetty historia on kaukana totuudesta, kuin nyt Yhdysvaltain syöttämä talouskateus kaasuputki räjäytyksineen ja EU vain kiittää !?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe