Mielipiteet hoitaa epädemokraattiset olikarkki mediat mieleisekseen,nöyristelevien toimittajien avulla ja moniala terroristi Yhdysvaltain piikkiin !?
Onko näin arkaa maata kuin Suomi ja vielä arempaa kansaa jolla ei saa olla omaa mielipidettä !?
13
107
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikka kuka ja ketä suojellaan Ukrainassa ja siitä irronneita de,okraattisesti !?
Ukrainassa äänesti yli puolet rauhan ja hyökkäyksen lopettamisen puolesta presidenttiä, mutta se olikin lännen ja poroshenkon vasalli !?- Anonyymi
Siis mitä ihmeen demokratiaa se sellainen on että vankilan uhalla pakotetaan äänestämään venäjään liittymiseen? Sinulla on sairas käsitys demokratiasta, mielestäsi demokratiaa on vain venäjällä kun meidän muiden mielestä nimenomaan venäjällä sitä demokratiaa EI ole!
- Anonyymi
AI sulla on ollut joku oma äänestys ihan omassa päässäsi, hienoa punikki.
- Anonyymi
Totta kai ryssilläkin on mielipiteitä. Niitä ei vain saa sanoa ääneen, koska se johtaa vankilaan.
- Anonyymi
Oliko Tammisaari yhtään mielessä kun tuon keksit !?
Vaikka se on Suomessakin uutta vasta vähän aikaan,mutta sekin Olikarkki Mediain säätelemänä ja sotasensuurina !?
- Anonyymi
Natosta ja Hävittäjien ostosta äänestäminen olisi saatu samalla keikalla tehtyä, mutta oikeisto medioineen ei siihen ryhtymistä uskaltanut Ukrainassakaan !?
- Anonyymi
Ei ihan kaikesta voi tai kannata äänestää, ei kansalla ole ihan kaikkeen tietoa ja taitoa ja siksi meillä on äänestyksillä valitut edustaja jotka ymmärtää paremmin päättää isoista asioista kuin mitä Pubipaavo tai masentunut kotiäiti ymmärtää.
- Anonyymi
Suomalainen on ohjelmoitau kateus ja sota Venjä vihaan,joka ryöpsähti jo hävityn hyökkäyssotamme Afganistanin jälkeen, Ukrinalaiset olisi lopettaneet sodan enemmistöllä !?
- Anonyymi
Ilmainen suomen kielen kurssi hitaasti oppiville ryssille:
ohjelmoitau ? (Ei löydy sanakirjasta, ei aavistustakaan, mitä tarkoitetaan.)
Venäjä, ei Venjä
ukrainalaiset, ei Ukrinalaiset
olisivat, ei olisi (monikko vaaditaan monikollisen nominatiivimuodossa olevan subjektin kanssa)
Vaikka oppiminen tuntuukin hitaalta ja vaivalloiselta, ei silti kannata luopua toivosta. Vain hyvin pieni prosentti ryssistä ei koskaan opi kirjoittamaan maansa nimeä oikein! 😁😁😁 - Anonyymi
Olet tosiaan sekaisin, ei suomalaiset ole missään kateussodassa venäjää vastaan ja eiköhän se viha muita kohtaan kumpua juuri venäläisiltä eli venäläiset ITSE VIHAA muita!
- Anonyymi
Fennovoimaki olisi valmiina jos ei noita Niinistön saatanoita ollut jarruttamassa ja valehtelemassa, olisko aika tehdä Ukrainat !?
- Anonyymi
Niinistö ei valehtele, toisinkuin ihailemasi putler. Ja mitä, uhkaatko sinä sodalla Suomea vastaan? OLET TÄYS HULLU!
PS. sitä fennovoiman ydinvoimalaa ei rakennettu juuri sen takia kun venäjä hyökkäsi perusteettomasti ukrainaan!
- Anonyymi
Kansalle syltetty historia on kaukana totuudesta, kuin nyt Yhdysvaltain syöttämä talouskateus kaasuputki räjäytyksineen ja EU vain kiittää !?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831469Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671255Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2221225Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2031223Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041019Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134946Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65923- 79821
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123808