lidl asiakaspalvelu

Anonyymi-ap

vittumaista käytöstä ku melkei siis aina ostan yhen pari tai kolme samaa tuotetta joka päivä, nii eile myyjä alko kyselee kassalla ku ei ollu jonoo nii sano et joo minkä takia sä ostat aina samoja tuotteita, no vastasin siihe et eikö sais ostaa samoja tuotteita, sitte se vaa tokas et joo onkoha sulla pieni palkka ja nauro päälle, nii sitte sanoin suoraa et kuule isompi palkka ku sulla ja ei luulis sitä liikuttavan et mitä ostan. ku hyvä jos itteni pystyn elättää vaikka palkka onki joku 15 000e k. ku suurin osa menee turvetuotantoo ja maatalaouskoneisii, hyvä jos kätee jää joku 50 kuukaues. ei luulis myyjien kiinnostavan et mitä ostan.

21

2233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Älä puhu paskaa..

      • Anonyymi

        minä kuule itten tiiän omat palkkani toisinku sinä jonne


    • Anonyymi

      Tuo oli nyt kyllä sitä itteensä - eli paskapuhetta.

    • 15 000e palkka kk, nyt on kyllä iso vale, taidat keksiä omastä päästäs noita juttuja.

    • Anonyymi

      Tää on se räkää niiskuttava tyyppi 16 v, joka kaahaa sillä 1980 Massikalla toisen henkeä vaarantaen kaasu pohjassa. Taitaa olla poliisin poika.

      • Anonyymi

        Hyvä leffa!


    • Anonyymi

      Paskapuhetta kertomasi. Kassoilla ei kukaan ota kantaa asiakkaiden asioihin. Juokse saunan taa tumputtamaan.

      • Anonyymi

        luulekko tietäväs mun asiat paremmi ku sie, selvällä suomen kielellä mulle sano ku ostin, et pidä vaa huoli omista asioistas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        luulekko tietäväs mun asiat paremmi ku sie, selvällä suomen kielellä mulle sano ku ostin, et pidä vaa huoli omista asioistas.

        kuuluukopi ääniä?
        Linnutko nuo laulaa?
        Vaiko hermot?
        Kireelläkö ovat?
        Haavaitako vain?
        Miettiä saat kaikenlaista?
        Vai kuvitteletko sinulle kassan puhuneen?
        HuhHuh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuuluukopi ääniä?
        Linnutko nuo laulaa?
        Vaiko hermot?
        Kireelläkö ovat?
        Haavaitako vain?
        Miettiä saat kaikenlaista?
        Vai kuvitteletko sinulle kassan puhuneen?
        HuhHuh.

        vittuako se sua liikuttaa jos kaunis naine mulle kassalla puhuu. et oo tainnu saada vähää aikaa


      • Anonyymi

        en usko minäkään, että kassalla kukaan kyselisi kenenkään ostoksia.
        ihan Peestä koko aloitus !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en usko minäkään, että kassalla kukaan kyselisi kenenkään ostoksia.
        ihan Peestä koko aloitus !

        Taidat olla joku 9v jonne jos et osaa suomee lukee


      • Anonyymi

        Ei voi, Viipurin nalle näkee.


    • Anonyymi

      Vai noin pitkään olet ollut ilman naista?
      Kuvittelet, että kassa puhuu sinulle?
      Surullista.

      • Anonyymi

        et oo ite tainnu saada vähää aikaa, mulla sentää on muija ollu jo 10 vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        et oo ite tainnu saada vähää aikaa, mulla sentää on muija ollu jo 10 vuotta.

        10 vuotta sitten alettiin myydä Pumpattavia Vaimoja - tilasit sitten hetimiten yhden ja nyt alkaa paikat loppua kun ilmat ei pysy sisällä.


    • Anonyymi

      Korva kaupas samaa.

    • Anonyymi

      Jos sulla on rahaa, niin miksi käyt Lidlissä? Mä ostan vaan suomalaisista kaupoista.

    • Anonyymi

      Kassat eivät missään juttele muuta kuin päivää ja näkemiin. Olet nähnyt unta. Herää jo.

      • Anonyymi

        aloitus täysin huu haata, kassoilla ei todellakaan kysellä . . . "hei haloo !!!


    • Anonyymi

      Myös tuo neljännen linjan lidi:n on ihan poissa kätösistä. Ei me ennään edes mennä sinne. K-kauppa ja S- market kunniaan. Painakaahaan jonnekin meidän hienoilta kulmilta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 103
      1869
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1835
    3. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1834
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1350
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1310
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1296
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1281
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe