Hyvää syksyä kaikille mukaville!
En tiedä käykö täällä enää tuttuja, mutta tulin piipahtamaan..
Ihmetyttää täällä avattu juttu kirjastosta/kirjastoautosta? Eikö ihmiset lue enää?? Itse aloin lukemaan kirjoja isäni kannustuksesta, olin yksinäinen koululainen ja lukeminen oli mukavaa.
Elin sen jälkeen olen lukenut kirjoja, enkä ole lopettanut. Kun yksi kirja on luettu, niin otan toisen. Kotona on paljon kirjoja ja käyn säännöllisesti kirjastossa! Olisi outoa jos ei olisi kirjastoa ollenkaan!!
Mitä pidätte syksystä? Itse en niin tykkää.. On kylmää ja märkää.. Kesä, aurinko ja lämpö ovat minusta parasta!
Eipä nyt muuta, hyvää vointia kaikille!
Hyvää syksyä! (Rek!)
37
112
Vastaukset
- Anonyymi
Lukeminen on pahasta. Saattaa tulla ideoita. Joutuu myöntämän että ehkä oli väärässä ja ehkä asiat voisivat olla toisin. Kehittyy kyky asettua toisen asemaan. Huomaa, että jokin asia mitä on pitänyt normaalina onkin ihan sairas.
Tällaista ei Kokkolassa hyväksytä. - Anonyymi
Mitäs hyvää tässä syksyssä muka on? pimeää ja kylmää ja kaikki kallistuu pääministeri sanna marin voisi auttaa köyhiä Suomalaisia nyt ja hänen hallituksensa se olisi demokratiaa oikeasti,
Syksy ei ole todellakaan alkanut hyvin. Lähes kaikki kirjoitukseni poistetaan mutta kopion ne naamakirjaani. Ukrainan tilannetta olen käsitellyt kirjoituksissani ja kehunut venäläisiä jolloin saan runsaasti palautetta. Olen kirjoitellut muidenkin paikkakuntien sivustoille samoista asioista mutta poistoon menevät niin Lapuan kuin muiden sivustojen kommentit. Eivät ole siellä kiinnostuneita tekojärvestä tai krematoriosta ja nyt ei naurata.
JK Lähiaikoina ryhdyn kirjoittamaan talvirengas asiaa ja jodin syöntiäni.- Anonyymi
Ylläpidolle tiedoksi. Edellistä kommenttiani ei sitten poisteta. Se on tallennettu, ja välitetty "koko maapallolle", hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
Itse olin myös yksinäinen koululainen, koulukiusattu, kirjoista löysin pelastuksen, luin kirjan: Ajojahti - David Morell, sen kirjan jälkeen tiesin miten elämä tulisi omalla kohdallani mennä, kavereita ei tarvita. Kovan sotilaskoulutuksen kautta maailmalle sotimaan ja kuolemaan. Kranaatti tai kuula ei tosin sammuttanut elämää, vaan palasin vanhana takaisin.
Ilman Morellin kirjaa, olisi elämänlanka todennäköisesti katkennut oman käden kauttaj jossain vaiheessa. Kiitän kirjallisuutta tästä.- Anonyymi
Kittiechihuen kirjoitti:
Aikas synkältä kuulostaa..
Elämä ei aina suju onnellisesti, jatkuva helvetti lapsuudessa jättää jälkensä, sota voi olla joillekin helpotus
Anonyymi kirjoitti:
Elämä ei aina suju onnellisesti, jatkuva helvetti lapsuudessa jättää jälkensä, sota voi olla joillekin helpotus
Kaikkien elämässä on synkkää joskus enemmän tai vähemmän. Toivottavasti kuitenkin iloa enemmän.
- Anonyymi
Kittiechihuen kirjoitti:
Kaikkien elämässä on synkkää joskus enemmän tai vähemmän. Toivottavasti kuitenkin iloa enemmän.
Kiusaajat nauttii elämästään, rikastuvat ja menestyvät, kiusatuista osa elää tuskassa loppuun asti, koulu pilasi elämän ja vei elämänilon, sota oli rentouttavaa
- Anonyymi
Voi ei taas kittie aaggh
- Anonyymi
Kittiechihuen kirjoitti:
Edelleen, voit olla lukematta jos ei kiinnosta..
OLetko kysyny asiaa pohjanmaan poliisilta siitä Lohtajan asiasta jossa ne ajoivat ojaan vuosien 1995-1997 talvella sillä kirkkaanpunaisella vw golf mk4 autollaan? asiaan ei ole tullut kuulemma selvyyttä vieläkään onko aihe heille niin arka?
Anonyymi kirjoitti:
OLetko kysyny asiaa pohjanmaan poliisilta siitä Lohtajan asiasta jossa ne ajoivat ojaan vuosien 1995-1997 talvella sillä kirkkaanpunaisella vw golf mk4 autollaan? asiaan ei ole tullut kuulemma selvyyttä vieläkään onko aihe heille niin arka?
???????
- Anonyymi
Etkö sinä saatanan saivartelija, Tinttu-Linttu usko. Painu vittuun tältä sivulta sekoilemasta useine nimimerkkeinesi. Sinun lapsellisia jutteluja ei kukaan kaipaa, hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
Kittiechihuen kirjoitti:
Oma kommenttisi vasta lapsellinen on...
Muistako kun aina koulussa puolustin sinua? olin aina ystäväsi
Anonyymi kirjoitti:
Muistako kun aina koulussa puolustin sinua? olin aina ystäväsi
No heko heko..
- Anonyymi
Ihan eri nimi?
- Anonyymi
Kittiechihuen kirjoitti:
Metsään meni!
Halkokarin pössi väitti samaksi, niin sitä ihmettelin, kun eri nimi on!
- Anonyymi
Ei ole muita rekattuja kuin sinä, siis jäljellä.
- Anonyymi
Kittiechihuen kirjoitti:
Niin?
Huomioin vain, ei muuta.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510212
- 816803
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon424887- 614537
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella714237Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313799- 472878
- 362655
- 402300
- 2161912