Hyvää syksyä! (Rek!)

Hyvää syksyä kaikille mukaville!

En tiedä käykö täällä enää tuttuja, mutta tulin piipahtamaan..

Ihmetyttää täällä avattu juttu kirjastosta/kirjastoautosta? Eikö ihmiset lue enää?? Itse aloin lukemaan kirjoja isäni kannustuksesta, olin yksinäinen koululainen ja lukeminen oli mukavaa.

Elin sen jälkeen olen lukenut kirjoja, enkä ole lopettanut. Kun yksi kirja on luettu, niin otan toisen. Kotona on paljon kirjoja ja käyn säännöllisesti kirjastossa! Olisi outoa jos ei olisi kirjastoa ollenkaan!!

Mitä pidätte syksystä? Itse en niin tykkää.. On kylmää ja märkää.. Kesä, aurinko ja lämpö ovat minusta parasta!

Eipä nyt muuta, hyvää vointia kaikille!

37

86

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lukeminen on pahasta. Saattaa tulla ideoita. Joutuu myöntämän että ehkä oli väärässä ja ehkä asiat voisivat olla toisin. Kehittyy kyky asettua toisen asemaan. Huomaa, että jokin asia mitä on pitänyt normaalina onkin ihan sairas.

      Tällaista ei Kokkolassa hyväksytä.

    • Anonyymi

      Mitäs hyvää tässä syksyssä muka on? pimeää ja kylmää ja kaikki kallistuu pääministeri sanna marin voisi auttaa köyhiä Suomalaisia nyt ja hänen hallituksensa se olisi demokratiaa oikeasti,

      • No on kyllä kallistunut hinnat paljon.


    • Syksy ei ole todellakaan alkanut hyvin. Lähes kaikki kirjoitukseni poistetaan mutta kopion ne naamakirjaani. Ukrainan tilannetta olen käsitellyt kirjoituksissani ja kehunut venäläisiä jolloin saan runsaasti palautetta. Olen kirjoitellut muidenkin paikkakuntien sivustoille samoista asioista mutta poistoon menevät niin Lapuan kuin muiden sivustojen kommentit. Eivät ole siellä kiinnostuneita tekojärvestä tai krematoriosta ja nyt ei naurata.

      JK Lähiaikoina ryhdyn kirjoittamaan talvirengas asiaa ja jodin syöntiäni.

    • Anonyymi

      Ylläpidolle tiedoksi. Edellistä kommenttiani ei sitten poisteta. Se on tallennettu, ja välitetty "koko maapallolle", hah hah haaa!!!...

      • No ei sinun tarvinnut tähän ketjuun tulla, kun ei yhtään kiinnosta..


    • Anonyymi

      Itse olin myös yksinäinen koululainen, koulukiusattu, kirjoista löysin pelastuksen, luin kirjan: Ajojahti - David Morell, sen kirjan jälkeen tiesin miten elämä tulisi omalla kohdallani mennä, kavereita ei tarvita. Kovan sotilaskoulutuksen kautta maailmalle sotimaan ja kuolemaan. Kranaatti tai kuula ei tosin sammuttanut elämää, vaan palasin vanhana takaisin.

      Ilman Morellin kirjaa, olisi elämänlanka todennäköisesti katkennut oman käden kauttaj jossain vaiheessa. Kiitän kirjallisuutta tästä.

      • Aikas synkältä kuulostaa..


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Aikas synkältä kuulostaa..

        Elämä ei aina suju onnellisesti, jatkuva helvetti lapsuudessa jättää jälkensä, sota voi olla joillekin helpotus


      • Anonyymi kirjoitti:

        Elämä ei aina suju onnellisesti, jatkuva helvetti lapsuudessa jättää jälkensä, sota voi olla joillekin helpotus

        Kaikkien elämässä on synkkää joskus enemmän tai vähemmän. Toivottavasti kuitenkin iloa enemmän.


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Kaikkien elämässä on synkkää joskus enemmän tai vähemmän. Toivottavasti kuitenkin iloa enemmän.

        Kiusaajat nauttii elämästään, rikastuvat ja menestyvät, kiusatuista osa elää tuskassa loppuun asti, koulu pilasi elämän ja vei elämänilon, sota oli rentouttavaa


    • Anonyymi

      Voi ei taas kittie aaggh

      • Edelleen, voit olla lukematta jos ei kiinnosta..


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Edelleen, voit olla lukematta jos ei kiinnosta..

        OLetko kysyny asiaa pohjanmaan poliisilta siitä Lohtajan asiasta jossa ne ajoivat ojaan vuosien 1995-1997 talvella sillä kirkkaanpunaisella vw golf mk4 autollaan? asiaan ei ole tullut kuulemma selvyyttä vieläkään onko aihe heille niin arka?


      • Anonyymi kirjoitti:

        OLetko kysyny asiaa pohjanmaan poliisilta siitä Lohtajan asiasta jossa ne ajoivat ojaan vuosien 1995-1997 talvella sillä kirkkaanpunaisella vw golf mk4 autollaan? asiaan ei ole tullut kuulemma selvyyttä vieläkään onko aihe heille niin arka?

        ???????


    • Anonyymi

      Etkö sinä saatanan saivartelija, Tinttu-Linttu usko. Painu vittuun tältä sivulta sekoilemasta useine nimimerkkeinesi. Sinun lapsellisia jutteluja ei kukaan kaipaa, hah hah haaa!!!...

      • Oma kommenttisi vasta lapsellinen on...


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Oma kommenttisi vasta lapsellinen on...

        Muistako kun aina koulussa puolustin sinua? olin aina ystäväsi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muistako kun aina koulussa puolustin sinua? olin aina ystäväsi

        No heko heko..


      • Anonyymi

        Ihan eri nimi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan eri nimi?

        Täh?


      • Metsään meni!


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Metsään meni!

        Halkokarin pössi väitti samaksi, niin sitä ihmettelin, kun eri nimi on!


      • Anonyymi

        Ei ole muita rekattuja kuin sinä, siis jäljellä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole muita rekattuja kuin sinä, siis jäljellä.

        Niin?


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Niin?

        Huomioin vain, ei muuta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huomioin vain, ei muuta.

        Eivät vissiin enää täällä käy.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      191
      4331
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      236
      2288
    3. 133
      1647
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1331
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      180
      1096
    6. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1054
    7. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      80
      1046
    8. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      55
      974
    9. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      71
      962
    10. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      69
      939
    Aihe