Lehtien otsikossa että koron nousu kurittaa kotitalouksia.
Niin! Tässä itseasiassa tullaan siihen mitä tulee kun pankki on antanut lainaa lainsäätäjänä minimisuosituksen perusteella 5-15% omarahalla ja aivan vitun pitkällä maksuajalla. Asiakas on kussut murtoihin korona-aikana hakemalla lyhennysvapaata eikä lainan yhteyteen ole tehty mitään korkoon perustuvaa säästösuunnitelmaa. Omien aivojen käyttöhän on aikuisella ihmisellä ollut aina kieletty! No, onhan velkajärjestelylaki joka pelastaa viimekädessä. Jos ongelmissa yleisellä tasolla on 300000 ihmistä niin 5% pääsee vuodessa järjestelyyn viiden vuoden laskennasta ja 10% uusia ongelmaisia tulee aina lisää joista osa oli jo aiemmin järjestelyssä!
Eurobor nousu
3
199
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo euribor-nousu lähinnä vituttaa ja vähentää kotitalouksien käytössä olevaa rahaa eikä aja juuri ketään maksukyvyttömäksi.
Nuo ylivelkaantuneet luottotiedottomat ovat päässeet tilanteeseensa ihan muista syistä, lähinnä holtittoman tuhlaamisen takia. Päällekäisiä kulutusluottoja ja osamaksusopimuksia- Anonyymi
kyllä maksukyvyttömyys iskee kun alkaa suojatyöpaikkojen alas ajo !!!
vai luuletko ettei valtiota koske korot 🤣 eihän lainoja tarvitse takaisin maksaa 🤣🤣🤣
- Anonyymi
lainaan lisää takaajia eli omaisuutta uudelleenjakoon 🙂
Kyllä minä sitten ostan halvalla , kun pyramidipeli kaatuu ja siihen ei mene pitkää aikaa .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503834
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262428- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51799- 1851746
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861449- 271447
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91228