Kertkaapa ihastuneet

Anonyymi-ap

Mistä tietää että nainen on kiinnostunut? Flirttaileeko millä tavoin? Hakeutuu ujosti kahvipöytään? .. kertokaapa

9

556

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Varattu epäilee jonkun ihastuneen ja kysyy neuvoa kysy suoraan siltä

    • Anonyymi

      Siitä että välttelee sinua kuin ruttoa.

      • Anonyymi

        Juuri näin toimin itse 🤫. Ei auta mun asiaa yhtään, mutta minkä sitä luonnolleen voi.


      • Anonyymi

        Tämä! Oon juuri tällainen. En moikkaa, en uskalla tulla juttelemaan ja kohdatessa käännän pääni enkä ole tuntevinaan. Muuten olen sosiaalinen ja puhelias, hymyilen jopa vieraille vastaantulijoille.


    • Anonyymi

      Ei välttämättä mistään.

      - Flirttailu voi kertoa kiinnostuksesta tai sitten ei. Naiset voivat flirttailla ilman sen syvempää kiinnostusta.
      - Katsekontakti ja hymyily voi kertoa kiinnostuksesta tai sitten ei. Nainen voi katsella miestä hymyillen silmiin, mutta se ei tarkoita yhtään mitään.
      - Kosketus voi kertoa kiinnostuksesta tai sitten ei. Kosketus voi olla puhtaasti kaverillista.
      - Hakeutuminen seuraan voi kertoa kiinnostuksesta tai sitten ei. Ehkä olet vain hyvää kaverillista seuraa.
      - Punastelu voi kertoa kiinnostuksesta tai sitten ei. Voi punastella myös täysin muusta syystä.
      - Välttely voi kertoa kiinnostuksesta tai sitten ei. Todella ihastunut voi myös vältellä tai sitten vain vihaa sinua.
      - Tylytys voi kertoa ihastuksesta tai sitten ei. Tylyttää, kun et ymmärrä toimia tai olet toiminut väärin tai sitten vain vihaa sinua.

      Jne.

      • Anonyymi

        Ja sama lista pätee myös miehiin. Yksilöitähän me loppujen lopuksi ollaan.


      • Anonyymi

        Siinäpä hyvä lista. Noin se juuri on.


    • Anonyymi

      Ilmeisesti työpaikasta kyse, vai mihin kahvipöytään tässä hakeudutaan?

    • Ei kai tuota ikinä mistään tiedä, eikä voi varma olla...🤨

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      274
      2830
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      212
      1818
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1502
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      1
      1261
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1188
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      254
      1126
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1032
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      973
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      78
      895
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      770
    Aihe