Onks kellään ihan kunnon ääni ja visuaalisia harhoja?

Anonyymi-ap

Onks kellään ihan kunnon ääni ja visuaalisia harhoja?

17

115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Esim. ohimenevät lapset haukkuvat homoksi.

    • Anonyymi

      Näen erilaisia eteerisiä hahmoja ja esineitä sekä juttelen heidän kanssaan. Yleensä ihan jonnin joutavaa, mutta joskus he kertovat paikkaansa pitävän jutun tai saattavat jopa ennustaa jotain. Ennustuksessa on kylläkin se että minulla on vapaa tahto, se ei välttämättä toteudu.
      Tykkäävät mikäli heille antaa pienen tehtävän esim, kysyy minkä nyt valitsen.
      Runot, sananlaskut, vitsit ja musiikki on mistä he tykkäävät.

    • Anonyymi

      Siskollani on kaikkia aistiharhoja. Kaikki maistuu ja haisee omituiselle. Ruoka tuntuu omituiselle.

      Hän kuvittelee, että valtion virkamiehet ovat asentaneet kaiuttimia joka paikkaan, joista hänelle kuuluu ääniä.

      Kokee, että asuntonsa muoto, koko ja materiaalit muuttuvat.

      Hän kokee olevansa täysin terve ja suuttuu, jos ehdotetaan hoitoa.

      Kokee myös kaikki vaatteensa erilaisiksi. Materiaalit, leikkaus ym. En ymmärrä miten tämä tapahtuu.

      • Anonyymi

        Sianlihan syönnistä voi tulla matoja päähän. Nekin voivat aiheuttaa ko.oureita.


    • Anonyymi

      Oli kun olin osastolla. Kuulin kahden ja kolmen ihmisen puhetta.

      • Anonyymi

        No eikös siellä ole muita ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eikös siellä ole muita ihmisiä.

        Kyllä mutta ne ihmiset asuu kotikylälläni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mutta ne ihmiset asuu kotikylälläni.

        Jospa se oli Voice of The skull teknologiaa. Aloitko jutella niille? Hiljeneekö ne lääkkeillä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa se oli Voice of The skull teknologiaa. Aloitko jutella niille? Hiljeneekö ne lääkkeillä?

        Kyllä mä olin koko ajan yhteydessä niihin ajatuksen voimalla. Ei ne meinanneet hiljenneet millään lääkkeellä osastolla. Vasta kotona hiljenivät.
        Puhui mulle Niinistö ja putinkin ja moni muu elämässäni ollut ihminen.


    • Anonyymi

      lopeta se maiskuttaminen tai saat puukosta!

    • Anonyymi

      Näitä sanotaan nykyään psykoosiksi. Raamatussa on hurmoksiin joutuminen. Niinkuin azusakadun herätys niin voiko nykyisin sanoa joukkopsykoosi. Lääkkeessä jonka sain sanottiin auttaa jos näkee ja kuulee asioita joita ei ole olemassa sitä muutettiin vähänajanpäästä. Raamatussa on että nämä asiat on sallattu viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoitettu lapsenmielisille. En ole tutkinut mitä tämä lapsenmielinen alunperin on. Tulee mieleen sellainen jälkeenjäänyt. Siinä kirjassa on niitä typerästikäännettyjä kohtia. Ei ole tehty niin tarkkaa työtä kuin juutalaiset.

      • Anonyymi

        Sanotaan kyllä että pitää tulla lasten kaltaiseksi. Häiritsee vaan kun yksi tuttu on keski-ikäinen ja todettu älyllisesti viisivuotiaaksi. On näitä kehitysvammaisia.


    • Anonyymi

      Hankala jotenkin ymmärtää miltä nuo tuntuu

      • Anonyymi

        Minä en ole kuullut milloinkaan mitään ääniharhoja pilkkaavine puheineen tai joidenkin henkilöiden keskusteluineen tai ääniä joissa minua käskettäisiin tekemään jotakin. Eikä minulla ole telepaattisia kokemuksia ja ajatukset ovat myös omia.


    • Anonyymi

      Ei,paitsi eräänä aamuyön tunteina heräsin kohmelossa,oli vähän liikaa nautiskeltu vinettoo.Stressiä ja unettomuuttakin oli.Kuulin kuin joku olisi puhunut ikäänkuin tynnyristä kaikuen.Se oli pelottavaa ja ymmärrän nyt paremmin miltä kuuluu ihan oikeasti kuulla ääniä.Meni se sit ohi niinkuin darrakin ja päätin että korkki pysyy kiinni siitä lähtien.

    • Anonyymi

      En ole skitso mutta kysyn vaan onko
      Eroa painajaisunen ja jonkin harhan
      Välillä? Onko harhoilla yhteyttä
      Unimaailmaan?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      252
      18515
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3175
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2171
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1860
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1735
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      272
      1426
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1282
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      83
      1101
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe