Salasuhde....

Anonyymi-ap

Voisitko kuvitella olevasi salasuhteessa?

130

2239

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En usko, mutta seksiä tekis mieli👅

• Anonyymi

Kyl me kaikki se on huomattu Jii

• Anonyymi

Voisin, ja olisinkin. Mutta toinen osallinen ei ole valmis.

• Anonyymi

Oletko kysynyt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko kysynyt?

Se on roikkunut kyllä ilmassa, hän on tietoinen. Hän pisti pakin silmään.

• Anonyymi

Riippuu mitä tarkotat salasuhteella. Jos kyse olis pettämisestä niin en pystyisi sellaseen. Se vaan on vastoin luontoani.

Vaan jos puhutaan vain suhteesta, josta ei mulle huudella, niin ei se tuottais mitään ongelmaa. En mä ole parisuhteistanikaan sen kummemmin huudellut, vaikka ne nyt salaisuuksia ole olleet. Ei mulla ole mitään tarvetta noista kenellekään kertoilla. Vanhempani kuulivat edellisestä parisuhteestani vasta siinä kohtaa, kun olin raskaana. Ja siinähän ei ollut kyse mitään pikaisesta yllätysraskaudesta, vaan oltiin asuttukin yhdessä jo yli vuosi siinä kohtaa.

• Anonyymi

en tahtoisi sellaista, enkä sellaiseen ryhtyisi

• Anonyymi

En usko että pystyisin.

• Anonyymi

Juu en se satuttaisi jotakuta joka tapauksessa

• Anonyymi

Miten se salassa oleva ketään satuttaa, eihän siitä kukaan tiedä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten se salassa oleva ketään satuttaa, eihän siitä kukaan tiedä?

Tässä aloituksessa on yks saarnaaja. Kysy siltä. Sivullinen

• Anonyymi

En. Joskus olen vähän aikaa ja joitain tapaamiskertoja järjestänyt vasta eronneiden kanssa. Kerran nuorempana sekaannuin kolmisen vuotta vanhemman eroavan naisen matkaan josta kehkeytyi lyhyt tapailusuhde, jonka päätin siihen kun sekaannuin yhteen hänen minua viitisen vuotta nuorempaan kaveriinsa. Oli neljä ystävätärtä ja tutustutti mut niihin illanvietossa ravintolassa. No 'huonosti' kävi. En tiedä säilyikö ystävyytensä. Seksi oli loppunut naisen mukaan suhteestaan vajaata paria vuotta aiemmin. Olivat asumuserossa, yhteinen asunto jää nyt naiselle.

• Anonyymi

jäänyt

• Anonyymi

Olen. Yöllinen salasuhde suolakurkkuihin.

• Anonyymi

Pitää varoa ettei kukaan herään.

• Anonyymi

Sama juttu täällä nam.

• Anonyymi

En

• En pettäisi kumppaniani, jos sellainen olisi.

• Anonyymi

Mikä ettei, kunhan/ja varmasti salassa pysyy. Kahden aikuisen läheisyyden tarpeet tyydytettyä.

• Anonyymi

Näitä on tullut nähtyä paljon, ikävä kyllä. Käry käy aina.

• Anonyymi

Sellaiset on pahvipäitä.

• Anonyymi

I love my cardboard head. Recylable.

• Anonyymi

Ei sala eikä julkisuhteeseen enää.

• Anonyymi

Kyllä, Hänen kanssaan.

• Anonyymi

Jsa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jsa

Ken on hän?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ken on hän?

Jaana

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaana

Ei osumaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei osumaa.

Kyllä se on mun ex merkki. Väitä mitä haluat.

• Anonyymi

Täällähän minä. Oli muuten ensimmäinen kerta kun itse itseni paljastan, muilla kerroilla kyseessä on häirikkö stalkkarit. Mustamaalaajat.

• Anonyymi

Minä en voisi ikinä alkaa, en edes maailman söpöimmän ja ihanimman naisen kanssa. Niin se on. Mutta hän voi tulla omakseni. En halua satuttaa ketään, en edes muita miehiä ketkä kilpailevat samasta naisesta. Mieheltä.

• Anonyymi

Onko ihanin, söpö tietoinen mahdollisuudesta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko ihanin, söpö tietoinen mahdollisuudesta?

Ihanin ja söpöin ei tiedä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanin ja söpöin ei tiedä.

Pitäisikö kertoa?

• Anonyymi

Riippuu ihan miksi salasuhteeseen? Pelkäätkö jtn? Kyllä mulle ns. salasuhde käy, kuhan ei liity muita osallisia.. tärkeintä on saada olla sun kanssa..

• Anonyymi

Liian hankalaa. Jos ei voi reilusti olla suhteessa, niin sitten ei ollenkaan. En pidä salailuista muutenkaan.

• Anonyymi

Nojoo, en suihteista kertoile kenellekään, kun ei se muille kuulu. Ei toki sillä, että niitä myöskään olisi.

• Anonyymi

Tällä hetkellä kyllä, exäni kanssa. 😅Panettaa aivan vtusti joten kelpaa paremmin kun hyvin. 😅

• Anonyymi

Orotappa vai kun käry käy ni voi jestas sitä mainetta jonk saat ja siihen ei si tietty ollu omalla toiminnalla mitään osuutta asiaan eiks ni

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Orotappa vai kun käry käy ni voi jestas sitä mainetta jonk saat ja siihen ei si tietty ollu omalla toiminnalla mitään osuutta asiaan eiks ni

Vie saarnas johonkin noista rakkaus aloituksista. Jos löydät sellasen.

• Anonyymi

Saastainen ihan kuule on sama kumpaa edustat naista ti miestä !!

• Anonyymi

En.

• Anonyymi

Tein tästä ilmoituksen. Rikkoo universumin lakeja.

• En. Liian monimutkaista ja suttuista mähmää, hukkaan heitettyä aikaa.

• Anonyymi

Kannattaa jatkaa kirjottelua anomuumina.

• Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa jatkaa kirjottelua anomuumina.

Miksi ihmeessä? Tää on ihan hyvä näin.

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Miksi ihmeessä? Tää on ihan hyvä näin.

Ok. Sitten enää vastaa sulle. Ärsytät mua. En oo ollu sun kanssa samaa mieltä mistään.

• Anonyymi kirjoitti:

Ok. Sitten enää vastaa sulle. Ärsytät mua. En oo ollu sun kanssa samaa mieltä mistään.

Ärsyttäisin muuminakin, joten tää on hyvä näin.

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Ärsyttäisin muuminakin, joten tää on hyvä näin.

Tiedän että ärsytät kummin tahansa.

• Anonyymi kirjoitti:

Tiedän että ärsytät kummin tahansa.

Sanoisin, että hämmentävää, mutta onhan se loogista. On ihmisiä, jotka ärsyttävät minua pelkällä läsnäolollaan, niin väistämättä minulla sama vaikutus joihinkin ihmisiin.

• Anonyymi

En todellakaan ikinä!

• Anonyymi

En voisi

• Anonyymi

Jaa vaikka olisit vuoden ja yli ilman seksiä tai mitään läheisyyttä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minäkään voisi ja oon ollut tuota jo ainakin kahdeksan vuotta, joten vuosi ja vähän päälle ei ole vielä mikään pitkä aika ees

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minäkään voisi ja oon ollut tuota jo ainakin kahdeksan vuotta, joten vuosi ja vähän päälle ei ole vielä mikään pitkä aika ees

Hyvä tietää. Tiedän olla lähestymättä sua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu voin olla ilman läheisyyttä ja seksiä

• Anonyymi

En todellakaan. Nyt on jo älyttömän helpottunut olo kun olen myöntänyt rehellisesti itselleni ja muille että tykkään naisista, etenkin siis yhdestä erityisestä :) Ja siihen päälle vielä kun saisi oikeasti elää tätä elämää hänen kanssaan ihan oikeasti, eikä mitenkään peitellen, se se vasta oliskin ;) ❤

• Anonyymi

Mä pidän myös naisista ja olen aina pitänyt. En ole salasuhteiden kannattaja, mutta yhden ihanan kanssa olisin valmis siihenkin, tai itseasiassa ihan mihin vaan, mutta varmaan salasuhdekin jää vaan haaveeksi.

• Anonyymi

Vaikea kysymys, koska olen hulluna Jmieheen.

• Anonyymi

Sama tilanne itsellä, koska hulluna kaipaan M naista. Jotain haluaisin hänen kanssaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama tilanne itsellä, koska hulluna kaipaan M naista. Jotain haluaisin hänen kanssaan.

Tämä M-nainen haluisi nyt jotain ihanaa miestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä M-nainen haluisi nyt jotain ihanaa miestä.

Kerrohan ketä ihanaa miestä haluaisit.

• Anonyymi

Onk's salasuhde semmonen, jotta peitto heiluu,- muttei yhtään tiedä minkä takia...?

• Anonyymi

Se on sexisuhde. Salasuhteessa on rakkautta ja peitonheilutus ei ole pääroolissa.

• Anonyymi

Sivusta: Sillä on kissa peiton alla lämmittelemässä.

• Anonyymi

Läheisyyttä kaipaisin... 👸

• Anonyymi
    • Anonyymi

Voisin, aivan hyvin. Olen jo sellaisessa. Hysss. 🤫Joo, ollaan erään todella salaperäisen palstanaisen kanssa salasuhteessa. Kukaan ei tiedä, eikä tule koskaan tietämään että meillä on näin salainen suhde.

• Anonyymi

Tietääkö hänkään olevansa?

• Anonyymi

Kyllä voisin kuvitella.

• Anonyymi

Helposti.

Vaimo hylkäsi ja jäätyi kun lapset tuli. Itse jäin vaan laskujen maksajaksi.

Siihen saakks olin ollut uskollinen.

Kun sekaisin loppui, päätin, että se oli tässä. Miksi tuhlaisin omaa elämääni. Vuosia panedkelin muutaman varatun naisen kanssa. Pelkkää hyvää laadukasta seksiä silloik tällöin. Exän kanssa meni vähön ehkä liian pitkälle. Meinasi vanha suola alkaa janottaa. Hän oli kaikkea nuuta migä kotona ei ollut. Ihana, seksikäs, todella rietas ja kiihkeä ja varattu. Elämäni parhaat hetket hänen kanssaan tuli vietrttyä. Saim höykyttää häntä oikein kunnolla kuin ennen vanhaan. Ihana Olli pistää se tukka takussa kotiin ukkonsa luo.

Kotona nyt paremmin ja lopetin vieraissa juoksun. Ilman tuota en olisi selvinnyt. Muille näyttää siltä, että nuo on ollut 20v yhdessä... onnellinen pari. Ja paskat

Eläkää

• Anonyymi

Hyi minkälainen ihminen olet. Olet tehnyt huonon valinnan vaimosi suhteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyi minkälainen ihminen olet. Olet tehnyt huonon valinnan vaimosi suhteen.

😅 "tukka takussa oman ukon luokse...."
        Jotenkin tuntuu että aika mone unelma p**na exää jolla huonosti asiat ja toinen mies.

• En voisi kuvitella, enkä ollakaan salasuhteessa.

• En. Jos ei mun kanssa voi julkisesti olla niin sitten ei olla ollenkaan. Olkoot varattu tai mikä lie. Ja taitaa olla semmosia vässyköitä nää varatut miehet että ensimmäisen vastoinkäymisen aikana luikkivat muna koipien välissä vaimokkeensa hameen alle ”Yyyyy kakkonen kiusaa😭🍼”

• Anonyymi

En.

• Anonyymi

En enkä suosittele. Käry käy ennemmin tai myöhemmin, joten kannattaa miettiä ennen aloitusta:
      Rakastatko puolisoasi
      Lapset
      "Lusikoitten" jako
      Ero tulee se on satavarma ja jos jotkut jää vielä elämään yhdessä, on yksi tärkein menetetty eli luottamus. No se ero tulee sitten kuitenkin. Ei kukaan halua elää luuserin kanssa

• Anonyymi

Kyllä voin, olenhan poikaMies. Nainen voi sitten hoitaa säätämisen ja muun suunnitelun, missä nähdään, milloin nähdää ja näkeekö joku. MikaS

• Anonyymi

Salasuhteessa olisi liikaa rajotteita itselleni ja tietäisin olevani vain paineen laukaisijana. Eli, ei onnistu muillakaan syillä.

• Anonyymi

Salasuhteet ei ole kivoja. Aina pitäisi suhteen kestää päivän valoa. Silloin se on terveellä pohjalla. Tsemppiä!

• Anonyymi

Kyllä.
      ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
      En ole koskaan halunnut salasuhdetta, mutta mä en pääse hänen yli ja jos en voi saada häntä omakseni, otan mielelläni vaikka vain erityisen rakastavan ystävyyden hänen kanssaan, vaikka salaisenkin.
      ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

• Anonyymi

En. Mies panee useita naisia, pitää sairasta peliä samaan aikaan monen kaa

• Tätä olen monesti miettinyt.
      Ei ole tullut koskaan kokeiltua.

Ainakin se olisi todella hankalaa.

• Anonyymi

Jmiehen kanssa haluaisin, mutta minuun jää kiinni, olisiko se kauaa salasuhde🤔

• Anonyymi

Olisihan se niin pitkään salasuhde, kun sinussa kiinni olisin. Eikä senkään jälkeen muille kuuluisi kuin sinulle Mnainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisihan se niin pitkään salasuhde, kun sinussa kiinni olisin. Eikä senkään jälkeen muille kuuluisi kuin sinulle Mnainen.

Meidän pitää sitte aloittaa sellainen, mutta sinum ehdoilla ja keskiviikkoisin..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meidän pitää sitte aloittaa sellainen, mutta sinum ehdoilla ja keskiviikkoisin..

Käy minulle. Kun seuraavan kerran tavataan, otetaan asia esille.

• Anonyymi

Lukekaa nyt noita teidän juttujanne, mitä tänne kirjoittelette, oikein huolella läpi.

• Anonyymi

Panomiehellä pitää olla aina vakkarin lisäksi muutama varasuhde,panopuu!

• Anonyymi

En. Unohda. En ala kanssasi enempään. Olen pshoillani mutta ei kiitos.

• Anonyymi

Eikö hellä öljyhieronta tms. olisi hyvää vartalollesi minun antamana? Solakalle naiselle....

• Anonyymi

Jos, olen ihan rehellinen, niin, toivoisin että kaikki naapurit, 99999999999999999999999999999% omaisten luona ja omassa asunnossani, käyvät panemassa minua, kuin olisi viimeistä päivää, ja, se, kestäisi jokaisella, kerralla vaikka 12 tuntia, ja, pippeliäni, imettäisiin, kuin maailman herkullisinta, Tikkaria, kaikki tunnit, 🤗🤗🥰🥰😘🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳😘

• Anonyymi

Rakkaudella, N, 🥰🥰🥳🥳😘

• Anonyymi

Ja, joka ikinen päivä, 🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳 N

• Anonyymi

Olen salasuhteessa. Tämä on niin salainen, että toinen osapuolikaan ei siitä tiedä. Elämä on jännitystä täynnä!

• Anonyymi

Sama! Unissani käyn yöjalassa - en edes itsekkään sitä tiedä, saati muista.

• En. Jos meinaa tapailla jota kuta, niin on erottava ensin.

• Anonyymi

Nainen halusi tapailla, mutta ilmeni, ettei hän halunut näyttäytyä julkisesti yhdessä tai että muut saisivat tietää. Ei se tuntunut hyvältä, eikä ajatus suhteen pysyvyydestä tai vakavuudesta ollut sen vuoksi vahva ja suhde loppui.

• Anonyymi

Voisin. Mulla ei ole ketään keneltä salata mitään, mutta jos toiselle olisi ja häneen rakastuisin.

• Anonyymi

EN MISSÄÄN NIMESSÄ:

En missään nimessä, pitää sitä Rehellisesti miehen uskaltaa Seurustella Kanssani!

Eikä siihen " esliinoja" tarvita.NO EI.

• Anonyymi

En voisi, ainakaan jos salasuhteella tarkoitetaan sitä, et joko minä, mies tai molemmat olisimme tahoillamme varattuja.

Salasuhde siinä mielessä olisi ok, että voisin kyllä tapailla ja tutustua mieheen "salassa" ystäviltäni ja muilta tutuilta hetken aikaa, mutta en koe sellaiseenkaan mitään erityistä tarvetta muutoin kuin, että haluan pitää matalaa profiilia lapseni takia, kunnes suhde varmasti olisi vakaalla pohjalla.

• Anonyymi

Mulla sama.

• Anonyymi

Tämä elämä oli tässä mitään uutta ei ole näköpiirissä jokainen päivä on taistelu.

• Anonyymi

Voin... Voisin. Hänkin joka tätä voisi kysyä tietää sen. Kyllä...
      N>M

• Anonyymi

Mistä voisi tietää?

• Anonyymi

En, haluan kaikkien tietävän minkälaisen aarteen olenkaan löytänyt. 😘💕

• Anonyymi

Jos sinä mies luet tätä palstaa ja ketjua, niin miöloinka aloitetaan? Ei kyllä jaksaisi enää päivääkään odottaa💔

• Anonyymi

Kaikista suhdevaihtoehdoista ainoa joka kiinnostaa on salasuhde. En halua piehtaroida ukkomiehen kanssa.

• Anonyymi

Olipa outo kommentti.

• Anonyymi

Miksi ihmeessä pitäisi? Mikään kieroilu ja peittely ei kiinnosta.

• Anonyymi

Mies, oletko tämän ketjun aloittaja?

• Anonyymi

Olisin hyvin voinut olla, mutta en. Hyvä aloitus kuitenkin.
        Tässä yhteydessä voisin kuitenkin myös kysyä, että kuinka on, kiinnostaisiko salasuhde?

M44

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisin hyvin voinut olla, mutta en. Hyvä aloitus kuitenkin.
        Tässä yhteydessä voisin kuitenkin myös kysyä, että kuinka on, kiinnostaisiko salasuhde?

M44

Kyllä, hänen kanssaan. Ja et ole hän, sillä laskujeni mukaan - tuossa on vuosi liikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, hänen kanssaan. Ja et ole hän, sillä laskujeni mukaan - tuossa on vuosi liikaa.

Harmillista. Oletko varma laskutoimituksen suhteen?

• Anonyymi

No en

• Anonyymi

Voisin. Sopisi erittäin hyvin.
      Nim merk rakastele mua

• Anonyymi

Yhden T:n kans, t:J.

• Anonyymi

En todellakaan.

• Anonyymi

Hänen kanssaan mitä vain! Mä en kestä tätä enää!!!!

• Anonyymi

Kuumaa öljyhieronta, suutelua yms.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuumaa öljyhieronta, suutelua yms.

Stop!!! Multa lähtee taju!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Stop!!! Multa lähtee taju!!!

Sitten kun ollaan, lähtee varmasti...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten kun ollaan, lähtee varmasti...

😍🤤😍🤤😍🤤😍

• Anonyymi

Kyllä erään naisen kanssa joka kyllä jo tietää tunteeni, tulisi olemaan kiihkeää...!

• Anonyymi

Ei se salaisena pysyisi kovin kauan. Jos olen jonkun kanssa niin olen sen kanssa jokapaikassa. Julkiset hellyydenosoitukset kuuluu mukaan aina.

• Anonyymi

🐈 vois silittää nuolaista näpötintä uhhuu

• Anonyymi

Erittäin sallaista

• Anonyymi

Sallan kanssa on

• Anonyymi

Eli sellasella 😁

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7443
    2. 80
      5028
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      79
      4859
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      132
      4258
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      10
      3048
    6. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      52
      2689
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      40
      2586
    8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      50
      2237
    9. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2211
    10. Suudeltiin unessa viime yönä

Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit
      Ikävä
      21
      1840
    Aihe