Petteri Orpo valittaa: "Jäin Marinin ja Saarikon jalkoihin"

Anonyymi-ap

246

4793

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ole, ei. Orpo on liian kiltti ajamaan meidn suomalaisten asiaa EU:ssa.

      • Anonyymi

        Ja kyllä!! Sanna pärjännytkin Eurostoliitossa loistavasti, montako miljardia tai niinku kymmentä miljardia kipannut Eurostoliiton molokin kitaan tähän mennessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kyllä!! Sanna pärjännytkin Eurostoliitossa loistavasti, montako miljardia tai niinku kymmentä miljardia kipannut Eurostoliiton molokin kitaan tähän mennessä?

        No onhan italialaisilla nyt vastarempatut merenranta villat Carrara marmorisilla lattioilla. Kuitenkin Sannan ansiosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kyllä!! Sanna pärjännytkin Eurostoliitossa loistavasti, montako miljardia tai niinku kymmentä miljardia kipannut Eurostoliiton molokin kitaan tähän mennessä?

        Orpo ei pärjäisi senkään vertaa, jos ei Marinillekkaan pärjää edes välttävästi. Kahtaakin vielä ruikuttaa. Persutkin antoivat hallituksessa ollessaan Kreikalle miljarditolkulla rahaa, vaikka muuta aikoinaan väittivät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Orpo ei pärjäisi senkään vertaa, jos ei Marinillekkaan pärjää edes välttävästi. Kahtaakin vielä ruikuttaa. Persutkin antoivat hallituksessa ollessaan Kreikalle miljarditolkulla rahaa, vaikka muuta aikoinaan väittivät.

        Etkö ymmärrä ettei huutaminen ja kiljuminen ole mitään pärjäämistä. Suomi romahtanut totaalisesti Sannan kaudella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö ymmärrä ettei huutaminen ja kiljuminen ole mitään pärjäämistä. Suomi romahtanut totaalisesti Sannan kaudella.

        Ja kyllä!!


      • Anonyymi

        Vai kiltti? Kaikki muistaa miten Petteri edellisessä hallituksessa tavallista kansaa sikatörkeästi kyykytti, eikä omatunto kolkuttanut kertaakaan.
        Se on nyt hänen surmansa tulevissa vaaleissa, kun ne kaivetaan esiin vaalikeskusteluissa.
        Petteri tukee saamaan ansionsa mukaan...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja kyllä!! Sanna pärjännytkin Eurostoliitossa loistavasti, montako miljardia tai niinku kymmentä miljardia kipannut Eurostoliiton molokin kitaan tähän mennessä?

        Marin on osoittanut sen täysin todeksi, ettei Suomen pääministerinä toimimiseksi tarvita minkäänlaista substanssiosaamista tai johtajuutta. Se keksi sen varsin nopeasti, että riittää, kun vaan röyhkeys riittää tehdä velkaa ja jakaa rahat niin kukaan ei kauheasti tule kyselemään mitään. Ainakaan vasemmiston taholta! No kuka tahansa osaa tehdä velkaa ja jakaa rahaa, et siinä se sit on sen osaaminen.
        Kaikki muu rahan jakamisen ja tukien korottamisen lisäksi onkin sitten jäänyt tekemättä. Valtion talous on jätetty tämän hallituksen toimesta hoitamatta ja kiperät sopeuttamistehtävät jäävät tulevien hallitusten tehtäviksi. Se on törkeimmän luokan vastuunpakoilua, koska Marin kyllä tietää sen, että mikäli alkaa sopeuttamaan taloutta, SDP:n kannatus vajoaa jopa Keskustan kannatuksen alle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vai kiltti? Kaikki muistaa miten Petteri edellisessä hallituksessa tavallista kansaa sikatörkeästi kyykytti, eikä omatunto kolkuttanut kertaakaan.
        Se on nyt hänen surmansa tulevissa vaaleissa, kun ne kaivetaan esiin vaalikeskusteluissa.
        Petteri tukee saamaan ansionsa mukaan...

        Vai tavallista kansaa? MItä sitten on se epätavallinen kansa, jota ei kyykyttänyt. Olen monta kertaa pohtinut, että mitenköhän kauheeta se mahtoi olla, kun joutui tekemään 6 minuuttia enemmän työtä päivässä. Ajattele! 6 minuuttia! Siinä on työläisellä pakko olla tarkka minuuttiaikataulu, jos siitäkään ei selvinnyt. Toi on sikäli hassua ajattelua, että työläisiä on kyykytetty, kun enemmän vastuuta on siirretty myös teidän maksettavaksenne. Onhan ylimpien desiilien ihmisiä siinä tapauksessa kyykytetty vuosikymmeniä, kun teidän laskujanne on maksatettu meillä. Sillä ei niinkään ole mitään merkitystä, mitä verojen jälkeen jää jäljelle kuin sillä, mitä kukin rahallaan saa.


      • Anonyymi

        No jäihän se Orpo saarikon ja mariinin jalkoihin. Kun toisella puolella tyhmä punikki tarttuu epäolennaiseen ja aloittaa typerän kirkumisen: minä olen sanna mariini, eikä minulla ole munia. Orpon toisella puolella huorapuolueen johtaja, posket litisten kirkuu: minä olen saanut kaiken, olen mies, jos haluan, eikä siihen munia tarvita. Siinä metakassa toimittajakin onnessaan pissaa tuolille ja huudahtaa: ihkaa, ihkaa.


      • Anonyymi
        Coppola kirjoitti:

        Vai tavallista kansaa? MItä sitten on se epätavallinen kansa, jota ei kyykyttänyt. Olen monta kertaa pohtinut, että mitenköhän kauheeta se mahtoi olla, kun joutui tekemään 6 minuuttia enemmän työtä päivässä. Ajattele! 6 minuuttia! Siinä on työläisellä pakko olla tarkka minuuttiaikataulu, jos siitäkään ei selvinnyt. Toi on sikäli hassua ajattelua, että työläisiä on kyykytetty, kun enemmän vastuuta on siirretty myös teidän maksettavaksenne. Onhan ylimpien desiilien ihmisiä siinä tapauksessa kyykytetty vuosikymmeniä, kun teidän laskujanne on maksatettu meillä. Sillä ei niinkään ole mitään merkitystä, mitä verojen jälkeen jää jäljelle kuin sillä, mitä kukin rahallaan saa.

        Tuo on aina jaksanut naurattaa että miten kauheaa kyykytystä se 6min oikein on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai kiltti? Kaikki muistaa miten Petteri edellisessä hallituksessa tavallista kansaa sikatörkeästi kyykytti, eikä omatunto kolkuttanut kertaakaan.
        Se on nyt hänen surmansa tulevissa vaaleissa, kun ne kaivetaan esiin vaalikeskusteluissa.
        Petteri tukee saamaan ansionsa mukaan...

        Sannan aikana reaaliansiot mukavasti -5%.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sannan aikana reaaliansiot mukavasti -5%.

        Petturi-urpo ja Rupla-Riikka edustaa kyllä jopa kokoomuksen mittatasossakin alempaa tasoa- ja se on jo paljon se.

        Kokoomuksen kakkos-puolue ja varakentällinen kokoomus 2- on perussuomalaiset eli persut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Petturi-urpo ja Rupla-Riikka edustaa kyllä jopa kokoomuksen mittatasossakin alempaa tasoa- ja se on jo paljon se.

        Kokoomuksen kakkos-puolue ja varakentällinen kokoomus 2- on perussuomalaiset eli persut.

        Sipilän kokoomus kippasi enemmän tuki-miljardeja EU-yrityksille kuin nykyhallitus maailmantilanteen hätätilojen sanelemana kansamme pelastamiseksi.

        Huvittavaa että hullu-persu syyttelee jokapuolella Marin-hallitusta vaikka KAIKKI puolueet on hyväksyneet korona-, rokote- ja Ukraiana-tilanteiden tukitoimet yhtälailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö ymmärrä ettei huutaminen ja kiljuminen ole mitään pärjäämistä. Suomi romahtanut totaalisesti Sannan kaudella.

        Mitä oikein hourit, Suomi selvisi coronasta ja kohta olemme Natossa, Marinin hallitus on hoitanut asiat hyvin. Jos kokkarit ja persut olisivat olleet hallituksessa pienituloisilta olisi armotta leikattu jotta hyvätuloisten verotusta olisi voitu keventää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä oikein hourit, Suomi selvisi coronasta ja kohta olemme Natossa, Marinin hallitus on hoitanut asiat hyvin. Jos kokkarit ja persut olisivat olleet hallituksessa pienituloisilta olisi armotta leikattu jotta hyvätuloisten verotusta olisi voitu keventää!

        Hyvin sanottu ja olen täysin samaa mieltä kanssasi, kokoomus on köyhien kyykyttäjäpuolue eikä mitään muuta. Ajaa vain rikkaiden asiaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onhan italialaisilla nyt vastarempatut merenranta villat Carrara marmorisilla lattioilla. Kuitenkin Sannan ansiosta.

        Todisteet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai kiltti? Kaikki muistaa miten Petteri edellisessä hallituksessa tavallista kansaa sikatörkeästi kyykytti, eikä omatunto kolkuttanut kertaakaan.
        Se on nyt hänen surmansa tulevissa vaaleissa, kun ne kaivetaan esiin vaalikeskusteluissa.
        Petteri tukee saamaan ansionsa mukaan...

        toivottavasti niin käy mies on täysi sika,lahtari pahimmasta päästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö ymmärrä ettei huutaminen ja kiljuminen ole mitään pärjäämistä. Suomi romahtanut totaalisesti Sannan kaudella.

        Miten Suomi olisi muka romahtanut nykyisellä hallituskaudella? Valtionvelkaa lukuunottamatta kaikki tilastot osoittavat ihan muuta. Ja suurelle velanotolle me kaikki tiedämme syyt, joten niistä on ihan turha nokitella ketään. Vaihtoehtona kun olisi ollut yhteiskunnan totaalinen romahtaminen. Sitäkö oikeistossa olisikin toivottu?


      • Anonyymi
        Coppola kirjoitti:

        Vai tavallista kansaa? MItä sitten on se epätavallinen kansa, jota ei kyykyttänyt. Olen monta kertaa pohtinut, että mitenköhän kauheeta se mahtoi olla, kun joutui tekemään 6 minuuttia enemmän työtä päivässä. Ajattele! 6 minuuttia! Siinä on työläisellä pakko olla tarkka minuuttiaikataulu, jos siitäkään ei selvinnyt. Toi on sikäli hassua ajattelua, että työläisiä on kyykytetty, kun enemmän vastuuta on siirretty myös teidän maksettavaksenne. Onhan ylimpien desiilien ihmisiä siinä tapauksessa kyykytetty vuosikymmeniä, kun teidän laskujanne on maksatettu meillä. Sillä ei niinkään ole mitään merkitystä, mitä verojen jälkeen jää jäljelle kuin sillä, mitä kukin rahallaan saa.

        Pirulle annat pikkusormen ja se vie kohta koko käden. Miksi kaikki alat eivät lähteneet kiky-sopimukseen mukaan? Sitä sinun sopisi keskenäsi miettiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Orpo ei pärjäisi senkään vertaa, jos ei Marinillekkaan pärjää edes välttävästi. Kahtaakin vielä ruikuttaa. Persutkin antoivat hallituksessa ollessaan Kreikalle miljarditolkulla rahaa, vaikka muuta aikoinaan väittivät.

        Onks ne pannu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jäihän se Orpo saarikon ja mariinin jalkoihin. Kun toisella puolella tyhmä punikki tarttuu epäolennaiseen ja aloittaa typerän kirkumisen: minä olen sanna mariini, eikä minulla ole munia. Orpon toisella puolella huorapuolueen johtaja, posket litisten kirkuu: minä olen saanut kaiken, olen mies, jos haluan, eikä siihen munia tarvita. Siinä metakassa toimittajakin onnessaan pissaa tuolille ja huudahtaa: ihkaa, ihkaa.

        Rikkaat kauppiaat lihoo ja Köyhä kansa maksaa ja valittaa ja äänestää kokomusta.

        Eikö juuri kauppiaiden riksdtumin köyhien varoin ole kokoomus politiikkaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sannan aikana reaaliansiot mukavasti -5%.

        Niin ksipoisillskod


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onks ne pannu

        petturi-urpohan on valittanut koko ajan yhteensoittoon monta vuotta-

        on valittanut jopa kannattamistaan ja omista päätöksistäänkin moneen kertaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten Suomi olisi muka romahtanut nykyisellä hallituskaudella? Valtionvelkaa lukuunottamatta kaikki tilastot osoittavat ihan muuta. Ja suurelle velanotolle me kaikki tiedämme syyt, joten niistä on ihan turha nokitella ketään. Vaihtoehtona kun olisi ollut yhteiskunnan totaalinen romahtaminen. Sitäkö oikeistossa olisikin toivottu?

        Inflaatio 10%
        Korot hurjassa nousussa
        Kuluttajaluottamuksen totaali romahdus
        Terveydenhuoltojärjestelmän totaali romahdus
        Jne, näitä Sannan aikaansaannoksia voisi luetella aamuun asti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Inflaatio 10%
        Korot hurjassa nousussa
        Kuluttajaluottamuksen totaali romahdus
        Terveydenhuoltojärjestelmän totaali romahdus
        Jne, näitä Sannan aikaansaannoksia voisi luetella aamuun asti

        Oletko pannut merkille mitä tuolla euroopan itäosassa tapahtuu ? Alkoi 24.2 .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kyllä!! Sanna pärjännytkin Eurostoliitossa loistavasti, montako miljardia tai niinku kymmentä miljardia kipannut Eurostoliiton molokin kitaan tähän mennessä?

        Marin on Suomen tuho ollut,mikään ei toimi ja älytön määrä avustajia silti jotka maksavat 10,5 milj.( 65 avustajaa).
        65 avustajaa kertoo,että homma ei ole hanskassa,vaikka tiesin sen jo ajat sitten.
        Osamaton,nuori,kouluttamaton valtiotasoiseen hallintoon ja punaiset hihkuvat,kuin aamulypsylle menevät lehmät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Orpo ei pärjäisi senkään vertaa, jos ei Marinillekkaan pärjää edes välttävästi. Kahtaakin vielä ruikuttaa. Persutkin antoivat hallituksessa ollessaan Kreikalle miljarditolkulla rahaa, vaikka muuta aikoinaan väittivät.

        Persutkin antoivat hallituksessa ollessaan Kreikalle miljarditolkulla rahaa, vaikka muuta aikoinaan väittivät.

        Todista !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö ymmärrä ettei huutaminen ja kiljuminen ole mitään pärjäämistä. Suomi romahtanut totaalisesti Sannan kaudella.

        Suomi on mennyt sannan takia ihan romukoppaan,mikään ei toimi paitsi velan otto ja punaiset ihanoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko pannut merkille mitä tuolla euroopan itäosassa tapahtuu ? Alkoi 24.2 .

        Ei vaan liity esim inflaatioon mitenkään, kuten hyvin tiedät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Orpo ei pärjäisi senkään vertaa, jos ei Marinillekkaan pärjää edes välttävästi. Kahtaakin vielä ruikuttaa. Persutkin antoivat hallituksessa ollessaan Kreikalle miljarditolkulla rahaa, vaikka muuta aikoinaan väittivät.

        Kansa valitaa kallista hinnoista kun kokoomuslaiset kauppiaat vaan rikastuu

        Haluuvat äänestää lisää kokoomusta

        Miami sitten kokomus politiika jossa köyhät maksaa rikaiden rikastumisen ei maistu kansalle vaan valitetaan joka päivä kaikkien kulujen noususta maksaa kuten rikaat kokoomsulaisa tekeenja odottaa tai äänestäkää sdp


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on aina jaksanut naurattaa että miten kauheaa kyykytystä se 6min oikein on.

        6 minuttia päivässä,niinkö se oli?Eihän se tee ,kuin 25 tuntia ilmasta työtä vuodessa!Seuraavaksi vaaditaan taas ainakin toiset 6 minuttia jne?Kun haluaa antaa omistaan ilmaiseksi,sitä kutsutaan tyhmäksi!

        Merirosvo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onhan italialaisilla nyt vastarempatut merenranta villat Carrara marmorisilla lattioilla. Kuitenkin Sannan ansiosta.

        Kiihotutko näistä kuvitelmistasi kovastikin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jäihän se Orpo saarikon ja mariinin jalkoihin. Kun toisella puolella tyhmä punikki tarttuu epäolennaiseen ja aloittaa typerän kirkumisen: minä olen sanna mariini, eikä minulla ole munia. Orpon toisella puolella huorapuolueen johtaja, posket litisten kirkuu: minä olen saanut kaiken, olen mies, jos haluan, eikä siihen munia tarvita. Siinä metakassa toimittajakin onnessaan pissaa tuolille ja huudahtaa: ihkaa, ihkaa.

        Tuo pääsi sisällä pyörivä ohjelmisto vaikuttaa kiinnostavalta, mutta epäilen, ettei lääkityksesi ole kuitenkaan ihan kohdillaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan liity esim inflaatioon mitenkään, kuten hyvin tiedät.

        Ai että Venäjän rosvoretken seurauksena sille asetetut pakotteet eivät milläänmuotoa liity vallallaolevaan inflaatioon? Se on hinta vapaudesta, jonka diy-tsaari Putin pieni haluaisi viedä osalta Euroopan maista. Uniper-sotku kuuluu samaan kontekstiin.


      • Anonyymi

        Ammattipolitiikko eikä ole varaa edes kunnon kenkiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jäihän se Orpo saarikon ja mariinin jalkoihin. Kun toisella puolella tyhmä punikki tarttuu epäolennaiseen ja aloittaa typerän kirkumisen: minä olen sanna mariini, eikä minulla ole munia. Orpon toisella puolella huorapuolueen johtaja, posket litisten kirkuu: minä olen saanut kaiken, olen mies, jos haluan, eikä siihen munia tarvita. Siinä metakassa toimittajakin onnessaan pissaa tuolille ja huudahtaa: ihkaa, ihkaa.

        Lystikästä vai mitä.


      • Anonyymi
        Coppola kirjoitti:

        Vai tavallista kansaa? MItä sitten on se epätavallinen kansa, jota ei kyykyttänyt. Olen monta kertaa pohtinut, että mitenköhän kauheeta se mahtoi olla, kun joutui tekemään 6 minuuttia enemmän työtä päivässä. Ajattele! 6 minuuttia! Siinä on työläisellä pakko olla tarkka minuuttiaikataulu, jos siitäkään ei selvinnyt. Toi on sikäli hassua ajattelua, että työläisiä on kyykytetty, kun enemmän vastuuta on siirretty myös teidän maksettavaksenne. Onhan ylimpien desiilien ihmisiä siinä tapauksessa kyykytetty vuosikymmeniä, kun teidän laskujanne on maksatettu meillä. Sillä ei niinkään ole mitään merkitystä, mitä verojen jälkeen jää jäljelle kuin sillä, mitä kukin rahallaan saa.

        Mitä sitten on epätavallinen kansa, no on se 10 % joka ei Sipilän hallitukaudella köyhtynyt. Ajatella sinä varmasti mielelläsi tekisit joka päivä 6 minuuttia työnantajalle ilmaiseksi ?

        Uskon ja tiedän, että työnantaja siinä hävisi vähintään 12 minuuttia, eikä taida riittääkään. Kepuli konsteja oli kokoomus sipin konstit, eikä tämä tyhmä työtätekevä kansa ymmärtänyt laittaa liike sei, siihen asti, kunnes hallitus lakkaa puuttumasta työmarkkinatilanteeseen, mutta onneksi sentään kaatui ja saatiin demokraattinen hallitus, joka ajaa koko kansan asiaa ei vain sen 10 %.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on aina jaksanut naurattaa että miten kauheaa kyykytystä se 6min oikein on.

        Se on kolme talkoopäivää kapitalistille, niin eihän se paljon ole heidän mielestään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Inflaatio 10%
        Korot hurjassa nousussa
        Kuluttajaluottamuksen totaali romahdus
        Terveydenhuoltojärjestelmän totaali romahdus
        Jne, näitä Sannan aikaansaannoksia voisi luetella aamuun asti

        Muuten ihan hyvä, kunhan laitat kokoomus orpon siihen Sannan paikalle, niin jopas osu, eikä riitä edes vuorokausi sen syntien luettelemiseen. On se Orpo muuten oikea valtakunnan itkijänainen ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sipilän kokoomus kippasi enemmän tuki-miljardeja EU-yrityksille kuin nykyhallitus maailmantilanteen hätätilojen sanelemana kansamme pelastamiseksi.

        Huvittavaa että hullu-persu syyttelee jokapuolella Marin-hallitusta vaikka KAIKKI puolueet on hyväksyneet korona-, rokote- ja Ukraiana-tilanteiden tukitoimet yhtälailla.

        VKK ei hyväksynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onhan italialaisilla nyt vastarempatut merenranta villat Carrara marmorisilla lattioilla. Kuitenkin Sannan ansiosta.

        Italialaisille Carraran marmoria, suomalaisille kuntakokeilua.


      • Anonyymi
        Coppola kirjoitti:

        Marin on osoittanut sen täysin todeksi, ettei Suomen pääministerinä toimimiseksi tarvita minkäänlaista substanssiosaamista tai johtajuutta. Se keksi sen varsin nopeasti, että riittää, kun vaan röyhkeys riittää tehdä velkaa ja jakaa rahat niin kukaan ei kauheasti tule kyselemään mitään. Ainakaan vasemmiston taholta! No kuka tahansa osaa tehdä velkaa ja jakaa rahaa, et siinä se sit on sen osaaminen.
        Kaikki muu rahan jakamisen ja tukien korottamisen lisäksi onkin sitten jäänyt tekemättä. Valtion talous on jätetty tämän hallituksen toimesta hoitamatta ja kiperät sopeuttamistehtävät jäävät tulevien hallitusten tehtäviksi. Se on törkeimmän luokan vastuunpakoilua, koska Marin kyllä tietää sen, että mikäli alkaa sopeuttamaan taloutta, SDP:n kannatus vajoaa jopa Keskustan kannatuksen alle.

        Paramentarismi on on vain hidas sekä vanhoollinen poliittinen järjästelmä jota yllä pidetään kansan toimesta mitä moninaisimmin kunnallis-alue-sekä valtiollisine poliittisine tukimuodoin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Orpo ei pärjäisi senkään vertaa, jos ei Marinillekkaan pärjää edes välttävästi. Kahtaakin vielä ruikuttaa. Persutkin antoivat hallituksessa ollessaan Kreikalle miljarditolkulla rahaa, vaikka muuta aikoinaan väittivät.

        No nyt tuli naurua aiheuttava kommentti joita trolli kylläkin levittelee solkenaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö ymmärrä ettei huutaminen ja kiljuminen ole mitään pärjäämistä. Suomi romahtanut totaalisesti Sannan kaudella.

        perusteita kehiin kiitos .... Suomi voi paremmin kuin sitten 80-luvun. Työllisyys huipussa tuottavuuskin vielä plussalla, älä valita tyhjästä :)


      • Anonyymi
        Coppola kirjoitti:

        Marin on osoittanut sen täysin todeksi, ettei Suomen pääministerinä toimimiseksi tarvita minkäänlaista substanssiosaamista tai johtajuutta. Se keksi sen varsin nopeasti, että riittää, kun vaan röyhkeys riittää tehdä velkaa ja jakaa rahat niin kukaan ei kauheasti tule kyselemään mitään. Ainakaan vasemmiston taholta! No kuka tahansa osaa tehdä velkaa ja jakaa rahaa, et siinä se sit on sen osaaminen.
        Kaikki muu rahan jakamisen ja tukien korottamisen lisäksi onkin sitten jäänyt tekemättä. Valtion talous on jätetty tämän hallituksen toimesta hoitamatta ja kiperät sopeuttamistehtävät jäävät tulevien hallitusten tehtäviksi. Se on törkeimmän luokan vastuunpakoilua, koska Marin kyllä tietää sen, että mikäli alkaa sopeuttamaan taloutta, SDP:n kannatus vajoaa jopa Keskustan kannatuksen alle.

        "Kiperät soputtamistehtävät" Nauroin ääneen.... Kokoomuksen "kipeät säästöt" kohdistuu tunnetusti kaikkiin muihin kuin rikkaaseen kansanosaan. Keskivertokokoomuslainen ei siis tunne yhtään kipua rokottaessaan köyhiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sitten on epätavallinen kansa, no on se 10 % joka ei Sipilän hallitukaudella köyhtynyt. Ajatella sinä varmasti mielelläsi tekisit joka päivä 6 minuuttia työnantajalle ilmaiseksi ?

        Uskon ja tiedän, että työnantaja siinä hävisi vähintään 12 minuuttia, eikä taida riittääkään. Kepuli konsteja oli kokoomus sipin konstit, eikä tämä tyhmä työtätekevä kansa ymmärtänyt laittaa liike sei, siihen asti, kunnes hallitus lakkaa puuttumasta työmarkkinatilanteeseen, mutta onneksi sentään kaatui ja saatiin demokraattinen hallitus, joka ajaa koko kansan asiaa ei vain sen 10 %.

        Kun itsellä ei ole työaikaa ja työpäiväy voivat hyvinkin venyä 14 tuntisiksi niin lähinnä huvittaa se, että joku jaksaa vinettää kuuden minuutin ylimääräisesti työajasta ilman palkkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kyllä!! Sanna pärjännytkin Eurostoliitossa loistavasti, montako miljardia tai niinku kymmentä miljardia kipannut Eurostoliiton molokin kitaan tähän mennessä?

        Suomi irti eu sta heti kiitos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        perusteita kehiin kiitos .... Suomi voi paremmin kuin sitten 80-luvun. Työllisyys huipussa tuottavuuskin vielä plussalla, älä valita tyhjästä :)

        Työllisyyslukemat perustuu valheeseen. Suurin osa näistä työttömistä kuuluu pohjoismaisen työvoimapalvelumallin piiriin kuntakokeiluun ns..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai kiltti? Kaikki muistaa miten Petteri edellisessä hallituksessa tavallista kansaa sikatörkeästi kyykytti, eikä omatunto kolkuttanut kertaakaan.
        Se on nyt hänen surmansa tulevissa vaaleissa, kun ne kaivetaan esiin vaalikeskusteluissa.
        Petteri tukee saamaan ansionsa mukaan...

        Kyllä - pääministeri-ässä-mersun takapenkillä röhnöttäen...


      • Anonyymi
        Coppola kirjoitti:

        Marin on osoittanut sen täysin todeksi, ettei Suomen pääministerinä toimimiseksi tarvita minkäänlaista substanssiosaamista tai johtajuutta. Se keksi sen varsin nopeasti, että riittää, kun vaan röyhkeys riittää tehdä velkaa ja jakaa rahat niin kukaan ei kauheasti tule kyselemään mitään. Ainakaan vasemmiston taholta! No kuka tahansa osaa tehdä velkaa ja jakaa rahaa, et siinä se sit on sen osaaminen.
        Kaikki muu rahan jakamisen ja tukien korottamisen lisäksi onkin sitten jäänyt tekemättä. Valtion talous on jätetty tämän hallituksen toimesta hoitamatta ja kiperät sopeuttamistehtävät jäävät tulevien hallitusten tehtäviksi. Se on törkeimmän luokan vastuunpakoilua, koska Marin kyllä tietää sen, että mikäli alkaa sopeuttamaan taloutta, SDP:n kannatus vajoaa jopa Keskustan kannatuksen alle.

        Ja millähän koulutuksella nykyinen valtiovarainministeri huseeraa...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kyllä!! Sanna pärjännytkin Eurostoliitossa loistavasti, montako miljardia tai niinku kymmentä miljardia kipannut Eurostoliiton molokin kitaan tähän mennessä?

        Totta, ja Kokoomus ainoana oppositiopuolueena äänesti hallituksen mukana. Lisäksi Kokoomus on ollessaan PM-puolue lahjoittanut ulkomaisille sojoitusyrityksille Suomen valtion parhaiten tuottamat yritykset kuten sähkönsiirto (nyk. Caruna sekä Kemira.
        Carunan myötä sähkönsiirto kallistunut monikymmenkertaiseksi ja Kemiran tuotteet samoin.
        Joten Kokkareiden voittaessa vaalit, tulemme jatkamaan Suomen tuhoamista Viherkokoomus politiikalla. Epäisänmaallisimmat puolueet ovat Konoomus, Vihreät ja RKP


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö ymmärrä ettei huutaminen ja kiljuminen ole mitään pärjäämistä. Suomi romahtanut totaalisesti Sannan kaudella.

        Marin kiljui munauksistaan "mutta kun kokoomus, mutta kun kokoomus..." Nyt on aika mennä baariin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sannan aikana reaaliansiot mukavasti -5%.

        niin, mutta kun kokoomus, mutta kun kokoomus....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on kolme talkoopäivää kapitalistille, niin eihän se paljon ole heidän mielestään.

        Siis kunnan työntekijänä kunnan hyväksi. Mutta velanotto loppui. Nyt meillä on jo velkaa 25000e jokaista suomalaista kohti ja lisää tulee vauhdilla. Kamalat korkokulut. Loppu tälle velkahumpalle tulee kumminkin.


    • Anonyymi

      Voi raukkaa joko on uusi suojatyöpaikka hankittu, vaikkapa EU meppinä.

      • Anonyymi

        petturi-urpohan ja kokoomuspersu-CIA-putinistit valittaa koko ajan kaikesta- jopa omasta valittamisestaankin ne valittaa.

        ja syyksi löytyy aina muut puolueet.


    • Anonyymi

      Ville Niinistöltä hyvä kuittaus Orpolle.

      • Anonyymi

        Tämä Villi Niinnistö on taitava vtuilija ja osaa ottaa ilmeen päälle jossa koko olemus vähättelee vastapuolta, ei kyllä sovi myöskään teoriassa mahdolliseen Orpon hallitukseen. Niinistö jatkanee Bryselin notkuvien pöytien ja kaikkien maalisten nautintojen parissa mitä kuvitella saattaa, menee vielä aikakin yksi vaalikausi vielä tuolla, painoakin on tullut mukavasti lisää. Tuolla kannattaa olla varovainen kuitenkin sitä nuuhkaistavaakin on reilusti tarjolla ja hopealustoilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä Villi Niinnistö on taitava vtuilija ja osaa ottaa ilmeen päälle jossa koko olemus vähättelee vastapuolta, ei kyllä sovi myöskään teoriassa mahdolliseen Orpon hallitukseen. Niinistö jatkanee Bryselin notkuvien pöytien ja kaikkien maalisten nautintojen parissa mitä kuvitella saattaa, menee vielä aikakin yksi vaalikausi vielä tuolla, painoakin on tullut mukavasti lisää. Tuolla kannattaa olla varovainen kuitenkin sitä nuuhkaistavaakin on reilusti tarjolla ja hopealustoilta.

        Ville Niinistö on tyypillinen vihreä besserwisser, joka on aina oikeassa ja muut totaalisen väärässä. Tuo ominaisuus kun yhdistetään vielä yliaktiiviseen somen käyttöön, niin tulee näitä vihreitä villeniinistöjä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ville Niinistö on tyypillinen vihreä besserwisser, joka on aina oikeassa ja muut totaalisen väärässä. Tuo ominaisuus kun yhdistetään vielä yliaktiiviseen somen käyttöön, niin tulee näitä vihreitä villeniinistöjä!

        Siitä harvinainen poliitikko että viitsi perehtyä asioihin. Saisi palata vihreiden johtoon. Järkimies varsinkin orpoon verrattuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä harvinainen poliitikko että viitsi perehtyä asioihin. Saisi palata vihreiden johtoon. Järkimies varsinkin orpoon verrattuna.

        Niinistöstä tulee mieleen entisten aikojen kommunistijohtajat, jotka kielsivät kansalta ne asiat mistä itse sitten nauttivat.


    • Anonyymi

      Kirjuhanhet kurmottaa Petteriä😂🤣

      • Anonyymi

        orpotin voi huudella mitä tahansa, mutta sanna peittoaa pikkupetterin älyllään joka kerta mennentullen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        orpotin voi huudella mitä tahansa, mutta sanna peittoaa pikkupetterin älyllään joka kerta mennentullen...

        Tuo on totta. Marin on älykäs ja nopea. Se näkyy noissa kaikissa keskusteluissa, joissa Marin sivaltaa, kun muut vielä miettivät jotain riittävän nasevaa sanottavaa. Orpo on auttamattoman hidas.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on totta. Marin on älykäs ja nopea. Se näkyy noissa kaikissa keskusteluissa, joissa Marin sivaltaa, kun muut vielä miettivät jotain riittävän nasevaa sanottavaa. Orpo on auttamattoman hidas.

        Marin ei ole älykäs eikä nopea. Vaan enemmänkin itsehillintään kykenemätön suunsoittaja. Päästää ensimmäisen mieleen tulevan ajatuksen ulos sitä mitenkään suodattamatta. Osaamattomuus korostuu debateissa, joissa sitä ajetaan säälimättä nurkkaan opposition taholta. Maltti menee, kun hätäännys valtaa mielensä, kun ei ole mitään vastattavaa. Ja siitäkös se alkaakin se ratkiriemukas äyskiminen ja kiihtyminen. Älykkäälle ei koskaan käy niin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on totta. Marin on älykäs ja nopea. Se näkyy noissa kaikissa keskusteluissa, joissa Marin sivaltaa, kun muut vielä miettivät jotain riittävän nasevaa sanottavaa. Orpo on auttamattoman hidas.

        Onko Marin yhtä älykäs kuin satiainen, kysyy jauho matonen?


      • Anonyymi

        Annika on melkoinen emakko, puhetyyli niin kuin puhuisi pikkulapselle🐷


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annika on melkoinen emakko, puhetyyli niin kuin puhuisi pikkulapselle🐷

        Lisäksi pyrkii hymyilemään maireasti joka lauseen jälkeen, ikävissäkin asioissa. Osittain on oppinut peittämään ko. paljonpuhuvan narsistisen piirteen, muttei kuitenkaan kokonaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on totta. Marin on älykäs ja nopea. Se näkyy noissa kaikissa keskusteluissa, joissa Marin sivaltaa, kun muut vielä miettivät jotain riittävän nasevaa sanottavaa. Orpo on auttamattoman hidas.

        Miksi älykkäältä ja nopealta meni tupla-aika hömppä tutkintoon kuin muilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Marin yhtä älykäs kuin satiainen, kysyy jauho matonen?

        purra ei erota käkeä ja satiaista toisistaan, vaikka käki munii toisten pesiin ja satiainen pesii toisten muniin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on totta. Marin on älykäs ja nopea. Se näkyy noissa kaikissa keskusteluissa, joissa Marin sivaltaa, kun muut vielä miettivät jotain riittävän nasevaa sanottavaa. Orpo on auttamattoman hidas.

        Taitaa sivaltaa myös kotona on niin itsekeskeinen ämmä


    • Anonyymi

      Jos vähän vielä sukupuolitetaan tätäkin keskustelua Orpon malliin, niin hame päälle Orpolle!

    • Anonyymi

      Ihan käsittämätöntä valitusta Orpolta! Onko tuo mies olevinaan poliitikko ja vieläpä Kokoomuksen puheenjohtaja. Voi Petteri-raukkaa! 🤣🤣🤣

    • Anonyymi

      Orpon tulisi olla hyvillään ajatelkoo jos Saarikko olisi istunut miehen päälle , tai Marin olisi vienyt Orpon villiin tanssiin kesken länkytyksen kaasuista ja kosteikoista;-D

      • Anonyymi

        Petteri ei kestäisi jauhojengissä montaakaan kierrosta!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Petteri ei kestäisi jauhojengissä montaakaan kierrosta!!

        Tai niinku montaakaan viivaa.


    • Anonyymi

      Olisi Petteri huutanut demarityyliin HILJAA

      • Anonyymi

        Petteri pyytää olemassaoloaan mieluummin anteeksi.


    • Anonyymi

      On teillä jutut sekoilevat demarit. Nyt ne miedot pois ja korkki kiinni.

      Totuus toki on ettei Orpo ole paras vaihtoehto Kokoomuksen puheenjohtajaksi. Sillä pallilla mies kuitenkin on.

      • Anonyymi

        Ei ole ei. Mikäli puheenjohtaja olisi Häkkänen, Valtonen tai Kaleva Kokoomuksen kannatus olisi korkeampi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ei. Mikäli puheenjohtaja olisi Häkkänen, Valtonen tai Kaleva Kokoomuksen kannatus olisi korkeampi.

        Häkkänen paras. Valtonen on kiihkomatuttaja.


    • Anonyymi

      Enpä ole ennen nähnyt puolueen puheenjohtajan valottavan moisesta asiasta! Voivoi Petteriä!

      • Anonyymi

        Katsoin Yle Areenasta ko pätkän ja Petteri Orpo siinä puhui puhumistaan. Saarikko ei saanut sanaakaan väliin, Marin sai jotain huudettua Petterin puheen lomaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsoin Yle Areenasta ko pätkän ja Petteri Orpo siinä puhui puhumistaan. Saarikko ei saanut sanaakaan väliin, Marin sai jotain huudettua Petterin puheen lomaan.

        Eli marttyyriudessa Orpo alkaa jo olemaan Soinin tasolla! 🤣


    • Anonyymi

      Kokoomuksen kannattaisi harkita puheenjohtajan vaihtoa hyvissä ajoin ennen kevään vaaleja.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä! Atte Kaleva kehiin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä! Atte Kaleva kehiin!

        ai natsikaleva, no eisssssaatana sehän on oikeesti persu...


    • Anonyymi

      Noloa Petteri, noloa!

      • Anonyymi

        Ne joi mun kiljut.

        T. petteri.

        Ps. Nyt joku oli syönyt mun happy mealin.


    • Anonyymi

      Marin ja Saarikko varsinaisia kiljuhanhia...oikeesti kumpaakaan ei viitti kattella pthyiiiiiiiii...

      • Anonyymi

        Noh... kyllä minä mieluummin Marinia katselen kuin Orpoa, mutta makunsa kullakin.


      • Anonyymi

        Sannalla mennyt virka päähän, yksityiselämässään ryssinyt pahasti, kun rentoutuu jauhopissisten kanssa bilettää yö kaudet, siksi on niin kärttyinen😋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sannalla mennyt virka päähän, yksityiselämässään ryssinyt pahasti, kun rentoutuu jauhopissisten kanssa bilettää yö kaudet, siksi on niin kärttyinen😋

        Taitaa Sannassakin olla lepakon vikaa🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa Sannassakin olla lepakon vikaa🤭

        Äärioikeistolaista ininää.


      • Anonyymi

        Kummallakin kiitorata pöksyissä, vertailivat niitä saunassa...


    • Anonyymi

      Petterin pallo taitaa olla hukassa.

      • Anonyymi

        Mun mielestä Petterillä ei ole palloa näissä kisoissa.
        Marin on niin älykäs ja sitä kautta taitava, että kokoomuspoju ei hänestä koskaan otetta tule saamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä Petterillä ei ole palloa näissä kisoissa.
        Marin on niin älykäs ja sitä kautta taitava, että kokoomuspoju ei hänestä koskaan otetta tule saamaan.

        Missä muodossa marinin älykkyys tulee esiin


    • Anonyymi

      Kaikki sympatiat Orpolle, koska vaikuttaa kiltiltä ihmiseltä, mutta hän on nyt pelaamassa aivan väärässä sarjassa.

      • Anonyymi

        Petteri käpertyi omaan saamattomuuteensa ja se on tietenkin MUIDEN SYY, hohhoijjaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Petteri käpertyi omaan saamattomuuteensa ja se on tietenkin MUIDEN SYY, hohhoijjaa.

        Kokoomuslainen tapa. Aina jonkun muun syy.


    • Anonyymi

      Ei kukaan olisi saanut puheenvuoroa, kun Saarikko ja Marin yhtä aikaa huutavat kitarisat paljastuneena. EU:n kokouksissa ei saa puhua silloin, kun ainoastaan se kelle puheenvuoro on annettu. Niin pitäisi olla aina, kun keskustellaan jostain asiasta. Marin ja Saarikko eivät sellaista keskustelutaitoa Orpon puheenvuoron aikana kunnioittaneet.

    • Anonyymi

      Kokoomuksessa muhiva naisviha nosti päätään Orpon haastattelussa.PuuhaPetterin mielesta Annika ja Sanna "kiljuivat". >EI taida petepoju muistaa että pikkuporvarirouvat äänesti Halosen presidentiksi kostona kohtelulleen kotona ja puolueessa.
      Sama kohtalo voi käydä pikku-petterillekkin. Kirsi Pihan kohtelu ala-arvoista.Misogyyninen puolue.

    • Anonyymi

      onhan tota naisten rääkymistä miehille maa täynnä. leikkikää vaan ettei tiedä asiasta

      • Anonyymi

        Pullahiiren puhetta.


    • Anonyymi

      Orpo on onnettomin ajatushautomon papukaija, mitä politiikassa on nähty. Ei ole muissakaan kehumista, kun omat ajatukset puuttuvat nykyään tyystin. Mitään ei uskalleta enää sanoa, ettei vain sijoittajien etu vaarantuisi. Virallisella medialla sama virsi.

      • Anonyymi

        kyllä, vakuuttava rintaääni ei riitä, kun muuten on kuin mykkäelokuvan ohukainen.


    • Anonyymi

      Ei herran jestas Petteri!

      • Anonyymi

        samaa mieltä, petteri varmisti jo nyt kevään vaalitappionsa 🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Sanna alla, Saarikko päällä, ei vaan jaksa.

    • Anonyymi

      polvenkorkuinen jää aina muiden varjoon, ellei ole talousjakkara mukana...

    • Anonyymi

      Tytöttely on kokoomuksessa arkipäivää ja naiset leimataan hysteerikoiksi. Kepun maalaisversio on emännät kahvinkeittäjinä kun isännät puhuu asiaa.

      • Anonyymi

        Kassatytön tiuskimiset voi aina johtua erinäisistä syistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kassatytön tiuskimiset voi aina johtua erinäisistä syistä.

        Vai olisiko kysymys vain omasta asennoitumistasi?


    • Anonyymi

      Urpon ongelma on, ettei ole mitään sen parempaa tarjolla kuin mitä kassatyttö tarjoaa.

    • Anonyymi

      Ville Niinistö teki sanasta kiljua sukupuolikysymyksen. Siis miehet ei ilmeisesti voi kiljua muuta kuin juoda.

      • Anonyymi

        Miehet voivat myös pitää hametta, Orpokin!


    • Anonyymi

      Hakkaraisesta pitää tehdä ulkoministeri. Se pärjää ulkomaillakin vaikka ei osaa tehdä mitään muuta kuin vaihtaa sahaan terän.

      • Anonyymi

        Hakkarainen kyllä on persujen terävintä kärkeä (hehheh), mutta ongelma on siinä, että edes teoriassa päästäkseen ulkoministeriksi, persujen pitäisi päästä ensin hallitukseen. Ja sitä ei tapahdu!


      • Anonyymi

        Hondurasin Suomen suurlähettiläs?
        Ai pahus, sillähän on kontollaan se koirantappo siellä....!


    • Anonyymi

      Cancel-ämmät kovasti kiihdyksissään.

      • Anonyymi

        Voi voi, konservatiivin tontilla on kävelty.


    • Anonyymi

      Tiukan paikan tullen Orposta ei ole yhtään mihinkään.
      Pelkkä täriseminen ja tasajalkaa hyppely ei vakuuta, mutta naurattaa helevetisti.

    • Anonyymi

      En ole koskaan sietänyt Orpoa, tulee mieleen Napoleon, mutta kahden tuollaisen h****n kanssa , menee varmasti väkisinkin sanattomaksi. Kaksi: luulajään kaiku palauttaa syöttösian läsdytykset takaisin, mahtoiko istua noiden ääliöiden keskellä vielä. Tästä lähti pusteet Orpolle.

      • Anonyymi

        et ole koskaan sietänyt orponapoleonia mutta nyt olet orponapoleonin kannattaja. siehän melkoinen velikulta olet 🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Ei ole ainoa mies joka on jäänyt naaraiden jalkoihin .

      • Anonyymi

        no, orpo onkin tyypillinen tossunalla-tyyppi


    • Anonyymi

      Nyt alkoi Orpon ja Kokoomuksen alamäki.

    • Anonyymi

      Miksi puoluejohtoon otetaan nalkuttajia?
      Kulmuni oli ainoa, jolla oli siedettävä puheääni.

    • Anonyymi

      Sannalla kyllä on nopein järjenjuoksu ja ilmaisuvoima kaikista poliitikoista.

      Kokoomuksessa ainoastaan Katainen yltää samalle tasolle.

      • Anonyymi

        Katainenkin olisi helisemässä Sannan kanssa, carunarikollisen äly ei riitä lähimaillekaan pärjäämiseen Sannan kanssa.


      • Anonyymi

        Vielä kun kassatytöllä olisi järjenjuoksussa jotain sisältöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä kun kassatytöllä olisi järjenjuoksussa jotain sisältöä.

        Anonyymi "analyysinsä" kanssa ajattelunsa huipulla?


      • Anonyymi

        Mutta miksei käyttänyt nopeuttaan Uniperissa???

        Tai oikeestaan ei politiikassa saa olla sellaisia asioita päätettävänä, jossa vaaditaan nopeutta. Nopeus on armeijan asia.


    • Anonyymi

      Eipä tuolla ole mitään väliä, voittaako vaalit kokoomus vai SDP vai ps vai keskusta.

      Samaa tuotetta eri paketissa.

    • Anonyymi

      Miksei toimittaja puuttunut peliin ja komentanut tyttöjä lopettamaan kiljuminen? "Kiljuminen seis! Nyt on puh. joht. Orpon vuoro".

      • Anonyymi

        No katsos siksi, että kukaan muu ei kiljunut kuin äänet Petterin pään sisällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No katsos siksi, että kukaan muu ei kiljunut kuin äänet Petterin pään sisällä.

        Kyllä se kiljuminen välittyi television välityksellä kaikkiin koteihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No katsos siksi, että kukaan muu ei kiljunut kuin äänet Petterin pään sisällä.

        Petterillä ruosteiset rattaat kirskuivat, kun hän niitä yritti kaiken poliittisen liturgian jälkeen käyttää?


    • Anonyymi

      Marin vetää Orpon kölin alitse aina halutessaan. Oikein välillä säälittää Orpo eduskunnan keskusteluissa.

      • Anonyymi

        Petteri ei riitä, ei riitä kun ei vaan riitä.


      • Anonyymi

        Urpo oli liian kohtelias.

        Parasta on aina heti lytätä kassatyttö ikävillä faktoilla. Silloin kassatytöllä palaa käämit ja meno muuttuu koomiseksi :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Urpo oli liian kohtelias.

        Parasta on aina heti lytätä kassatyttö ikävillä faktoilla. Silloin kassatytöllä palaa käämit ja meno muuttuu koomiseksi :D

        Petterikö siihen pystyisi 🤣


    • Anonyymi

      Kyllä kiljui ministeriakat ja lujaa, oikein pahaa teki. Marinkin naama vääränä, krapulaisen näköisenä mulkoili, heti hermostui, eikä keskustelu ollut ollenkaan siedettävää kuultavaa. Itse nämä ministerit kuin hallitus ovat aikaansaaneet sähkön hinnat ylös ja sotaa kiihdyttäneet aseita viemällä kuin muutenkin suu väärällään huutaneet Natoon liittymisestä. He ovat todella yököttäviä naisia yäk.

      • Anonyymi

        Tähän on tultu!!


    • Anonyymi

      Petteri alitti riman, mikä ei muutenkaan korkealla ollut.

    • Anonyymi

      Orpo on sydänvikainen vanha mies jolle pääministerinvirka olisi aivan liian raskas. Pääministerin pitää olla niin henkisesti kuin fyysisesti hyvässä kunnossa, Orpo ei ole. Hänestä puuttuu tarvittavaa kovuutta, ei jatkoon.

      • Anonyymi

        Jussi olisi vakaan rauhallisella olemuksellaan mykistänyt akat puheenvuoronsa ajaksi. Tosi mies ei kiljuta heitä studiossa.


    • Anonyymi

      Petterillä kun ei oikein ole muuta kuin leikkurit. Tosiasiahan on että valtion menot tällä kaudella ovat saaneet kaikkien siunauksen (joitakin marginaaleja lukuun ottamatta).
      Petteri uskaltaa vain sosiaaliturvaa leikkuroida kun näillä kohteen köyhillä ei ole puolustajaa paitsi moraali ja sivistysvaltion arvot.

      Petteri 2015 piti porttia auki 35 000 tulijalle joka tarkoittaa n. 450 000 000 euron menoja vuosittain. Ethän vaan Petteri ole nyt leikkaamassa aiheuttamiasi kuluja sehän on vastoin sivistysvaltion tapoja. No olethan sinä. Mitä jos leikkaisit vaikka kravattisi näin aluksi?

    • Anonyymi

      Petteri on vaalivoittaja. Eihän Petterin tarvitse vaaliväittelyissä käydä.

      • Anonyymi

        no kannatakaan, hallitusviisikkonaiset pyyhkivät orpolla ja purralla myös lattiaa.


    • Anonyymi

      Petteristä ei ole pääministeriksi, se tuli jo todistettua...

    • Anonyymi

      Petteri Orpo on poliittinen kääpiö henkilönä. Jos Kokoomus menestyy niin se on pikemminkin Orposta huolimatta.

      • Anonyymi

        Kääpiöistä tulee usein suurmiehiäkin, kova halu kasvaa ihmisenä vie eteenpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kääpiöistä tulee usein suurmiehiäkin, kova halu kasvaa ihmisenä vie eteenpäin.

        Hormoneissa on vikaa jos ei kasva miehen kokoiseksi, ei ole kuin puolipoju.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kääpiöistä tulee usein suurmiehiäkin, kova halu kasvaa ihmisenä vie eteenpäin.

        Viittaatko Hitleriin ja Putleriin?


    • Anonyymi

      Ensi kerralla sitten paremmin. Ajatukset taustalla ovat ihan oikeansuuntaisia.

      Ja keväällä voi olla roolit vaihtuneet.

    • Anonyymi

      Kokoomus tarvitsee johtajakseen jämäkämmän tosimiehen, joka pistää ämmät nyrkin ja hellan väliin.

      • Anonyymi

        Kokoomus pistää tavalliset kansalaiset polvilleen jos kyykyttämään päästetään. Ei kiitos.


      • Anonyymi

        Ja mikä sinua sitten totuuden kertomisesta vaivaa? Olet kai se mulkku, josta kusi tulee.


    • Anonyymi

      Saarikko pystyisi milloin ja missä tahansa raiskaamaan orpon. Siinä pikkupetteriparkaa vietäisiin äidillisin ottein.

    • Anonyymi

      Videolla näkyy kun nämä kaksi akkaa eli Bile-Sanna sekä Läski-Annika huutavat Orvon puheen päälle toistuvasti, ikään kuin tilaisuus olisi pelkkä huutokauppa.

      • Anonyymi

        Toinen oli kuin maalaismarkkinoilla ja toinen kuin narikkatorilla.


    • Anonyymi

      Orpolta varmaan meni luita poikki Saarikon jyrätessä?

    • Anonyymi

      Orpo on sellainen turhan itkijä ja valittaja, ei kuitenkaan ole koskaan mitään todellista ja toimivaa vaihtoehtoa ja realistista ehdotusta. Ainoa tyyli on vain se että leikataan palkoista ja tuista mahdollisimman paljon ja työttömyystuista varsinkin.

      • Anonyymi

        Lisään edelliseeni: Marini senisijaan on turhan juhlia. Lowf )vai mite nse kirjoittaan en tieäd) festareilla oli ja sähkön ihntaa ihtalia
        ti
        SAATANAN NÄPPIS
        Italiasta vain kaksi txtaria lähetti


    • Anonyymi

      No kuuleppas Sannuli , miten luulisit EU-johtajien kokouksissa käyvän, jos et edes Suomessa pärjää?! EI OLE pääministeriksi! jos tekstarilla aiot maata johtaa jaminne???????? Sähkön hinta jo niin korkea että lataan tämänkin tietokoneen jolal kirjoitan ni

      KIRJASTOSSA
      T. AVAAJA

    • Anonyymi

      oppositio jää jalkoihin marinin hallitukselle, meillä on kaikkien aikojen hallitus joka jatkaa 2023.

      • Anonyymi

        ja lopettaa olemassaolonsa ensi vaaleissa
        käy kuin tanssi tuo itsensä nollaus tarkoitan


      • Anonyymi

        Perusteena: kaikkien aikojen NOLOIN hallitus
        Kesäranan häpäisy


      • Anonyymi

        miksi valehtelet, et ole avaaja. olet kusettaja.
        "
        kaikkien aikojen hallitus"

        PERUSTELE valehtelija
        t. avaaja


    • Anonyymi

      SDP: laulutanssiaiset tekivät Hallituksesta kaikkienaikojen noloimman hallituksen

      t. avaaja

      Festareille juostiin
      Kristuksen nimessä Festarit kiellettävä IÄKSI
      t. avaaja

      • Anonyymi

        Helluntaiseurakunnassa kipuillaan yhä?


    • Anonyymi

      Petteri Orvolla ja muilla kokoomuslaisilla ratkaisu kaikkeen on 1) suurituloisten veroalennukset 2) pienituloisilta ja varattomilta tukien poistaminen (monelle oikea ahdinko) 3) peruspalvelujen maksujen nostaminen.

      Kaikki tuntuvat pahoilta vähävaraisten kannalta.
      Suurituloiset saisivat niin suuret alennukset veroihin, että heille ei lisäkulut esimerkiksi terveyskeskuksista, lastenhoidosta, asumisesta, peruspalveluista tunnu missään.

      Englannissakin nuo suurituloisten veroalet älyttiin perua. Miten Kokoomus perustelee, että ne toimisivat Suomessa?

      Miten kykypuolue Kokoomus perustelee Uniper-kaupat, jotka tehtiin heidän ollessa hallituksessa? Entä sähköverkon myynnin ulkomaille?

      • Anonyymi

        Laita tuohon lisäksi vielä Häkämiehen siunaama Kemira Growhow-kauppa. Noin 70 miljardin euron omaisuus myynnissä menneiden kaivosten malmivarannot mukaanlukien norjalaiselle Yaralle 207 miljoonan euron hintaan. Soklin kaivoksen Yara on myynyt takaisin suomalaisomistukseen, mutta Siilinjärven kaivos on yhä norjalaisomistuksessa.

        Uniper-kauppa jää hopealle ja vaikka siihen liittäisi Fortumin sähköverkkomyyntitoiminnan ja Soneran UMTS-kaupat mukaan, niin siltikin Kemira-floppi on suomalaisen poliittisen omistajaohjauksen kallein pommi.

        https://www.ku.fi/artikkeli/3353149-hakamies-myi-pilkkahinnalla-nyt-lannoitteiden-hinnat-karkaavat-kasista


    • Anonyymi

      "No kuuleppas Petteri".... tuo on niiiiiin totta. Orpo on oikeasti typerä eikä missään nimessä lähelläkään penaalin terävin. Orpo ei pörjää kukn Totuus-median haastatteluissa saadessaan kysymykset etukäteen ja ilman, että media kyseenalaistaa Orpon vastsuksia

    • Anonyymi

      Oho!

      Setämies vihdoin myöntää olevansa kyvytön hoitamaan mitään vastuullista.

    • Anonyymi

      Onkos orpo joku nais vihaaja ? semmoiseen käsitykseen moni pääsi luettuaan, orpon ala tyyliset kommentit naisista.

      • Anonyymi

        Totuus kiusallista kiljahtelijoille.


    • Anonyymi

      Eipä kuulu tämä mikkihiiriorpourpo tähän maailmaan, koska luonto jo yritti poistaa häntä. Vielä notkuu väkisin kuvioissa vahinkoa aiheuttaen ihmisille, koska luulee olevansa napoleon.

    • Anonyymi

      Saarikon muhkeisiin kinttuihin Petteri mahdollisesti mahtuisikin jäämään, mutta Sannan "Marinoituihin koipireisiin" hän ei sopisi. On ne niin timmissä kunnossa. :D

      • Anonyymi

        Ettei ollut Orpolla se "jalkoväli" vaan mielessä? ;)


    • Anonyymi

      Jos Saarikko istahtaa , niin Petteristä näkyy vain varpaan kynnet.

      • Anonyymi

        Se on vaan Petterin salainen märkä päiväuni joutua Sannan ja Annikan pyöriteltäväksi :)


    • Anonyymi

      Kyllähän nuo vasemmanlaidan vouhakkeet ja vasallit ovat koppavaa porukkaa ylivertaisuusharhoissaan. Todella noloa, mutta jo niin tavallista, että lätkästään sukupuolikortilla. Kaikkiin keinoihin turvaudutaan, ettei valta siirry oikealle. Vasemmistolla ja vasalleilla on se etu, että he kyllä kehtaavat. Ja höydylliset idiootit tukee ja komppaa heitä. Vaikka en ole kokoomuksen äänestäjä, toivon todella että he voittaa vaalit ja demarit ja kepu löytää itsensä oppositiosta rääkymässä huulipunat pitkin naamaa.

    • Anonyymi

      No, mites noin niin kun nämä ämmät on oikeasti omasta mielestäsi pärjänneet eu-kokouksissa?? Mitä "hyvää" on ollut tuomisina?
      Eihän noiden ämmien sanavarastoon kuulu tuolla maailmalla muuta kuin "ME MAKSETAAN". Satuin muuten katselemaan ko ohjelman. Kun asioita "hoidetaan" noin, ei todellakaan vakuuta. Rääytään, kiljutaan ja suorastaan ivataan. Nämä ämmät rääkyy opposiotille "ANTAKAA/KERTOKAA EHDOTUKSIA", kun oppositio antaa palautetta/kertoo, mitä tekee nämä ämmät? Naureskelee ylimielisesti, jopa pilkkaa, eikä ota kuuleviin korviinsa, ei edes niihin herkkiin.
      En todellakaan enää koskaan äänestä naista, en tosin äänestä Orpoakaan, kokkareilla on fiksumpaakin aineistoa.
      Kirjoitan sen tässä nyt suoraan ja suomeksi:
      Olen nainen, tunnen suurta myötähäpeää, nämä ämmät on tuonut erittäin selväksi sen tosiasian, ettei naisista ole minkäänasteisiksi johtajiksi. En tule ikinä äänestämään naista. Kiitos siitä kuuluu tälle ämmähallitukselle.

    • Anonyymi

      no parempi Orpo on kun bile marin.. katsoo mitä tekee eikä anna mennä Suomen konkaan.. bile marin on jakanut rahaa minne sattuu ja puhuu mitä sattuu..

      • Anonyymi

        Saarikkokin derkkujen myyrä.


    • Anonyymi

      helpostipa petteri paljasti meille heikkoutensa

      • Anonyymi

        Petteri Peruskuono
        oli Koksu nimeltään.
        Ollut ei maine huono
        hänen muka näköjään.

        Joulu lähestyy :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Petteri Peruskuono
        oli Koksu nimeltään.
        Ollut ei maine huono
        hänen muka näköjään.

        Joulu lähestyy :)

        ei kun loiste eikä maine, nojoo


    • Anonyymi

      kyllä orpon ja purran paikka on oppositio.ei heistä ole johtajiksi.

    • Anonyymi

      Kyllä SDP:n kommunistit kuuluu oppositioon sehän itsestään selvä. Suomalaisten asiat demarit on unohtanut täysin ja etelän velttojen asioita ne vain ajavat.

    • Anonyymi

      Ne ministerit ja kansanedustajat, joiden oma maha ja tili ovat täynnä, mutta jotka haluavat kiristää vähäosaisia kriisiaikoinakin, soisi joutuvan syrjäytetyksi tehtävästään mitä pikimmin. Jos ei kerran ymmärrys ja myötätunto yllä siihen, ettei kaikista kansalaisista ole joksikin yhteiskunnan 'esimerkkikansalaisiksi', toisin sanoen toimimaan ja menestymään elämässään ja asioissaan niin kuin he itse ovat onnistuneet elämässään, niin toivottavasti voimme sellaisille henkilöille näyttää poistumistietä ulos Arkadianmäeltä mahdollisimman pian.

      • Anonyymi

        Onnistuminen on suhteellista.


    • Anonyymi

      Olipa hauskasti sanottu setämies Petsko Orpolta. Kiljukaulat, sitähän ne on.

    • Anonyymi

      kokoomus on rikkaiden puolue..rikkaat maksavat teidät .pläää pläää. pidetään
      heistä huolta..paskat..rikastuneet varastamalla..kansalta..se joka kalikka kalahtaa älähtää heti..petteri on kiero...kokoomus on hesa.. SUOMI ÄLÄ ÄÄNESTÄ KOKOOMUSTA KOSKAAN.....TEETTE ISON PALVELUKSEN ...PLEASE

    • Anonyymi

      Sanna Marin on tunnettu EU kokousten kynnysmatto jota viedään euroopan pöydissä kuin litran mittaa. Jos petteri ei pärjää edes kynnysmattoa vastaan niin ei liene asiaa eurooppaan neuvottelemaan yhtään mistään.

      Miksi meillä on vihervasemmalla noin saamattomia ja munattomia äijiä vallassa? Lasken siis Petterinkin kuuluvaksi vihervassareihin...kunnon kokoomuslaista hänestä ei saa tekemälläkään.

      • Anonyymi

        Mutta ne saamattomat ja munattomat ovat kuitenkin VALLASSA kuten itsekin erehdyit myöntämään. Ai miksi niin on, ehkä he ovat valitut hommiinsa...
        EU:ssa puolestaan joku pikkuriikkinen Suomi on pelkkä kynnysmatto koska muutaman miljoonan väestömäärä antaa aika vähän niitä meppejä suhteessa kokonaisuuteen, yhteensä satojen miljooninen väestöpohjien antamiiin edustajien määriin verrattuna.
        Ihan se ja sama kuka Hakkarainen siellä aikaansa tappaa notkuvien pöytien ääressä, siis silloin kun jaksaa ylipäätään paikalle piipahtaa kun on menoja kuten on ko. herralla ollut kai ihan muilla mantereilla, edustustehtäviä....


    • Anonyymi

      Minä myöhästyin viimeisestä uusista ja jouduin ajamaan toista reittiä
      Työaika lisääntyi kahdella tunnilla kiitos äsipilä .
      Kauppias vaati iqinqnkiken yehtäväksiäälisäksi johtajat eivät tehneet kiky tunteja

    • Anonyymi

      Orjuuttaja Orpo itkee ,että naiset kiusas !

    • Anonyymi

      Orpon pahin synti oli, että erehtyi tuossa lausunnossa sanomaan Marinia ja Saarikkoa naisiksi. On pyytänyt anteeksi ajattemattomuuttaan.

      • Anonyymi

        Niin mutta entäs jos Petteri onkin itse neiti eikä mies? :) Ei nykyään voi ikinä tietää mitä pukusuolta kukakin on


    • Anonyymi

      WEF:n nukkeja koko porukka.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Petteri poistuisi politiikasta heti, kun vaan uskaltaisi.

      • Anonyymi

        Voisiko Benistä tulla Kokoomuksen puheenjohtaja? Benkku on istunut Eduskunnassa jo yli 40 vuotta, muttei ole halunnut ikinä ministeriksi tai luottamustehtäviin. Eipä silti on osannut olla ihan ärhäkkä ainakin "taistolaisia" kohtaan, niin kuin toki pitääkin. :)


    • Anonyymi

      Rupeaisi heille kummiksi.

    • Anonyymi

      Hyvä ettei Saarikon jalkoväliin kuitenkaan jäänyt.

    • Anonyymi

      Petteri Orpo sopisi hyvin Perussuomalaisten puolueeseen,
      puheet ovat samanlaisia, teot ja aikaansaannit täysin nolla.

    • Anonyymi

      Petterin pumppu ei kestä pääministerin vastuuta. Toinen sydäri olisi liikaa.

    • Anonyymi

      Petteri on kansallisen tason puoluepamppu. Ei mitään pärjäämisen mahdollisuustta ulkomailla. EI kukaan tuollaista pikkuista poikaa huomaa joka yrittää olla isompi kuin onkaan. Petteri sotkeutuu jalkoihin Brysselissä. Eihän se pärjää edes suomessa. Petteri on Out.

    • Anonyymi

      Orpo ei ole puoluejohtajana edes innostava. Ei osaa puhua ja tosiaan nämä valitusnarinat olivat kuin piste iin päälle.

    • Anonyymi

      Marin on hitaalle Orpolle aivan liian nopeaälyinen vastustaja. Petteriä käy välillä oikein sääliksi.

      • Anonyymi

        Älystä en mene sanomaan, mutta suu käy. Kun on opetellut hyvin jonkin asian sitä voi toistaa eri sanajärjestyksessä, sanoja painokkaasti toistellen ja kuvitellen, että kukaan ei huomaa, että ympyrässä vedetään jo toista kierrosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älystä en mene sanomaan, mutta suu käy. Kun on opetellut hyvin jonkin asian sitä voi toistaa eri sanajärjestyksessä, sanoja painokkaasti toistellen ja kuvitellen, että kukaan ei huomaa, että ympyrässä vedetään jo toista kierrosta.

        Älykkyydestä ei ole hyötyä, jos kuulija ei älyä, vaan kysyy saman kysymyksen hiukan sanojen paikkaa vaihdellen esimerkiksi eduskunnan kyselytyntia kuunnellessa tulee monesti mieleen, että onko sinne valittu dementikkoja, vai mitä tampioita lie.


    • Anonyymi

      Ko-koomuslaisten pitää ensiksi käsittää siellä rolex-kabineteissa että he ovat Suomen kansan vähemistö ja huutelu mm. ansiosidonnaisen eläkkeen kerryttämisen poistosta ei tuo lisää kavereita, koskaan. Sitten käsittää että Suomi ei ole maailman sosiaalitoimisto jolla olisi muka varaa "huoltaa" joka maan ongelma-ihmiset Suomi-unelmaan kiinni, Kelan maksaessa elintason ja elämän kun Suomessa on satojatuhansia oman maan kansalaisia huonossa jamassa heistä riippumattomista syistäkin. Ihminen joka haluaa muuttua ansaitsee mahdollisuuden jota esim. ulosotto-helvetissä ei saa. Silloin ei saa kelan laskuun uusia huonekaluja ja ammattilaisten tekemiä muuttoja joka vuosi kun asunnossa vetää ja naapurit ei tykkääkkään etnisestä yömenosta. Suomalainen on siinä sitten veneen alla.

    • Anonyymi

      Jos Saarikko tai Marin olisi yksin joutunut kahden sanavalmiin miehen höykytykseen siitä olisi ensin uhriuduttu sitten laitettu lööppeihin kuinka hyökkääviä miehet ovat. Intersektionaalisten feministien lauma olisi ulvonut kuin sudet kuutamolla.
      Suomen hallituksen päättämistä tukipaketeista on tosiaankin kaikki puolueet olleet yhtä mieltä, mutta miten ihmeessä ihmiset ette tajua, mikä jää sanomatta. Kun ihminen laitetaan keskittymään vain yhteen asiaan, eli siihen, että tuen myöntäminen on ollut kaikkien asia jätetään samalla varjoon se, mistä ne rahat revitään. Hallituksen ainoa keino on ollut lisälainan otto. Ei minkäänlaisia menojen supistuksia päin vastoin kehitysapu ja -yhteistyöhön meneviä rahamääriä on kasvatettu, kintiöpakolaisten vuotuista määrää on kasvatettu jne. Lisäksi pakkorokotuksilla on pakotettu terveydenhuoltoalalta ihmisiä pois, SOTE on ruhjottu läpi ajattelematta loppuun hyvinvointialueiden selviämistä, kouluilla ei mene hyvin.. pisa arvot laskevat, nuorten huumeiden käyttö alkaa olla Suomessa jo globaalistikin huippua, vihreään siirtymää runnotaan läpi viis haitoista tai kuluista jne jne... Hyvinkö menee??

      • Anonyymi

        Ja keitäs ne sanavalmiit mieht olisi, olisi kiva tietää ? Kun tähän asti ovat aina jääneet toiseksi. Vaikka ei se huono ole, jos kaksi kilpailee, niin on toiseksi paras.


    • Anonyymi

      Kokoomus, vihreät ja sdp, ovat Suomen tuho.

    • Anonyymi

      Äki köngäs epäilee, että Sanna on H...

    • Anonyymi

      heti kun jää alakynteen ,,kertoo ihmisestä paljon ..orpo pääministerinä.. EI HYVÄ..
      ÄÄNESTÄJÄT NYT TARKKANA

    • Anonyymi

      No jos yksi asia on varma niin se on se että Suomi on EU:n tyhmin lypsylehmä.

      Ihan sama vaikka siellä olis Persut. Ei ne siellä yksi oo vaan kokoomuksen kanssa. Kokoomus ei lähde mukaan hallitukseen jossa ei ole piikki auki EU:n suuntaan.

      Ero vasemmistolla ja oikeistolla on se että vassarit ei kikytä kansaa samalla kun jakavat rahaa Brysselin kautta.

      Jostain kumman syystä Suomen valtionvelkakin vaan jatkaa kasvua vaikka olis oikeisto vallassa. Sipilähän kiihdytti velan ottoa kansainvälisen noususuhdanteen aikana. Jostain piti ottaa rahat mitkä jaettiin Sipilän suvulle ja uskonveljille. Ne rahat otettiin hoitajien lomarahoista.

    • Anonyymi

      Marin ottanu priä taas.

    • Anonyymi

      Sen sijaan Orpo naukkailee sydänlääkkeitä joten hyväkö sitten vielä niin?

    • Anonyymi

      Unkarilaispoliitikko vertaa Marinia Putiniin

      • Anonyymi

        Niin siis Marin on oikeassa Putin ei!


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ei Petteri Orpo ole pääministeriainesta, ei yhtään, onhan vaan mukava kokoomuksen puolesta puhuja. Ne on eri miehet, jotka tekee ja eri miehet jotka vain osaavat puhua potaskaa!

    • Anonyymi

      Katsoin tuon ohjelman uusintana: kukaan ei huutanut eikä kiljunut. Orpo vain huomasi olevansa asiakysymyksissä totaalisesti alakynnessä

    • Anonyymi

      Oikee nato haukka koko käppyrä perskeles!

    • Anonyymi

      Jos Saarikon jalkoihin jää kuka tahansa niin voi kaiken toivon heittää.
      Saarikko käski ihmisiä kiristämään vyötä tulevina aikoina ja hän itse kiristi omaa ..... kuormaliinaansa sitä isolukkoista.

    • Anonyymi

      Älkää uskoko Gallupeja, niiden tekijöillä on omat suosikkinsa ja haluavat näillä tekaistuilla numeroilla ja prosenteilla vain ohjata äänestäjiä ns. "voittajien" puolelle.

    • Anonyymi

      ORPO ON VITSI

    • Anonyymi

      Orpo ja kokoomus on jäänyt myös kehityksen jalkoihin riistäminen ei ole tätä päivää.

      • Anonyymi

        Britanniassa Liz Trusskin huomasi sen..


    • Anonyymi

      Toivottavasti talloivat oikein kunnolla.

    • Anonyymi

      Orpo niin pikkuinen, että isot Amazonit jyräsivät Orpon.
      Orpon olisi pitänyt puikkelahtia Amazonien jalkovälien läpi!

    • Petteri floppasi, kun alkoi naispoliitikkoja moittimaan kiljumisesta. Kyllähän politiikassa pitää saada pitää ääntä ja meteliä, koska täytyy töitäkin tehdä. Petteri selvästikin kaipailee politiikan areenoille luokanopettajaa pitämään kuria ja järjestystä, että Petterikin pystyisi vähän edes pärjäämään. Politiikassa kuuluu olla tekemisen meininki.

    • Anonyymi

      Että aikuinen mies jaksaakaan ruikuttaa.

    • Anonyymi

      Orpon suusta tulee pelkkiä sammakoita.

    • Anonyymi

      Orpolla on ylimielinen hymy kasvoillaan, vai tulkitsenko väärin. Mitä ja miten Orpo on tehnyt kaudellaan? Eipä taida olla oikein paikkaansa hallinnut; ylimielinen ja hyökkäävä persoona ei voi johtaa meitä suomalaisia.

    • Anonyymi

      Orpohan on ihan kehitysvammanen ja jutut on just sitä tasoa kun kuvittelee että yksikään täysipäinen uskois niitä joissa sekoomus muka ajaa koko kansan asioita.

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2001
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1912
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1495
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1127
    Aihe