Oon 19 vuotias nuori nainen Kuopiosta, oon vähän aikaa päässyt ulos kuorestani🤭🤷🏼
Haluisin kokeilla kaikkea seksin saralla, sitomista, roolileikkejä, anaaliseksiä, 69'iä ja ihan kaikkee🥰🥳
Oo. 175 pitkä, painoa 70, vaalea, c85 ja ihan kaunis ja viehättävä.
Haluaisin kokeilla kaikkee
34
758
Vastaukset
- Anonyymi
Ei onnistu rämesika
- Anonyymi
Mene kasvamaan äidin viereen neitsyt luuseri.
Kyllä olisin kiinnostunut jos haluut kokeneen seuraa. Ota yhteyttä. Tuolla treffinpuolella mun nimimerkillä
- Anonyymi
En halua sun kanssa edes rahasta
- Anonyymi
En omista profiilia sinne, ainakaan vielä. Ei kokemuksesta tietenkään haittaa ole mutta en älyttömän paljon vanhempaa etsi ( ainakaan joka voisi olla isän ikäinen)🤷🏼
Siun ikä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En omista profiilia sinne, ainakaan vielä. Ei kokemuksesta tietenkään haittaa ole mutta en älyttömän paljon vanhempaa etsi ( ainakaan joka voisi olla isän ikäinen)🤷🏼
Siun ikä?Olen 69 vuotias ei kai haittaa
Anonyymi kirjoitti:
Siun ikä?Sieltä löytyy tiedotkin . Joten et ole tosissasi niin ei voi mitään.
Treffille kirjoitti:
Sieltä löytyy tiedotkin . Joten et ole tosissasi niin ei voi mitään.
Täällähän niitä on sulke anonyymejä huutelijoita
- Anonyymi
Treffille kirjoitti:
Täällähän niitä on sulke anonyymejä huutelijoita
No ilman omaa treffiprofiilia en pysty lukemaan niitä tietoja 🤷🏼
Jos en ole tehnyt vielä treffiprofiilia, niin en suusta ole tosissani?
Kyselin siun ikää, edellisessä viestissä 🤷🏼 Anonyymi kirjoitti:
No ilman omaa treffiprofiilia en pysty lukemaan niitä tietoja 🤷🏼
Jos en ole tehnyt vielä treffiprofiilia, niin en suusta ole tosissani?
Kyselin siun ikää, edellisessä viestissä 🤷🏼48v
- Anonyymi
Treffille kirjoitti:
En olis maksullista huolinutkaan 😂😂
Eipä tuollainen säälittävä kokematon vanhapoika saa kuin korkeintaan maksulliselta.
Sen verran luuseri vielä että luulee saavansa nuorilta, vaikka omakin käsi nauraa. - Anonyymi
Treffille kirjoitti:
48v
Mee vanhainkotiin runkkaamaan vaari
Anonyymi kirjoitti:
Mee vanhainkotiin runkkaamaan vaari
No sinä olet vielä vaippaiässä joten pyydä äiti vaihtamaan sut kuiviin tai ainakin PYYHKIMÄÄN😂
- Anonyymi
Treffille kirjoitti:
48v
Peräkammarin poika luulee saavansa pillua eipä vaan onnistu heh heh
Anonyymi kirjoitti:
Peräkammarin poika luulee saavansa pillua eipä vaan onnistu heh heh
Sielläkö sinä lymyilet😂
Anonyymi kirjoitti:
Eipä tuollainen säälittävä kokematon vanhapoika saa kuin korkeintaan maksulliselta.
Sen verran luuseri vielä että luulee saavansa nuorilta, vaikka omakin käsi nauraa.Niinhän sinä luulet, kun sua ei edes oma äitisi ole hyväksynyt vaan hylännyt jo lapsena roskikseen.😂😂😂 saatikka joku muu nainen.
- Anonyymi
Eiköhän täältä joku löydy joka auttaa sua mielellään noissa asioissa
- Anonyymi
Tyttöilijöitähän täältä ainakin löytyy pilvin pimein. Sopivaa seuraa siis tolle Treffillekin💩🤡💀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyttöilijöitähän täältä ainakin löytyy pilvin pimein. Sopivaa seuraa siis tolle Treffillekin💩🤡💀
Miksi joku mies harrastaa tyttöilyä?🤔
Onko se vaan jotain trollailua vai jotain syvempää?🤷🏼
Itse siis kyllä olen oikeastikin se mitä väitän, en tuhkaksi muuten omaa aikaa. - Anonyymi
Kiitos samoin pahvi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi joku mies harrastaa tyttöilyä?🤔
Onko se vaan jotain trollailua vai jotain syvempää?🤷🏼
Itse siis kyllä olen oikeastikin se mitä väitän, en tuhkaksi muuten omaa aikaa.Miksi ikäisesi nätti nainen täältä etsisi seuraa? Ehkä ymmärrät kuitenkin trollaavia tyttöilijöitä paremmin kuin väität.
- Anonyymi
Kyllä sun naiselle nuorelle naiselle pitää kokemusta saada ja turvallisesti.
Niin että nautinto on pääasia. - Anonyymi
Kiinnostaisko sua kokematon 22v mies 🤩
- Anonyymi
olen 60v mies olen 30v haaveillut molemmin puolista sauva-anaali leikkiä miksei myös strapon
Ihan kaikkea?
- Anonyymi
Aika paljon kaikenlaistahan sitä haluaisi kokeilla ;)
Myös tämän Godivan kanssa...
Pervo-mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika paljon kaikenlaistahan sitä haluaisi kokeilla ;)
Myös tämän Godivan kanssa...
Pervo-miesSitähän se kyllä on tuo Godivan nimittäin pervo mies
- Anonyymi
Kuopion nuori nainen ,tuuppa Rukalle niin pidetään hauskaa.
Minulla on vakkarin paikka auki.
Mikäli täytät profiiliini kirjoitetut kriteerit, niin voi tulla tutustumaan.
Tänne en laita yhteystietoja kun sulkevat profiilin, mutta kuten joku jo ehdottikin, niin treffi puolelle voi tulla keskustelemaan.- Anonyymi
Lue kymmenistä AitoRane46vKiimassaHeinolassa Sulle ...haut niin löydät ihsnan puenen hikisen puoöikaljun ukkelin punapään joka ruiskii pikkupippelistään suhunnvaltavat spermat ja sitten saat lähteä! Sopiiko O K.
Rane Setä odottaa
- Anonyymi
Tässä hutsulle KAIKKEA mitä olet hakemassa! Tyyli on sama!
_""ETUSIVU
S-pankissa "äärimmäisen epätodennäköinen sattuma" – tuntemattoman miehen tilitiedot lävähtivät Janin näytölle
FC Barcelona kömpi vielä lähelle, dramaattinen pilkku toi lopullisen ratkaisun Real Madridille – näin huippupeli eteni
Mieskaksikkoa syytetään naisen raiskauksesta Viking Cinderellalla – "En pystynyt hengittämään lainkaan"
viking line cinderella
Nainen kuvasi äitinsä kanssa veriset lakanat ja pahoinpitelyn jäljet vielä risteilyn aikana. LEHTIKUVA
JULKAISTU 4 TUNTIA SITTEN
25- ja 29-vuotiaita miehiä syytetään naisen raiskauksesta suomalaisella risteilyaluksella. Oikeusjuttu on vireillä Ruotsissa, ja siitä uutisoi Expressen.
Epäilty raiskaus tapahtui Viking Line Cinderella -aluksella Suomen ja Ruotsin välisellä merireitillä 5. päivä joulukuuta viime vuonna. Nainen teki rikosilmoituksen kuusi päivää myöhemmin.
Kuulusteluissa nainen kertoi lähteneensä risteilylle perheensä kanssa ja tutustuneensa aluksella miesporukkaan, joka istui hänen vieressään. Nainen oli mennyt kahden miehen kanssa hyttiin.
– Istuimme siinä ja taisimme vähän pussailla, ja se sopi minulle silloin, nainen kertoi Expressenin mukaan.
Pian tunnelma oli kuitenkin naisen mukaan muuttunut ja miehet olivat alkaneet pahoinpidellä häntä. Naisen mukaan miehet löivät jopa "ylävitoset" pahoinpitelyn aikana. Naisen mukaan nuorempi miehistä myös kuristi häntä.
– Minä pyörryin, en pystynyt hengittämään lainkaan.
Miehet kiistävät teot ja toteavat, että hytin tapahtumat olivat suostumuksellisia.
Pahoinpitely päättyi naisen mukaan siihen, kun miehet olivat lyömässä taas ”ylävitosia”, ja nuorempi huomasi, että hänen kädessään oli verta. Tämän jälkeen miehet pukeutuivat ja pakenivat hytistä.
Raiskauksen lisäksi miehiä syytetään pahoinpitelystä. "😮😥😣
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .573195Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472911Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242729Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541827- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101091Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193991Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26830- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822