Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Pieni ongelma.

Anonyymi-ap

Pakko kysyä täällä, asustan teidän Valtakunnansalin lähellä, ja teikäläisiä ramppaa ovella harva se päivä.

Ei tässä muuten mitään, mutta omassa työssäni vuorokierto menee seuraavasti, yövuorosta kotia noin seitsemään, ja samana päivänä iltavuoroon jo kello 14 aikaan, tahtoisin tuon 5-6 tuntia nukkua, mutta käytännössä joka toisella viikolla joku tulee ovelle koputtelemaan mikä saa koiran haukkumaan, ja siinä meni sitten ne unet.

Olen yrittänyt tästä kertoilla ovelle tulijoille, olen yrittänyt ottaa yhteyttä paikalliselle Valtakunnansalille, olen laittanut ison lapun oveen silloin kun nukun, mutta mikään ei tehoa.

Kertokaa te nyt, kuinka saisin tämän loppumaan, tahdon nukkua.

Terveisin myös tänään herätetty.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Käännyt Jehovan todistajaksi niin loppuu ovella ramppaus.

      • Anonyymi

        No kun ei se noin mene.


    • Anonyymi

      En tiedä miksi Suomi24 nosti tämän minulle näkyviin ensimmäiseksi, mutta:


      Olen joskus kärsinyt samasta, kultaisella kahdeksankymmentä-luvulla.

      Päätin eräs sunnuntai aamuyö, pienessä hiprakassa mennä taksilla parin paikallisen jehovan oven taakse, kertomaan heille uskostani viinaa kohtaan, yllätyin että he osasivat noitua aika reilusti. Tuttu taksikuski hoiti tämän keikan ilmaiseksi, ei meinannut naurusta tulla hänellä loppua.

      • Anonyymi

        Astalo ovenpielessä tekee ihmeitä.
        Tai moottorisaha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Astalo ovenpielessä tekee ihmeitä.
        Tai moottorisaha.

        Kokeiltu on pistolapiota, olisi varmaan pitänyt laittaa sisäpuolelle, se kun hävisi sieltä ulkopuolelta!


    • Anonyymi

      He ymmärtävät yhteydenottosi niin, että olet "kiinnostunut."
      Ja jos turhaudut ja hermostut ilmaistessasi heille kieltäymystäsi, olet "kovinkin kiinnostunut."
      Et vaan sitä itse vielä ymmärrä sillä sitten vasta kun he, Jehovan todistajat saavat sinut valtakunnansalille luovuttamaan, ymmärrät.

    • Ota Peräilma ja ruttervoorti puheeksi. Monet kokemattomammat jt eivät tiedä yhteyttä, ja hämmentyvät. ruttenvoortihan kirjoitti jt-kirjan: Miljoonat nyt Peräilmaa laskevat potkaisevat tyhjää ennen kuin Peräilma kokonaan ehtyy, ja jeesus tulee.

    • Anonyymi

      Voi laittaa lapun oveen, jossa kertoo olevansa entinen jehovantodistaja.
      Kyllä alkavat karttaa, menevät kadun toiselle puolelle ja katselevat taivaalle.

      • Anonyymi

        Ainoastaan tiedottaja tulee käymään. Häntä ei karttamissääntö koske.


    • Anonyymi

      Tätäpä.täytyy testata, kerron seuraavalle että olen ex-jehova.

      Ap kiittää.

    • Anonyymi

      Olen yrittänyt saada jehovia käymään luonani mut korona rajoitukset olivat päällä kait ne pian tulee ja puhuu pyörryksiin

      • Anonyymi

        Samma bo jär!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2257
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1407
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1374
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe