Pieni ongelma.

Anonyymi-ap

Pakko kysyä täällä, asustan teidän Valtakunnansalin lähellä, ja teikäläisiä ramppaa ovella harva se päivä.

Ei tässä muuten mitään, mutta omassa työssäni vuorokierto menee seuraavasti, yövuorosta kotia noin seitsemään, ja samana päivänä iltavuoroon jo kello 14 aikaan, tahtoisin tuon 5-6 tuntia nukkua, mutta käytännössä joka toisella viikolla joku tulee ovelle koputtelemaan mikä saa koiran haukkumaan, ja siinä meni sitten ne unet.

Olen yrittänyt tästä kertoilla ovelle tulijoille, olen yrittänyt ottaa yhteyttä paikalliselle Valtakunnansalille, olen laittanut ison lapun oveen silloin kun nukun, mutta mikään ei tehoa.

Kertokaa te nyt, kuinka saisin tämän loppumaan, tahdon nukkua.

Terveisin myös tänään herätetty.

12

149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Käännyt Jehovan todistajaksi niin loppuu ovella ramppaus.

      • Anonyymi

        No kun ei se noin mene.


    • Anonyymi

      En tiedä miksi Suomi24 nosti tämän minulle näkyviin ensimmäiseksi, mutta:


      Olen joskus kärsinyt samasta, kultaisella kahdeksankymmentä-luvulla.

      Päätin eräs sunnuntai aamuyö, pienessä hiprakassa mennä taksilla parin paikallisen jehovan oven taakse, kertomaan heille uskostani viinaa kohtaan, yllätyin että he osasivat noitua aika reilusti. Tuttu taksikuski hoiti tämän keikan ilmaiseksi, ei meinannut naurusta tulla hänellä loppua.

      • Anonyymi

        Astalo ovenpielessä tekee ihmeitä.
        Tai moottorisaha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Astalo ovenpielessä tekee ihmeitä.
        Tai moottorisaha.

        Kokeiltu on pistolapiota, olisi varmaan pitänyt laittaa sisäpuolelle, se kun hävisi sieltä ulkopuolelta!


    • Anonyymi

      He ymmärtävät yhteydenottosi niin, että olet "kiinnostunut."
      Ja jos turhaudut ja hermostut ilmaistessasi heille kieltäymystäsi, olet "kovinkin kiinnostunut."
      Et vaan sitä itse vielä ymmärrä sillä sitten vasta kun he, Jehovan todistajat saavat sinut valtakunnansalille luovuttamaan, ymmärrät.

    • Ota Peräilma ja ruttervoorti puheeksi. Monet kokemattomammat jt eivät tiedä yhteyttä, ja hämmentyvät. ruttenvoortihan kirjoitti jt-kirjan: Miljoonat nyt Peräilmaa laskevat potkaisevat tyhjää ennen kuin Peräilma kokonaan ehtyy, ja jeesus tulee.

    • Anonyymi

      Voi laittaa lapun oveen, jossa kertoo olevansa entinen jehovantodistaja.
      Kyllä alkavat karttaa, menevät kadun toiselle puolelle ja katselevat taivaalle.

      • Anonyymi

        Ainoastaan tiedottaja tulee käymään. Häntä ei karttamissääntö koske.


    • Anonyymi

      Tätäpä.täytyy testata, kerron seuraavalle että olen ex-jehova.

      Ap kiittää.

    • Anonyymi

      Olen yrittänyt saada jehovia käymään luonani mut korona rajoitukset olivat päällä kait ne pian tulee ja puhuu pyörryksiin

      • Anonyymi

        Samma bo jär!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      53
      2526
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      904
    3. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      11
      875
    4. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      866
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      71
      751
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      741
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      640
    8. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      68
      561
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      83
      556
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      555
    Aihe