Olit aika ruma ja minä olin vain ystävällinen. Minulle tuli hyvä olo siitä, että kuvittelit sen oleva jotain ihan muuta. Sain sentään elämääni hetkeksi jotain sisältöä.
t. J-mies
possunaiselle
28
828
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä selvä.
- Anonyymi
Ihana possu
- Anonyymi
Joulukinkuksi sinapilla.
- Anonyymi
Sitten ratas taas pyörähti ja aivopierusi jatkoi matkaa.
- Anonyymi
Sairas kun olet.
- Anonyymi
Haista sinä vumm.mttu.
- Anonyymi
Sivullisen kommentti.
Erään testin perusteella tuo tekstisi haiskahtaa psykolta. - Anonyymi
Sanoit ettei sinulla ollut nimimerkkiä täällä mutta taisi sittenkin olla. Kiitos vain t. ruma ja kuvitteleva naispossu.
- Anonyymi
Tuliko ap,lle tästäkin aloituksesta hyvä olo?
- Anonyymi
HÖLMÖ! Kunhan testasin! Ja menit vipuun! 😂
Hölmö sika siis..... - Anonyymi
Kyllä minä tästä nyt mielenipahoitin☹️
- Anonyymi
Kyllä rumat tietävät oman paikkansa tässä maailmassa. Turhaa sinä heitä koitat kouluttaa.
- Anonyymi
Sianpääsyltty on hyvää, ulkonäöstä huolimatta.
- Anonyymi
Ystävällisyyden elkeet on kuin heittäisi helmiä sioille.
Ei ruma almuja kaipaa. - Anonyymi
Minä en ole ruma, enkä possunainen. Mutta olen todella tyrmistynyt aloituksestasi. Jotain käytöstapoja peräänkuuluttaisin. Joskus olisi parempi olla hiljaa, jos ei ole mitään kaunista sanottavaa .
- Anonyymi
Possunlihaa voi hauduttaa pitkään ei ole sitkoa ja on läskisen pehmeää ja mureaa. Tarjoaisin muslimillekin, mut ne pitää eläimiä saastaisina, jos ei ole oikein (epäinhimillisesti) teurastettu.
- Anonyymi
Jos olisin mies. Kyllä minä ainakin katselisin vaalea-tai tummaverikköjä sen sijaan, että katselisin vuoden Possua. Tämä J-miehelle, PalstaRinssille kuka lienetkin.
- Anonyymi
Ai hitsi, sekö jätti sinut ja nyt sitten jurnutat täällä.
- Anonyymi
Hahahahaaha voi vi* sää oot kyl ihan ämmä. Mieheksi voi ees kutsua sunlaistas..
- Anonyymi
Saitko pakit?
- Anonyymi
Kuka J mies? Ei tuu kyllä yhtäkään sellasta mieleen.
- Anonyymi
Mun mielestä kukaan ei ole ruma jokaisessa on jotain kaunista. Paitsi sinun kaltaisessa ilkiössä sitäpaitsi possut ovat söpöjä. Luonne ruma sulla kun noin rumasti haukut ja äö pohjalukemissa.
- Anonyymi
Håkanin aivopieruja taas sitä vit potuttaa rankasti. On saanut niin monesti siipeensä.
- Anonyymi
Tämä on sitä elokuvista lainattua teini-ikäisten kiusaamista 😂 Hyvä yritys mutta yritä nyt edes jotain parempaa
En ole possu.
- Anonyymi
Näkyi Jiin kommentti poistuneen. Mitähän siinä oli?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.3510474- 425572
- 435133
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk2033891- 483568
- 133523
- 313036
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise782874- 442683
- 562583