Ruotsi saa nyt oikeistohallituksen, joka yrittää pelastaa maan

Anonyymi-ap

Pitävät puheen medialle kello 11.00. Moderaatti Kristersson sanoi jo, että käyttöön tulee SD:n mamupolitiikka, mikä on loistava asia. Muuta kuin sitten kovalla kädellä muslimeita ulos maasta vaan, rikolliset ensimmäisinä. Muslimeille pitää olla kova, muuta he eivät ymmärrä.

Ruotsin sos.demit ja heitä tukevat vasurit, vihreät ja jopa kepu, ovat vastuussa siitä, että maan mamuongelmat ovat räjähtäneet käsiin. Joka viikko ampumisia, ghettojen määrä kasvanut, lukemattomissa kouluissa karmeita ongelmia jne.

Punavihreät osaavat siis pilata maan kuin maan.

39

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Myöhäistä.

      • Pakko niiden on jotain koittaa.


      • Anonyymi

        Juuri näin. Suomessakin on jo siinä ja siinä kannattaako mitään enää yrittääkään.
        Ruotsissa on nyt ankarat taistelut käynnissä mm Södertäljessä. Se muslimiklaani joka voittaa, tulee ilmeisesti ottamaan Ruotsin hallintaansa.


    • Anonyymi

      Saapa nähdä uutisoiko YLE Ruotsin oikeistopopulistihallituksesta.

      • Anonyymi

        Jotain negatiivista.


      • Anonyymi

        Kyllä, mutta ei mitään positiivista.


      • Anonyymi

        Varmaankin siinä vaiheessa, kun yrittävät oikeasti lopettaa maahanmuuton, YLE alkaa kutsua Ruotsin hallitusta äärioikeistolaiseksi hallitukseksi, etenkin jos SD saa omia ehdotuksia läpi.


      • Anonyymi

        Ei "oikeistopopulistihallituksesta", koska oikeistopopulistit eivät ole mukana hallituksessa. Ylen uutisointi näyttää ihan neutraalilta. Voit lukea itse:

        https://haku.yle.fi/?language=fi&query=ruotsi hallitus&time=week&type=article&uiLanguage=fi


    • Anonyymi

      Ruotsin kuningaskunta on menestynyt jo yli tuhat vuotta. Jo sitäkin ennen ruotsalaiset viikingit seilasivat pitkin Venäjän jokia kauppareissuillaan Välimeren ja nykyisen Turkin alueelle, käyttäen luotettuja suomenkielisiä kavereitaan oppaina ja tulkkeina, koska tuohon aikaan Venäjän alueilla puhuttiin suomensukuisia kieliä enemmän kuin nykyään.

      Suomalaisten on ihan turha edes epäillä, etteikö Ruotsi menesty myös tulevaisuudessa. Suomalaisten kannattaisi ihmetellä oman maansa kehitystä. Velka kasvaa ja kasvaa, mikä välttämättä tulee heikentämään liikkumavaraa.

      Ruotsilla on oma valuutta ja velkaa paljon vähemmän kuin pikku Suomella, vaikka on tuplasti Suomen kokoinen. Ruotsin talous uudistuu ja kasvaa. Reaalitalous ratkaisee.

      • Anonyymi

        Et näytä tajuavan hyrri, mitä Ruotsissa tapahtuu, siellä on valtavat mamuongelmat. Ja yli 700 000 työikäistä mamua elää tukien varassa, eli valtavasti palaa rahaa pelkästään noihin.

        Kaiken lisäksi Ruotsin väestö vaihtuu, sen on laskenut myös suomalaisproffa, eli 2060-luvulla.

        Ruotsi uppoaa vähitellen.


      • Anonyymi

        Mitä tarkoitat reaalitaloudella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et näytä tajuavan hyrri, mitä Ruotsissa tapahtuu, siellä on valtavat mamuongelmat. Ja yli 700 000 työikäistä mamua elää tukien varassa, eli valtavasti palaa rahaa pelkästään noihin.

        Kaiken lisäksi Ruotsin väestö vaihtuu, sen on laskenut myös suomalaisproffa, eli 2060-luvulla.

        Ruotsi uppoaa vähitellen.

        Väestö vaihtuu - pääkaupunkiseutu gettoutuu Ruotsin mallin mukaisesti.

        White flight –ilmiö tarkoittaa länsimaissa kantaväestön pakoa alueilta, joille syntyy suuria maahanmuuttajakeskittymiä. Karkeasti ottaen voidaan sanoa, että useimmat kynnelle kykenevät suomalaiset ja länsimaalaiset vaihtavat maisemaa, kun alueelle kertyy suuri määrä afrikkalaista ja / tai lähi-itäläistä maahanmuuttoa.


      • Anonyymi

        Puhut [email protected] valtakuntakin tuhoutui juuri mamutuksen seurauksena,valtaväestö korvaantui ja sekottui liiaksi muualta tulleiden paljouteen.Sinä kuvittelet mitättömän Ruotsin valtaväestön pärjäävän tuon saman massan paineelta.


      • Anonyymi

        Nyt on menossa loppua kohti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Puhut [email protected] valtakuntakin tuhoutui juuri mamutuksen seurauksena,valtaväestö korvaantui ja sekottui liiaksi muualta tulleiden paljouteen.Sinä kuvittelet mitättömän Ruotsin valtaväestön pärjäävän tuon saman massan paineelta.

        Rooman valtakunnan hajoamisen syyt löytyvät jopa alakoulun oppikirjoista. Sinä keksit silti omiasi.

        Hmm...


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        Rooman valtakunnan hajoamisen syyt löytyvät jopa alakoulun oppikirjoista. Sinä keksit silti omiasi.

        Hmm...

        Niin, olet aina turvautunut helppoihin lähteisiin. Ymmärrän toki, alakoulun kirjoissa ei varmaan ole kovin monimutkaista tekstiä. Jatka vain perehtymistä niihin 👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, olet aina turvautunut helppoihin lähteisiin. Ymmärrän toki, alakoulun kirjoissa ei varmaan ole kovin monimutkaista tekstiä. Jatka vain perehtymistä niihin 👍

        Esittele toki omia lähteitäsi Rooman hajoamisen syistä.


    • Anonyymi

      52 ammuttu jo tänä vuonna.

      • Anonyymi

        Se on sitä ruotsalaista reaalitaloutta.

        Taitaa olla myöhäistä tehdä asialle enää mitään. Onneksi Suomessa pärjää myös ruotsinkielinen niin voivat Ruotsista alkaa hiljakseen muuttamaan tänne turvaan katusodalta.


      • Anonyymi

        Ja vielä ehtii hyvin....


      • Anonyymi

        Lisää tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on sitä ruotsalaista reaalitaloutta.

        Taitaa olla myöhäistä tehdä asialle enää mitään. Onneksi Suomessa pärjää myös ruotsinkielinen niin voivat Ruotsista alkaa hiljakseen muuttamaan tänne turvaan katusodalta.

        Mamuja on kotiutettava takas kotimaihinsa.


      • Anonyymi

        Nyt ammuttiin jo taksikuskikin.


    • Anonyymi

      Tanskan malli käyttöön vaan, stoppi turviksille.

      • Anonyymi

        Tanska tekee hyvää työtä, ja siellä on sos.dem. pääministerikin.


    • Anonyymi

      "Jos nykyinen maahanmuuton taso säilyy, ruotsalaisista tulee vähemmistö omassa maassaan 45 vuoden kuluessa. Sen jälkeen alamäki on jyrkkä", sanoo Helsingin Aalto-yliopiston systeemianalyysin apulaisprofessori Kyösti Tarvainen.

      – Valtiopäivät päätti yksimielisesti vuonna 1975, että Ruotsi on monikulttuurinen maa. Siihen aikaan yli 40 prosenttia maahanmuuttajista oli maanmiehiäni, suomalaisia. Tilanne on muuttunut: vuonna 2019 maahanmuuttajista 88 prosenttia oli länsimaiden ulkopuolelta ​​ja 52 prosenttia oli muslimeja, kirjoittaa Helsingin Aalto-yliopiston systeemianalyysin apulaisprofessori Kyösti Tarvainen Folkbladetin artikkelissa.

      – Tämän tarkan menetelmän mukaan etniset ruotsalaiset ovat vähemmistönä vuonna 2065 nykyisellä maahanmuuton tasolla, hän kirjoittaa viitaten tutkimusmenetelmäänsä, joka on yleisesti demografisissa tutkimuksissa käytetty kohorttitutkimus."

      Ei siis mitään salaliittoa.

      • Anonyymi

        Siinä Ruotsin tulevaisuus.


    • On siinä kova homma hallituksella, jos meinaa saada esim. ampumiset loppumaan.

      • Anonyymi

        Ei onnistu, paitsi jos ampujilta otetaan Ruotsin kansalaisuus pois, ja passitetaan sinne alkuperäiseen kotimaahansa.


    • Anonyymi

      Ruotsi ei tuhoudu siitä, että väestö tai uskonto muuttuu toisenlaiseksi. Aikanaan Ruotsilla oli oma viikinkiuskonto: Torstai oli Thor-jumalan päivä ja sitä rataa. Sitten tuli Kiesuksen oppi Roomasta. Ja sitten Vatikaanin papit vaihdettiin puhdasoppisiin luterilaisiin. Jos näissä uskomus-jutuissa taas tulee joku muutos, Ruotsi jalostaa rautamalmia ja metsää, tekee autoja ja piparkakkuja siitäkin huolimatta. Sitä on "reaalitalous ratkaisee".

    • Anonyymi

      Lestadiolaisuus ja niiden hoitotyön Sala myynti Uikko uimahalli oksennus refleksit sauna rakkaus Kujala ei mistään tolkkua.
      Indeksi saajat

    • Anonyymi

      Nyt se hullutus vasta saattaa alkaakin, jos ruotsidemokraatit saavat kärjistettyä ruotsalaista yhteiskuntaa riivaavan polarisaation. Se on nimittäin niin, ettei riitaa saa yksin aikaan ja se on fakta. Ei tule Kristerssonin vetämästä vähemmistöhallituksen tiestä todellakaan helppo siitä syystä, että liberaalit ovat hallituksessa sisällä ja ruotsidemokraatit ulkona pönkkäpuolueena. Jos hallituksen liberaalit eivät hyväksy ruotsidemokraattien esityksiä, niin vastavetona ruotsidemokraatit voivat viedä tuen pois kaikilta hallituksen esityksiltä. Mitenkäs siinä tapauksessa talousuudistusten käy?

      Kristofferssonilla ei todellakaan ole aihetta hymyyn, sillä vaalitulos on hallituspolitiikan kannalta surkea. Vain kolmen edustajan ero parlamentissa. Kriittisistä äänestyksistä tulee luonteeltaan haastavia juuri hallitusrintaman suhteen. Poissaoloja ei saa juurikaan olla eikä monikaan liberaali saa lipsua hallituksen omista esityksistä, joten hallituskriisin olemassaolo leijailee jatkuvasti ilmassa. Ruotsidemokraatit saivat Kristerssonin laittamaan itselleen löyhän köyden kaulansa ympärille. Jos ruotsidemokraattien maahanmuuttopoliittiset vaatimukset menevät liian koviksi, se lienee moderaattivetoisen hallituksen loppu.

      • Anonyymi

        Nyt mitataan käytännössä se, kuinka leipääntyneitä ruotsalaiset ovat vuosia jatkuneeseen katusotaansa. Ruotsi-laivan kurssia ei tietenkään voi muuttaa 180 astetta kertaheitolla mutta korjausliikettä voidaan yrittää.


    • Anonyymi

      Mitähän tähänkin sanoisi.

    • Anonyymi

      Ulos maasta mutta arvaappa minne? Heidän onneksi ihan läheltä löytyy uusi tanner, jopa pikkasen parempi paikka aloittaa alusta.

    • Anonyymi

      Ruotsin todellisuudesta huolimatta vasemmisto ja vihreät ajavat samaa hulluutta edelleen meillekin. Ei tunnuta voivan yhtään mitään.

      Poliisi on hyvin huolissaan siitä, mitä meidänkin kaduillamme tapahtuu. Siis toisin kuin hallituksemme, joka sokeudessaan on jo saavuttanut ääripisteen.

    • Anonyymi

      Voivat tosiaan muuttaa vaikka Suomeen vaikka karkotettaisiin Suomesta. Tännehän tuli Tanskasta karkotettu mies, raiskauksien takia oli karkotettu. Mies meni suomiämmän kanssa naimisiin ja alkoi taas raiskailemaan. Miestä ei ole saatu Suomesta karkotettua koska suomiämmä teki tälle lapsia. Ja tätä mallia erilaisia matujärjestöt tarjoavat sitten näille Ruotsista karkotetuille koska ennakkotapaus on olemassa. Kyllä tämä maa on tuhottu samalla tavalla kuin Ruotsi.

      • Anonyymi

        Juuri näin se menee, kun mistään ei välitetä mitään. Nykyinen hallituksemme sokeudessaan on ollut erityisen tuhoisa.


    • Anonyymi

      Ruotsia ei pelasta enää mikään.
      Pahaa saa palkkansa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2342
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      140
      1507
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      155
      1214
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      937
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe