Eikö epäisänmaallisia Putinin trolleja hävetä jäädä jatkuvasti kiinni valehtelusta?

Anonyymi-ap

Eikö epäisänmaallisia Putinin trolleja hävetä jäädä jatkuvasti kiinni valehtelusta?

27

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Missä on Putinin trollin kertomat Venäjän ystävät?

      Ainoastaan 4 maata äänesti Venäjän pakkoliitosten puolesta.

      • Anonyymi

        😂😂🤣🤣😅🤣🤣


      • Anonyymi

        Mene takas afrikkaan


    • Anonyymi

      Epäisänmaallista, on tehdä oman kansan edun vastaisia päätöksiä!

      Esim. Verovarojen lahjottaminen ulkomaille, rikollisten maahanmuuttajien palauttamattomuus , velan ottaminen, natoon ilman kansan äänestystä,antaa jengien muodostua suomeen jne....

      Siinä muutamia😉

      • Anonyymi

        Kohta aloittaja tulee vääntämään nuokin ,mielestään Suomen kansalle hyviksi🙈🙉🙊🐒


    • Anonyymi

      Solkenaan ovat nämä Putinin ruplarahoituksella elävät Suomessa asuvat venäläiset kirjoittamassa kuinka länsi on paha ja Neuvostoliitton on hyvä. Painukaan sinne Ukrainaan sotimaan Putinin utopian tähden vai eikö rohkeus riitä siihen ja mielummin pakoilette liikekannallepanoa ja jätätte sotimiset Venäjän vähemmistökansojen toimeksi.

      Kurva Putin.
      Kurva Pietarin trollitehdas.
      Kurva paskan lässytys jostakin euvostoliitosta.
      Kurva diktartuuri.
      Kurva fossiilitalous.
      Kurva Persut.

    • Anonyymi

      Ei vaan lopu nasun mielikuvitusleikit XD "Putinin trolleja" leijuu siellä täällä ja nasu on psykoosissa.

    • Anonyymi

      dobroye utro

      Eikö Ylen tšuhnia hjävetä yhtään. Matti Rjjönkä on alkoholisti pjallinaama ja ei mjuutkaan ylessä kestä krijittiikkiä

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Putinin kätyrit pitävät valehtelua tietenkin kunnia-asianaan, aivan kuten esikuvansa ja idolinsa Putlerkin, tuo patologinen valehtelija joka ei kykene sanomaan mitään valehtelematta. Putinin voittaa valehtelemisessa vain Lierov, joka tosin yleensä vain toistaa Putinin valheita.

      • Anonyymi

        Onkohan kansainvälisessä politiikassa keitään muita yhtä halveksittuja henkilöitä kuin Putler ja Lierov? Pohjois-Korean johtaja Kim Jong-un pääsee aika lähelle.


    • Anonyymi

      Enemmähän Putinilla oli kannattajia? Pelkästään kiinassa jo enempi väkeä kuin EUssa ja USAssa yhteensä.

      Naurettavaa olis antaa äänioikeus maille joilla ei edes 100 miljoonaa asukasta ole.

    • Anonyymi

      Ei Putinia ja putinmielisiä hävetä mikään. Lapsien ja muidenkin tappaminen saa heissä aikaan mielihyvää.

    • Anonyymi

      YK: Venäjä saattaa käyttää raiskauksia Ukrainassa osana sotastrategiaa

    • Anonyymi

      YK:n yleiskokous on hyväksynyt päätöslauselman, joka tuomitsee Venäjän laittomat alueliitokset Ukrainassa. 143 maata äänesti puolesta ja 35 maata pidättäytyi äänestämästä.

    • Ei. Heitä ei tosiaankaan ikinä hävetä.

      • Venähä hajoaa sisäisiin ristiriitoihin. Katsokaa vaan.


      • Anonyymi

        Sä elät häpeässä koska oot jumalaton ja syntinen


    • Anonyymi

      No eihän näitä tiltuja voi tietenkään hävettää, kun isokenkäiset valehtelee vielä enmmän. putin ja lavrov puhuvat potaskaa, niin että korvat heiluu. venäjä on valehtelijoiden klubi ihan kokonaan! ELÄKÖÖN UKRAINA:

    • Anonyymi

      Eikö demareita ja vihreitä hävettä olla lähes joka päivä iltapäivälehtien lööpeissä valehtelusta

    • Anonyymi

      Isänmaalliset Putinin trollit ei jää kiinni.

    • Ei hävetä. Slava Russia!
      😄😄😄😄😄

      • Anonyymi

        Pikku Pasi....🤣😂😂😅😂😂🤣😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikku Pasi....🤣😂😂😅😂😂🤣😂

        Missä on Putinin trollin lupaamat Venäjän ystävät?

        Ainoastaan 4 maata äänesti Venäjän pakkoliitosten puolesta.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      619
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      49
      510
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe