Lopettaa uransa. Kuuluu Suomen parhaimpiin artisteihin. Paula peittoo kaikki nämä nykyajan nenäänsä honottavat typykät.
Paula Koivuniemi
7
180
Vastaukset
- Anonyymi
Totta! Paula on nimittäin oikeasti LAULAJA, eikä paikkojaan esittelevä vinkuja.
- Anonyymi
Kyllä hän on hyvä!! Ja nyt lopettaa mikä myös ok!!🧡.
- Anonyymi
Paulan musiikin tahdissa on tanssittu, itketty,naurettu, kuunneltu Tomppaa, tummat silmät ruskeaa tukkaa, aikaan sinikellojen sekä perhosten. Upea artisti,
- Anonyymi
"Perhonen" itkettää vieläkin.
Paula on myös aito kaunotar, ei ole tarvinnut silikoneja, eikä muita täytteitä. Karismaattinen ja arvostettu taiteilija. 🌹 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Perhonen" itkettää vieläkin.
Paula on myös aito kaunotar, ei ole tarvinnut silikoneja, eikä muita täytteitä. Karismaattinen ja arvostettu taiteilija. 🌹Lp, jossa Perhonen on, oli ensimmäisiä levyjä hyllyssäni. Hienoa, että osaa lopettaa uransa tyylikkäästi.
- Anonyymi
Paula päättää uransa tyylillä, eikä jää roikkumaan vielä 80 vuotiaana jonain kehäraakkina,keksimällä mainoskikkoja.
- Anonyymi
👍👍👍👍👍👍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882