Jos haluaa puoltuntia perus jyystöä, paljon siitä saa pulittaa?
Mites koko yö?
Paljon maksaa suomalainen maksullinen nainen?
37
4154
Vastaukset
- Anonyymi
150-200, yö 1000-1500€.
- Anonyymi
200e 30min??!
Mulla ollu hintana 80e/30min perusseksiä. Mua saa suudella ja nuolla, imen ja nielen. Yhdyntä kumilla.
Tunti 120e ja yö täysin tapauskohtasesti.- Anonyymi
Miksi noin halvalla? Ei mitään järkeä.
- Anonyymi
Videopuheluistakin saa 240€/tunnilta. Arvosta aikaasi nyt vähän enemmän. Ei seksityö mitään hyväntekeväisyyttä ole. Asiakkaita riittää joka tapauksessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Videopuheluistakin saa 240€/tunnilta. Arvosta aikaasi nyt vähän enemmän. Ei seksityö mitään hyväntekeväisyyttä ole. Asiakkaita riittää joka tapauksessa.
Salainen rva 52v , 1h maksu on 260€ sen ajan saat hakata jynkyttä.niin kuin haluaa ja pystyy.
Sitä Varten vittu on sitä ei säälimättä.
Mutta en ole hyvän tekijäkää,sillä minä itse siivoon jäljet limaset lakanat.,pyyhkeet vittuni hoito tämän sessio jäljiltä,olen tyytyväinen kysyntää on enempi kui kerkiää tehdä.
Pitäkää siskot tavaranne arvossaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Salainen rva 52v , 1h maksu on 260€ sen ajan saat hakata jynkyttä.niin kuin haluaa ja pystyy.
Mutta en ole hyvän tekijäkää,sillä minä itse siivoon jäljet limaset lakanat.,pyyhkeet vittuni hoito tämän sessio jäljiltä,olen tyytyväinen kysyntää on enempi kui kerkiää tehdä.
Pitäkää siskot tavaranne arvossaan.Juuri näin!
- Anonyymi
Kerro lisää missä ja miten yhteyttä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäkää siskot tavaranne arvossaan.Mahtaa sulla olla suuret luulot itestäs
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi noin halvalla? Ei mitään järkeä.
Onhan tuo koko päivän palkka 30min työstä😁
- Anonyymi
Niinhän tuo sano joku että käytetystä tavarasta vitonenkin piisaa
- Anonyymi
Markalla annan pennillä en, penni on pieni tiedäthän sen ( sano entinen vosu)
Ja jos likka sanoo että satasella saa painaa niin minä siihen vastaan että hulluhan se on joka ei puolta tarjoa.
Jos ei hinta tipu niin sitten voi tarjota stripistä 2 kymppiä ja vetää sitä katsellessa lapaseen. - Anonyymi
Siksi kun hönö hörö peräkammain poika 🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Naisissa pätee samat lait kuin autoissakin. Lada on mersua halvempi ja siihen on syynsä. Osa naisista joutuu jopa maksamaan että joku panee niitä. Tarjonnan ja kysynnän laki.
- Anonyymi
Maksan nuorelle vakihuoralle tunnista 200 €. Hintaan kuuluu myös persepano.
- Anonyymi
Vain unelmissas onneton eunukki
- Anonyymi
Tarjoa 600, niin voidaan keskustella asiasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarjoa 600, niin voidaan keskustella asiasta.
Kiinnostaa..jos vielä tarjolla.. missä päin?
- Anonyymi
Puoli tuntia 80 - 150 €, tunti yleensä 200 €.
- Anonyymi
Suomi nainen? Hah. Kalliimmalla melkein kaikki. Ja hyvä niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomi nainen? Hah. Kalliimmalla melkein kaikki. Ja hyvä niin.
Halvimmilta suomilortoilta saa viidelläkympillä. 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halvimmilta suomilortoilta saa viidelläkympillä. 🤣🤣🤣
Jep. Halvimmilta, jotka ei hinnaltaan vastaa palvelujen keskiarvoa.
- Anonyymi
Maksan latino nainen 26v koko yö kesämökille 100€
- Anonyymi
Ei edes rahasta sulle limarotta 🤮🤢
- Anonyymi
Niin mutta maksan latino naiselle 100 ja on koko yön mökillä
- Anonyymi
Mikkäs kuppainen ällöhuora se siellä huutelee?
Mies33vuotta
- Anonyymi
Johan sinä pölkkypää otsikossa sen itse sanoit että "paljon maksaa " niin mitä enää kyselet koska vastaus on paljon. Opettele kirjoittamaan ensin ja sitten opettele naimaan!
- Anonyymi
Oon maksanut 280 ekee pillu ja persepanosta. Maksan kyllä mutta sitten myös nussin kunnolla.
- Anonyymi
Olen ymmärtänyt että perushinta olis 100 euroa 30 minuuttia ja 200 euroa tunti, en ole koskaan käynyt maksullisissa ja tuon enempää en kyllä maksaisikaan mutta en noista hinnoista alkaisi tinkimäänkään.
Mies33vuotta- Anonyymi
Siis siitä huolimatta en ole käyttänyt maksullisia seksipalveluja vaikka en ole saanut pillua kertaakaan kohta 4 vuoteen, olen kyllä jo alkanut vakavasti harkita maksullisiin naisiin menemistä. Vähän jo kyllästyttää pelkkä runkkaaminen.
Mies33vuotta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis siitä huolimatta en ole käyttänyt maksullisia seksipalveluja vaikka en ole saanut pillua kertaakaan kohta 4 vuoteen, olen kyllä jo alkanut vakavasti harkita maksullisiin naisiin menemistä. Vähän jo kyllästyttää pelkkä runkkaaminen.
Mies33vuottaIhanaa huomenna kesämökille latino naisen kanssa 😍
- Anonyymi
Onpa ylevää nussia naista, joka levittää rahasta kaikille, limaisille vanhoille seksinälkäisille ukoille. Mun mieli on yhdessä tietyssä naisessa, ei huorissa. Pelkkä nussiminen ei tuo syvempää merkitystä elämään.
- Anonyymi
Kyllä latino pillu tuo on tosi ihana ♥️😍♥️
- Anonyymi
Eli parempi olla ilman seksiä jos ei löydä naista johon saa muodostettua syvemmän henkisen yhteyden jolloin myös seksi on kaikin puolin parempaa kuin pelkkä nylkyttäminen ilman tuneita?
Mies33
- Anonyymi
Veikkaisin et liian kallista sulle kun joudut täällä kyseleen pirihuoran saat varmaan halval yöksikin
- Anonyymi
Otan maksun pituuden mukaan,,,10e sentimetrien mukaan ja kertojen eli jos sulla 20cm pitkä niin se on 200ekeä ja kerro se työntöjesi mukaan
Ketjusta on poistettu 81 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1794757Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä402536- 1562192
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161719- 811348
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241281Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321193Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1451180Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.103945Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.117887