Tuo toimi kertoo jo aika paljon Suomesta , valheella elävästä maasta mitä ei voi demokratiaksi kutsua muualla kuin Suomessa.
Suomen Presidentti onnittelee Valemediaa , virallisesti kiittää valehtelusta
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
pendolinon tuoma Kim-IL-Sauli taas päässy teeveeseen horisemaan NATO-höpötystään Suomen tuhoksi.
- Anonyymi
Järkensä menettänyt, mitä koskaan ei ollutkaan, pankkiryöstäjä Niinistö lipoo imelästi Bideniä, hyväksyy USA:n Bidenin petoksen, jolla se vie Saksasta ja EU-mailta 9000 miljardia Amerikkaan.
Chockerande dokumentet: Så planerade USA kriget och energikrisen i Europa
- Anonyymi
Myös kilpailevan Valelehden toimittaja syytää suustaan ruskeaa tahmaista ulostetta ainakin saman verran kuin Presidentin kiittämän ValeSanomien toimitus.
Omassa sarjassa on YLEvale , kurosen ku$€£usta , verovarlilla , lähes yhtä sekavaa sepustusta , Naton hyvyydestä Euroopalle.- Anonyymi
Totuus on Putlerin valheissa! Heil Putler!
- Anonyymi
Taas jotain Putinin sotapropagandaa,,rotanulostetta suoraan suuren johtajan kynästä.
- Anonyymi
Niinistö tunnustaa että MV lehti on rauhan asialla. Hakee Kokoomukselle pisteitä.
- Anonyymi
Aloittaja on täys ääliö joka luulee että Iltasanomat on asiallinen uutislehti
Putin on kohta historiaa. Vaipat jalassa syötetään bors keittoa. Iso kysymys on että kuka tilalle. Toi ratkaisee kaiken.
- Anonyymi
"Pepsodentti"!!!
- Anonyymi
No, Suomeen onneksi mahtuu uutisvälitystä monesta maasta. Jokainen voi itse arvioida, kuinka feikkiä ovat uutiset esim. Venäjän erikoisoperaayiosta heidän kannaltaan ja sitten sen maan kannalta, jota menivät 'vapauttamaan'.
Muutama miljoona pakolaista kertoo kyllä omaa tarinaansa, jota luulisi, että kukaan Putinin kannattaja ei voi ihan noin vain sivuuttaa. Miksi lähtisivät paratiisia pakoon?
Miksi jättäisivät isät, miehet ja veljet sinne pistämään hanttiin.
Ei aina ole kyse mediasta. Maailmassa oikeastikin tapahtuu. - Anonyymi
Pisteet Saulille. Suomen kansan presidentille! Hyvin sää vedät!
- Anonyymi
https://www.dw.com/en/germany-far-right-demo-protests-russia-sanctions-energy-policy/a-63380291
Sillävälin Saksassa...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa883284Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3292894Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911576Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2421334Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621282Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281041- 741010
- 791007
- 117970
- 72934