Akaa on hyvä asuinpaikka. Monenlaista tekemistä löytyy ja edullista asua.
Akaassa on hyvä asua
25
959
Vastaukset
- Anonyymi
Paivän huumori pläjäys😂
- Anonyymi
Kai se on edullista kun ei siellä kukaan täyspäinen voi olla.
- Anonyymi
Akaassa ei kasva mikään muu kun vitutus.
- Anonyymi
Miksette muuta pois jos on kamala paikka asua. Ite kyllä viihdyn
- Anonyymi
Samaa mieltä!
Valittajat voi vapaasti muuttaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä!
Valittajat voi vapaasti muuttaa.Ja Toijalalaiset vois pysyä Toijalassa. Mielellään aitojen sisällä.
- Anonyymi
Samaa mieltä, halpaa ja voi harrastaa monenlaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä, halpaa ja voi harrastaa monenlaista.
Onhan se halpaa kun mitään ei ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on itsestä kiinni jos mikään ei kiinnosta tai mitään ei osaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin. Minäkin tuota samaa olen ihmetellyt jo vuosia. Eihän täällä voi asua ihminen, joka on tottunut tarjontaan ja hyvään saatavuuteen palvelujen ja hyödykkeiden suhteen. Tarjonta täällä ei vastaa kysyntää. Tampereellako pitäisi tehdä kaikki ostoksensa? Kulttuurinnälkääni täällä ei pystytä vastaamaan. Minulle ei riitä vain iso asunto ja valojen loiste. Haluan vilkasta elämää, kulttuuria, musiikkia ja monia muita elämään kuuluvia asioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin. Minäkin tuota samaa olen ihmetellyt jo vuosia. Eihän täällä voi asua ihminen, joka on tottunut tarjontaan ja hyvään saatavuuteen palvelujen ja hyödykkeiden suhteen. Tarjonta täällä ei vastaa kysyntää. Tampereellako pitäisi tehdä kaikki ostoksensa? Kulttuurinnälkääni täällä ei pystytä vastaamaan. Minulle ei riitä vain iso asunto ja valojen loiste. Haluan vilkasta elämää, kulttuuria, musiikkia ja monia muita elämään kuuluvia asioita.
Siinäpä kärsit Toijalassa ja valitat. "Kulttuurinnälkää" toijalaisella, mikä vitsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi itse vapaasti valita missä asuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi itse vapaasti valita missä asuu.
Paitsi persaukiset, ne ei voi kuin valittaa. Joku yrittää vielä kulttuurinnälkäiseksi naamioitua, vaikka on vain säälittävä köyhä. Mikä pelle! 🤣🤣
- Anonyymi
Yritin kommentoida. Käskettiin laittaa VPN yhteys päälle, miksi.
- Anonyymi
Jos enemmän tylsyyttä ja vitutusta kaipaatte, niin muuttakaa naapurikuntaan nimeltä tuppukylä Vesilahti. Toijalasta tänne vuosia sitten erehdyin muuttamaan , mutta niin kauan kun olen vielä hengissä aion tulla takaisin Toijalaan vaikka se onkin nykyään Akaa.
- Anonyymi
Onhan Vesilahdessa niitä tylsyyttä karkoittavia valkohäntäpeuroja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan Vesilahdessa niitä tylsyyttä karkoittavia valkohäntäpeuroja.
Mistähän sanonta, vähän hölmöjä sanotaan Vesilahtelaisiksi.
- Anonyymi
Tämä ketju koskee Akaata.
- Anonyymi
Akaa on muutakin kuin Toijala.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kiinnosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toijala🤮
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä ketju koskee Akaata.
Akaa 😂😂😂
- Anonyymi
Joo hyvä on asua, kylmäkosken myllylammesta saa tosi isoja lahnoja.
- Anonyymi
Ei hyvältä kuulosta kun näitä juttuja lukee😀
- Anonyymi
😂😂😂😂
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,2085289SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun494057SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site344018Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813746Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers253662SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt673633Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto302670Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä1062410SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het412366Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?332247