Testaa tietosi 72 sekunnin testillä! Alla olevassa visailussa on kuvia erilaisista liikennemerkeistä.
Jokaisen kuvan kohdalla on aikaa vastata 6 sekuntia.
"Tuloksesi: 12 / 12"
https://www.is.fi/autot/art-2000009125286.html
Kokeilin ja kaikki meni oikein. Sikäli kuitekin, yhden kohdalla hetkin emmin, jotka näitä uusimpia opastemerkkejä. Meni silti aikarajan sisään. Sikäli itseäni tenttasin kun tyttären tytölle oli auto jolla ajeltiin vaadittavat ajat, opetuslupana. Niin saattoi sitten tenttailla.. Laitoin siihen polkimen jarrulle, joka vaaditaan että täyttää vaatimukset, katsastuskonttorilla hyväksytään. Kun tyttö pääsi ylioppilaaksi lupasin auton ja ajokortin kustantaa, kaikki meni läpi ensiyrittämällä. Näppärä pienoinen kymppitonnin auton sai, aika vähillä kilometreillä. Itse sai valita auton ja värin, vaari oli apuna tekniikan suhteen.
Sillä nyt huristellut syksyn. Sovittiin että vaari ja muori maksaa vakuutukset ja verot, bensa omakustantainen, josta siitäkin voidaan vähän lipsua.
Kokeile liikennemerkki testiä, vieläkö napsahtaa
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Vaari on vähän pimeä kun ostaa rahasyöpön tytölle
hellan lestas sentään
olisit ostanut yleisen suheellisuusteorian oppikirjan ja harjoituskirjan
lukisi sen ja alkaisi professoriksi- Anonyymi
Näillä on rahaa, pitää autokin olla, miten muuten pääsee kulkemaan. Eihän kymppitonni ole nykyrahassa mitään jolla vähänkin sukanvarressa. Lastenlapset on rakkaita isovanhemmille.
- Anonyymi
Hienoa, että tyttärentyttärellesi auton ostit. Ei naispuolisille jalkapalloilijoille ulkomaillakaan makseta kuten miehille. Heistä tuo kyseinen lienee se Saksassa asuva, sillä Australiassa on vasemmanpuoleinen liikenne. Oppia heikäläisten tuskin kannattaa ilmaiseksikaan Suomesta hankkia.
- Anonyymi
Harhanen, mites tää liittyy Suomen Keskustaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171035124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102488Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2192034Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja231853- 721110
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491084Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo59919Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?76918En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43862Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä88843