Testaa tietosi 72 sekunnin testillä! Alla olevassa visailussa on kuvia erilaisista liikennemerkeistä.
Jokaisen kuvan kohdalla on aikaa vastata 6 sekuntia.
"Tuloksesi: 12 / 12"
https://www.is.fi/autot/art-2000009125286.html
Kokeilin ja kaikki meni oikein. Sikäli kuitekin, yhden kohdalla hetkin emmin, jotka näitä uusimpia opastemerkkejä. Meni silti aikarajan sisään. Sikäli itseäni tenttasin kun tyttären tytölle oli auto jolla ajeltiin vaadittavat ajat, opetuslupana. Niin saattoi sitten tenttailla.. Laitoin siihen polkimen jarrulle, joka vaaditaan että täyttää vaatimukset, katsastuskonttorilla hyväksytään. Kun tyttö pääsi ylioppilaaksi lupasin auton ja ajokortin kustantaa, kaikki meni läpi ensiyrittämällä. Näppärä pienoinen kymppitonnin auton sai, aika vähillä kilometreillä. Itse sai valita auton ja värin, vaari oli apuna tekniikan suhteen.
Sillä nyt huristellut syksyn. Sovittiin että vaari ja muori maksaa vakuutukset ja verot, bensa omakustantainen, josta siitäkin voidaan vähän lipsua.
Kokeile liikennemerkki testiä, vieläkö napsahtaa
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Vaari on vähän pimeä kun ostaa rahasyöpön tytölle
hellan lestas sentään
olisit ostanut yleisen suheellisuusteorian oppikirjan ja harjoituskirjan
lukisi sen ja alkaisi professoriksi- Anonyymi
Näillä on rahaa, pitää autokin olla, miten muuten pääsee kulkemaan. Eihän kymppitonni ole nykyrahassa mitään jolla vähänkin sukanvarressa. Lastenlapset on rakkaita isovanhemmille.
- Anonyymi
Hienoa, että tyttärentyttärellesi auton ostit. Ei naispuolisille jalkapalloilijoille ulkomaillakaan makseta kuten miehille. Heistä tuo kyseinen lienee se Saksassa asuva, sillä Australiassa on vasemmanpuoleinen liikenne. Oppia heikäläisten tuskin kannattaa ilmaiseksikaan Suomesta hankkia.
- Anonyymi
Harhanen, mites tää liittyy Suomen Keskustaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2282045Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101778Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse581307Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801175Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171018Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89964TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15960- 46925
- 70812
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42804