Tupakoitsija istui viereeni bussissa

Anonyymi-ap

Matkalla Kuopioon ammattikoulun pysäkiltä viereeni istui siististi pukeutunut nuori mies.
En sitä heti haistanut mutta hiljalleen haju alkoi tavoittaa sieraimeni.
Järkyttävä tupakan lemu leijui hänen vaatteistaan.
Kyllä ne tupakoivat haisee kun pahalle. Ihan hävetti hänen puolestaan.
Se tupakan lemu tarttuu vaatteisiin pitkäksi aikaa

9

126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tupakoivien hengitys haisee tupakalle.
      Vastapäätä bussissa- yksi penkkirivi oli välissä- tuli istumaan nuori nainen, alle 20 v. Hetken kuluttua, meni varmaan n.30 sekunttia, kun nenään tuli sellainen purukumin ja äskettäin poltetun tupakan tympeä haju. Välimatkaa oli noin 1, 5 metriä.
      En tiedä, onko itselläni normaalia tarkempi hajuaisti vai ei, mutta jopa niin pitkälle hengityshuurut leviävät aistittavaksi.
      Ja, kyllä, tupakoivan henkilön haistaa, hengityksestä ja vaatteista, valitettavasti.

    • Anonyymi

      Up. Ettei tupakkaa ihannoivat julkaisut ole ensimmäisenä

    • Anonyymi

      Miksi aloittaja ei vaihtanut paikkaa jos noin pahasti otti sieluun.Vai oliko bussi täynnä?

    • Anonyymi

      Itse jos kuljen metrossa tai linja autossa esim,Itä-Helsingistä keskutaan.Viereni istu tupakoitsija vaihdan paikaa jos ei tyhjä paikaa seison mielummin kun haistelen sitä karseaa hajua.JJoka lähtee hänen suusta,hiuksista vaateista. Kostella säälä se on kuin raato.Hän ei itse haista sitä koska hajun on tottunut ja on hänen ominaishajunsa.Sama karseahaju kuin raadon,lähtee tupakoitsijoiden parvekeilta. Koska se haju imetyy parveke materialit seinät ymm.Varman jos pesisivvät parvekelasinsa kun ne kinni ja niden takan salaa poltavat lulen haju ei haise.Nin lasien pesuvesi Musta. Näkisivät mitä myrkyä se on sinä pesuvedessä ja mitä sitä tupakan savusta leviää.

      • Anonyymi

        Itselläni on juuri parveketupakoitsijan pilaama parveke, mustanruskeat elementtisaumat ympäriinsä parvekelattian aukon peittävä lauta on tummentunut tervasta, savuttelija savutellut vuosikausia siinä alakerran parvekkeella, mutta meneppä sanomaan; heti vedotaan että taloyhtiössä saa tupakoida. Samoin toinen , parveseinämä yhteinen, kaikki käryt mun partsille.
        Normi ihminen tajuaa jo tuolloin olla tupakoimatta, mutta nämä eivät ole normi- ihmisiä.
        Taloyhtiön suojeluksessa, kaikki kessuttelijat.
        Kolmas toisen seinän takana , käryttää sisällä, savut eteiseen , vaatteet haisee tupakalle, kun vähän kostuvat tihkusateessa, vaikka en itse edes polta, haisevat vaatteeni silti kiedosti tupakalle.
        Kiitos rakas naapurini tästäkin ilosta…😡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselläni on juuri parveketupakoitsijan pilaama parveke, mustanruskeat elementtisaumat ympäriinsä parvekelattian aukon peittävä lauta on tummentunut tervasta, savuttelija savutellut vuosikausia siinä alakerran parvekkeella, mutta meneppä sanomaan; heti vedotaan että taloyhtiössä saa tupakoida. Samoin toinen , parveseinämä yhteinen, kaikki käryt mun partsille.
        Normi ihminen tajuaa jo tuolloin olla tupakoimatta, mutta nämä eivät ole normi- ihmisiä.
        Taloyhtiön suojeluksessa, kaikki kessuttelijat.
        Kolmas toisen seinän takana , käryttää sisällä, savut eteiseen , vaatteet haisee tupakalle, kun vähän kostuvat tihkusateessa, vaikka en itse edes polta, haisevat vaatteeni silti kiedosti tupakalle.
        Kiitos rakas naapurini tästäkin ilosta…😡

        Tämä juuri. Juuri parveketupakointi on aiheuttanut paljon vihaisuutta koko meidän perheeseen. No nyt kerrottiin, että se jälkimmäinen (tupakoitsija) alkaa näkyä sisäilmassa ja siitä pitäisi päästä eroon, jotta sisäilma paranee. J***kauta, kun se tupakointi aiheuttaa astmaa.


    • Anonyymi

      Istuin myös bussissa ja viereeni istahti keski-ikäinen nainen joka ilmeisesti oli kylpenyt hajuvesissä , löyhkä oli kamala. Ennemmin olisin haistellut tupakin hajuista ihmistä vieressäni se kun vahvan parfyymin hajuista naista .
      No migreeneihin siitä tuli ja työpäivä menetettynä.
      Niin että ei se ole se tupakki ainoa haitta hajuherkille ihmisille
      Hävetä saa ainoastaan se joka aiheuttaa toisille hajuillaan vaivoja .

      • Anonyymi

        Täällä puhutaan tupakasta eikä hajuvesistä. Älä yritä johdattaa keskustelua muualle.


      • Anonyymi

        Minä en haistelisi tupakankäryä mielummin…nykyään on niin todella raikkaan ja luonnollisen hajuisia tuoksuja olemassa. Miesten partavedetkin tuoksuvat, mutta vain miellyttävälle. Tupakankatku on kuin jotain tervan ja kitkerältä haisevan piinntyneen lian ja jonkun hapon sekoitusta, väkevää katkua. Käy kyllä nenään.
        Tupakka haisee todella pahalle, siitä asiasta on turha väitellä. Välillä vain miedommin välillä vahvemmin.
        Kenenkään ei pitäisi joutua sitä omassa kodissaan haistelemaan vastentahtoisesti. Ei miedommin eikä vahvemmin, tämä lienee yleisesti hyväksytty ja ymmärretty tosiasia.
        Silti näin vain on, että tietynlaisissa taloissa sitä löyhkää joutuu kotioloissakin haistelemaan ja hengittelemään, koska muut ihmiset siinä taloyhtiössä eivät välitä muista..

        . Se on käytännössä samanlainen haitta kuin toistuva meteli, juhlinta tai muu häiriötä aiheuttava toiminto, silti sitä tupakointia ei kielletä järjestysssäännöissä eikä missään.
        Jokainen voi kuvitellamiltä tuntuisi asua talossa jossa sallitaan jatkuva remontointi, meteli, radion huudattaminen, älämölö ja joutuisit siinä metelin keskellä elämään vuosia. Kaikki tapahtuisi päiväsaikaan jolloin se laskettaisiin normaalin elämään kuuluviin ääniin ,vaikka olisi jatkuvasti toistuessaan todellinen haitta.
        Pahat, pistävät, henkeen käyvät hajut jakatkut ovat ihan samanlainen haitta. Bussissa istuessa ei tarvitse sitä katkua haistella, oli se mitä tahansa, kuin sen matkan ajan ja hajun tuottaja tai sinä itse poistuvat bussista, hajuhaitta kestää vain hetken aikaa.
        Mutta kun tulet kotiin, joutuisit haistelemaan sitä katkua viikottain, yöllä, päivällä, avatessasi parvekkeen oven, tuulettaessasi, juodessasi aamukahvia, katsoessasi iltasella uutisia tv:stä, alkaisit kyllä miettimään minkälaisten ihnisten kanssa siinä taloyhtiössä oikein asut.
        Ovat todennäköisesti hyvin itsekeisiä, haluttomia tai kyvyttömiä huomioimaan muita.. Todella helvetillisiä ihmisiä, joihin et takuulla haluaisi tutustua tai olla missään tekemisissä. . Työpaikalla, liikenteessä ja muualla pääset niistä eroon, mutta et omassa kodissasi. Se on se pahin juttu.
        Kammottavaa, siinä todella elämänlaatu ja hyvinvointi ylipäätään on takuuvarmasti laskevaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      125
      1948
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      207
      1611
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      54
      1286
    4. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1208
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      108
      1184
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      102
      1025
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      920
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      866
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      827
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      781
    Aihe