Vihreät aikamerkit, 24h ja 72h ovat hävinneet.

Anonyymi-ap

Miksi nuo postauksen jättöajasta kertovat merkinnät ovat poissa?

Lisäksi tuo päivämäärä merkintä on ikävää katsella.
Meillä on totuttu toisin päin ne merkitsemään.

Terv. En ole tyytyväinen noihin uudistuksiin.

20

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aina kun näitä sivustoja päivitetään niin menee huonompaan suuntaan!
      Miten hän pohjalle vielä pääsevätkään?

    • Anonyymi

      Ei liity aiheseen, mutta ylläpitoon ehkä. Kirjoitusten lisääminen ei oikein tunnut toimivan, ”jokin meni vikaan” on päivän herja.

      • Anonyymi

        Ja systeemi syyttää botiksi, jos kommentoi omaa kirjoitustaan.


    • Anonyymi

      Kyllä on työlästä löytää pitkästä ketjusta sinne kirjoitettu uusi postaus kun tuota vihreätä 24h merkkiä ei ole.

      Jos tämä on uudistus, niin saa kyllä minun puolestani olla tässä.

      • Anonyymi

        Minä en koskaan ymmärtänyt käyttää noita 24h merkintöjä. Sen sijaan olen käytyänyt selaimen etsi toimintoa. Esimerkiksi etsimällä "-17" löytää nyt kaikki tänään kirjoitetut.


    • Anonyymi

      Saisivat muuttaa tuon ketjun aloituspäiväyksen samalla tavoin. Huomaisi nopeammin, että joku on taas kaivanut esiin postauksen jostain vuodelta miekka ja kivi eikä suotta rupeaisi edes lukemaan.

      • Anonyymi

        Miksi pitäisi aina avata uusi ketju uuden otsikon alle jos vanha on relevantti, vaikka olisi vuodelta sirppi ja vasara?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitäisi aina avata uusi ketju uuden otsikon alle jos vanha on relevantti, vaikka olisi vuodelta sirppi ja vasara?

        Esimerkiksi siksi, että jos se sisältää yli sata postausta, joista suuri osa on täysin ulkona aiheesta.
        Toiseksi niitä on helpompi löytää.
        Nämä viime aikaiset uudistukset ovat sieltä missä päivä ei paista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esimerkiksi siksi, että jos se sisältää yli sata postausta, joista suuri osa on täysin ulkona aiheesta.
        Toiseksi niitä on helpompi löytää.
        Nämä viime aikaiset uudistukset ovat sieltä missä päivä ei paista.

        Se on totta, että tämä foorumisofta on jostain syvältä ja poikittain, mytta ei tuossa esimerkkitapauksessa tarvitse aloituspäivämäärää korostaa kun tuossahan lukee kuinka monta vastausta on jo tullut. Voit vallan hyvin jättää lukematta kaikki yli 20 vastausta saaneet, koska mitä suurimmalla todennäköisyydellä on siinä vaiheessa jo menty ohi aiheen.

        Harvinaisen ääliö on kyllä se, joka tämän foorumin alustan on valinnut ja pitää siitä kiinni. Esim. phpbb3 ei taatusti maksa enempää, mutta oli jo valovuosia sitten paljon parempi kuin tämä tulee koskaan olemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on totta, että tämä foorumisofta on jostain syvältä ja poikittain, mytta ei tuossa esimerkkitapauksessa tarvitse aloituspäivämäärää korostaa kun tuossahan lukee kuinka monta vastausta on jo tullut. Voit vallan hyvin jättää lukematta kaikki yli 20 vastausta saaneet, koska mitä suurimmalla todennäköisyydellä on siinä vaiheessa jo menty ohi aiheen.

        Harvinaisen ääliö on kyllä se, joka tämän foorumin alustan on valinnut ja pitää siitä kiinni. Esim. phpbb3 ei taatusti maksa enempää, mutta oli jo valovuosia sitten paljon parempi kuin tämä tulee koskaan olemaan.

        Otetaan toinen tapaus.
        Tuolla on vanha ketju eteenpäin näyttävästä kaiusta.
        Joku oli vastannut sinne väliin viikonlopun aikana, mutta mihin - vaikeaa löytää sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otetaan toinen tapaus.
        Tuolla on vanha ketju eteenpäin näyttävästä kaiusta.
        Joku oli vastannut sinne väliin viikonlopun aikana, mutta mihin - vaikeaa löytää sitä.

        Ei sen alkuperäisen postauksen päivämäärän korostaminen auttaisi siinä yhtään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sen alkuperäisen postauksen päivämäärän korostaminen auttaisi siinä yhtään.

        Kyllä se auttaa kun sitä ketjua scrollaa, niin ne vihreät merkit vilahtavat riittävästi, jotta tietää pysähtyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sen alkuperäisen postauksen päivämäärän korostaminen auttaisi siinä yhtään.

        Tuossa on hyvä esimerkki kun etsit Avance 24 ketjusta tänään tehdyn postauksen.


    • Anonyymi

      Surkea uudistus, tekee hommasta vaikeaa.

    • Anonyymi

      Olisi mukavaa kuulla palstan pitäjän kommentti näistä uusista uudistuksista.
      Kyllä minustakin ne vihreät merkit helpottivat lukemista.

    • Anonyymi

      joo, täällä euroopassa merkitää päivä kuukausi vuosi, ei mitään usa juttuja. Joko kohta harkitaan mittayksiköitä tuuma ja unssi ja pauna

      • Anonyymi

        Tuo on hyvä huomio.
        En ymmärrä miksi tuollaista käytetään täällä.


      • Anonyymi

        Mitä ihmeen "USA-juttuja"? Jenkki-tapa merkitä päivämäärä on kuukausi, päivä, vuosi tai joskus vuosi, päivä, kuukausi.

        Tuo vuosi-kuukausi-päivä on kansainvälisen ISO 8601-standardin mukainen. Ideana järjestyksessä on se, että sorttaus onnistuu helposti.

        Ainakin ruotsalaiset käyttävät tuota paljon ihan normitekstissäkin eikä vain tietojärjestelmissä.

        Ja kuten tuolla joku sanoi, ainakin tässä tapauksessa se on parempi kuin "ihmistapa", koska huomaa heti, että jokin postaus on vuosia vanha. Kun vuosiluku on heti alussa, se erottuu nopeammin kuin tekstin keskeltä.

        Siitä olen samaa mieltä valittajien kanssa, että ne tuoreiden kommenttien merkkaukset olivat ihan hyvä juttu.


    • Anonyymi

      Minäkin haluan nuo tuoreusleimat takaisin.

    • Anonyymi

      Kyllä on ikävää seurata keskusteluita ilman noita vihreitä merkkejä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      132
      2407
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      291
      2312
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      75
      1790
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      119
      1462
    5. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      130
      1309
    6. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1308
    7. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      72
      1040
    8. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      1030
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      47
      925
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      901
    Aihe