Mulla on tunteet hukassa

Anonyymi-ap

En tunne oikeastaan juurikaan mitään, ehkä empatiaa.

Olen niin ylikuormittunut.

54

560

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sitä sattuu toisille vähän enemmän, ota omaa aikaa ja lepää.

      • Anonyymi

        Ota omaa aikaa? Missä maailmassa elät?


    • Anonyymi

      Samanlaisia ajatuksia. Lyhyen ajan sisällä on tapahtunut niin monta ikävää ja kuormittavaa asiaa, ettei ole pystynyt käsittelemään niitä itsekkään. Käsittelemättömät asiat ja tunteet ovat kuin simpukka sydämessä.

      • Anonyymi

        Tämä aika ei ole ruusuilla tanssimista.


      • Anonyymi

        Kenelle ei ole ruusuilla tanssimista??


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kenelle ei ole ruusuilla tanssimista??

        Tasapuolisesti kaikille.
        Kun katsoo uutisia, filmi on kuin suoraan kauhuelokuvasta. Lehdissä pelotellaan ydinsodalla ja energiakriisillä.


    • Anonyymi

      Reilu pari viikkoa sitten oli vähän samaa ongelmaa. Vain turta ahdistus ja kaikki tunteet leikkautuivat poikki. Aika jännä kyllä kokemuksena, mutta ei kauhean suositeltava olotila.

      • Anonyymi

        Sinä olet herkkä ihminen?

        Miksi sitten luet tätä palstaa?


    • Anonyymi

      Olisipa itselläkin noin. Usein tunnen tyhjyyttä mutta sekin omanlainen tunne.

    • Anonyymi

      Minä taas vaan itkisin jos se ihana nainen olisi tässä kanssani. Ei tulisi loppua itkusta.

    • Anonyymi

      Olen kyllästynyt kaikkeen elämäni on täysin sisällötöntä. Öitä

      • Anonyymi

        Surullista jos noin on. Kaipaatko keskustelu kaveria.


    • Anonyymi

      jos empatia on se joka viimeiseksi jää, voi olla kyse yliempatiasta, siinä oma identiteetti, elämä katoaa muista huolehtimisen alle

      • Anonyymi

        Niin ei sellaisesta mitään tule. Jokainen on kuitenkin oman elämänsä päähenkilö. Ensisijaisesti tulee huolehtia itsestään, sen jälkeen vasta voi kunnolla auttaa niitä muita. Ihminen polttaa tuolla tavoin ennen pitkään itsensä loppuun.


      • Anonyymi

        Jokainen ei ole oman elämänsä päähenkilö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen ei ole oman elämänsä päähenkilö.

        Ei niin, muttei toisetkaan ihmiset ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niin, muttei toisetkaan ihmiset ole.

        Eikai toisia ihmisiä voi vain unohtaa?


    • Anonyymi

      Minulle kävi niin joku hetki samoin.. Toimin mallikkaasti. Enkö toiminutkin? :)

    • Anonyymi

      Minulla ollut tuota samaa, mutta jos minulla on taukoa töistä se rauhoittaa. On parempi jos töissä on vain kaksi työntekijää.

      • Anonyymi

        lisäys ja niitä pieniä


    • Myös SSRI lääke tasottaa tunnemaailmaa. Tappavan tasaista koko ajan.

      • Anonyymi

        En tiedä mielialalääkkeistä mitään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä mielialalääkkeistä mitään.

        Ai en tiedä, kun syön niitä parhaillaan... huh.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Ai en tiedä, kun syön niitä parhaillaan... huh.

        Huh mulla heittää silmissä taas, luin että ET tiedä... sori


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Huh mulla heittää silmissä taas, luin että ET tiedä... sori

        Tottunut siihen, että täällä vastaillaan negatiivisesti joka asiaan...


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Tottunut siihen, että täällä vastaillaan negatiivisesti joka asiaan...

        Ihmisillä on pahaa oloa, se saa vastaamaan ilkeästi.

        Olet masentunut, siihenkö tuota lääkettä käytetään?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisillä on pahaa oloa, se saa vastaamaan ilkeästi.

        Olet masentunut, siihenkö tuota lääkettä käytetään?

        Joo, sen minäkin tuossa tajusin, miksi näin. Harmittaa kun kaikilla on vaan paha olla.

        Masennukseen syön joo. En ole koskaan aikaisemmin suostunut näitä ottamaan, mutta tällä kertaa alkoi työssäjaksamisen kanssa olla ongelmaa, niin päätin koittaa. Kyllä ne onneksi siinä auttaa. Sivuvaikutukset on ärsyttäviä. Toivottavasti ei tarvitse vuosia syödä...


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Joo, sen minäkin tuossa tajusin, miksi näin. Harmittaa kun kaikilla on vaan paha olla.

        Masennukseen syön joo. En ole koskaan aikaisemmin suostunut näitä ottamaan, mutta tällä kertaa alkoi työssäjaksamisen kanssa olla ongelmaa, niin päätin koittaa. Kyllä ne onneksi siinä auttaa. Sivuvaikutukset on ärsyttäviä. Toivottavasti ei tarvitse vuosia syödä...

        Ja minulla on myös sosiaalisten tilanteiden pelkoa, niin tämä on auttanut siihenkin jonkin verran helpottavasti. Silti edelleen arkailen joissain tilanteissa. Esim jos pitäisi pyytää naista ulos, niin ei onnistu edes tämän avulla tuosta vaan.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Joo, sen minäkin tuossa tajusin, miksi näin. Harmittaa kun kaikilla on vaan paha olla.

        Masennukseen syön joo. En ole koskaan aikaisemmin suostunut näitä ottamaan, mutta tällä kertaa alkoi työssäjaksamisen kanssa olla ongelmaa, niin päätin koittaa. Kyllä ne onneksi siinä auttaa. Sivuvaikutukset on ärsyttäviä. Toivottavasti ei tarvitse vuosia syödä...

        Tuskin.
        Minulla on monta ystävää, jotka ovat päässeet irti masennuslääkkeistä.

        Minä uskon että masennus on aivokemiallinen häiriö, jonka voi laukaista esim. kova stressi. Tai mikä vaan.

        Koska tunne-elämäni on ollut yhtä vuoristorataa vuosikymmenet, niin meneehän tämä hälläväliä mikään ei tunnu miltään vaihtelusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin.
        Minulla on monta ystävää, jotka ovat päässeet irti masennuslääkkeistä.

        Minä uskon että masennus on aivokemiallinen häiriö, jonka voi laukaista esim. kova stressi. Tai mikä vaan.

        Koska tunne-elämäni on ollut yhtä vuoristorataa vuosikymmenet, niin meneehän tämä hälläväliä mikään ei tunnu miltään vaihtelusta.

        No tavallaan se on häiriö, mutta jostainhan se tulee ja kyllä tiedän mistä se minulla johtui. Aina olen ollut masennusherkkä, teini-iästä tähän päivään saakka. Siihen liittyi tällä kertaa sydänsurut ja palsta yms...


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ja minulla on myös sosiaalisten tilanteiden pelkoa, niin tämä on auttanut siihenkin jonkin verran helpottavasti. Silti edelleen arkailen joissain tilanteissa. Esim jos pitäisi pyytää naista ulos, niin ei onnistu edes tämän avulla tuosta vaan.

        Pyydä ensin jotakuta jonka rukkasilla ei ole väliä?
        Etenet pikkuhiljaa siitä sitten ja lopuksi pyydät ulos unelmiesi daamin?
        Siedätät itseäsi, menet pois mukavuusalueeltasi pikkuhiljaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pyydä ensin jotakuta jonka rukkasilla ei ole väliä?
        Etenet pikkuhiljaa siitä sitten ja lopuksi pyydät ulos unelmiesi daamin?
        Siedätät itseäsi, menet pois mukavuusalueeltasi pikkuhiljaa.

        No siinä on se vaara, että se suostuu sitten se jonka rukkasilla ei ole väliä... Sitten on noloa.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        No siinä on se vaara, että se suostuu sitten se jonka rukkasilla ei ole väliä... Sitten on noloa.

        Ja unelmien daami antoi jo kenkää minulle. että se siitäkin sitten.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        No tavallaan se on häiriö, mutta jostainhan se tulee ja kyllä tiedän mistä se minulla johtui. Aina olen ollut masennusherkkä, teini-iästä tähän päivään saakka. Siihen liittyi tällä kertaa sydänsurut ja palsta yms...

        Se menee ohi.
        Näistä palstajutuista en sinuna välittäisi, vaikka nyt juttelen sinulle kauniisti niin vihaisena voisin antaa palaa. Mutta kun ei ole oikein mitään tunteita,niin tekstikin on säyseää.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        No siinä on se vaara, että se suostuu sitten se jonka rukkasilla ei ole väliä... Sitten on noloa.

        Jep, mutta se voi olla kuitenkin hauskaa?

        Käydä jonkun kanssa ulkona ja kuunnella, mitä hänellä on sanottavaa.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ja unelmien daami antoi jo kenkää minulle. että se siitäkin sitten.

        Hän oli siis unelmiesi daami. Ehkä sinä viihtyisit paremmin elämäsi daamin kanssa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hän oli siis unelmiesi daami. Ehkä sinä viihtyisit paremmin elämäsi daamin kanssa?

        Mistä se sitten löytyy?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jep, mutta se voi olla kuitenkin hauskaa?

        Käydä jonkun kanssa ulkona ja kuunnella, mitä hänellä on sanottavaa.

        No riippuu ihan... En tiedä, en ole koskaan ollu treffeillä sillein että olisin pyytänyt. Hirveä kynnys siinä ja useimmat on jo varattujakin.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Mistä se sitten löytyy?

        Netistä, teet itsestäsi treffiprofiilin?
        Tinderistä?

        Joku joka on ollut sinusta kiinnostunut?
        Joku jonka kanssa sinulla on hauskaa?


        Kyllä tuollaiselle ihmiselle kumppani löytyy, siitä olen varma.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Netistä, teet itsestäsi treffiprofiilin?
        Tinderistä?

        Joku joka on ollut sinusta kiinnostunut?
        Joku jonka kanssa sinulla on hauskaa?


        Kyllä tuollaiselle ihmiselle kumppani löytyy, siitä olen varma.

        Voi voi. Olen kuule tinderiä selannut täysin tuloksetta jo useita vuosia. En yhdelläkään treffeillä ole ollut.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        No riippuu ihan... En tiedä, en ole koskaan ollu treffeillä sillein että olisin pyytänyt. Hirveä kynnys siinä ja useimmat on jo varattujakin.

        Kyllä naisetkin pyytää treffeille, kun teet itsestäsi kivan nettiprofiilin kuvan kanssa.

        Minäkin pyytäisin heti, mutta olen yli-ikäinen sinulle.😃

        Öitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä naisetkin pyytää treffeille, kun teet itsestäsi kivan nettiprofiilin kuvan kanssa.

        Minäkin pyytäisin heti, mutta olen yli-ikäinen sinulle.😃

        Öitä.

        No kun olen Tinderissä jo ollut esillä, eikä ketään kiinnosta... Olen varmaan liian ruma. Joo ja Hyvää Yötä.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Voi voi. Olen kuule tinderiä selannut täysin tuloksetta jo useita vuosia. En yhdelläkään treffeillä ole ollut.

        Olet ollut unelmiesi naisen pauloissa?

        Nyt alat etsiä elämäsi naista. Etsivä löytää.

        Öitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet ollut unelmiesi naisen pauloissa?

        Nyt alat etsiä elämäsi naista. Etsivä löytää.

        Öitä.

        Ei se etsimällä vastaan tule.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        No kun olen Tinderissä jo ollut esillä, eikä ketään kiinnosta... Olen varmaan liian ruma. Joo ja Hyvää Yötä.

        En tiedä ikäni vuoksi Tinderistä yhtään mitään.
        Tee treffiprofiili, hyvä ja hauska kuva siihen.
        Hauska, miehen ulkonäöllä ei ole tunnetusti väliä jos saa naisen nauramaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä ikäni vuoksi Tinderistä yhtään mitään.
        Tee treffiprofiili, hyvä ja hauska kuva siihen.
        Hauska, miehen ulkonäöllä ei ole tunnetusti väliä jos saa naisen nauramaan.

        Sen pitäisi joku ammattilainen suunnitella sitten. En tiedä... melkoista hakuammuntaa sellainen treffailu. Entäs jos ei kukaan kiinnosta sittenkään? Valtaosa niistä profiileista ei kiinnosta minua.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Sen pitäisi joku ammattilainen suunnitella sitten. En tiedä... melkoista hakuammuntaa sellainen treffailu. Entäs jos ei kukaan kiinnosta sittenkään? Valtaosa niistä profiileista ei kiinnosta minua.

        Et sinä tarvitse kuin yhden hyvän?
        Kannattaa tehdä profiili jonkun kanssa,joka osaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä tarvitse kuin yhden hyvän?
        Kannattaa tehdä profiili jonkun kanssa,joka osaa.

        Siihen pitäisi pystyä ihastumaan ja rakastumaan. Se ei minkään profiilin kautta tapahdu. Jokin orastava kiinnostus tulee ja haluja voi herätä (riippuen kuvista ja olemuksesta), mutta rakkautta ei syty sitä kautta. Pitäisi tavata ihminen ja siinä sitten katellaan että natsaako.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Siihen pitäisi pystyä ihastumaan ja rakastumaan. Se ei minkään profiilin kautta tapahdu. Jokin orastava kiinnostus tulee ja haluja voi herätä (riippuen kuvista ja olemuksesta), mutta rakkautta ei syty sitä kautta. Pitäisi tavata ihminen ja siinä sitten katellaan että natsaako.

        Mutta ennen kuin niin pitkälle pääsee, pitäisi syntyä jonkinlaista keskustelua... Pitäisi mätchin jälkeen jutella, vaan kun ei naiset vastaa mihinkään yksinkertaisimpaankaan asiaan.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ei se etsimällä vastaan tule.

        En olisi sinuna tuosta asiasta varma.

        Onnea joka tapauksessa.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Siihen pitäisi pystyä ihastumaan ja rakastumaan. Se ei minkään profiilin kautta tapahdu. Jokin orastava kiinnostus tulee ja haluja voi herätä (riippuen kuvista ja olemuksesta), mutta rakkautta ei syty sitä kautta. Pitäisi tavata ihminen ja siinä sitten katellaan että natsaako.

        Kyllä mutta profiili luo mahdollisuuksia oikealle ihmiselle löytää sinut, ja sinun hänet.

        Ja sitten tavata.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mutta profiili luo mahdollisuuksia oikealle ihmiselle löytää sinut, ja sinun hänet.

        Ja sitten tavata.

        No tuolla ajatuksella sen profiilin tietysti teinkin. Että on joku teoreettinen mahdollisuus oikean löytää. Mutta voi se oikea tulla vastaan vaikka kaupan käytävällä. Taikka missä tahansa muuallakin. Kotoa se tuskin hakee...


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        No tuolla ajatuksella sen profiilin tietysti teinkin. Että on joku teoreettinen mahdollisuus oikean löytää. Mutta voi se oikea tulla vastaan vaikka kaupan käytävällä. Taikka missä tahansa muuallakin. Kotoa se tuskin hakee...

        Jep! Juurikin näin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1827
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1524
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1213
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1156
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1139
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe