Me Näädät olemme saavuttaneet VOITON Johanna Tukiaisesta:

Anonyymi-ap

Hää on nyt alempana kuin koskaan ja vankilaankin kuulunut jo kuukauden päivät.

23

631

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huomaatko itse miten sairas sinä ja sinun yhteisösi on?

• Anonyymi

Hehee. Odotinkin juuri suomisen haaskan tulevan! Olin huolissani jo että jättänyt koko palstan eikä ole todistamassa lopullista tappiotaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hehee. Odotinkin juuri suomisen haaskan tulevan! Olin huolissani jo että jättänyt koko palstan eikä ole todistamassa lopullista tappiotaan.

Onhan Raili ollut täällä koko ajan. Kuten Hymyn palstallakin parilla eri nimimerkillä. Ei Raililla oo muutakaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Onhan Raili ollut täällä koko ajan. Kuten Hymyn palstallakin parilla eri nimimerkillä. Ei Raililla oo muutakaan.

Niin alas, en vajoa, että alentuisin kirjoittelemaan tollaselle palstalle. Hyi!

• Anonyymi

Aloituksesta olen sitä mieltä, että sen on kirjoittanut todella sairas näätä.

Onko se, että taaperoikäinen lapsi on joutunut vakavan rikoksen uhriksi ja traumatisoitunut muka joku VOITTO?

• Anonyymi

????
        Ei näädät kaapanneet Tuksun lasta, eivätkä saattaneet lasta traumatisoivan tapahtuman uhriksi. Ihan itse Johanna sen teki. Vellin suosiollisella avustuksella.

• Anonyymi

Juuri näin. Vieraiden ihmisten tragedia on jonkun ihmisen VOITTO ? Todella kipeätä.

• Anonyymi

Kuka tätä voi pitää minään voittona? Kauhea tragedia. Tuo päätähti olisi pitänyt laittaa jo 20-vuotta sitten Anna Lappalaisen tapaan suljetulle osastolle. Olisi monen henki säilynyt. Jos olette nähneet elokuvan Anna Lappalainen niin onpas todella paljon yhtenäisyyttä.

• Anonyymi

Mikä vitsi. Sinulla ei kyvyt riitä lanttumaakarina toimimiseen. Hyvää syksyä Tuksulle. Hän on lapsen äiti. Sitä ei mikään socialmyndigheten voi kiistää, vaikka mitä yrittäisi.

• Anonyymi

Haluaisitko sinä olla Tuksun lapsi?
        Tai haluaisitko lapsellesi (jos sinulla on lapsi) Tuksun kaltaisen äidin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluaisitko sinä olla Tuksun lapsi?
        Tai haluaisitko lapsellesi (jos sinulla on lapsi) Tuksun kaltaisen äidin?

Tuksukin parempi kuin sinä, mutta tuskinpa saatkaan ketään miestä panemaan itseäsi :D

• Anonyymi

Pohjalta on aina mahdollisuus nousta. Sitä toivon tässäkin tapauksessa.
      Koskaan ei ole liian myöhäistä.

• Anonyymi

Varmasti monet muutkin toivovat sitä samaa. Sitä, että Tuksu lopettaisi viimeinkin päihteiden käytön ja glamour hömpötyksensä. Kasvaisi aikuiseksi ja ottaisi vastuun edes itsestään ja teoistaan.
        Mutta aika näyttää minkä suunnan Tuksu elämälleen valitsee.
        Nyt sillä olisi hyvä hetki skarpata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmasti monet muutkin toivovat sitä samaa. Sitä, että Tuksu lopettaisi viimeinkin päihteiden käytön ja glamour hömpötyksensä. Kasvaisi aikuiseksi ja ottaisi vastuun edes itsestään ja teoistaan.
        Mutta aika näyttää minkä suunnan Tuksu elämälleen valitsee.
        Nyt sillä olisi hyvä hetki skarpata.

Eiköhän korkki narahtanut jo? Voi voi, ei saa Veijjo tuksuttomia eläkepäiviä. Olisi vaan nyt selkä suorana sanonut, että 44 -vuotiaan pitää olla tarpeeksi kypsä huolehtimaan itsestään ja asioistaan. No Tuksuhan tätä ei ole, mutta olisi aika opetella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän korkki narahtanut jo? Voi voi, ei saa Veijjo tuksuttomia eläkepäiviä. Olisi vaan nyt selkä suorana sanonut, että 44 -vuotiaan pitää olla tarpeeksi kypsä huolehtimaan itsestään ja asioistaan. No Tuksuhan tätä ei ole, mutta olisi aika opetella.

Surullisia nuo avohoitopotilaiden kohtalot, vapaana muiden seassa.

• Anonyymi

Luen usein näätäpalstaa ja suurin osa vanhoista vakiokirjoittajista on eteviä ja hulvattomia sanaseppoja.

Ikävä kyllä, nyt kun tuksu on niin tapetilla, eikä enää pienen piirin huvi, niin näätäpalstalla on tällä hetkellä paljon uusia tyyppejä, jotka purkavat omia patoumiaan tuksuun ja muihin kirjoittajiin.
      He karkoittavat alatyylisellä ja aggressiivisella tyylillään vakikirjoittelijat.
      palsta on muuttumassa ankeaksi paikaksi kun humoristit lähtevät ja tilalle tulee näitä "v*tun haiseva h*ro mätäne helv... " -tyyppejä.

• Anonyymi

Palstalla on tilaa kaikille näädille, myös uusille. Haista siis viiittu...

• Anonyymi

Tuhti, tuhdimpi, Tuksu. On lääkitystä saanut siellä ihanan Ruåtsin tutkintavankeudessa ja tanssijan pohkeet ja timmi uuma entistä enempi pelkkä haave. Käyn sillointällöin Tuksu-palstaa lukemassa. Aika karua luettavaa, mitä lasketellut kuulustelijoille. Hän siis ei ole tehnyt mitään, mutta lapsi kun on hänen omaisuutta niin voi lähteä Ranskaan. Siellä kun kuulemma on ihmisoikeustuomioistuin. Justjuu, sieltä sais varmaan oikeutta itselleen ja lapselleen. Ihan kivasti valhetta puskenut menemään. Ilkeät sossut vain todenneet, että yhteistyö ei toimi ja Tuksu ei ymmärrä asioita. Ei edelleenkään kykenevä äidiksi. Sitä se glamour teettää, että järjen valo vilkkuu vain vähän.

• Anonyymi

Tapauksessa on nähtävissä miten viranomaiset ovat aina hitaita. Lasta ei olisi edes pitänyt antaa isoäidille, joka ei mitenkään pystynyt estämään kaappausta.
      Jonkunlainen elektroninen valvonta olisi ollut paikallaan jo aikaisemmin, mutta ei kai kaikkia voi koko ajan vahtia.
      Viranomaisten pitäisi aina olla askelen edellä, mutta nyt ne olivat jäljessä.
      Onni onnettomuudessa että edes noinkin äkkiä saivat kiinni.
      Olisi voinut tapahtua pahempaakin, ihan helpotuksesta voivat huokaista asianosaiset.

• Anonyymi

Mitenkähän tossa käy? Näkeekö Tuksu lastaan enää koskaan? Joskushan nuo vanhemmat saa vankilassakin nähdä lastaan, mutta onko toi Tuksun tapaus eri kun yritti kaapata lapsensa? Saakohan mamma nähdä? Berban luusis saavan nähdä, kun on kuiteskin ollut hyvä isä?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      87
      3765
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      81
      3320
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      69
      3196
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2780
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      50
      2352
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      67
      1923
    7. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      42
      1881
    8. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      29
      1869
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1719
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1708
    Aihe