Mihin vuoteen menisit?

Anonyymi-ap

Onko ikävöimänne ihmisen kanssa tapahtunut, jokin käännekohta joskus jonka jälkeen välinne ajautui kauaksi toisistanne ja sinut tänne palstalle?

Mihin hetkeen ja vuoteen haluaisit palata ja mitä tapahtumista elää uudelleen? Minkä haluaisit menevän toisin?

55

681

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En halua menneeseen. Elän nyt hetkessä, katse tulevassa.

• Näin! Tämä on fiksu ajatus. Mennyt on mennyttä, ei sitä voi muuttaa!

• Anonyymi

Samat ja täytyy lainata erään mantraa yhtään uutta ihmistä en halua elämääni kaveeraan vaan ennestään tuttujen kanssa😅

• Anonyymi

Aloittajahan voi aloittaa?

• Anonyymi

Aika vaikea varmaan onkin arvata minkä olisi toivonut menneen toisin jos on ajautunut tänne ikävöimään. Tietenkin sitä olisi toivonut yhteydenpidon jatkuneen!

• Anonyymi

Vuoteen 2018 palaisin vaikka heti, jos voisin.

• Anonyymi

Sama vuosi täälläkin. Toimisin toisin. Vanhaa ei kuitenkaan saa takaisin ja olen jo yrittänyt korjata sen etten silloin uskaltanut ylittää kynnystä edes yrittää (ihan hyvistä syistä, olin varattu). S

• Menisin viime vuoden kevääseen. Tekisin kaikki eri tavalla. Tutustuisin häneen ihan normaalisti, enkä jahkailisi syksyyn saakka.

• Anonyymi

Ehkäpä se jahkailu kuitenkin pelasti sut monelta harmilta

• Anonyymi kirjoitti:

Ehkäpä se jahkailu kuitenkin pelasti sut monelta harmilta

En usko. Se jahkailu lopulta johti moneen tarpeettomaan harmiin... Vaikka seurasi siitä tavallaan paljon hyvääkin itselle, mutta olin sillä tiellä jo valmiiksikin. Olisi ollut vaan mukavampi luoda sellainen normaali kaverisuhde, ihmiseen joka vaikutti todella kivalta. Mutta olen huono näissä asioissa. En osaa tutustua ihmisiin.

• PalstaRinssi kirjoitti:

En usko. Se jahkailu lopulta johti moneen tarpeettomaan harmiin... Vaikka seurasi siitä tavallaan paljon hyvääkin itselle, mutta olin sillä tiellä jo valmiiksikin. Olisi ollut vaan mukavampi luoda sellainen normaali kaverisuhde, ihmiseen joka vaikutti todella kivalta. Mutta olen huono näissä asioissa. En osaa tutustua ihmisiin.

Varsinkaan jos ihastun, niin menen vain paniikkiin kun näen.

• Anonyymi

Mitä tarkoitat ihan normaalilla?

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Millaisiin harmeihin se johti?

• Anonyymi kirjoitti:

Millaisiin harmeihin se johti?

Turhan isoon poruun ja hämmennykseen. Jouduin pois työpaikastani muualle hommiin, vältyin kuitenkin potkuilta. Siis aivan tarpeetonta se oli kaikki, suhteutettuna siihen mitä sanoin hänelle, eli kerroin tunteistani. Ok, se oli varmaan ahdistavaa, mutta silti.

• PalstaRinssi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Turhan isoon poruun ja hämmennykseen. Jouduin pois työpaikastani muualle hommiin, vältyin kuitenkin potkuilta. Siis aivan tarpeetonta se oli kaikki, suhteutettuna siihen mitä sanoin hänelle, eli kerroin tunteistani. Ok, se oli varmaan ahdistavaa, mutta silti.

Harmittaa sekin kun en saanut anteeksi pyytää kasvotusten, enkä ehtinyt korjaamaan tilannetta siinä hetkessä. No se tapahtui mikä tapahtui, sille enää voi mitään.

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä tarkoitat ihan normaalilla?

Osaisipa tuohon vastata... Mitä nyt ihmisten välillä on normaalia kanssa käymistä työpaikalla. Niin että voi iloisesti tervehtiä vastaan tullessa ja vaikka vaihtaa pari sanaa hyvillä mielin. Että kaikesta jää hyvä mieli. En tiedä, minä vaan satuin sitten ihastumaan ihan liikaa.

• PalstaRinssi kirjoitti:

Osaisipa tuohon vastata... Mitä nyt ihmisten välillä on normaalia kanssa käymistä työpaikalla. Niin että voi iloisesti tervehtiä vastaan tullessa ja vaikka vaihtaa pari sanaa hyvillä mielin. Että kaikesta jää hyvä mieli. En tiedä, minä vaan satuin sitten ihastumaan ihan liikaa.

Jossittelu on hauskaa, mutta hedelmätöntä.

• Anonyymi

En palaisi mihinkään. Toivon vaan että se nainen tulisi pitämään minut hyvänään, vaikka en olekaan sen arvoinen, kun olen niin haastava.

• Anonyymi

Olen jo matkalla sinne.

• Anonyymi

Elämässä pitää olla haasteita...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen jo matkalla sinne.

Eipä ol näkynnä kovin taitaa ol pitkä matka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä ol näkynnä kovin taitaa ol pitkä matka

Ethän sä ollut edes kotona.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elämässä pitää olla haasteita...

Traumat ovat eriasia kuin haasteet.

• Menisin aikaan 1970-1-1 ja katsoisin mikä mun win95 kalenteria vaivaa.

• Anonyymi

En haluaisi elämääni uudelleen

Uutta putkeen

Paljon mahdollisuuksia

Raha ei este

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En haluaisi elämääni uudelleen

Uutta putkeen

Paljon mahdollisuuksia

Raha ei este

Muistan vanhat ajat

Joka aamu olen kiitollinen lämminvesihanastakin

Miten miellyttävää

Nuoruudessa se ei ollut mahdollista

• Anonyymi kirjoitti:

Muistan vanhat ajat

Joka aamu olen kiitollinen lämminvesihanastakin

Miten miellyttävää

Nuoruudessa se ei ollut mahdollista

Kun minä olin nuori niin kouluun hiihdettiin kesät ja talvet. Meno-paluumatkatkin oli pelkkää ylämäkee.

• Anonyymi

Seiskytä lu alla siinä saattaisi olla se vaikeus jot Windowsia ei ollu vielä edes olemassa

• Anonyymi
        possu kirjoitti:

Kun minä olin nuori niin kouluun hiihdettiin kesät ja talvet. Meno-paluumatkatkin oli pelkkää ylämäkee.

Mahtoi kesällä hiihtäminen tuntuakin ylämäeltä kesäisin 😁

• Anonyymi

Kääntäisin kelloa pari vuotta taaksepäin. En ottaisi kontaktia lainkaan häneen; säästyisin tältä ikävän riemulta.

• Anonyymi

Samma här. Kääntäisin kellon aikaan 1.1.2020 ja tekisin parempia valintoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samma här. Kääntäisin kellon aikaan 1.1.2020 ja tekisin parempia valintoja.

Sinä voit tehdä sen valinnan nyt

Ei tarvii katua sit parin vuoden päästä

Nyt

• Anonyymi

Sama. Ikävöin. Tehdäänkö asialle jotain?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama. Ikävöin. Tehdäänkö asialle jotain?

Hänellä on vapaat kädet tehdä, jos haluaa. Missään piilossa eb ole - tavoittaa kyllä, monenkin kanavan kautta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänellä on vapaat kädet tehdä, jos haluaa. Missään piilossa eb ole - tavoittaa kyllä, monenkin kanavan kautta.

Mitä nämä kanavat ovat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä nämä kanavat ovat?

Molemmat löytyy puhelimestani.

• Anonyymi

2006.

• Sivusta: 2006 oli hyvä vuosi täälläkin.

• Anonyymi

Si kun joku neropatti kertoo vielä että mitä se mahtaisi hyödyttää ni ihan kiva vai onko vaikeuksia ajatella niin takaperoisesti

• Anonyymi

28- vuotta taaksepäin jos sais mennä olin puolet nuorempi kun nyt,

Kuitenkin olin yli 20- vuotias, en tiedä olisko Äitini kuitenkaan elossa, oisko Lääketieteessä ollut, suuri harppaus syöpä hoidolle ?
      Tullu nyt jos sais palata 28- vuotta taakse päin.

, ja vielä oisko tullut lisää , Tiedemiesten ennustajien , tietoa ennustusta vuoteen 2020 , että maailmaa uhkaa vakava kulku tauti , johon kuolee tuhansia ihmisiä, että

Oisko nyt jos sais mennä 28- vuotta taakse päin , Osasiko Tiedemiehet ja ennustajat näkeä tuon uhan.

?

Haluaisin niin tietää, että ennustiko kukaan Tiedemies , että tulee 2020 Maailmaan Covid19 kun yli 100- vuotta , sitten oli vastaavanlainen kuumesairaus sitä sanottiin Espanjan kuumetaudisi on tieteellinen kun nimi mutta puhe kielellä se tauti tunnettiin tuolla nimellä.

Silloinkin oli maskipakko ja piti olla kotona.

Mutta silloin ei ollu edes rokotteita keksitty.

Niin miten on?

Ja miten siitä selvittiin ilman kehittynyttä lääkehoitoa.

Ja haluaisin nähdä millainen on elämä kun olen " kiikkustuolin " ikäinen,

Onko minulla mies ja ken ties yksi tai pari Aikuista lasta , jotka tulee meitä katsomaan oman perheensä kanssa.

Onko Venäjän Uusi presidentti Nainen, Putinin tultua niin Iäkkääksi.

Ja Historian ensimmäinen , Venäjällä ensimmäinen Nainen presidenttinä.

Tietysti, Putin ois ajat sitten saatu vallasta, ja ollut välillä mieskin presidenttinä.

, Ja Ukrainan jälkeen rakentaminen saatu Täysin valmiiksi sodan Voitettuaan.

• Anonyymi

Ei ole olemassa yhtäkään päivää mihin haluaisin palata jatkuvaa ahdistusta ollut kouluajoista saakka. Elämä on tuntunut tahalliselta kiduttamiselta. Haluaisin mennä suoraan loppuun koska tiedän että niin kauan kuin muisti toimii niin helvetti ei pääty koskaan.

• Anonyymi

Missään väleissä emme ole

• Anonyymi

1989 tai 1990

• Anonyymi

Hyvä kysymys!! Jokaisen ihmisen menneisyydessä on jokin tapahtuma, jonka olisi tahtonut menevän toisin. Ihmisten väliset tapahtumat tai tapaamiset jää usein vaivaamaan pitkiksi ajoiksi. Muut asiat unohtuvat ajastaan tai aika kultaa ne miellyttävimmiksi. Usein ne hetket joihin haluaisi palata sijoittuu n. 15v sisään, aikaan jonka muisti pystyy tuomaan eläväisesti mieleen. Asioita kun käsittelee, huomaa että harvoin tilanteet muuttaisi muotoaan tai tulevaisuutta katsoen paremmiksi. Hetkessä tapahtuvat asiat ovat rehellisiä, sekä usein sydämen ohjaamia, silloin ei halua muuttaa mitään vaan iloitsee aidoista tunteellisista hetkistä. Ikävöimien ihmisten välillä harvoin tapahtuu ikäviä asioita, eikä kauaksi ajautuminen tunnu mahdolliselta, mikäli tunteita ja tykkäämistä on molemminpuolin. Joitakin tilanteita haluaisi jokainen ihminen maalailla, mieleisekseen ja katsoa mihin unelmat johtaa.

https://youtu.be/8XNqHGSr-es

• Anonyymi

En sinänsä kadu mitään. Mutta jos on pakko valita, niin 2013 on sellainen. Olisin tehnyt asiat niin ettei oltaisi koskaan kuultukkaan toisistamme.

Kuitenkin asioiden on kuulunut mennä näin. Olen saavuttanut paljon elämässä vaikka se yksi keskeneräinen asia kaihertaa mieltä.

• Anonyymi

2013

• Anonyymi

Mitä muutoksia tekisit?

• Anonyymi

Ei olisi ollut kuin yhden kysymyksen esittää, tilaisuutta ei annettu. Kaikkea ei saa.

• Anonyymi

Vuoteen 1976 , parastaaikaa . Ammattiin valmistuminen , työ , elämänalku , ok.
      Intti takana . Vauhtiakin oli.

• Anonyymi

Menisin alkuvuoteen 2017 ja sanoisin naiselle, että meille vai teille.

• Anonyymi
    • Anonyymi

En mihinkään kun ketään en ikävöi. No ehkä joskus.

• Anonyymi

En mene vuosiin

• Anonyymi

1991 syksy

• Anonyymi

Menisin vuoteen milloin Salomon temppeli oli jerusalemissa. Ei sekään ole kovin tärkeää joku vaan estää
      Uuden temppelin rakentamisen. Ihmiset ei ajattele sitä
      Pyhällä vuorella on islamilaisten moskeija.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3055
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      2123
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      67
      1709
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      25
      1587
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1317
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1301
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1226
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1180
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1127
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      62
      1021
    Aihe