Oli kyllä lauantaina surkee meno ravintoloissa.
Miksi väki ei lähde baanalle.
Toijalan ravintolaelämä
8
320
Vastaukset
Missä paikoissa kävit? Bronxissa piti oleman alkuillasta urheiluporukkaa ainakin. Itse kävin Tampereella pitkän kaavan mukaan ja ehkä siellä voisi enemmänkin käydä, ei ne esim. Lesken vakionaamat tuijottamalla vaihdu. :D
- Anonyymi
Kotona on paljon kivempaa juoda hyvässä seurassa, kuin kuunnella kapakoissa känniääliöiden viisaita juttuja. Räkälässä kapakointi on monelle muutenkin taakse jäänyttä elämää. Vain ääliöt viihtyy akaalaisissa räkälöissä.
- Anonyymi
Se ei taida tuo ravintoloissa käynti olla muodissa enää. Eri asia alle 30vuotiaat tötteröhuulet ja ripsipidennetyt henkilöt sortterin lainoilla, heh.
- Anonyymi
Aika vähän niitä lainarahalla kunnostettuja nuoria naisia tuolla näkyy, sais olla enemmänkin. Ei sentään, itseni ikäisten kanssa mieluummin leikkisin.
Porukka on ihan ok porukkaa varmasti, ehkä itseä jännittää se kuinka aina on niitä samoja naamoja. Vaikka on vuosia käymättä ja sitten käy niin tuttuja naamoja silti aina vaan ja uudestaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika vähän niitä lainarahalla kunnostettuja nuoria naisia tuolla näkyy, sais olla enemmänkin. Ei sentään, itseni ikäisten kanssa mieluummin leikkisin.
Porukka on ihan ok porukkaa varmasti, ehkä itseä jännittää se kuinka aina on niitä samoja naamoja. Vaikka on vuosia käymättä ja sitten käy niin tuttuja naamoja silti aina vaan ja uudestaan.Kaikki tuntee apinan apina ei tunne ketään.. Olin yli 3 vuotta raittiina ja sitten otin kännin ja oli pakko päästä baariin . Ennen olin vakikalustoa viikonloppuisin. Olin kuulemma ollut lusimassa tai kuollut kun vanhat tutut tulivat jutulle. Niin se vaan 3 vuoden raittius muuttui vankilasta vapautumiseksi ja kuolleista heräämiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki tuntee apinan apina ei tunne ketään.. Olin yli 3 vuotta raittiina ja sitten otin kännin ja oli pakko päästä baariin . Ennen olin vakikalustoa viikonloppuisin. Olin kuulemma ollut lusimassa tai kuollut kun vanhat tutut tulivat jutulle. Niin se vaan 3 vuoden raittius muuttui vankilasta vapautumiseksi ja kuolleista heräämiseksi.
Hieno saavutus tuo raittius, mutta kumminkin ratkesit. Se ei sitten ollutkaan niin hieno saavutus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Porukka on ihan ok porukkaa varmasti, ehkä itseä jännittää se kuinka aina on niitä samoja naamoja. Vaikka on vuosia käymättä ja sitten käy niin tuttuja naamoja silti aina vaan ja uudestaan.Samat rysät siellä tarjoo Pimperoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samat rysät siellä tarjoo Pimperoo.
Kiertäkää toijalan naisia kaukaa, ei kannata olla sen porukan kanssa missään tekemisissä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.475067- 743265
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3142057Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2651855Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151709Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531296Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951259- 701202
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331177Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2801137