Toijalan ravintolaelämä

Anonyymi-ap

Oli kyllä lauantaina surkee meno ravintoloissa.
Miksi väki ei lähde baanalle.

8

435

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Missä paikoissa kävit? Bronxissa piti oleman alkuillasta urheiluporukkaa ainakin. Itse kävin Tampereella pitkän kaavan mukaan ja ehkä siellä voisi enemmänkin käydä, ei ne esim. Lesken vakionaamat tuijottamalla vaihdu. :D

• Anonyymi

Kotona on paljon kivempaa juoda hyvässä seurassa, kuin kuunnella kapakoissa känniääliöiden viisaita juttuja. Räkälässä kapakointi on monelle muutenkin taakse jäänyttä elämää. Vain ääliöt viihtyy akaalaisissa räkälöissä.

• Anonyymi

Se ei taida tuo ravintoloissa käynti olla muodissa enää. Eri asia alle 30vuotiaat tötteröhuulet ja ripsipidennetyt henkilöt sortterin lainoilla, heh.

• Anonyymi

Aika vähän niitä lainarahalla kunnostettuja nuoria naisia tuolla näkyy, sais olla enemmänkin. Ei sentään, itseni ikäisten kanssa mieluummin leikkisin.

Porukka on ihan ok porukkaa varmasti, ehkä itseä jännittää se kuinka aina on niitä samoja naamoja. Vaikka on vuosia käymättä ja sitten käy niin tuttuja naamoja silti aina vaan ja uudestaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika vähän niitä lainarahalla kunnostettuja nuoria naisia tuolla näkyy, sais olla enemmänkin. Ei sentään, itseni ikäisten kanssa mieluummin leikkisin.

Porukka on ihan ok porukkaa varmasti, ehkä itseä jännittää se kuinka aina on niitä samoja naamoja. Vaikka on vuosia käymättä ja sitten käy niin tuttuja naamoja silti aina vaan ja uudestaan.

Kaikki tuntee apinan apina ei tunne ketään.. Olin yli 3 vuotta raittiina ja sitten otin kännin ja oli pakko päästä baariin . Ennen olin vakikalustoa viikonloppuisin. Olin kuulemma ollut lusimassa tai kuollut kun vanhat tutut tulivat jutulle. Niin se vaan 3 vuoden raittius muuttui vankilasta vapautumiseksi ja kuolleista heräämiseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki tuntee apinan apina ei tunne ketään.. Olin yli 3 vuotta raittiina ja sitten otin kännin ja oli pakko päästä baariin . Ennen olin vakikalustoa viikonloppuisin. Olin kuulemma ollut lusimassa tai kuollut kun vanhat tutut tulivat jutulle. Niin se vaan 3 vuoden raittius muuttui vankilasta vapautumiseksi ja kuolleista heräämiseksi.

Hieno saavutus tuo raittius, mutta kumminkin ratkesit. Se ei sitten ollutkaan niin hieno saavutus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samat rysät siellä tarjoo Pimperoo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samat rysät siellä tarjoo Pimperoo.

Kiertäkää toijalan naisia kaukaa, ei kannata olla sen porukan kanssa missään tekemisissä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      94
      2543
    2. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      187
      899
    3. Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

näit kaivattusi ekaa kertaa?
      Ikävä
      53
      723
    4. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      652
    5. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      49
      552
    6. Peräännytkö nainen vai mitä sanot

Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?
      Ikävä
      52
      484
    7. Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla

Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?
      Kuhmo
      12
      481
    8. Mies, toivotko että kaivatullasi

olisi vähän isommat rinnat? Kuinka paljon isommat olisi kivat?
      Ikävä
      48
      467
    9. Auto katolleen Huhtalantiellä

Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit
      Lapua
      11
      440
    10. Mitä nainen tekisit J-miehen kanssa?

Jos saisit juoksemalla kiinni?
      Ikävä
      54
      432
    Aihe