Pikavipeistä

Anonyymi-ap

Jos otan pikavipin nyt (100€)ja kahden viikon päästä palkkapäivä niin tuleeko mulle siitä vipin takaisinmaksusta jokin kirje kotiin missä lasku näkyy,ja vielä että kuinka paljon korkoa tommosessa satasen vipissä on jos ottaa vaikka omalaina.fi tai rahalaitokselta

6

717

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"Jos otan pikavipin nyt (100€)ja kahden viikon päästä palkkapäivä niin tuleeko mulle siitä vipin takaisinmaksusta jokin kirje kotiin missä lasku näkyy"

Se riippuu lainanmyöntäjästä.

" kuinka paljon korkoa tommosessa satasen vipissä on jos ottaa vaikka omalaina.fi tai rahalaitokselta"

Satasen vippejä ei enää kai myönnetä ollenkaan, koska ne ovat kannattamattomia.

Pankit ja luotonantajat tekevät lainapäätöksen aina asiakaskohtaisesti. Saat ennen sopimuksen solmimista luotonmyöntäjältä vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot, joissa on mainittu mm. lainan korko. Voit vielä peruuttaa lainan. Ja itse asiassa voit peruuttaa sen myöhemminkin 14 vrl saatuasi luottosopimuksen kopion itsellesi, mutta silloin joudut maksamaan hieman rahaa https://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1978/19780038#L7P20

• Anonyymi

Satasen vippejä tuskin saa mistään enää, vippirit (koronkiskonta) on nyt keskittänyt systeemejä varmaa saat 500-1000 vipin mutta todellinen korko lienee "rahalaitos" nimikkeen luotoilla 21-49 % kun luet tarkoin tarjoukset..Nämä vippifirmat toimii yleensä suomen lakien ulottumattomissa veropartiiseista käsin, eikä näitä säätele pankkitoiminan lait. Tosin kotimaisen pankin kulutusluotto todellinen korko saattaa olla 10-21% käsittelymaksu on aina osa korkoa sekin.

• Anonyymi

Nordealla pienin kulutusluotto on 2000 euroa ja S-Pankilla 5000 euroa. Satasen lainaaminen olisi senttikauppaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nordealla pienin kulutusluotto on 2000 euroa ja S-Pankilla 5000 euroa. Satasen lainaaminen olisi senttikauppaa.

Jos pyydät pankilta, että "oo kiltti ja lainaa miulle kymppi" pankki ajattelee että onpas köyhä asiakas jolla varmasti on todella huono takaisinmaksukyky.

Mutta jos pyydät heti suoraan 100 000 euroa, pankki suhtautuu sinuun alusta alkaen arvostavasti ja kunnioittaen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos pyydät pankilta, että "oo kiltti ja lainaa miulle kymppi" pankki ajattelee että onpas köyhä asiakas jolla varmasti on todella huono takaisinmaksukyky.

Mutta jos pyydät heti suoraan 100 000 euroa, pankki suhtautuu sinuun alusta alkaen arvostavasti ja kunnioittaen.

Edullisin tapa ottaa pikavippi on ottaa summa X lainaan ja maksaa tuo summa kerralla takaisin, tällöin korko ei vaikuta lainaamasi summan takaisinmaksu summaan niin suuresti. Tässä olisi muutama edullisempi pikavippi jotka järjestetty korko prosentin/takaisinmaksettavan summan mukaan: https://1hp.fi/pikavippi/

• Anonyymi

Kyllä 100 euron lainoja saa vielä ainakin https://www.varmalaina.fi/lainaa/pikavippi/ palvelusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      583
      1210
    2. 76
      879
    3. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      273
      678
    4. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      55
      646
    5. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      184
      642
    6. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      161
      622
    7. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      88
      590
    8. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      126
      582
    9. Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!

Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht
      Maailman menoa
      203
      536
    10. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      20
      496
    Aihe